Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 4 etape

Bud til 3 etape skal være skrevet i denne tråd senest mandag kl 12.30

Det er kun dem der har været med fra start af og gættet rigtigt på etaperne der er med i konkurrencen.

Hvis alle kikser her i starter (den første uge) går alle der har afleveret et bud i denne runde videre til næste etape alligevel

Sponsor præmier fra swush

Nr 1 får 2 guldhold+ kode og
En MiniCruise for op til 4 personer til Oslo t/r

Nr 2 får 1 guldkort+ kode

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan og Philippe Gilbert

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

sagan + trentin

Peter Sagan - Michael Matthews

sagan + trentin

Sagan og Matthews

Peter Sagan og Micheal Matthews

Sagan & Gilbert.

Sagan / Avermaet

Sagan & Gilbert

Sagan og Gilbert

Peter Sagan & Dan Martin

Sagan og Matthews

Sagan & Matthews

Mikkel Westh Nielsen6.085Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Benny dummmedunk

<Slettet>

<Slettet bruger>

Sagan og Gilbert

Sagan og Matthews

"Dynamitten"2.260Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

<Slettet>

<Slettet bruger>

Sagan og Matthews

Sagan + Bling

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Avermaet og Gilbert

Sagan og Avermaet

Gilbert og Daniel Martin

Sagan & Aru

Matthews + Van Avermaet

Sagan og Gilbert.

Tager den kedelige og forudsigelige kombo, nemlig de to S'er: Gilbert & Sagan

Sagan Gilbert

Sagan og Gilbert

Sagan og Matthews

Sagan og Matthews

Matthews og Sagan

Sagan og Matthews

Matthews/Sagan

Sagan og Matthews

Sagan og Matthews

Sagan og Matthews.

Sagan og Matthews

Sagan og Matthews

Gilbert og Sagan

Sagan og Matthews

Sagan & Matthews

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Sagan og Daniel Martin

Mikkel Berlin31.370Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Sagan/ Matthews

Sagan, Martin

Sagan og D. Martin

Sagan og Matthews

Sagan og van Avermaet

Sagan, Matthews

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Sagan og Matthews

mauda2.270PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Vi er BK Frem Ægte København!!

Sagan og Van Avermart

Sagan og Matthews

Sagan og Matthews

Sagan / D. Martin

Sagan - Gilbert

Sagan og Demare

Sagan og Matthews

Patrick Strelecz Larsen🏆67.160Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Peter Sagan - Michael Matthews

Peter Sagan - Michael Matthews

Sagan & Gilbert

Sagan og Philippe Gilbert

Peter Sagan og Michael Matthews

Sagan og Van avermaet

Sagan og G. Van Avermaet

Gilbert og Sagan

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Matthews og Sagan

Klarskov14330Top 10%Top 10%
Kongen

Edvald Boasson Hagen + Peter Sagan

V Avermart & D Martin

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Lacass og Carsten Bryan var ikke med på 2 etape og er derfor ude desværre

Martin Thorstin har ikke været med fra start

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan og Matthews

Sagan - Van Avermaet

Sagan & Matthews

Sagan og Albasini

Sagan og Matthews

Satan og matthews

Sagan og Van Avermaet

Michael Matthews og Peter Sagan.

Sagan, Gilbert.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Sagan - Avermaet

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Sagan og Matthews

Peter Sagan & Daniel Martin

Sagan & Matthews

Sagan og Van Avermaet

Gilbert + P. Sagan

Sagan og Matthews

Sagan og Van Avermaet

Sagan & Colbrelli

Sagan og Van Avermaet

Sagan, Matthews

Sagan og Matthews

Sagan, Avermaet

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Gilbert- sagan

Dan Martin og Sagan

Sagan-gilbert

Sagan matthews

Sagan og Matthews

Sagan og Avermaet

Matthews + Sagan

Peter Sagan & Michael Matthews

Sagan & Gilbert

Sagan & Matthews

caspergj5.000Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%
Cykelmanagernørd og plakatmager på https://postersociety.dk

caspergj var ikke med på 2 etape og er derfor ude desværre

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

caspergj var ikke med på 2 etape og er derfor ude desværre

Har lovet lige at hjælpe Hill et par dage og så skal jeg altså huske at holde øje med hvilken profil jeg er på :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan & Matthews

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan & Matthews

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Gilbert og Sagan

Sagan/Matthews

Sagan og Van Avermaet

Sagan - Trentin

Sagan og Matthews

Matthews og Van Avermaet

John Degenkolb og Sagan.

Sagan og Van Avermaet

Sagan og gilbert

Sagan - Dan Martin

Sagan & Matthews

Sagan og Gilbert

Sagan og Phinney

Sagan og Matthews

Sagan og Van Avermaet

Gilbert Van Avermaet

Sagan og Gilbert

Sagan og Gilbert

lhbraun har ikke været med fra start af

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan og Dan Martin

Sagan og Philippe Gilbert

Husk jeg lukker kl 12.30

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan og Demare

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Gilbert - avermaet

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Gilbert - avermaet

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Peter Sagan & Michael Matthews

Sagan og Matthews

Boasson Hagen og Gilbert

Har været lidt fedtet med transfer, da jeg ikke kunne se meningen med at skifte kittel ud. Krydser fingre for udbruddet efter jeg har set transferbeløbet på holdene i benneds pulje! ;)

Så er der lukket

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Var også svært at droppe Kittel og Demare
Men ville have Matthews og Avermart så der måtte ske noget :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Dem der ikke har afleveret bud er så desværre ude og vi er nu nede på 119 managers

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja men hvis Kittel holder sin 3. plads i dag og giver +150.000 vækst (3. plads, grøn trøje, sprintpoint og evt. placering), og man har fået -110.000 for at skifte ham ud, og man får -120.000 for at skifte ham tilbage ind imorgen, så skal man altså op og vækste +400.000 ca. før udskiftningen kan betale sig.
Det er sku for risky til mig ;)

Groenewegen vælter garanteret igen i dag, og så er han ikke meget værd imorgen, så han måtte ud! ;)

Demare kan også godt slutte pænt idag, og hvis han gør, så ville man vel egentlig gerne have ham imorgen?

Ved ikke om jeg bare har totalt fejlbedømt og skulle have handlet for 350.000-500.000 eller om jeg har gjort det rigtige og slået koldt vand i blodet ;)

Vi ved det senere!

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

Jeg tror kittel sætter tid til idag, men til gengæld havde jeg ikke overvejet ca 10 sprintpoint...

Tror han gir 50k plus en evt holdbonus...

Så knap 300.000 skal din afløser lave, og hvis det eks er Sagan er det da ikke utænkeligt...
men hvis udbruddet holder hjem har du gjort det rigtige...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ja, det kommer selvfølgelig helt an på hvem du potentielt havde skiftet ham ud med :)

Personligt havde jeg ikke Sagan igår, så det var et skifte lige over, så kommer den store overvejelse om jeg skal skifte tilbage imorgen, hvor der er en teknisk finale...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Tror nu nok Kittel skal få røven med over som nummer 30 eller lign. Han lugter gult imorgen.
Og ja det er jo altid godt at skifte ud hvis man kan ramme 7-9 i top 15, og det håber/tror man jo altid at man kan, men det er kun RMIR der kender fremtiden, og vi andre dødelige overraskes på enkeltstarten og måske også i dag? :)

Men der er da en pæn sjat der har Hardy som sidder i udbrud (købt ham til i dag). Det er meget pænt, hvis udbruddet får lov at kører igennem spurt og 2 stigninger mere.

Kittel lader da også til at være bedre kørende i år, og bookmakerne havde ham som favorit nummer 15 idag (mener jeg nok), så jeg tror ikke han sætter synderligt tid til nummer 1.

Vi får se - De 6 der må godt holde hjem for min skyld.

Indlæg 129-130 er mig med
gilbert- og Avermaet
ved ik hvorfor den er kørt 2. Gange igennem ? Er det okay ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

ja det betyder ikke noget Pool, det sker så tit herinde :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg ville personligt blive meget overrasket hvis han sidder med op over, jeg forventer der blir angrebet helt fra bunden!

Men hvis han gør, kan han som du siger potentielt få gult imorgen, så måske...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Mon ikke Kittels egen holdkammerater kan blive han største "fjende". Gilbert og Martin vil nok gerne have at bakken bliver kørt så hårdt som muligt, hvis de skal have en chance i sprinten.

De kan self også satse på Trentin, der potentielt kan gå i gult.

