Forum

...der af alle de store ryttere så som Pinot - Chevez - yates o.s.v.
de sluttede jo som no. lort


Ikke mange populære ryttere i top 15. Jeg rammer 6 stykker i top 15, men har kun Yates i sammendraget.

Ikke mange populære ryttere i top 15. Jeg rammer 6 stykker i top 15, men har kun Yates i sammendraget.

Regner du med de vil køre sig selv helt ud i en downhill/flad-sprint for at få 3. pladsen, dagen inden en etape for GC/Puncheur?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

hvad er en GC/Puncheur ?
og er de næste 2 etaper ikke flade ??

GC = Klassement
Puncheur = Ryttere der er stærke på kortere ramper/bakker. Såsom Sagan, Wellens, Matthews, Gilbert, Avermaet osv.

I morgen bliver knaldhård :-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Igen en fin runde fra dig, Henrik. Du får valgt de helt rigtige ryttere, og på papiret er dit hold ligeså godt som dem der vinder runden.

Desværre snubler du via dit alt for høje transfergebyr. Hvis det har interesse, så er du velkommen til at skrive privat, så skal jeg gerne forsøge at sætte dig ind i god gebyr-skik ;-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henrik bliver giftig til Touren !!!!

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Har de ikke repareret fortryd handler endnu?

Der er kun tre vinderkandidater i dag: Elia Viviani, Sam Bennett og Matej Mohoric.

Indtil videre er der kun seks mere, der har skiftet Mohoric ind, end der har skiftet ham ud. Der er nok ikke nogen i top 100, der har turdet at satse. Man kunne ellers lave et ordentligt hop på highscoren, hvis han lykkes med det angreb, der utvivlsomt kommer.

Du tror ikke at Mohoric evt. kører leadout for Bonifazio?
Boni er stærk idag!

I top 15 er Sam Bennett blevet valgt som kaptajn af ni managers, mens seks har valgt Viviani. Man kan avancere i stillingen i dag.

Men har du ikke glemt Van Poppel, Mouthmountain?

Poppel er for mig det store spørgsmål i dag. Turde ikke andet end at købe ham, men han har dælme set tung ud de sidste par dage.

Jeg tror ikke han overlever bakken. Det samme med Gibbons.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Præcis. Jeg turde ikke andet end at udelade ham, fordi han nemlig har set pænt presset ud på de sidste etaper. Hvis van Poppel glider for langt ned på bakken, ligger den så godt til Battaglin, at jeg ikke er sikker på, at Lotto lægger alle æggene i hollænderens kurv.

Jeg håber så til gengæld, at Gibbons kommer med over.

Ja, nu viste det sig jo så at være en kæmpe hjerneblødning ikke at have Van Poppel... For helvede da.

Og afløseren Gibbons valgte at blive nummer 16 flere pladser bag sin lead out-mand.... Great!

Udmærket etape. Nr 1 og 2 i spillet styrker forspringet på grund af Bennett.

hvad no blev Vivani