Forum

er f.eks Vivani og Mareczko nogenlunde i bjergene eller skulle man sælge dem !
der kommer jo bjerge nu !


Så vidt jeg ved at de begge ret gode nedad

hvad med generalt for alle sprintere !
Sagan f.eks er nogenlunde
det er om jeg skal skille mig af med alle sprinteren undtagen Vivani og købe bjerggeder

Behold de sprintere med de mindste lår, det plejer at være et meget godt pejlemærke.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Sælg det hele Henrik. Også Viviani. De kommer ikke til at kunne være med på tidsdag.

Søg lidt inspiration på feltet.dk eller andre cykel sider, så får du en ide om hvilke ryttere du skal satse på.

Sælg

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Henrik det er et rigtigt godt forslag Dukse kommer med. På feltet.dk kan du hver dag læse en optakt til etapen hvor du også får nogle bud på hvem deres ekspert tror vinder.

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Og NU begynder der så småt at komme bjerge - og nok til at sprinterne er væk.

Selvom de første dage i bjergene ikke er så voldsomme vil vi begynde at kunne se hvem som vil være der og måske især ikke være der når bjergene bliver alvor.

Man overraskes ofte - og det kan være svært at forudsige, men visse af ens fiduser må bare være indlysende.

Froome flopper big time - og ham har jeg set fuldstændig bort fra!

Det mest sikre ved årets Giro er dog i den anden kategori, idet vi har en rytter med som kommer til at sætte alt og alle på plads i bjergene - faktisk er det helt utroligt så få der har nappet ham, for det kræver ikke den store krystalkugle at forudsige at

Miguel Angel Lopez

bliver årets helt store figur - og han vinder naturligvis Giroen som en stork snapper en frø!

De nærmeste bliver Pozzovivo og Chaves.

Det er egentligt ret forudsigeligt - og det forholder sig på samme vis med de øvrige trøjer.

Pointtrøjen er allerede afgjort, og Viviani vinder samtlige 6 sprinteretaper! Lopez napper også bjergtrøjen - naturligvis!

Ged

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Pozzovivo overrasker og tager hele lortet. Du hørte det her først!

Betancur & Formolo kører fra Pozzovivo. Du hørte det her først ;)

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

9# Nej nej nej Pozzovivo har været ekstra dybt inde i bolsjefabrikken i år

10# Det tror jeg sgu alle de små vævre Italienere har ;-)

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

11# Det er sandt...........Men den enkeltstart der var lidt for god til at være sand for fleres vedkommende, så mon ikke de er kommet til at tage et ekstra sug af deres astmaspray

  1. 12 Jep, de TT-tider var noget suspekte! Yates har dælendylme også dykket dybt i honningkrukken.

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Dumoulin vinder igen i år - Pinot bliver 2.er ☺

Ged barberet ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Nu bliver det sjovt. Etapen i dag kommer til at flytte rigtigt meget i toppen, og hvis man ikke er med i den sjove ende i dag, bliver det svært at komme det senere.

Top 13 på highscoren har valgt syv forskellige kaptajner, så der bliver helt sikkert skilt nogle får fra i dag...

4x Dumoulin som kaptajn
3x Yates
2x Woods
1x Ulissi
1x LL Sanchez
1x Dennis
1x Wellens

Idag bliver spændende!
Tror Woods har udset sig etapen idag. Jeg har dog valgt Yates, da man trods alt er sikret en smule point fra hans placering i klassementet, hvis nu et udbud holder hjem.

har gaderet mig !
har både Woods og Yates + Dumolin (c)

Undrer mig, at folk helt i toppen har Ulissi og LL som kaptajner, det er godt nok satset!

Jeg tror personligt på Woods og Wellens, men valget af Dumo er det sikre, med 90-150k fra 1/2 pladsen i GC. Hvis Dumo kan køre sig i top 5 og tar trøjen er han et godtvalg...

Woods har lige fortalt at han har etapen som mål, og det samme har Wellens (og Ulissi).

Jeg er meget spændt på om Bilbao kan være med, og så har jeg Geniez og Brambilla som mine outsidere :)

Pinot blir også spændende...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Skarpt nok at du har ramt 2 mand i udbruddet Henrik, selvom de nok ikke holder hjem, men hvis de gør, så rykker du helt vildt!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Synes det, at både UAE og MS har vist sig fremme i feltet nu vidner om, at Ulissi & Yates har gode muligheder idag.

Håber virkelig Rohan sidder lige i røven på Tom D hele vejen :)

Men hvordan kan Henrik have 700.000 i transfer???

regner med at tjene store bjerg point

22# Nej Henrik det er fordi du har handlet og har glemt at trykke fortryd handel så du har betalt dobbelt transfergebyr for nogle af dine ryttere. du skal huske at trykke fortryde handler, hvis du ombestemmer dig......................-......Swush kan i ikke lide give ham hans transfergebyr tilbage det giver ingen mening at skulle betale dobbelt transfer

og med hensyn til de -700.000 p
jeg dummede mig gevaltit med at skifte 3 gange
jeg glemte der var noget der hed "fortryd handler"

Henrik du er kommet til at skifte ud over flere omgange uden at fortryde tidligere handler :(

(Du har købt en rytter for måske 2 dage siden, og skiftet ham ud igen dagen efter, og derved har du betalt dobbelt transfer).

Og det dækker dine 6 bjergpoint fra Barbin og 4 point fra Frapporti altså ikke :P

ATTENTION SWUSH kan i ikke lide give Henrik den tranfer tilbage han har givet for meget ved at glemme at trykke fortryd handel.

Goncalves med defekt :/
Han kører nu på Kuznetsovs cykel, og skal arbejde sig op igen.
Det bliver nok svært.

Det er surt Henrik - er sket for mig i Premier league også.......
Og jaaaaaaaaa Woods nr 2.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Har woods som kaptajn, men skidt at jeg tager Pinot foran Dennis eller Yates :(
Skidt ikke at have Dennis til imorgen, troede sgu ikke han ville holde trøjen :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

29# Har Conti med Ulissi som anfører.......Fik dollartegn i øjnene da Conti stak af og havde 25 sekunder i løbet af no time men selvfølgeligt skulle Adam Hansen køre som en sindsyg

Ps: er enig i at Henrik skal have transfer tilbage

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Dagens store vinder er umiddelbart Kaffekontoret., som før etapen var nummer 22 på highscoren. Han har Wellens som kaptajn og derudover Formolo, LLS, Konrad, Woods og Yates. Godt ramt.

Giv Henrik hans point tilbage!

Er der i øvrigt nogle der har 11.-15. pladsen?

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

  1. 32 ja det må siges at være godt ramt, men han skal også ramme den i røven imorgen når han ikke har Dumo og Dennis...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Pool skal også have sin dobbelte transfer fra pl tilbageført

Smed : glem det : nægter at blive nr 459 istedet for min belbetalte plads 501

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Hov velbetalte

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

fik "kun" 4 ryttere i top 10

@38 - Det er dobbelt så mange som mig - så udligner det sig sgu alligevel at du fik dobbelt transfergebyr!

Lortespil!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hvad er egentlig forskellen på et medium bjerg frem for et bjerg ?

det kan være flere tusinde meter ... !

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det éne kan kommunikere med de døde, det andet kan ikke

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Der kan af og til ses kvæg på medium bjerge - aldrig på de rigtige bjerge. Her findes højst geder!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name