Thomas sprinter sig i top 10, han giver ikke trøjen væk.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Gendt vinder i dag

Eller også har Kittel fået et skud med sprøjten, og så vinder han idag og imorgen

Nåede kun lige at trykke send, og så siger Brian Holm: "Kittel taber ikke 5 sekunder idag, han vinder ikke, men han kommer til at lægge godt til"

Kom så Kittel!!!!

Har både De gendt og Hardy på mit manager hold.....................-.................total rutsjebanetur............-............jæhhhhhhhhh...-..........................-arghhhhh..................-.fuck

Han plejer at have styr på det ham Holm!

Men hvis folk som Martin kører fuld gas fra bunde tror jeg simpelthen ikke på ham!

Der havde vi nok Gendts højdepunkt i Touren i år ;)
2 point mere til samlingen, så er han oppe på 6...

Har til gengæld Calmejane på et par hold, så fedt han i det mindste får 1 point, og at han viser god form :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ej! Havde ellers Martin inde over holdet, men blev sorteret fra tilsidst... og satans Matthews ikke lige kunne nå forbi!

Demare havde jeg klart undervurderet :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Okay jeg topvækster ikke i denne her runde, men skal nærmest intet skifte ud imorgen, så jeg tror faktisk det kunne betale sig at holde lidt igen med transferknappen nu hvor GC-rytterne (her især G-dawg) tog væksten fra folk som Ulissi, Swift, Lutsenko, Impey, Gilbert, Trentin osv osv.

Kittel til gengæld helt væk...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Godt nok også optimistisk at tro, at Kittel vil blande sig på sådan en etape.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ja Brian Holm! ;)

Tog en chance. Minimalt transfer idag, og minimalt imorgen - så må vi se hvordan landet ligger inden 5. etape.

Modsat er det vel også ærgeligt at skifte Demare ud for Van A eller Gilbert og Kittel skal man vel have igen imorgen? :)

Og det begynder vel også at være optismistisk at tro, at man bare kan undlade G-dawg. Nu vækster han 270.000 idag, og kommer til at fortsætte i gult en håndfuld dage endnu

Rall tror ikke du er så skidt stillet, hagen, trentin, Colbrelli, ulissi osv er helt væk og dem er der mange der har brugt penge på...

Så at spare transfer til idag er ikke så dumt, med mindre det var Sagan du valgte fra ;)

G er et svært spørgsmål, det kommer jo an på om man tror han kan holde trøjen i overmorgen? Potentielt er der jo også en holdbonus hvis eks Froome vinder etapen...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Fik folk solgt Demare? Hehe

Nu når selve ( Touren er overstået) efter 3. Etaper Er det såååå vigtigt man da kan hygge igennem med dette spil ?? Og slet slet ikke bekymre sig om hvem der bliver 1-2 = ja den skifter så ikke resten af denne Tour :)

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Så blev de 400.000 smileys fjernet, og indlægget virker nu igen ;)

Tom Larsen - jeg tror slet ikke 5.etape er hård nok til at de andre hold kan true Sky i en sådan grad, at G-dawg skal trække Froome i et forsøg på at lukke huller. De kan være nogle af de andre fra Sky bruges, men ikke G-dawg og han holder selvfølgelig trøjen imorgen også.

Stigningen er heller ikke hård nok til at G-dawg slipper Froome og de andre favoritter. Selvfølgelig er det en god investering ikke at have G-dawg så længe man rammer 2'pladsen (Demare på 2.etape, Matthews igår), men lige så snart, at man tager en rytter som ikke rammer en topplacering, så taber man vækst ift. de sikre 150.000 som G-dawg giver. Her skal det også tages med i betragtningen, at man skifter mere ud i et forsøg på at ramme hver dags 2.plads, så det er ikke blot de 150.000 holdt op imod det alternative valgs vækst (Demare, Groenewegen, Van A, Matthews, Gilbert, D. Martin).

Jamen du har helt ret, hvis altså Thomas beholder trøjen...

Men hvad gør Thomas når Froome angriber imorgen? Froome med en sejr og 2 sekunders forspring og så er han ude af trøjen...

Eller hvis porte angriber, kan Thomas så sidde med?

De har udtalt de vil prøve at spare Thomas i starten, så tror heller ikke han skal trække sålænge der er andre fra holdet...
Det kan godt være han kan holde den, men håber for det gule spil han ikke kan! Så burde man måske tage ham i det blå, så er man garderet :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...