Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6 på 4 etape

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 5 etape

Bud til 4 etape skal være skrevet i denne tråd senest tirsdag kl 13.00

Der vil være præmier til de 2 bedste

Har desværre ikke hørt fra swush endnu men så er jeg så heldig at jeg har fået en præmie af en af dem der har været med i pulje spillet men som ligesom mig desværre røg ud i dag og jeg har jo også lidt liggende som kan bruges til præmier

1 Præmie er en cykeltrøje der er sponsoreret af DO Translations.
Og et Oslo Cruise

2 Præmie er et Oslo Cruise

Håber at kunne give begge vinder en guldhold+ kode også, men det må lige vente lidt

Husk det er kun dem der har gættet rigtig på alle etaper indtil nu...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Modolo og Degenkolb

Modolo og trentin

Allan Hansen46.785PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinder
MAND 57 År

Trentin og Modolo

Theuns - Trentin

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Trentin og Modolo

Theuns - Trentin

Trentin og Blythe

Matteo Trentin & Edward Theuns

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Trentin & Theuns

Trentin + Modolo

Trentin & Theuns

Trentin og Modolo

Edward Theuns & Sasha Modolo

Modolo og Theuns

Så kan jeg vist godt lukke :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Degenkolb er syg og kommer ikke til at spille en rolle i dag. Stiger vel af i dag. Men ham er der vel heller ingen seriøse der har købt..

16# vidste ikke han var syg havde ham på mit dårligste hold..................som sædvanlig ville jeg ikke kunne vælge den rigtige anfører om så jeg kendte resultatet på forhånd..........forkert anførervalg ødelægger tit runden......så i stedet for en ret så godt runde bliver det en under gennemsnitlig til halvlunken runde..................nå men ligger alligevel uden for top 1000 så der skulle vidst mirakler til.................nu vil jeg drømme videre om succes i premier league og så kan du ret vel fortsætte tidligere succes i la liga

12 mand er videre til 5 etape

Cumse20 var ikke med fra start af og Scxoob kiksede desværre 3 etape så de er ikke med videre

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark