Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6 på 5 etape

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 6 etape

Bud til 5 etape skal være skrevet i denne tråd senest onsdag kl 13.20

Der vil være præmier til de 2 bedste

Har desværre ikke hørt fra swush endnu men så er jeg så heldig at jeg har fået en præmie af en af dem der har været med i pulje spillet men som ligesom mig desværre røg ud i dag og jeg har jo også lidt liggende som kan bruges til præmier

1 Præmie er en cykeltrøje der er sponsoreret af DO Translations.
Og et Oslo Cruise

2 Præmie er et Oslo Cruise

Håber at kunne give begge vinder en guldhold+ kode også, men det må lige vente lidt

Husk det er kun dem der har gættet rigtig på alle etaper indtil

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Chaves og Bardet

Alaphillipe og Chaves

Froome chaves 👍🏼

Froome og Bardet

Froome chaves

Froome og Atapuma

Froome og Alaphillipe

Allan Hansen46.785PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinder
MAND 57 År

Fraile - Froome

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Chaves & Roche

Michael Woods & Chris Froome

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Christopher Froome & Michael Woods

Chaves + Woods

Så røg alle uden Alaphilippe ihvertfald..

Alaphilippe nr 7

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ingen rammer nogen i top 6 så Jeg har kikket tilbage på 1 etape som jeg jo ville bruge som tiebreak og ud fra det vælger jeg at lade 4 mand går videre.

Allan Hansen og PH 1004 som havde 4 sekunder altså 2 sekunder fra men til gengæld begge sine bud i top 3

PS 4300 og Morten Bøgh med 5 og 7 sekunder er kun 1 sekund fra men har kun 1 et af sine bud i top 3 men det var jo nok til at gå videre, da jeg jo ikke havde skrevet noget om række følge kan jeg ikke bruge det til noget desværre.

Så der er altså 4 mand videre i følge den strenge dommer :-)

Ny tråd kommer lidt senere, skal ud og spise nu....

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Benned, hvad skete der med SuperCavs glimrende bud med korrekt 1 og 2 og samtidig to sekunder fra at ramme den lige i øjet?😊

Nå, nyd middagen og aftenen😉

Nu kom SuperCav jo altså ikke til runde fem og kan derfor selvsagt ikke pludselig kom med igen - Benneds fire mand er naturligvis de fire mand, som har været med helt til i dag, som klarede det bedst på holdtidskørslen.

For der var flere brugere, som ramte både 1 og 2 korrekt og også afstanden på seks sekunder helt præcist.

Det lyder rimeligt😊

Ja man skulle jo have været kvalificeret til denne runde, så det var kun mellem de 12

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ Bennedbæk, starter du en ny runde 'Udskillelsesløb' ?

Ja men Ikke før jeg har fået afgjort denne runde hvor der er 4 tilbage men det kan sagens være afgjort allerede i morgen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

15) Bennedbæk.

Jeg har naturligvis fuld forståelse for at må træffe dine afgørelser subjektivt.

Mener måske alligevel at jeg selv burde klare `cuttet` til næste runde.

Bød ind med 1) BMC og 2) Quick Step. Med en margen på 3 sekunder. Det endte så med 5.72 sek. for at være nøjagtig.

Mener du oprigtigt - i så fald ok - at mit bud ikke lever op til standarten?

/Hjertensfryd

Jeg dummede mig jo desværre lidt ved ikke at bede om nr 1-2-3 men bare at folk skulle vælge 2 i top 3 og at en var nok til at gå videre, så kan ikke rigtigt bruge det til noget nu.

Alt andet lige så er der en der også har BMC-Quick og 4 sekunder som jo så ville slå dig ud hvis jeg gjorde det på den måde.

Jeg har noteret afstanden til 6 sek
http://www.lavuelta.com/l-a-vuelta/2017/es/etapa-1/c-lasificaciones.html

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fred være med det. Har da før været bagud og tabt.

Alligevel undrer jeg mig over at en (fejl)margin på blot tre sekunder ikke er nok til at avancere.

Nuvel, held og lykke til dem der fandt vej gennem dit nåleøje. Og tak for svar btw.

Der var jo to af dem der var tilbage der kun var et sekund fra og to der var 2 sekunder fra, skal jo have fundet en vinder så der skal sorteres lidt fra :-)

Kommer jo nok snart en ny chance for os andre, det ser umulig ud til i dag :-(

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hjertensfryd
Der var også en anden end dig der havde det samme. 5. Dommeren havde også BMC og quickstep og 3 sek. Der er nødt til at blive sat en streg, og jeg synes det er fint at lave 4 gå videre.

Det kommer jo ny runde snart. Vueltaen er meget uforudsigeligt.

Jamen det er da så glimrende, at du (Dukse) mener stregen bør trækkes hvor det er blevet gjort.

  1. 26

Det samme havde jeg.