Forum

Alle melder ind med 2 navne de tror kommer i top 5 på 15 etape

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 16 etape

Bud senest søndag kl 13.05

Kun dem der også var med og ramte rigtigt på 14 etape tæller

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det var vist kun Smed der ikke ramte!?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Haha, sikke noget pis. Heldigvis ryger alle i andre ud i morgen :-)

Jamen jeg lægger friskt ud og siger :

Porte & Tejay!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mollema og porte

Pantano & Rui Costa

Gallopin og Barguil

Majka & Navarro ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Maja, Valverde

Maja= Majka

Rui Costa, Pantano

Sagan, Sagan

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Froome, Majka

Majka, Zakarin

Majka, Bardet

TMA, din joke er ved at samle støv.

Rui Costa, Majka.

Costa, Valverde.

Froome, Costa

Costa / Froome

Froome og Costa

Valverde, Nibali

Spillemandsen525PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Jeg slår alle!

Nibali, Rui Costa

Nibali og froome

Valverde & Majka

<Slettet>

<Slettet bruger>

Costa, Zakarin

Froome & Nibali

Majka & Froome.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Insausti & Insausti

Froome & Costa

Matrix8.550PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 1%BronzebægerPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%
FORZA FCK

Majka og Zakarin

Majka og Zakarin

Nibali & Valverde

Det er vist en af de svære vi har foran os :-)

Jeg prøver med Costa og Mollema

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Majka og Froome

Tosatto25Top 10%
Kreuziger som kaptajn!

Majka & Navarro

Nibali og Zakarin

Udbruddet holder til mål idag med 6-8 min til feltet. Favoritterne vil sidde og kigge på hinanden og følges af over stregen..

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Så er der lukket

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

De Gendt er allerede sat 😫

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Er Costa med i det store udbrud?

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Næj

THE 30 LEADERS ARE:
Jon Izagirre and Nelson Oliveira (Movistar), Vincenzo Nibali and Tanel Kangert (Astana), Rafal Majka (Tinkoff), Domenico Pozzovivo and Alexis Vuillermoz (AG2R-LaMondiale), George Bennett (LottoNL-Jumbo), Haimar Zubeldia (Trek), Stef Clement, Jérôme Coppel and Jarlinson Pantano (IAM), Pierre Rolland, Tom-Jelte Slagter and Dylan van Baarle (Cannondale-Drapac), Serge Pauwels (Dimension Data), Tom Dumoulin (Giant-Alpecin), Steve Morabito and Sébastien Reichenbach (FDJ), Bartosz Huzarski (Bora-Argon 18), Alberto Losada and Ilnur Zakarin (Katusha), Kristjian Durasek, Tsgabu Grmay and Jan Polanc (Lampre-Merida), Romain Sicard and Thomas Voeckler (Direct Energie), Julian Alaphilippe (Etixx-Quick Step), Dani Navarro (Cofidis) and Ruben Plaza (Orica-BikeExchange).
Peloton at 4 minutes at km 38.

Gruppen består af:

Nelson Oliveira, Ion Izagirre (Movistar), Vincenzo Nibali, Tanel Kangert (Astana), Rafal Majka (Tinkoff), Domenico Pozzovivo, Alexis Vuillermoz (Ag2r), George Bennett (LottoNL-Jumbo), Haimar Zubeldia (Trek), Stef Clement, Jerome Coppel, Jarlinson Pantano (IAM), Pierre Rolland, Dylan Van Baarle, Tom-Jelte Slagter (Cannondale), Serge Pauwels (Dimension Data), Tom Dumoulin (Giant-Alpecin), Sebastien Reichenbach, Steve Morabito (FDJ), Bartosz Huzarski (Bora-Argon 18), Alberto Losada, Ilnur Zakarin (Katusha), Kristijan Durasek, Tsgabu Grmay, Jan Polanc (Lampre-Merida), Romain Sicard, Thomas Voeckler (Direct Energie), Julian Alaphilippe (Etixx-QuickStep), Daniel Navarro (Cofidis) og Ruben Plaza (Orica-BikeExchange).

Så stort et udbrud, ja der holder i hvert fald nogle af dem hjem, så alle der ikke har mindst en i udbruddet er allerede ude nu.

Selv har jeg både Majka og Navarro, så jeg hepper på de 2 - og håber en af dem mindst holder hjem og er i top 5 ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Så stort et udbrud, ja der holder i hvert fald nogle af dem hjem, så alle der ikke har mindst en i udbruddet er allerede ude nu.

Selv har jeg både Majka og Navarro, så jeg hepper på de 2 - og håber en af dem mindst holder hjem og er i top 5 ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Sorry gentagelsen, fejl :-(

Alle i top 5 i dag kommer 99% sikkert fra udbruddet, jeg kan se at mange har Froome og Valverde fx, det var dumt for de kommer ikke i top 5 ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jamen så bliver Majka og Navarro hhv. nr. 4 og 5 ..... for så er du jo "home safe" ikk!!!??????

Det ER i sjov at du knokler sådan rundt i det, ikk?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ahhhhhhh .... sorry, sorry - nu er det sgu (undtagelsesvist) MIG, der knokler rundt i det. Der ER jo top 5 i dag!

Det er sgu ham Benned der ændrer reglerne hele tiden ... Hvem fanden har du lært det af?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fløjt af for saddan. Har Majka anfører og Pantano og Zakarin. Kan i rumme det?

Lol havde valgt at satse på zakarin som mange af jer andre!!!! Så endte jeg med at tage Nibali fordi jeg troede han ville køre feter sejren...................-..Kæmpe jubel i starten 5 minutter efter..............oh shit!!!!!!!!

Nu har Zakarin så haft en mekanisk problem, og så kan det jo være ligemeget :)

Der er ikke en eneste af klassement rytterne der har fortjent at vinde Touren, de er alle lige røvkedelige.

Har nok haft Pantano på mine hold 4 gange .. dog ikke i dag - naturligvis lol.

Et par stykker har Pantano, flere har Majka - men de fleste har ingen af dem 😟

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Lortespil!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er ni hold, der har både Majka og Pantano

Få det væk herfra, Benned - Læg det over på Facebook - der er de sgu alle sammen idioter!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

og 800 hold har en af dem

Der er 15 der går videre pga Majka eller Pantano, ingen der havde dem på 3-4-5 pladsen.

Per Sørensen - JuliusLPahl - Divinge1 - Turbomoller - Maastricht - JacobPetersen93 - Tosatto - Ansbjerg - Chrisdk - Donvind - Kingo87 AB Viking - Martin Tangbjerg - Bjarne Riis - Bvadr

Dudek ramte forkert i går så hans bud i dag tæller desværre ikke for ham

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvad fanden er nu det!! Skal man gætte med hver dag?? Og skifte anfører hver dag på de gule hold!! Det er vist ikke noget for mig det her!
Godt vi kun spiller for hyggens skyld...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Gryderet, ren nysgerrighed, hvor har du de tal fra med Majka og Pantano?

Har prøvet at kigge lidt på det nu, men kunne ikke rigtig finde ud af det. Er det URL'en du ændrer noget i, så du kun har de hold tilbage med de specifikke ryttere?

Du skal jo ikke tror på alt hvad du læser herinde på forum

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Her er de ni hold med både Majka og Pantano:

dt_s_dreamteam
fru_sentow
team_sonic
cykelsmoelferne
puskas_8
mushziggerne
team_devilfish
vitalymutko
fear_the_french

Der kan muligvis være flere hold, da der er kommet flere hold til efter runde 1 !