Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 18 etape

Bud til 17 etape skal være skrevet senest onsdag kl 11.30

Kun dem der har gættet rigtigt fra 8 etape er med videre

Præmie til vinderen er en guldhold+ kode

Mågensen - Anderskrog - Bjergski7 - Busk999 - Doberck - Jacob Petersen93 - Giorgino - Danielatli - Jokke Vest - SuperCav

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

L. L. Sanchez og Fraille

Luis Leon og Woods

Sanchez og Costa

Sanchez og Fraile

Sanchez - Stuyven

L.L. Sanchez og Rui Costa

Gaviria (uden for konkurrence)

;-)

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

L. L. Sanchez og Fraile

Sanchez og Battaglin.

Rui Costa og Sanchez

Sanchez og Konrad

Jeg skal lige beklage at L.L. Sanchez ikke er med i dagens udbrud, jeg kom til at vælge ham som anfører.
Om der så havde været 90 mand i udbrud ville han ikke have været med sådan en dag hvor jeg har ham, Undskyld...

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

At han ikke er med er nok dagens lyspunkt for mig :) Til gengæld solgte jeg Rolland og Jesper Hansen inden dagens etape for Konrad og Polanc, så nu skal Polanc gerne lave 100k mere end de 2 tilsammen...

Samtidig kommer feltet tilsyneladende i mål så lang tid efter, at gevinsten ved at have Dumo som kaptajn næsten forsvinder, så LL kan vise sig at være et billigt sats trods alt...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Så ryger alle ud igen. VHB..

Så kan vi andre snart være med også. Bliver godt. Vi er da nødt til at have nogle mere cykelkyndige med i konkurrencen, hvem skal ellers vinde de gukdkoder?

Mon ikke Costa, Fraile eller Woods sniger sig med i top 6?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nu gir UAE fuld gas for mest mulig tid til Polanc, og så kører han garanteret lead out for Costa tilsidst hvis de er samlet...

Alternativt kører han angreb ind for Costa.

Ligner en sejr til ham eller Busato, med mindre der er nogen der slipper fri tilsidst...
Selvom Polanc også selv har en god afslutning!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jesus Christ!!!! Argh!!! Så vinder Rolland fandme!!
Hvor er det fandme da typisk!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja den var lidt ondt Tom.

Så ikke ret meget i dag, men det er vel elendigt kørt af UAE de sidder med 4 mand, kæmpe favoritten Costa og mulighed for den hvide trøje og top placering til Polanc og så ender de med 2 pladsen og ikke nogen hvid trøje og vel dårlig nok en top 10 plads til ham.

Conti bruge alle sine krafter på sig selv i stedet for at hjælpe, derimod fedt at se hvordan Woods lukkede alle forsøg ned da Rolland var kommet afsted

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så jeg ser det er der så kun 3 mand der rammer Costa.

Feile og Woods bliver jo nr 8 og 9

Busk999 - Doberck - Jokke Vest

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, havde sgu ikke lige regnet med ham på den afslutning, men så kan jeg lære at fedtspille noget mere! Af skade blir man klog, bare lige bortset fra managerspil, hvor jeg tilsyneladende laver de samme fejl hver gang :)

Jo, det var mildest talt elendig taktik fra deres side! De kørte alle mand hver for sig!

Havde man brugt en super stærk Conti til at lukke angrebene ned, så havde Costa formentlig vundet etapen...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...