Forum

Alle byder ind med 2 navne de tror kommer i top 5

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 14 etape

Bud til 13 etape skal være skrevet i denne tråd senest 09.45

4 mand er med endnu
Jigsaw - Spillemandsen - Hjertensfryd - Ansbjerg

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Chris Froome, Tony Martin.

Tak fordi du traf en imø korrekt sportslig afgørelse.

Mine bud bliver Froome & Dumoulin

Froome, Dumoulin

Interessant at se om spillemanden falder for den uventede tidlige tidsgrænse. Han må ligge lige foran fejebladet.

Pgraabæk - Næ nej, sådan en chance forspiller jeg ikke:)

Mine 2 bud i dag er Chris Froome & Tom Dumoulin

Spillemandsen525PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Jeg slår alle!

Dumoulin og Froome er vist alles favoritter i dag - og jeg kan se 3 ud af jer 4 har da også begge - kun Ansbjerg skiller sig ud og har udskiftet den allerstørste favorit: Dumoulin med Tony Martin.

Med fare for at blive totalt til grin vil jeg nævne 2 upåagtede ryttere, som nok vil gøre alt for at gøre sig bemærkede i dag:

- Alaphilippe
- Rohan Dennis

Just my 5 cents of wisdom ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

I øvrigt RESPEKT til Bennedbæk: Det er en sjov konkurrence og godt fundet på - og jeg da slet ikke misundelig over at jeg ikke selv er med - misundelse er jo en grim ting ;-)

Men jeg ville nok ikke være kommet ret langt - da jeg godt kan lide at være Rasmus Modsat og ikke liiiige bare tage topfavoritterne ;-)

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ja stor respekt til Bennedbæk 😊

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

To gode navne og jeg er da også sikker på Dennis vil gøre det super godt i dag og hvis vinden skulle vende og ødelægge det for favoritterne er Dennis vinderen

Men Dumoulin må i mine øjne være den helt store favorit

Ps jeg har startet en ekstra chance op for os der røg for hurtigt ud eller ikke huskede at skrive sine bud (RMIR) og alle andre har selvfølgelig også lov til at være med

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det ser ud til at Cummings kører stærkt++ i dag.

Vi for en tid på Cancellara om lidt, så kan vi matche ham mod Dennis - der jo slår Bodnar med 51 sek. , og altså derfor bør være konkurrencedygtig. Hvis vi antager Bodnar har kørt fuldt, men det har han!

Ja manglede desværre sølle 150.000 for at få ham på holdet istedet for Meintjes :-(

Over 4.000 har købt en nitte i Kiryienka...

  1. 7 Rohan Dennis upåagtet...ahhh

Nelson Oliveira ??? Aldrig hørt om fyren - men go, go Portugal ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

En dygtig temporytter der er i stadig udvikling. Men mon dog ikke Coppel kommer ind om lidt i bedste tid.

Cancellara ender udenfor top 10, ja måske top 15. Sådan er det jo, t tiden står jo ikke stille ;=!

Ikke Jinxe det Hjertensfryd

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Øv Coppel kun nr 2

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Rolig nu, det bliver nok korrigeret. Måske sendte en tilskuer ham et ondt blik.

  1. 15

Ja, by bad...........men mon ikke den dygtige Coppel alligevel klarer en top 15 for mange af os.

Valgte i sidste øjeblik Ion Izegirre (stave) frem for Oliviera, det var en forkert beslutning desværre.

Er iøvrigt enig med dig. Doumolin må være favorit. Men jeg tror nu Froome vil køre vældig stærkt (igen) i dag. Lige som Porte vil være med helt fremme.

Panzerwagon flopper desværre også.

Hvordan kan jeg glemme Tom Dumoulin. Bliver en lorte etape

Mon ikke det bliver Froome, De Gendt, Mollema, Kelderman og Porte i top 5

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mit bud er at hverkan De Gendt, mollema, eller kelderman kommer i top 5 men hvad fanden ved jeg, men det er mit bud

Tony Martin kan smutte på pension sammen med Cancellara

  1. 22

Jeg er nu enig med dig - men hvad fanden ved jeg - tænker nu alligevel at Dumoulin, Froome, Porte, Van Garderen og Oliviera ender i top 5.

Man kan selvfølgelig håbe at Quintana/Mollema bider fra sig, så spændingen kan holdes gennem Jura og Alperne. Men hmmm... Froome og hans tropper ser uhyggelige ud.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stakkels Ansbjerg, han tog Panzerwagen i stedet for Dumoulin - men han kan jo stadig nå det med Froome, men Froome kan nok højst blive nr. 2, mon ikke?

Og tillykke til jer 3 andre, der alle havde Dumoulin ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Tak for lort Richie lorte fra 2. bedste tid til 15. mellem 2 tider

Nu hvor Froome har vundet touren, kan vi se frem mod vueltaen.

Og jeg kunne ikke få lov til at skifte min kaptajn før etape start så det vel endnu værre, det var så det spil.

Alle 4 sikkert videre

Jigsaw - Spillemandsen - Hjertensfryd - Ansbjerg

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark