Forum

Når man skal sætte sit managerhold til den først etape, der er en holdtidskørsel, kan det så ikke betale sig bare at købe de billigste ryttere? Så hvis man f.eks. tror meget på Tinkoff og Movistar, kan man så ikke lige så godt købe de billigste fra de hold, for alle ryttere for samme point, vis holdet vinder?

Samtidig kan man jo få en god mængde i bankrente, ved at købe de billigste.


Jeg går naturligvis udfra at du mener vueltaspillet!!
Men Jo du har en pointe. men du skal bare huske på at det vindende hold også vil ha' MINDST de 5 bedste ryttere i klassementet.
Og forskellen på ham der kører først over stregen og så den 9.mand er mellem 130.000-155.000. så det bedste er at ha' de 2 ryttere fra det vindende hold der krydser stregen først.

Nogle gange kan man læse/gætte sig til hvis en af tempo hjælperne for lov at køre over først som en slags gestus, foruden dem så er deres primære gc ryttere selvfølgelig også blandt de 5 første typisk

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Pyt med OL, Suppe, Premier league osv. - NU er der Vuelta og det er bare en hel del mere interessant.

Har lige sat det ultimative hold - det bliver ganske enkelt ikke bedre. Især er jeg euroforisk over at have fundet 2 stensikre podie vindere - den ene forventer jeg vil VINDE vueltaen, og så er han blot en kat. 3 rytter!!! Jeg tror ikke engang syndikaterne har fundet ham! Den anden podiekandidat er en kat 2 rytter!

Der kommer således kun 1 kat 1 rytter på podiet i Vueltaen, men han er til gengæld også indlysende!

Pop er ofte misvisende, men denne gang er den da helt gal. Folk får da et chock når de efter bare 3 etaper erfarer at de har valgt helt galt, og er ude af spillet pga svag research ..

Ged barberet ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

3# beundrer din måde altid at være super selvsikker og optimistisk omkring dine valg!!!!! Jeg har mest af alt lyst til at kyle rundt med stolene når jeg synes at jeg enten har fucket totalt op idet eller jeg mener at have været lidt for uheldigt (jeg ved godt at de kloge folk siger at risikoen for uheld er ens for alle og det har de sikkert ret i) .........................-men ja men nu starter vueltaen......og så er der en ny chance for en god begyndelse...............-......for ol-håndbold må jeg sande at det er min egen skyld at jeg ikke tog de taktiske korrekte valg og dermed muligvis står til at tabe førstepladsen i vores interne gruppe nu må vi se om det er forsent for mig at købe kuhn og så på mirakuløst vis at beholde den men jeg er bange for wiencek-soirhando ødelægger det for mig......................-...i premier league har i som har valgt ibrahimovic ramt hovedet på sømmet det må man give jer.............synes bare han var en smule for dyr.................og la liga førstedag var for mit vedkommende noget bras.....................-....Men nu vinder jeg fandedme begge vueltaspil med kun 2 gange 2 hold..................det bliver legendarisk hæhæ................aprop-os dit valg i 3. kategori så har jeg på fornemmelsen på hvem du snakker om og du bliver grueligt skuffet skynd dig at skifte ham af nu!!!!!!!

Nb: Geden har fået limet hårene på igen!

RMIR, denne gang er det en 22 årig debutant! De blir yngre og yngre dine fiduser!

Men du er med på, at han har nogenlunde lige så lidt eksplosivitet som Jørgen Leth har forstand på cykling efter år 1958? Han kommer dermed til at ligge laaangt tilbage i GC i starten, og kommer ikke i top 20 på nogen af de eksplosive afslutninger...

Han skal nok køre et fint GC resultat, men det gir bare ikke ret mange point i managerspillet...

Så tag du hellere og pil ham af igen, og så gir du en øl i lufthavnen når du opdager at jeg har ret...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nu så jeg så lige, at der stod han skulle VINDE! Så er det naturligvis bare gas endnu engang, troede lige et øjeblik du var seriøs...

