Forum

bud på vinder :

Vivani
Sam Bennett
Mareczko
Modolo
Schachmann
Van Poppel

hvad med jer ?


Hvorfor Schachmann?

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Gode bud Henrik.
Øvrige sprintere er: Bonifazio, Gibbons, Venturini, Debusschere, Drucker, Roelandts, Beletti, Mads P, Planckaert, Sbaragli og Simion

Overvejer stærkt at holde Yates og Chavez

schachmann

for sjov som joker i top 6-8 måske

... men hans hold kører for Viviani?

Så kan han få holdbonus

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Schachmann havde været et glimrende valg, hvis han havde holdt sin positon i top10.

Så havde man kunne få holdbonus i dag, og holde ham imorgen og evt. overmorgen.

Nu ser jeg ikke pointen i at have ham over Sabatini medmindre man tror han kører bedre imorgen end de folk foran ham i klassementet.

Benned, det ved jeg, men det var mere som reaktion på, at han skulle kunne ende i top 6-8 på en sprinteretape - når holdet kører for Viviani :-)

Bonifazio med defekt 18 km fra mål.
Så får han en svær afslutning

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Han klarede sig alligevel op som 3'er ;)

Jeg ved ikke om et kunne betale sig at beholde Yates og Chavez før jeg ser top15. Håber Simion nåede ind i top15.

Har 1-6 (men det har alle vel?)
+ Simion
+ Yates
+ Chavez

Øv - Belletti og Gibbons klarede sig også i top 15.
Så skulle man have gået 9 sprintere igen idag :/
Simion nummer 12

Planckaert er vel den eneste der ikke kører i top15

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Yes!

Alle mine i top 15!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@Aske

Og Sbaragli ;)

dejligt
top 1-7
men..... forkert kaptjan
tog Vivani

Du har vel 1-8 Henrik og nr 15
Det i hvert fald godkendt

tog fejl og mere end godtaget !
MEGA-FEDT !!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan ikke gøres meget bedre Henrik... Viviani får næste lige så mange point som Bennett alligevel...

Det er vist kun dine usandsynlige høje transferomkostninger som ikke gør dagen perfekt.. Men det lærer du nok engang...

der er 4-5 bjerge i træk så det er dejligt at have penge på lommen når de fleste af sprinterene skal væk til i morgen

@rall
Det er langt fra de fleste, der har Bonifazio, da vi andre ikke havde råd, hvis vi skulle beholde 2 fra klassementet.
Hvis du havde haft Gibbons og Belleti i stedet for de 2, så havde du tabt, så kommer helt an på hvem i top 15 du havde haft i stedet.

@Dinho
Du har ret, og jeg tror faktisk, at det viste sig at være ganske fint at beholde begge 2.

1.9 mil, og jeg skal kun skifte 7 ud.
Mit næstbedste hold hade 9 i top 15 og gav 'kun' 1.97 mil

FOR FANDEN, hvor er det godt at have droppet Giro Spildet

Virker fortryd handler ikke?

Smed du har i gen cykel hold så nej : fortryd handler virker ik

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Smed du har Ingen Giro hold : så nej - fortryd handler virker ikke

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg var vitterligt få sekunder fra at sætte 1000 kr. på Polanc til at vinde dagens etape................Jeg håber han bliver hentet nu...............Jeg orker ikke at han vinder nu det var odds 40 godt nok på danske spil men alligevel

Du kan stadig nå det til odds 3,2 ;)

Bookies er overbeviste om at udbruddet holder hjem og gir nu 51 på Woods, Wellens og Yates! Jeg er ikke overbevist endnu, med 135 km igen kan alt stadig ske! Synes det er gode odds til en lille skilling...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Du må gerne krydse fingre for at Polanc IKKE vinder..........jeg magter det simpelt hen ikke odds 40

Skarpt for dit hold hvis de 4 holder hjem og Polanc blir 2! Så slipper du for at ærgre dig over oddset, og så rykker du godt frem!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Har en kammerat der havde Yates, Woods og Wellens til 21,26,29 men som solgte da de var bagud med 6 minutter, han sidder og bander lige nu...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

28# jeg er håbløst bagud så det betyder ikke noget, men det er da til at begynde og tude over hvis polanc vinder skulle til at spille 1000 kr. til odds 40!

YES!!!!!!!!

Sådan Carapaz
Sikker sejr :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

32# hÆHÆH Det er meget sigende for mit giro i år carapaz var den sidste jeg fjernede fra mit managerhold og Bouwman var den sidste jeg tilføjede i stedet for pedersen...............py-h jeg er lettet over at polanc gik ned til sidst

Jeg havde foreslået min kammerat at spille Yates, Wellens og Woods da de gav 51 og Montaguti til 10 og Bouwman 8, så han er ikke helt tilfreds med etapens afslutning!

Til gengæld godt for mit bedste hold, der har jeg både Carapaz og Valls, samt Pinot osv som de fleste jo har...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Dropper nogle pladser idag ;/

Puha, en drejning det tog. Alle os, der havde taget 3-4 til udbruddet blev fucket helt op, mens dem der tog holdet, der var oplagt til i morgen rammer guld. Primært pga. en overraskende sejr til Carapaz. Imponerende ryk han havde.

Ham der ligger nr. 6 ramte sgu lige alle i top 15, vildt.

