Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 16 etape

Bud til 15 etape skal være skrevet i denne tråd senest søndag kl 13.15

Kun dem der var med fra etape 14 og gættet rigtigt indtil nu er med i spillet

Sponsor præmie fra swush

Vinderen får en guldhold+ kode

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Pauwels og Gallopin

Dan Martin og Barguil

Benoot og Ulissi

Benoot og Calmejane

Cummings og Barguil

Cummings og Van Avermaet

Barguil og Roglic

Benoot & Vuillermoz

Calmejane og kwiatkowski

mauda2.270PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Vi er BK Frem Ægte København!!

Steve Cummings & Warren Barguil

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Benoot og Caruso

Barguil og Boasson Hagen

Barguil og Uran

Benoot & Ulissi

Barguil & Gallopin.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Benoot og Gallopin

Brambilla og Chavanel

Barguil og Galopin

Ulissi & Benoot

Avermaet og barguil

Caruso & Vuillermoz

Benoot og Dan Martin

Barguil og Benoot

Barguil og Gallopin

Gallopin og Pauwels

Calmejane & Cummings

Tis Benoot og Barguil som det sikrer kort.

Calmejane og Ulissi

Gallopin & Ulissi.

Cummings og Roglic

Cummings og Van Avermaet

Cummings, benoot

GvA & Barguil

Froome-Matthews

Contador og Gilbert

Barguil + Landa

Benoot og Vuillermoz

Barguil og Benoot

Calmejane & Ulissi

Benoot og Gallopin

Tosatto25Top 10%
Kreuziger som kaptajn!

Barquil & Gallopin

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Roglic & Betancur

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Benoot og Gallopin

gallopin og dan martin

Allan Hansen46.785PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinder
MAND 57 År

Benoot & Cummings

Barguil de marchi

Barguil og Cummings

Barguil & Cummings

Barguil og Vuillermoz

Brambilla🇮🇹 og De Marchi🇮🇹

Van Avermaet og Cummings

Contador og Pantano

Warren Barguil & Christopher Froome

Steve Cummings & Warren Barguil

Cummings & Barguil ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Calmejane og Cummings

Barguil, Contador

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Barguil og Benoot

Benoot & cummings

Barguil og Cummings

Mutolol7.435Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

<Slettet>

<Slettet bruger>

Latour og Caruso

Benoot & Barguil

Barguil og Benoot

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Barguil & Benoot

Barguil & Van Avermaet

Contador. Barquil

Barguil & Benoot

Barguil & Benoot

Patrick Strelecz Larsen🏆67.085Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Cummings og D. Martin

Benoot og GVA.

Christianmunch4.145PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderBronzebægerTop 10%Top 10%Præmievinder
lålålålå

Van avermaet er bitter over 2 pladsen igår. Så han tager den idag..

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Barguil og D. Martin

Cummings og Barguil

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Barguil & Pauwels

Barguil og Benoot

Van Avermaet & Gallopin

S Cummings - N Roche

Barguil, Gallopin

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Contador og benoot

Barguil og Bardet

Caruso og Uran

Benoot og Bardet

Roglic og Pauwels

Dan Martin og Van Avermaet

Barguil og Benoot

Cummings og Barguil

Så må vi se om det første udbrud holder...

Skiftede lige kiserlowski ind istedet for Ulissi med 1 sekund igen...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kører med nul GC. De skal jo ikke på foreløbig.

Dem der holder ikke når Caruso er med

Ville have haft Pauwels og Caruso hvis jeg havde vidst de var med, men de glimrende kommentatorer påstod det var Mounard fra BMC og at det ikke var Pauwels :(

Men nåede Kiserlovski istedet så nu må han gerne overraske!

De kan sagtens lade Caruso tage et par minutter, det betyder bare de ikke får 15 minutter...

Jeg har kun Martin fra GC...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Problemet med ingenGC er at man skal ramme så mange fra udbruddet!

Men nu må vi se hvem der kører op til dem på stigningen...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hvis den store gruppe kommer op til fronten bliver det jo et kæmpe udbrud :-o

Var udbruddet kørt inden handlen var lukket?

Jep, med 2 min igen gik starten på etapen, men nåede ikke rigtigt at få identificeret folk, ellers havde jeg helt sikkert købt Pauwels og Caruso!

Nu købte jeg kiserlovski, og han er blevet sat...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Men der er ret meget stress på når man handler på mobilen med under 2 min til transfer lukker!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Og det viste sig at være en ulempe, eftersom jeg solgte Ulissi og købte kiserlovski, så skulle bare have ladet det være, så havde jeg haft 6 mand i udbrud...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Og så er de Gendt Gud hjælpe mig fløjet fra den bagerste del af feltet op til udbryderne! Imponerende, men irriterende!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ham der ligger nr. 2 har ramt 8 af 9 mand i udbruddet. Ham der ligger nr. 5 har ramt med alle sine 5 udbryddere og har så 4 fra klassementet. Der er tydeligvis mange, der nåede at reagere på at man så Caruso, Pauwels og Barguil være med.

100# Hvad mener du med at man så dem være med?

Ja, jeg må bare erkende at jeg ikke skulle have lyttet til TV2 :( ellers havde jeg også haft de to på holdet, men de påstod jo det var nogle andre :(

til forsvar for Swush, så tror jeg det var tdf der startede før tiden idag...

Samlet en ulempe for mig, specielt fordi jeg i forvejen havde 6 mand på der kom i udbrud, så det gav andre mere fordel end mig :(

Men det var jo så kun de første der var kørt i starten. Også vildt han satser så stort på udbrud når han ligger 1!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Handlen lukkede 2 min efter løbet var givet frit, så man så den gruppe få er fint hul.
Jeg nåede ikke selv at gøre noget ved det. Er ret sikker på mange har noget at bytte Cummings med Pauwels i sidste øjeblik.

Jigsaw starten på etapen gik da der var 2 min tilbage at handle i...

Så man så de første mand der angreb inden der var lukket for handel!
Det gjorde bla at jeg solgte Ulissi og købte kiserlovski. Hvis jeg havde været lidt skarpere og stilet på mig selv, havde jeg også købt Pauwels og Caruso, og det er der formentlig andre der har gjort

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Caruso har man vel da han enten kører med i udbryd eller kæmper med om en top 15. Barguil er et must have. Pauwels er den eneste, der var riski inden løbet. Jeg er nu bare glad for, at der er nogen tophold som satser på mange udbryddere, da jeg ikke selv forventer mere end 4-5, der holder hjem. Og så kan de resterende udbryddere give noget minus;)

Caruso havde jeg da også klart overvejet, men valgte at satse mere på udbruddet og var i tvivl om han fik lov...

Havde man været med fremme i toppen er han en af de ikke så satsede ryttere at tage, men for os længere nede skal man nogen gange tage lidt større sats :)

Tjah, det kunne godt være en del der blir hentet når udbruddet ikke får længere snor, men samtidig er det meget stærke folk oppe foran...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det havde da været lige meget om Caruso kørte med om top 15, hvis et udbrud med 10-15 mand kørte hjem og han ikke var der. Derfor var det da meget vigtigt at vide, at han ville køre med.

87 Tour-'eksperter' har givet deres bud...

28 ryttere er blevet nævnt - det er omtrent bookmakernes top 20 + 5 klassementsfolk (AC, RB, CF, ML, RU) + 3 'langskud' (EBH---!).

Flest bud er faldet på...

W Barguil 42, T Benoot 29, S Cummings 20 (- den mand må fanme ha frustreret en røvfuld managers---), T Gallopin 13, G v Avermaet 9, fire ryttere har fået 6 stemmer;
A Contador, D Martin, L Calmanje og D Ulissi,
Top 10 rundes af m 5 x P Roglic - nu må den sq være der, RMIR ,-)

Dinho det skal jo så lige tilføjes, at det var absolut første angreb der blev lavet, det var på flad vej og de havde 20 sekunder da der blev lukket for handel, så bestemt ikke sikkert det var et udbrud der kom væk!