Der er absolut ingen top 5 ryttere i kat 3! Med lidt held er der 2 der kan kæmpe med om top 10...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Arggg ... det var ikke ham! Men som Jig sagde, så har jeg sgu gjort det om igen - og nu da jeg HAR lavet det om, så kan jeg sagtens røbe mit indfald. I kat 3 var der tale om Scarponi - HVIS han er i form (og det burde han være), så har han niveau til at vinde den Vuelta!!!!! - Og dem som kender lidt til det, og f.eks. så ham i Giroen vil give mig ret. Men der er bare "forhold" der gør at jeg vælger at pille ham af igen! Det der med "så giver jeg en øl" minder mig om at den der bandit som tidligt i turen beklogede mig med at min fidus ikke kunne komme i top 20 i kat 4 - Han blev som bekendt stensikker vinder af kat 4 - sagde at han ville give en is. Har fandeme ikke set skyggen af is!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror sgu jeg melder ham til politiet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

"Men du er med på, at han har nogenlunde lige så lidt eksplosivitet som Jørgen Leth har forstand på cykling efter år 1958? Han kommer dermed til at ligge laaangt tilbage i GC i starten, og kommer ikke i top 20 på nogen af de eksplosive afslutninger... "

Lød ellers som en perfekt beskrivelse af Contador bortset fra de 22 år :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Andre der ikke kan aktivere deres hold når det er oprettet i Vuelta Manager? Har prøvet alt...

Samme her

Jeg kan heller ikke lave Guld+ hold - satme da noget af en fejl her med forholdsvis lang tid til etapestart.

Jeg kan heller ikk lave guld+ hold :-(

Lækkert nok.........

Swush gider åbenbart ikke at tjene flere penge op til start.

RMIR...

Kvit eller dobbelt på is...

Det må jo være Pardilla som du mener vinder vueltaen... Ca alle har jo Latour... Jeg har godt nok også Pardilla men troede mere på Burnley som mestre end ham som vinder...

Og hvis han vinder skal du nok få et par filur is...

Hov du læste jeg længere nede at det var Scarponi du mente i kat. 3... Men ham gad du så ikke alligevel...

Har du ingen fiduser som vi andre kan grine lidt af og som jeg kan tabe en is på...?

Hehe ...næeh nej, det var ikke ham jeg mente - jeg "forklarede mig" lidt senere, men sagde at jeg lavede det om. Det som var min intention var at have Scarponi og Leopold K'onig på, men jeg lavede det om til Yates/Pardilla. Jeg sagde at HVIS Scarponi er i form, og er motiveret, så har han klassen til at vinde/lave podie! Og det tror jeg stadig - men synes så bare at det var for oplagt at han skal hjælpe Lopez!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jow da ... Magnus Cort i kat 4!

Synes dog Teuns er den mest oplagte i kat 4!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja læste godt dit opslag nedenunder.. (dog lidt for sent)

Jeg tror selv på både Scarponi og König.. Froome udgår efter 7 etaper og så er König kap..

Du får dem sq begge (Cort og Teuns)...

Dog lidt træls af jeg skal håbe på at Cort flopper..

Drucker må vel være sprinteren på deres hold så Teuns tror jeg slet ikke på..

Ingen af de to kommer i top 5 i kat 4...

Okay det er ikke lige dén Theuns jeg troede...

Ham har jeg sq aldrig hørt om.. Hvis han kommer i top 10 i kat 4, giver endnu en is og tager hatten af...

"endnu en is"??? Hvor har du sendt den første hen?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg var fandme også tæt på at tage Cort, og jeg tror også han kommer til at gøre det fint... Men dvs 3-5 top 10 placeringer, og måske en enkelt top 3 i en sprint... Det eneste der kan gøre ham til et godt valg, er hvis han overrasker og vinder imorgen, men den tror jeg trods alt ikke på!

Rosetto må være den oplagte i kat 4, og så kan Calmejane og Mamykin forhåbentlig overraske positivt.

Jeg var fandme tæt på helt at gå uden om Yates, men efter jeg gjorde det med hans bror i TDF, blev jeg alligevel lidt en tøs og tog ham med på flere hold...

Til gengæld kan jeg næsten ikke få armene ned efter Contador allerede har smidt knap et minut! Selv hvis han går hen og vinder det hele, så går der jo længe inden han kommer i top 10 i GC, så tvivler stærkt på at han blir topscorer i kat 1, og med ca. 65% der har ham, er jeg glad for kun at have ham på 1 af 9 hold :)

Det blir en kombi af Froome/Valverde/Chavez der tar sejren på manager :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Vervaeke kan også blive god i kat 4, men tror desværre han kommer til at tage en del etaper hvor han bare slapper af... Han har ellers et kæmpe potentiale!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...