Forum

Hej alle sammen

Mange har allerede skrevet, og nu er det her endelig ;) Tour de France spillene er online. Trupperne er endnu ikke fuldendte, men vil blive opdateret løbende - så tjek dit hold helt op til spilstart.

Og så er der igen i år en god chance for at planlægge en billig ferie i efteråret ;)

God fornøjelse med spillene,
Jens - swush.com


Godt at se at I har udvidet antallet af ryttere i kat. 1.

Ja, bestemt - Men Cavendish skulle have været i kat 4!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hvorfor er det godt med flere ryttere som aligevel ik bliver spillet på i kat.
det gør jo bare at der er endnu flere ens kuponer.
kittel.
gilbert.skørt
greipel.skørt
contador.færdig
bardet skørt.
cavendisk skørt.
bardet skørt
alså 5 af dem i kat. 2 og contador i kat.3

Er bardet skørt?

ja bardet skørt i kat.1.
han har ingen chance for at blive mellem de 10 pointmæssig bedste,og hvem tager ham med,kun dem der laver en bunke masse hold tager ham med for sjov med højst 1 hold,kun måske for man skal godt nok være fanatisk barderfans.

Synes det er fint der er flere ryttere i kat 1, men eks Gilbert, Bardet og Greipel synes jeg er ramt ved siden af! Det er ryttere der ville være valgt af en del i kat 2, men som vil blive valgt af forsvindende få i kat 1, og dermed bliver de ikke relevante for spillet, og det er lidt synd...

Ellers synes jeg faktisk resten giver fint mening...

Cavendish er måske på grænsen, men det sagde man også sidste år! Og med den track record han har kan han vel kun være kat 1...?

Vil til gengæld sige, at ved første øjekast ser det faktisk ud til at blive svært at vælge i samtlige kategorier i år, og det synes jeg da er fedt..!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Bardet og Contador i kat. 2 ville jo blive valgt af næsten alle.
Synes de passer OK i kat. 1.

Jeg havde ikke valgt Contador i kat 2, men Bardet havde helt sikkert været på holdkortet.

Rall har sat sit korstog ind imod Contador. Hvis du undlod Contador i kat 2 ville du være sat ud af spillet.

Frederik Ingemann81.965PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

korstog mod contador ?
contador 3,2
bardet 5,0
gilbert 2,4
cavendish 2,6
greipel 2,7
hvad laver de i kat.1 jo for dem der vil være så ens som alle andre,bliver kun valgt for lotterispillerne som tar auto,for i kat.er de kun fyld.

MORTEM SMED.
nu bliver contador og bardet næsten ik valgt,og der alså en del ryttere som lige gode eller bedre i kat.2 så der hører de alså hjemme.
der er jo ingen formål med at have ryttere med i kat.1 fordi de har vundet for 10 år siden.

Synes generelt det er en fin idé at have flere at vælge imellem i Kat. 1, men Contador og Gilbert er der ikke megen mening i.

Så hellere Demare & Dan Martin

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

kat.1 er de 2 vigtiske ryttere,hvem pokker ville vælge demare og dan martin og hvor mange hold har du med cavendich,det er ren knold og tot at ta ryttere i kat 1 når op til 75 procent tar sagan og 27 porte,57 froome,hvad er formålet,at i vil flere i kat 1som ingen spiller,måske lige kittel.

det jeg tror er at folk er på herrens mark hvis dem ud over de nævnte 4 var hvor de hører hjemme i kat.2

flere har så meget i mod pop,ja det er ren pop at have ryttere i kat.1 som ingen spiller på.

Vagn hvis du satte 4-5 stykker af dem fra kat 1 ned i kat 2, så ville der jo til gengæld være en masse gode ryttere fra kat 2 der ikke blev valgt! Så skal de i kat 3? Og så skal dem fra kat 3 i kat 4? Hvad så med dem i kat 4?
Jeg kan godt følge din tanke om at der er nogle ryttere der på den måde blir lidt ligegyldige for spillet (med mindre man satser meget) Men for mange i de øvrige kategorier giver samme problemstilling...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Sikke da en gang sludder....
Problemet er jo at Sagan går efter den grønne og er 90 % sikker på den den og Froome går efter den gule og er 90% sikker på den. Alle andre ryttere kan være potentielle gode eller dårlige og skulle placeres i kat. 2,3 el. 4. Summa summarum, du vinder ikke spillet uden Froome og Sagan med mindre de udgår / styrter eller kører forkert i rundkørslerne...og dermed er Cav, Bardet og Contador mv. ude af spillet inden der er kørt så meget som en meter...

Ærgerligt

Man kunne så få den tanke at folkene bag ser en økonomisk fordel i at mange vil lave flere hold..! Bare en tanke 😊

God Tour og sommer

Syntes faktisk den eneste er er reelt placeret forkert rytter er Thomas De Gendt, sidste år havde mere end 40% ham som kat 4 rytter og i år bliver det kun endnu højere, er ret synd for spillet, specielt når der er POP på igen.
Man kan altid diskutere kat 1 og 2, men lige meget hvad de havde gjort var der nogle ryttere der ville blive taget meget og lidt.

Hvis man skulle lave det mere spændende, så gav man rytterne en pris som i Tour spillet og droppede kategorier, så ville man få mere forskellige hold. Man skulle selvfølgelig holde fast i der ikke var udskiftninger undervejs.

God ide Marstrand. = feltets setup.

nej lars det er ikke lige meget,jeg tror ikke jeg er den eneste der ville tage evt.contador og bardet mine hold blandet med nogen af de andre jeg tager derved er det blevet sværere,ren logik.

Feltets setup = røvsygt spil

Selvfølgelig skal der være katagorier.

Contador er ved at være færdig men selvfølgelig skal han da være i kat 1

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Pulje der hedder Os fra Holdet er oprettet derover
password er Benned

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bennedbæk.
contador er ved at være færdig men selvfølgelig skal han være i kat.1
den var god,meget god,du har jo lune.