Jeg hoppede selv på Cummings vognen for første gang iår :(

Kan så se jeg glemte at give mit bud herinde :( havde bestemt mig for Calmejane, men var i tvivl om nummer to, og så glemte jeg det sgu :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Cummings er en fuser - men de Gendt ;)

Gendt arbejder heldigvis hårdt for sine holdkammerater, men frygter at han alligevel tar nogle flere bjergpoint :( så håber jeg til gengæld han slapper af og blir hentet bagefter, men tvivler :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Mest populære par er;

12 x Barguil - Benoot, 9 x Barguil - Cummings, 5 x Barguil - Gallopin.

Eneste kombination af de fem mest populære ryttere, som ingen har budt på er Cummings - Gallopin.

6 bud kombinerer 2 ryttere, der ikke er blandt de 10 mest populære.

Ja som jeg lige ser det er der 6 der ikke har nogen med i udbruddet.

Man skal lige huske at man skal have været fra 14 etape og gættet rigtigt for at kunne gå videre og jeg kan da se en enkelt der røg ud i går der har budt ind.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

28 forskellige ryttere udvalgt, 28 ryttere i det store udbrud...

Fællesmængden er 11 ryttere, men ingen har fx de Gendt, Bakelants eller Geschke, der alle tidligere har vundet en Tour-etape...

34 dygtige managers have 2 mand i det udbrud, 45 havde én og 8 havde ingen--- (hvis jeg har talt rigtigt)

Af de 34 dygtige, er der 7 unikke bud;

Barguil m Pauwels, Roglic eller de Marchi.
Benoot m Calmajane eller Caruso.
Gallopin - Ulissi samt Pauwels - Roglic.

Ingen har Tony Martin...

Hvem synes, at de er bedst inde...?

Lige kommet hjem så ikke helt styr på det, men nu sker der noget :-)

Kør for s..... Ikke noget med at vente...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er der sgu action!

Men dejligt at se Naesen brænde sig selv helt ud med 40 km til mål :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Her ser vi også den tydelige forskel på, at man selvfølgelig fortsætter sit allerede påbegyndte angreb selvom den gule trøje får defekt!

En helt anden situation, hvor de bare skal glæde sig over deres held, og så give fuld gas!!

Selvom jeg nu nok tror Sky/Froome skal hente det igen på bjerget...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Håber sku de får knækket Froome idag.. Så der er max action i næste uge.

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Ja den er helt i orden i dag men Froome ser nu ud til at være godt kørende

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Barguil sad lige og kigget på hvordan det så ud længere nede af vejen, han er bare godt kørende

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg er lidt presset...
Efter at have undgået at falde I 'Cummings-fælden' tidligere, gik jeg lige i og købte ham til etape 14-15-16..., og også her..., d'oh!
Tør man nu sælge ham igen, lol, good grief, 'go Roche, go, get sixth'

Hehe, jeg røg også på Cummings vognen idag :(

De andre forspilder også deres chance! De skulle jo angribe og køre fuld gas da han var 30-40 sekunder bagud! Hvis de kunne komme en gruppe på 5-6 mand over toppen 30 sekunder foran, så kunne de gøre en forskel på nedkørslen og resten af vejen hjem! Selvom Froome kan køre stærkt nedad når det er nødvendigt!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Shit jeg er træt af, at jeg nåede at skifte Ulissi med kiserlovski med 1 sekund tilbage!! Dagens dummeste handel :(

Til gengæld fik jeg skiftet anfører fra Benoot til Barguil, så håber jeg det været frugt!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja, den var at greje sq svær i dag...., jeg satsede (som mange andre) på at ramme udbryderne, da jeg var lidt (læs. alt for) langt bagud i stillingen..., fik bla solgt Bakelants og Caruso (
Skød m spredehagl på kaptajnerne; Gallopin, Barguil, Roche og (drrrrumrooool) Cummings sføli.

'go, Roche, go, get sixth, GO, Roche, GO!'