Ja, og jeg tror sgu, at det er første gang jeg nogensinde har ramt alle mand i top 15... Så min 6. plads skulle gerne forbedres en smule i dag :-)

Ja det sgu godt ramt Daniel :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

3 hold i top 9 der har ren sprinter hold :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@Daniel

Det var en rigtig god etape at gøre det på. Er ret sikker på du rykker op som nr. 2.
Du måtte gerne lige have fortalt mig, at det ville blive en afgørelse blandt favoritterne og at Carapaz ville rykke væk.

Men, det er fandme også små marginaler, der ender med at gøre en kæmpe forskel. Var Lotto lykkedes med at køre Wellens frem til udbruddet lige inde vi kom på, så havde det meste af udbruddet holdt hjem.

Ja, den var ikke god for jer idag! Jeg var en af dem der satte hold til imorgen, har Carapaz, 7 mand i top 15 og har Valls der får team bonus, så jeg er godt tilfreds :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

@Tom

Kan jeg godt forstå. Du skal nok rykke godt frem. Det var også i dag, hvor muligheden var der til det. I morgen kommer holdende til at ligne hinanden meget mere.

Ja, den var ret tricky idag! Og super skarpt ramt af dig!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

hvad No blev Wellers ???????

Han blev nummer 124, over 16 minutter efter Carapaz

han skal ud hurtigst muligt

Og så er Wellens selvfølgelig i udbrud i dag og langt foran feltet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, han er lidt utilregnelig, den gode Bellend. Men man kunne måske også have regnet det ud, efter hans store tidstab igår..

Tror der er ret mange der har solgt ham idag og sidder og bander! Jeg tror nu ikke han vinder etapen, men alligevel...
Havde også tænkt tanken om han ville gå i udbrud, men dyrt at holde en rytter til 7+ millioner som enten går i udbrud (som måske holder hjem) eller også taber han 100000 og ender milevidt fra top 15...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Er det et udbrud der holder hjem imorgen? Jeg hører der er næsten 2000 højde meter selv om det ikke ser sådan ud.

Ifølge Emil Axelgaard fra feltet bliver det et udbrud. Ergo.... Du kan regne 110% med at det bliver et udbrud. Han har Visconti som favorit, hvem jeg selvfølgelig har investeret i. Højdemeterne er primært på starten af etapen.😀

Ingen farlige klassementsryttere i udbruddet. Jeg tror, de kører hjem.

Nu gælder det om at have så mange af Conti, Sanchez, Hermans, Montaguti, Mohoric, Pantano, Ciccone og Bouwman på holdet so muligt.

Chaves din spasser. Du ødelægger alt! :(

3 ud af 4 i udbruddet på det ene hold og 3 af 5 på det andet :)

Ciccone som anfører på det ene hold og Sanchez på det andet, så skal de fandme holde hjem!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Men Chavez sat og Bilbao i udbruddet er noget lort! Specielt hvis min anfører Lopez nu skal arbejde for Bilbao!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hvordan kan han være sat, ved i noget om det?
defekt - syg - styrt eller bare elendig :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nu bliver de hentet. For helvede, Chaves. Jeg havde tre ud af tre udbrudskandidater med, men nu får jeg en elendig etape frem for en genial etape.

87 managers der sidder og klapper i hænderne lige nu...

Vi andre tuder... Samtidig med at det er lidt ærgerligt for løbet.. Det giver altid lidt ekstra når det hold har to ryttere helt i toppen...

Hvilke 87 managers tænker du på Forlan?

Jeg klapper i hvert fald i hænderne lige nu.

Fandme klamt når man har satset og ramt den lige i røven! Med kaptajnen i udbrud på begge hold! Nu blir det dem der satte hold til imorgen der vinder på det!
Goncalves, battaglin, Bilbao osv blir jo guld værd!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

De 87, som har solgt Chaves til i dag. Men jeg tror nu, at dem, der har købt en masse holdbare sprintere, er endnu gladere.

  1. 60

Ja det var rimelig heldig for dig at udbruddet blev hentet hjem, da nr. 2 i stillingen havde 3 mand afsted...

Alle dem med Goncalves, har da virkeligt også været heldige. Han havde ingen chance i en massespurt eller for at ramme udbruddet, men med lige præcis den udvikling kører han formentligt top 5. Lidt det samme med Battaglin, der selvfølgelig godt kunne have ramt udbruddet, men ikke overraskende lod vær, da etapen i morgen er perfekt. Nu ligner han vel næsten en favorit. Medmindre nogle af sprinterne har overlevet.

Lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Va lønner seg i dag?
Har:
4
8
9
10
12
13

Kun Yates i sammendraget. Som kapten.

Godt spillet.. Du mangler dog Mohoric...

For os andre er 16-20. pladsen jo bare sørgeligt læsning...

Du har jo bare købt top10 på bet365/Unibet (uden sprinterne)... Men stærkt sats. Du rykker godt frem.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det er jo ofte de rytterne man har troen på da. Ingen kunne forutse dagens utvikling, og flaks med hvilke ryttere som gidder å spurte for 4-15.

Forlan: Jeg måtte satse litt i dag. Endte katastrofalt på etappen Carapaz vandt, og går kun for etappepremier. Men nå er det muligt å snike seg ind i top 2-4% kanskje. Mange dyktige spillere med like hold i toppen. Håper Dumo, Froome finner formen

@sæd-musikos - Flaks utlignes over tid. Enig Jiggy? :-)

71...........nei da ville jeg vært en millionær for lenge siden.........bønhas

Thomas for helvede... Nu slapper du lige lidt af.... Du behøver jo ikke at ydmyge os andre...