Forum

Må erkende, at jeg er blevet dybt, dybt afhængig af Grand-Tour spillene :|

Ville det ikke være en idé, at afhjælpe et par af mine abstinenser og samtidigt kréere et WT-managerspil som strækker sig over den fulde cykelsæson?

Man kunne vel sagtens inkludere både Giro, Vuelta og Tour, uden at skrotte de 2 andre typer GT-spil der allerede eksisterer (og fungerer!) :)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det ville være genialt! - Og det skulle naturligvis skabes med et antal kontrakter, så man havde mulighed for at udskifte mellem hvert etapeløb!

Et sådant spil burde ligge lige til højrebenet, og hvis ellers Swush ikke er gået helt i HI her på et tidspunkt hvor der absolut ingen nye spil er, så må det være noget der overvejes!?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er bestemt også med på konceptet :-)

Feltet.dk har sæsonspil, så det kan nemt lade sig gære her også. Kunne være fedt herinde og kræver virkelig overblik over en hel sæson.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Skulle starte med Tour Down Under!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du har så evigt ret, RMIR. Selvfølgelig starter vi med TDU, et rigtigt klasseløb!

Nogle WT-løb køres jo oveni hinanden. Skal man lade det være spillets styrke, med en ekstra dimension - eller vil i foretrække at man valgte det vigtigste af de to? F.eks. køres Dauphine og Suisse jo i samme uge.

Jeg forestiller mig runde-inddelingen kunne se omtrent således ud:

1. Tour Down Under

2. Paris-Nice / Tirreno

3. Sanremo + Vuelta a Catalunya

4. E3 Harelbeke + Gent Wevelgem

5. Vlanderen Rundt + Vuleta a Pais Vasco

6. Roubaix

7. Amstel + Fleche Wallonne

8 Liege-Bastogne-Liege

9. Romandiet

10. Giro

11. Dauphine Libere + Tour de Suisse

12. Le Tour de France + Polen Rundt

13. Clasica San Sebastian

14. Vuelta

15. Cyclassics Hamborg

16. Bretagne Classic

17. Grand Prix Québec + Grand Prix Montréal

18. Eneco Tour

19. Lombardiet rundt

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det MÅ være guf for SWUSH at kaste sig over sådan et spil - Og i modsætning til alt muligt andet pladder, så er jeg sikker på at det kunne blive en god forretning.

Det vil givetvis kræve lidt benarbejde at sætte spillet godt op, men IGEN, så har de vel stort set INTET at lave i perioden fra August til Januar!!!

Når efterårsligaerne er sat igang i August, så er der ingen nye spil førend Januar. Alle opdateringer passer sig selv, stort set, da det er dataleverandører som sørger for dette. Gud ved hvad fanden de laver??? Tager de til Bali i hele vinterhalvåret?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det vil jo nærmest kræve at de skal manuelt opdatere resultater :D tror du selv du får dem til at arbejde over 1,5 timer i ugen ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hva' så Swush - er i ikke totalt hyped på idéen?!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ja tak! Swush?!!

Plzzzzz!!

Den sikreste vej er at kigge på forsiden, hvor man forneden skriver om de kommende spil! - Den liste er TOM, så det er næppe fordi de ligger vandret i travlhed i denne tid, at de ikke reagerer på dette udmærkede forslag!

Gu ved hvad fan de laver?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De er nok på Oslo Cruise.