Gendt sprinter sig lige frem foran Martin og co og scorer 8 point ekstra!
Fandme træt af at jeg ikke fulgte med flokken der :(

Dumt af mig!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Roche snuppede lige 6 pladsen :-)

Der 27 der ikke rammer en mand i top 6 og ryger ud.

Jeg skal nok lige tjekke op på hvor mange der har gættet rigtigt på både 14 og 15 etape senere i aften, nu skal jeg lige se Brøndby tæve FCM

Og Gallopin ham har jeg sgu da vist på mit manager hold

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Top 6:

B Mollema -- 0 bud
D Ulissi -- 6
T Gallopin -- 13
P Roglic -- 5
W Barguil -- 42
N Roche -- én heldig gut...

7 dygtige managers havde to i Top 6.

Bedst var #29 m 2. Ulissi - 3. Gallopin.

Uheldigst var vel #4 m 7. Calmejane - 11. Benoot.

Blev Benoot 11? Hvem blev 12-15?

Caruso
Navarro
Perichon
Moinard

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@smed

Top 15 var oppe på letour. - og forsvandt---. Caruso blev 12'er

---- og Matthews blev 16, der er nogen der ærgrer sig dér...

@ Bennedbæk

- du skrev, at vi lukkede for bud 13.15, men løbet blev vist givet frit 13.07...

by the way, rigtig godt initiativ m 'Udskillelsløb', og godt format..., men hvad m at udvide med et alternativt format, fx en variant af 'klassisk Survivor' (a la NFL.com etc), hvor man skal ramme én i top 3 hver dag, men ikke må vælge samme rytter igen (- for besværligt at tjekke op på, måske ---).

Eller hvad m målscorer i hver Superligerunde...

Vi skal ikke drukne i Tour de france forum spil, det var vi lige ved sidste år og det blev lidt uoverskueligt.

Superligaen er der vel ingen der rigtig tager seriøst mere, ØST holdene er jo total dominerende.

Vi har haft taber vinder i NFL og det var rigtig godt men ham eller dem som stod for det tabte vist lysten eller fandt bare ud af at det tager tid, som jeg også fandt ud af da jeg prøvede at kører det videre

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, det bliver alt for svært at checke op på - og formatet er glimrende som det er.

Og masser af interesse - jo fandeme større interesse for Benneds lille spil her end der er for hele Golf og F1 spillet!

4-0 Brøndby ... Hold nu kæft, det bliver en lang sæson - sgu umanerligt RINGE at østholdene ikke kan bydes nogensomhelst modstand fra alle de lamme provinshold. Det flår simpelthen topniveauet ned, når de end ikke behøver få sved på panden for at udradere sådan et lortehold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og hvor er det dog PÆREJYSK, at der sidder en hord af "executives" og følger kampen intenst - i pænt søndagstøj - udtrykker, vi er skide "dynamiske" ovre på heden - de har endog tilføjet selveste BS Christiansen for at styrke horden mentalt.

Hehe ... Det er sgu da morsomt!

Hvad bliver det næste ? Brian Steen Nielsen?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og den stakkels jyske kommentator - ja, ham den tidligere målmand - som i forvejen er bøvet Liverpool fan - sidder og siger at de har en offday, og at spillerne spiller langt under vanligt niveau ...

Det tror jeg sateme ikke på - de spiller det bedste de kan!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@ Bennedbæk, RMIR

Ja, det er et glimrende format, og jeg forstår, at det kræver tid og lyst - two thumps up til, at du vil bruge din energi på at administere spillet.

Jeg har ikke rigtigt besøgt/benyttet chatten før under denne Tour, så det er første gang jeg er blevet opmærksom på dit 'sidespil'.

Chatten er jo faktisk både informativ, og til tider underholdende.
Med flere brugere med et vågent og kritisk blik på Tourens udvikling, på regler (og deres fortolkning) og pointgivning i Touren og i managerspil.

59 managers er med videre til 16 etape
Der var 27 der ikke ramte en rytter i top 6 og er derfor ude.

Bla Pyller som ellers havde budt ind i @23 med Barguil og Benoot men som så lige lavede det om i @57 til Calmejane og Cummings og det er sidste melding der tæller

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark