Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 5 etape

Bud til 2 etape skal være skrevet i denne tråd senest tirsdag kl 13.20

Husk man skal have været med fra start af og gættet rigtigt på alle etaperne

Hvis alle kikser her i starter (den første uge) går alle der har afleveret et bud i denne runde videre til næste etape alligevel

Sponsor præmier fra swush

Nr 1 får 2 guldhold+ kode og
En MiniCruise for op til 4 personer til Oslo t/r

Nr 2 får 1 guldkort+ kode

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Forum virker i øjeblikket ikke på 3 etape, men er nød til at åbne 4 etape så folk kan nå at melde ind og mon ikke de fleste havde endte Sagan- Matthews- Martin- -Avermaet

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Kittel & Greipel

Kittel og Demare.

Kittel og Sagan

Kittel & Demare

Bevisførelsen er gået tabt. Vi starter forfra, alle er med igen

Kittel & Demare

Sagan & Kittel

Kittel & Greipel

Kittel & Demare

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Kittel - Sagan

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Kittel & Demare

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Kittel og Demare

Kittel og Demare

Kittel og Griepel

Kittel / Demare

Kittel og Greipel

Kittel & Sagan

Kittel og Demare

Kittel & Demare

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Kittel og Cavandish

Kittel og Greipel

Kittel + Sagan

Kittel og Demare

Kittel og demare

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Kittel - Demare

Kittel og Demare.

Kittel og Demare

Kittel-greipel

Demare - Sagan

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kittel og Demare

Demare med Kittel

Kittel + Sagan

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Kittel - Cavendish

Kittel og Sagan

Kittel og Greipel

Marcel Kittel + Peter Sagan

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Demare og Sagan

Kittel - Demare

Kittel - Demare

Kittel & Demare

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Kittel og Demare

Kittel og Sagan

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Kittel, Demare

Kittel og Demare

Kittel og Demare

Kittel og Sagan

Kittel og Demare

Sagan + Groenewegen

Kittel og Groenewegen

Kittel og Sagan

mauda2.270PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Vi er BK Frem Ægte København!!

Kittel-greipel

Kittel og Greipel

Kittel & Demare

Kittel og Sagan

Kittel og Demare.

DemAre sagan

Kittel og Demare.

Kittel og Demare

Kittel & Demare

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Kittel og demare

Kittel og Demare

Kittel og Demare

Kittel / Démare

Demare og kittel

Kittel & demare

Greipel og Kittel

Kittel og Demare

Kittel & Demare

Greipel / Kittel

Kittel og Demare

<Slettet>

<Slettet bruger>

Kittel og Demare

Kittel og Demare

Sagan og cavendish

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kittel og Groenewegen

Patrick Strelecz Larsen🏆66.910Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Kittel og Sagan

Sagan og Demare

Kittel, Demare

Kittel og Demare

Kan det være Poolhustlerens immense brug af smiley's der har smadret 3.Etape-tråden?

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det var også vigtigt, at han fik brugt 30 smileys (ja, jeg har talt dem) i det indlæg, ellers havde vi ikke forstået indlægget. :)))))))))

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Kittel-demare

Kittel-demare

Kittel og Sagan

Kittel og Sagan

Kittel og Sagan

Demare og Kittel

Demare og kittel

Kittel og Demare

Kittel, Demare.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Kittel og Sagan

Kittel og Demare

Kittel - demare

Cavendish og Demare

Klarskov14330Top 10%Top 10%
Kongen

Kittel og Demare

Kittel + Demare

Demare og Sagan

Marcel Kittel & Arnoud Demare

Kittel & Demare

Kittel og Groenewegen

Kittel og Demare

Kittel - Demare

Demare & kittel

Kittel & Demare

Mikkel Westh Nielsen6.085Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Benny dummmedunk

Kittel, Sagan

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Sagan & Demare

Sagan og Kittel

"Dynamitten"2.235Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Kittel og Sagan

Dem der ikke har afleveret bud er jo så desværre ude og vi er nu nede på 103 managers

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nu er spørgsmålet jo så om alle dem der har Kittel & Sagan ryger i dag? Sagan bliver muligvis diskvalificeret..

  1. 113

Det tror jeg ikke, han gør. Han bliver muligvis deklasseret, men jeg tvivler nu.

Sagan er deklasseret til nr 115 og 30 sekunders straf.

Det er satme´ ikke retfærdigt!!!!! Hvis det holder stik.....................-...................nå der røg en hver teoretisk chance for en hæderlig runde da lige ned i lokummet

Hvor får du det fra?

<Slettet>

<Slettet bruger>

Han står da stadig som nummer to på Tourens officielle hjemmeside.

Vi er da nogle stykker der ryger idag.

Det er jo ærgerligt at Sagan ikke kan styre sig.

Men sådan er det jo....

Selvfølgelig skal Sagan ikke straffes ... Helt uhørt - Det er Kristoff der presser ham over mod barrieren - og det er ikke hans albue der rører Cavendish. Der er jo bare ikke plads til den lille mide .... og da han end ikke kunne holde hjul på sin egen leadout, kunne han jo bare lade være med at forsøge sig mod overmagten.

STÆRKT Demare!

Ged

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sagan deklasseret - VANVID!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det kan da vidst kun være for at bevarer spændingen om den grønne trøje, at de gør det.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Kan de ikke nedlægge protest??? For det der er da det mest arrogante franske forsøg på at sabotere Sagans lette vej til den grønne trøje...................A-t det så skal gå ud over os der var nødsaget til at satse på Sagan............det er jo bare lige til at lukke op og skide i...................hvor er det bare typisk

@124

Se @118

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Så er det også på Touren hjemmeside...

Han skulle også være blevet frataget 80 points i pointskonkurrencen...

<Slettet>

<Slettet bruger>

Det snævrer ind i benneds forumspil nu.
Jeg hr 1 hold der klarer det godt idag, og det er det uden Sagan, uden Kittel og med Demare som kaptajn. Desværre ligger det 1.200.000 mil efter i benneds 50'er pulje og samlet nummer 9000..

Groenewegen fanget af styrt. McLay fanget af styrt. Colbrelli fanget af styrt. Kittel dårligt placeret og fanget af styrt. Swift styrter. Cavendish styrter. Sagan disket.

Dem med Demare / dem med Demare som kaptajn klarer sig godt i denne runde.

Touren er lang endnu, så ingen grund til panik. Jeg startede af lort, og så kom jeg hæderligt efter det. Nu får jeg et ordentligt gok tilbage, men så kommer jeg stærkt igen imorgen! ;)

Det bliver sgu svært nu, hvor han er nede på 15 points og Demare har 124.

Fedt at have taget Sagan og cav...

Den ene vælter den anden, så han selv blir disket!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Der er sikkert mange der har det lige så, men jeg er fandme træt af at begge ens managerspil skal ødelægges totalt af sådanne nogen absurditeter.............-......

Helt absurd dom. Sagan burde stå af i protest og satse på Vueltaen.

Demare skal jo have al den hjælp han kan få til den grønne trøje

Whaaaaaaat den 🔞🔞🔞🔞🔞🔞til Sagan !!!!!! Argggggggg disket eller helt ude
Kan ik finde han nogen steder ????

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

<Slettet>

<Slettet bruger>

Intet officielt endnu

Så er det officielt. 30 sekunders tidsstraf og minus 80 point til pointtrøjen!

Og deklassering...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Rasmus Staghøj‏ @Staghoj 39 sekunder siden

Masser af rygter, men jeg må gentage: Stadig ikke noget bekræftet om Sagan! Juryen voterer. Jeg står og kigger på dem.

Agurketid

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Smidt ud af Touren, haha what a joke

Sagan er officielt ude!

Hmmmm
Er demare franskmand ?

Hmmmm
Måske måske skal den grønne trøje på fransk krop

Hmmmm
Er jurien fransk

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Det er SÅ langt ude altså....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hold fest jeg håber virkeligt at der er mange der kommer til at boykotte de franske arrogante skiderikker men det er ønsketænkning!!! Demare ligger nr 1 mon det ikke er årsagen til at de smider ham ud det tror jeg nok

Synes egentlig at deklassering, tidsstraf og pointstraf er fair, men jeg synes ikkke han burde ryge ud af touren. Cav, Bouhanni og andre har fandme lavet samme stunts igennem årenes løb. Det er en del af at være sprinter i Touren. Ellers så sprinter de jo som piger på en trehjulet cykel i næste sprint af frygt for at blive smidt ud. Ærgeligt for touren. Under alle omstændigheder, så vinder Kittel den grønne nu.

Giver Sagen så i virkeligheden -105.000 idag? :D

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hold nu op, hvad sker der lige.
En straf er fair nok, dog har man set meget værre ting end det Sagan gjorde i dag.
Hold nu op, de smadre løbet. Det er ikke okay, håber de ændre mening - sikke en skandale hvis de smider ham ud.
INTET MÌNDRE

Var lige for hurtig på aftrækkeren ;) Du har selvfølgelig ret. Nå men nu er an for alvor efter i købespillet, og der skal satses lidt på kryds og tværs til imorgen!

Godt man ikke har 90 hold i managerspillet med Sagan hva? :)

Prøv at se klippet.............det er IKKE engang hans fucking albue der får ham til at styrte den rammer ham faktisk stort set ikke!!! Hold kæft hvor latterligt

Jeg har 3 af 11 gule hold tilbage, men det er nok bedre end de fleste...

Mit bedste hold havde jeg dog kittel som anfører og Groene på et af de andre...
Har Demare på 0 hold :(

Demare, kittel og Matthews skal kæmpe om den grønne nu, samt Greipel også...

Er sgu glad for at jeg på det bedste blå hold undlod kittel og havde Demare som anfører samt en holdkammerat og bouhanni og Matthews på holdet også, nok ikke helt skidt :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Helt okay han er ude føj! Men kan jo se at det ligge næsten ved siden af hinanden og der ved kører Sagan ind der hvor Cavendish er.

Mutolol7.425Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Alt sport til side, og hvad der er sjovest at se på, så synes jeg sgu det er fair. Synes det er fint der bliver trukket en streg i sandet...Det er rent faktisk episoder som kan ende rigtig galt -> fatalt. Det er tydeligt at se Sagan ved han er der, så det er fuldt fortjent. Måske han begynder at give lidt færre skuldre og albuer. Var det i Gent-Wevelgem før Kemmelberg han også direkte skubbede en rytter så han styrtede?

Hank op i jer selv og lad vær med at tud over jeres manager-hold er lagt ruiner...dejligt at se nogle kommisærer med nogle store boller.

Han ramte ham ikke med albuen så hvad er din pointe?

Du kan da se han kører ind der hvor han og rammer ham. Ellers ser du ikke godt efter!

Mutolol7.425Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Ironisk det sker mod Cavendish, den største psykopat i en sprint. Hvor mange gange har man ikke set ham nikke skalder, give albuer, svinge ind foran andre, læne sig op af en anden osv i spurterne, uden der er sket noget, udover at han er blevet sendt sidst i feltet på etaperne. Det er en overreaktion af de helt store og det er en skandale.

158 - Han skubber ham med armen, et stød behøver ikke være når albuen er længst ude...han kører med vilje Cav i barrieren.
At Sagan med det samme er ovre og sige undskyld, viser også at han godt ved at den var gal.

Men du er selvfølgelig bedre end kommisærene til at bedømme den situation med dine falke-øjne ;)

Forstår nu heller ikke han skal smides helt ud af løbet..

<Slettet>

<Slettet bruger>

Burde Demare ikke også straffes. Skifter bane lige ind foran Bouhanni så er han ved at vælte.

Er det ikke fordi i har Sagan på jeres hold? :D

Mutolol7.425Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Synes det er synd for Touren at han ikke er med. Og du kan jo bare høre på hvad Michael Rasmussen, Frank Høj og Juhl siger i studiet, at han ikke rammer Cavendish. Er sgu ligeglad med mit manager hold, det er helt ude og skide i forvejen.

Man må undre sig lidt. Cavendish er ærmest den mest beskidte sprinter i feltet. Han bliver en del af tour-truppen på trods af længere tids sygdom, og bombaderes med spørgsmål om Eddie Merckx rekord. Han kommer til kort i den første spurt, og ligger ikke perfekt i den anden her. Er det i virkeligheden en totalt frustreret Cav, som tager en mega chance, hvorefter han græder som en lille pige, når det ikke lykkedes: "waaahh - Sagan skubber - waaaahh - det har jeg aldrig gjort - waaaahhh - send ham hjem - waaahhh"

Kære Swush

I burde tillade at skifte Sagan ud, eftersom ASO har truffet den mest latterlige og forkerte beslutning i lang tid. Hele fidusen med managerhold bliver ødelagt, når arrangørerne ikke følger den sædvanlige procedure, så snart en franskmænd er i den grønne trøje. Derfor burde alle med Sagan have lov til at skifte ham ud, når nu det ikke er en dopingsag eller lignende men en fejl fra arrangørens side. I det hele taget latterligt, at man ikke har en enkelt udskiftning, når man hvert år poster masser af penge i managerspillet, men spilder sine penge på baggrund af styrt og især groteske beslutninger fra ASO...

Ja manager spillet taber meget på det her, fantastisk spil men hvorfor har man ikke en reserve i hver katagori, suk!

https://streamable.com/j7-gqb

Faldt lige over denne her

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 168

Selvfølgelig skal Swush ændre reglerne i spillet så man har en udskiftning.. Og med de vanvittige våde veje på enkeltstartet burde man enkelt også have mulighed for at skifte Valverde og Izaguirre ud..

Desuden synes jeg det ville være rimeligt hvis Bora fik lov til at indkalde en ny rytter til starten i morgen.. Alt andet ville da være urimeligt...

Tårevædende klagesang. Det er en præmis i dette spil at man skal acceptere styrt, udelukkelse pga doping, at blive smidt ud af løbet. That's it.......
Nogle af os har været med i lang tid og har selv prøvet det. Tom Steels, Kyllingen og helt aktuelt har jeg Valverde på to af mine fem hold....

170

Tjek evt 169's link :) Dine sammenligninger passer ikke helt med sagen i dag ;)

Internettet aka konspirationsteoriernes ynglested.
Det kan jo kun være fordi de vil have en franskmand til at vinde den grønne! Ved ikke engang hvorfor jeg prøver at argumenterer imod..

Hvis I faktisk ser andre løb en Tour de France ved I også det der en typisk Sagan..albuen ryger ikke ud på den måde for at holde balance. Den her gang fik han ikke lov, hvilket er godt i min optik.

Jeg er ingen ekspert, men jeg har tillid til folk som rent faktisk er blevet hyret til at være kommisære på en af verdens største sportsbegivenheder. I hvert fald mere end på selvudråbte eksperter med sølvpapirshatte på et online managerspiil ;), og mere end en afdanket cykelrytter på TV2.

171

Jeg er bevidst om præmissen. Jeg har selv været med i mange år. Styrt med videre kan ske. Men beslutningen i dag tåler ingen sammenligninger. I det hele taget burde Swush revurdere deres managerhold og tænke udskiftninger ind. Jeg ved godt, at det vil give lidt ekstra arbejde for dem men det er da grotesk, at en helt sikker topscorer udgår, så 75 % mister chancen for at vinde på baggrund af en latterlig beslutning. Ligesom at det var grotesk for nogle år tilbage, at de eneste hold, der kunne vinde, var med Nibali og en anden outsider frem for Froome og Contador, som var styrtet. Pointen er vel, at man formår at vælge dem, som ville give maksimum point, hvis de havde gennemført touren :) Ellers er researchen op til ligemeget, så handler det mere om at lave 50 hold, så man er garanteret, at et af hold kan vinde, fordi det ikke har nogle udgåede ryttere.

  1. 172
Fint link.. Viser præcist det jeg så da det skete.
Jeg syns det er en skandale at han er smidt ud... Sagan er favoritrytter nr. 1. Og jeg har ham på 7 ud af 11 hold.. Så jeg er sq mindst lige så sur som alle jer andre...

Men ideen med managerspillet er jo at man ikke kan skifte ud...

Så ville alle jo tage sprinteren som på forhånd har meldt ud at han kun kører de første 10 etaper og står af inden de sidste 10 etaper som kun er bjergetaper, og skifte ham ud med en bjergrytter.. Det kunne jo være et scenarium i fx vueltaen hvor mange står af halvvejs for at forberede sig til VM..

Udskiftning vil med et slag mere end halvere antal hold, så selvfølgelig får vi det ikke.

Smeden speaks the truth

Shit folk går i selvsving! Det er da helt vildt så meget ens managerhold betyder for folks holdninger!

At kalde det for den værste beslutning nærmest nogensinde og at be Swush om at ændre reglerne!
Det er da nok det mest latterlige jeg har hørt i dette her forum, og det siger ikke så lidt!!

Har ham selv på 8 af 11 hold...
Som sagt ved jeg ikke om diskvalifikation eller deklassificering havde været mest på linie med reglerne, men det går jeg ud fra at kommissærerne har styr på...

Alene det at man snakker om at "det er grotesk at en helt sikket topscorer udgår" viser jo hvor fuldstændigt afsporet det er!! Som om pop% på en rytter i spillet skulle have indflydelse på kommissærernes dom i tdf!?!?!?
Af med sølvpapirshatten folkens!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg synes helt sikkert også der skal være en reserve i hver kategori.
Det er jo en virkelig dårlig brugeroplevelse.
Holdet.dk skal gøre hvad de kan for at lave et godt produkt.

178

Haha utroligt hvordan du tolker på ting. Evt. læs hvad der står igen. God aften til dig!

180

Jeg beklager, jeg havde misforstået dit indlæg omkring de 75%. Det var som begrundelse for at indføre udskiftning ik?
Det vil de aldrig gøre, for uden udskiftninger er du netop næst til at gardere dig, og dermed lave flere hold...

Men at du mener de skal tillade folk at skifte Sagan ud fordi der er truffet en beslutning du er uenig i mener jeg stadig er totalt på månen! Det er sket mange gange før at der er truffet beslutninger som folk er uenige i, denne her er slet ikke så speciel som i gerne vil høre den til :)

Hvem skulle for øvrigt vurdere om det er en korrekt beslutning?

Hvis nu de tillader en udskiftning, så pisser de jo også i den grad på de folk der har taget et hold uden Sagan (eller med Valverde, Izagirre osv...)
Skulle de så tillade folk at vælge mellem alle de andre kat 1 ryttere? En kæmpe fordel man lige kan se 4 etaper inden man vælger den ene af sine kat 1 ryttere!

Og hvad så med de 500+ point Sagan allerede har optjent? Skal man have lov til at beholde dem? Og så skifte over til Porte der kun har givet 200+, nu hvor de første flade etaper er overstået, og lige inden den første bjergetape?

Der er så utroligt mange ting der ville være himmelråbende uretfærdigt ved det forslag!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

"Shit folk går i selvsving" kommer fra den der skriver de fleste indlæg og længste indlæg om dagens afslutning og altid med en snært af det provokerende i sine indlæg.

Nå vi må videre selvom det var et stort nederlag for min gejst til TDF det her.

Lige om lidt åbner jeg for 5 etape.

Kun dem der har været med fra start af og ramte rigtigt med Demare - Kristoff - Griepel - Bouhanni - Petit er gået videre

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

28 rammer forkert og er desværre ude, mens 75 rammer rigtigt og går videre til 5 etape

Husk man skal have været med fra start af for at gå videre, kan se der lige er et par imellem de bud der er kommet, som ikke har været med i alle runderne.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

At jeg skriver mange og lange indlæg har vel intet at gøre med at folk går i selvsving over en dommerbeslutning?
Kræver at Swush skal ændre deres regler og snakker om konspirationsteorier og rytterne der skal boykotte etaper osv!! Det er da den sygeste overreaktion!

Selvom jeg godt kan forstå folk er trætte af det! Har ham selv på 8 af 11 gule og på alle mine 3 blå, så er sådan set også ret træt af det...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Såså folkens.

Lige om lidt åbnes der op for transfer, og for første gang skal vi nu lege med et udbrud/GC setup