Forum

Igen i år har facitlisten aka. TMA82 lavet sig 130 hold, og igen i år skal vi selvfølgelig lige have lidt debat omkring hans valg! Så here goes:

Kat 1:
Sagan: 110
Froome: 95
Quintana: 40
Kittel: 15

Kat 2:
Porte: 75
Pinot: 70
Bardet: 60
Van Garderen: 51
Kristoff: 35
Dan Martin: 35
Geraint Thomas: 15
Dumoulin: 15
Alaphilippe: 14
Landa: 10
Van Avermaet: 10

Kat 3:
Barguil: 75
Gallopin: 39
Kelderman: 36
Yates: 31
Meintjes: 15
Frank: 15
Groenewegen: 14
Pantano: 10
Henao: 10
I. Insauari: 10

Kat 4:
Pauwels: 71
G. Insausti: 70
Cherel: 46
Reichenbach: 40
Oliviera: 49
G. Bennet: 9
Feillu: 5

Præcis som det var temaet sidste år, så set i lyset af man har lavet 130 hold, så er det relativt få ryttere der er valgt i flere af kategorierne, specielt 1'ern. Jeg ved godt at en mand som Sagan er vanvittig god teknisk og har en evne til at undgå de her styrt, men hvis han udgår, så er der altså kun 20 hold der ikke har en udgået rytter.

NÅ! Hvad tænker i?


Jeg er overrasket over han ikke har contador på et eneste hold, det er mest mit take på det... Ellers er han gået med de sikre kort

Jeg tænker, at jeg har valgt forkert i kategori 3 og 4🙄

TommiFalk12.925Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Det er mig fuldstændig uforståeligt at risikoen i kat 1 ikke er blevet spredt noget mere. En ganske vidst hypotetisk situation, at Froome og Sagan udgår, så er han fandme ASSraped. Det kunne lige så godt have været Froome der havde taget den tur som Contador lige tog, og så havde han sq nok været udgået nu den vatnisse. Til gengæld har fravalget af Contador vist sig at være rigtig indtil videre, Contador kommer da ihvertfald til at sove på venstre side de næste 3 uger!

Vanen tro ser det jo meget fornuftigt ud, og der er vel ikke de helt store overraskelser. Det som skinner mest i mine øjne er

Kat1) Helt OK med Sagan! Ville nok have taget forholdsvist flere Quintana ift. Froome (dog stadig flest Froome) Også OK med sats på Kittel, for han kan tage utroligt mange point i starten med både Gul og Grøn!

Kat 2) Porte/Pinot er oplagt - Enig! Jeg ville have byttet antal mellem D. Martin og Bardet (flest til Martin)! Geraint/Dumoulin/Landa er spild! Og Kristoff tror jeg heller ikke på i det antal. Ville have taget flere Alaphilippe!

Kat3) Tror ikke på Gallopin og Frank - Ville have haft flere Yates! Groenewegen tog jeg helt ud pga. sygdom!

Kat4) Pauwels er oplagt - Gorka næppe. Cherel helt fint, men ville have langt mere Bennett - og savner i den grad De Gendt!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

TMA82 Har valgt rigtigt igen i år.
Hvis han undgår dumme uheld så får han mange hold med i spil om sejren.

Men jeg har lovet ham at give ham kamp til stregen i år.
Så det håber jeg at jeg kan.

Hilsen

Kim

kimzeutner@live.dk20.665Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

P.S.
Jeg tror ikke Porte.

Hilsen

Kim

kimzeutner@live.dk20.665Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

Kan se jeg har fået tastet 49 ved Oliviera, men det er altså 19 i stedet.

Ja De Gendt skal nok score mange point som første trækdyr for Lotto, Lars Bak havde sq nok været mere oplagt!!!

Er bestemt enig, han har valgt mange af de rigtige ryttere fra mit point of view, men 4 ryttere i kat 1 på 130 hold hvor den ene kun er på 15, wow!.. Tænkte lidt at det er derfor man laver 130 hold så man undgår kun at skulle vælge 4 ryttere fra en kategori.

Kan de kloge fortælle mig, hvorfor Sagan i år er et must have? Jeg synes slet ikke ruten passer ham... Jeg er med på at hvis han kan sidde med i top 5 på 2. etape, så kommer han til at lave en del point, men ellers har jeg ham kun til at lave 2400 point i år. Quin og Froome evt conta burde lave 3k+ point.

Det første argument er vel at han formodes at køre i top 3-5 i dag - At han vinder i morgen - At han dermed er i grønt fra i morgen, og løbet ud! Og så kommer der alt det løse. Han fik ingen etapesejre sidste år - men mon ikke han napper 2-3 stykker i år. Sagan var første mand på holdkortet!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ups ... Savner også Mollema og Rolland i kat 2! Dem har jeg begge to på min meget kortere shortlist!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har lavet en "For Sjov" pulje hvor man kun må stille med et hold.

Puljen hedder i begge spil Kun et hold og alle er velkomne, også syndikaterne med deres bedste hold :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Men mindre at sagan bliver syg eller styrter, har jeg svært ved at se et hold vinde uden sagan er på. Han har fået en delt kaptajnrolle på holdet, og flere hjælperyttere end sidste år. Som rmir skriver bliver han nok 2-5 på alle sprinter etaperne. Og så er han favorit til at vinde 2 etape, eller i hvert fald top 3. Hvorved han kan få mange point til og med 6 etape. Kan godt ske at froome og quintana får flere point, men jeg tror ikke man skal undervurdere kaptajn bonus på de første 6 etaper.

ud af de 130 hold, har TMA kun 3 hold uden en sprinter..
Jeg har vovet pelsen og taget hele 7 hold uden en sprinter..
Et kæmpe sats, men hvis alle sprinterne fordeler pointene imellem sig og kun får én etapesejr hver, så det ikke helt tosset med 7 hold uden sprintere..

Tror bare sagan hurtigt sætter sig på den grønne trøje. Og er vel ud over Matthews den eneste sprinter der er inde i kampen om den gule trøje efter anden etape. Så 1000-1400 trøje point til sagan i løbet af turen mener jeg ikke er usandsynligt.

Og i morgen vinder Sagan, får den gule og den grønne trøje plus en mio point :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

I hvert fald glimrende beslutning at tage Sagan allerede fra 1. etape, så man ikke behøver alle disse transfergebyrer.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Herligt at se folk som er motiverede med fråde om munden - Barguil og Alaphillippe kører i top 15 på en ren sprint etape. Lover sgu godt!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ser ud til at der "kigges" på Cavendishs sejr - Han kører uregelmenteret ift. Sagan. Kunne godt se at Sagan stopper med at træde, men vel næppe nok til at Cav diskes!

Men han kører som en idiot på den cykel.

Nu fik han sin sejr - og så kan han sgu smutte hjem hurtigere.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så ville de vel have ventet med podiet?

TommiFalk12.925Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Min shortlist (dem i parentes er dem jeg tvivler lidt på)

Jeg tror Porte flopper, og så tror jeg slet ikke Pinot kan leve op til den hype der er om ham!
Gallopin var stærk i de franske mesterskaber, men er nok taget på baggrund af sidste år... Tænker han er et skidt valg! Yates og Kelderman kører ikke i top 15!

De Gendt er den største fejltagelse!! Ser ham ikke komme i top 20 i kat 4!!

Gorka også totalt overvurderet!

Kat 1:

Sagan
Froome
Quintana
(Aru)

Kat 2:

Bardet
TJ
Martin
Mollema
(Porte,pinot,Coquard,roll-and)

Kat 3:

Barguil
Frank
Meintjes
(Henao,rosa)

Kat 4:

Pauwels
Reichenbach
Bennet
(Gorka,cherel)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ved ikke om det har været oppe og vende før, men burde der ikke være et maks. antal hold pr. bruger?

Hvordan plejer det at gå ham?

Personligt savner jeg Sofa konkurrencerne. Synes det fungerede langt bedre end holdets Manager del.

Med hensyn til hans hold, så undrer det mig mest, at han ikke har en af sprinterne med i kat. 4.

Der har været lange diskussioner om det, men holdet tjener jo flere penge hvis man laver flere hold, så det blir aldrig lavet om!!

Han plejer at tage en del af præmierne, så vi andre må nøjes med at kæmpe om resterne af de i forvejen meget sparsomme præmier... Lidt hurtig regning siger 9k brugt i år...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det vigtigste er jo også at vi hygger os med spillet og at så mange som muligt har samme hold, så pyt med præmierne.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det må være hyggeligt at have brugt 9000 kr. på forskellige hold konstellationer.

Jeg hygger mig i hvert fald.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hvad er TMA82's alias? Jeg synes ikke jeg kan finde ham nogle steder.

Brugernavn ukendt

Om ikke andet, ser det ud til tma82's/kartellets dominans er brudt her det seneste stykke tid, hvor kartellet har kørt med ret store underskud.

Efter tre førstepladser på stribe i hhv. Tour 2013, Vuelta 2013 og Giro 2014 er resultaterne med 50-130 hold pr. spil (bedste holds placering):

Tour 2014: 218
Vuleta 2014: 4
Giro 2015: 24
Tour 2015: 3
Vuleta 2015: 12
EM Håndbold 2016: 9
Giro 2016: 1

Omkring en 3./4. plads samlet dækker ca. udgifterne i Tour Spillet. I de andre spil skal de ramme 1./2. pladsen for at skabe overskud, så kartellet må være en del i hullet siden Tour 2014.

Point systemet og runde formatet i håndbold spillet har ødelagt muligheden for deres dominans der. (Før var det bare et spørgsmål om at have den rigtige bagkæde - og så skifte målmand hver runde og give hende/ham anførerbindet på).

Jeg ved ikke om der er ændret noget i cykel spillene, siden kartellet slet ikke er så dominerende som før?

Reglerne er blevet ændret lidt i cykelspillene, nu gives der trøje point til lidt flere og så er holdkonkurrencen ændret så det ikke er nok for en kat 4 rytter at han er fra et af de bedste hold.

Og så er der jo en hel del flere point til top 10 på etaperne

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der blir givet flere point for en god etapeplacering, og det gør, at man skal ramme folk der eks tar en etapesejr og et par gode placeringer ved siden af, istedet for bare en stabil nummer 40 fra de gode hold...

Den ændring gør, at det blir lidt mere lotto om man eks rammer en hjælperytter som De Gendt der kommer afsted den dag feltet tar en pause...
Det er sværere at regne ud på forhånd, og så er det sværereat sætte i system...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kan I huske de første drømmehold igennem BT?

Der skulle man lave drømmeholdet via (post) indsendte hold, klippet ud fra avisen og udskiftninger skete via telefonopkald.
Hver spiller havde en kode, så når man skulle skifte ud, skulle man godt nok igang med tal-trykkeriet. :-).
Spændingen var stor når man skulle ringe ind for at høre sin placering.

Hatten af for dem, der orkede 100 + hold dengang :-).
..., måske et irrelevant input, men det er det første jeg tænker på når snakken omhandler folk med mange hold.

Men tiderne ændre sig og ligeledes præmisserne.
Personligt er jeg lidt ligeglad med om der er 100 spillere der stiller med 100 hold, end hvis der 10.000 der stiller med 1 hold (globalt set).

Fornøjelsen er den samme for mig.., da jeg hygger mig i de interne puljer hvor vi selv laver vores egne præmisser. Dog er jeg enig i at præmieudbetalingen virker noget lav?.., men der er nok nogle der er bedre end mig til at regne ud om den er "fair" nok?
Hvis præmieudbetalingen var mærkbar højere desto flere hold i spil.., så ville jeg ønske at alle andre end mig, ville lave 100 + hold.

Nogen der har TMA's brugernavn?

ukendt brugernavn

Hov omvendt...

Brugernavn ukendt...

Har du et link?

Bedste hold ligger nr 14 pt

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Altid rart at forudsige en del ret - for som jeg sagde højere oppe så er TMAs væsentligste "fejl" at han så helt bort fra De Gendt i kat 4 - og Mollema i kat 2. Og desuden at han havde "for meget" Gallopin og Frank - og "for lidt" Yates!

Især manglen af De Gendt/Mollema gør at TMA ikke helt "shiner" som han jo ellers ofte gør.

Men inden jeg bliver "overfaldet" med Kloge Åge ting, så tog jeg ved gud også selv fejl med visse - For mig var en af fiduserne Rolland - og desuden Kelderman - og de er begge helt håbløse.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

En anden væsentlig ting som går "galt" er at de store klassementsryttere slet ikke får så mange point som man kunne have forventet, og det hænger som en ting sammen med at de skiderikker stort set dagligt lader vidt forskellige udbrydere holde hjem og med det resultat at Froome, Yates, Valverde, Mollema, Porte, Tejay m.fl. jo slet ikke opnår de point som de kunne. Stort set dagligt er vi vidne til "Ritters favorit" : "I dag får vi 2 løb for samme penge"!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Et eksempel på at de gode klassementsfolk ikke får "nok" er f.eks. for en rytter som Meintjes i kat 3 ... Han kører fandeme en flot Tour. Han sidder med fremme med de allerbedste stort set hver dag. Han har siden etape 5 ligger bedre end nr. 20 samlet lige siden - endda kravlet op til nu en samlet 12. plads - og det er sågu da en ganske hæderlig indsats - Men hans point reflekterer det slet ikke. Lige nu har han samlet betydeligt færre point sammen end f.eks. Jasper Styven i samme kategori, og det giver for mig at se ingen god mening (Hvad fanden har Jasper Styven præsteret???)!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er ændret i pointreglerne. Det belønnes nu mere at ramme etapevindere og dem der går efter at præge løbet og underholde, end dem der fedter en top 15-20 hjem på hver etape. Dem gider vi ikke se på. Så nu hjælper statistikker og excel ark ikke længere. Væn jer til det. Survival of the fittest.

Samme ændring lavede swush i fodbold for længe siden. Beløn dem der scorer og laver assists, dvs underholder os. Beløn IKKE de defensive midtbanespillere, selvom de er vigtige for holdet i real life, bevares. Vi gider ikke se på dem, Kvist, Busquets osv - gab gab gab..

ja, og det var en god ændring vi fik! Problemet er bare at der er uforholdsmæssigt mange etaper hvor de store kanoner lader de små ryttere trille afsted med for store forspring - Vi vil fandeme se de STORE ryttere kæmpe så blodet springer, og de kæmper om etapesejre.

Det kommer selvfølgelig NU ... de store Alpe etaper bliver ikke vundet af ligegyldige småryttere, men af de store.

Det skal være Froome, Quintana, Yates, Martin, Porte og Mollema der tager topplaceringerne - og dermed de STORE points!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er fint med den ændring der er lavet, men der mangler måske netop en smule point til de ryttere der kører stabilt med hver dag...

En rytter som Reichenbach bør jo sammen med De Gendt være de 2 i kat 4 der har givet klart flest point!
Den ene har vundet en etape, og er blevet 2 på en aften, samt har haft bjergtrøjen...
Den anden kører med som GC rytter og kæmper om en placering som nummer 10-20 i det samlede!
Pointene for Gendt rammer fint nok, men Reichenbach ligger sammen med en oliveira, og har givet under 200 point mere end Schar (er han med?)
Der burde være et spring fra de ryttere og så op til Reichenbach der kun burde ligge et lille stykke under Gendt...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg synes at det er fint at der ikke længere gives så mange point for placeringer fra nr 20-50. Men især belønner dem der kørestg top 5.

Den manglende forskel på reichenbach og char, skal findes i holdkonkurrencen. Som stadig har en ret stor betydning for pointhøsten.

Rohan Dennis UDE - Ligeså Cavendish!

Og mon ikke de får følgeskab af 5-7 stykker mere når nu det bliver alvor fra i morgen!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad der dog SIGES ... Feltet.dk bringer et interview med Mollema som erkender at Froome er favorit, men siger så følgende:

”Jeg håber at fortsætte med de ben, jeg har, og hvis der er muligheder, vil jeg gå efter dem."

WTF??

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Gå efter benene, med fødderne?

Hvis planen er at gå efter dem taber han stensikkert! Froome løber jo, og der kan han da ikke følge med sålænge han kun går...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Wow, to hold ud af 130 i top 100 - bedste hold nummer 14 til 1.282 kroner.

Men med et indskud på 8.970 kroner ender kartellet nok engang med et stort underskud.

RMIR fik ret. Manglende De Gendt og for lidt Yates blev dyrt ...

Alle i top 14 deltager med kun et hold :-)
Man skal bare vælge de rigtige

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

er ret sikker på det er første år jeg fedtede mig og kun lavede et hold :D tjah var åbenbart en god ide :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det blev så afgjort ikke syndikaternes Tour denne gang. Maleren ser heller ikke for "køn" ud!

Men lur mig om ikke de har fiduserne klar til Vueltaen!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nej det blev ikke til nogen prangene indsats for min side desværre..
Jeg havde overhovedet ikke de gendt ind over min overvejelse inden touren begyndte.
Syntes hans resultater stank langt væk! Og tænkte han nok ville blive brugt lidt som opslider på de flade etaper.
Men jeg må virkelig sande at jeg tog grueligt fejl! Det var den eneste rytter jeg glippede. Ellers havde jeg alle de andre spredt rundt på mine hold (på nær Majka), men det var jo ikke HAM som gjorde forskellen. De var så tæt i kat 2, at det var fuldstændig underordnet om man havde bardet/majka/avermaet/mar-tin/porte/kristoff/mollema-..
Nææ hvis man ikke havde yates og de gendt var man LOST!!
Jeg havde alt for meget tiltro til en sløj sløj sløj Galopin, som var LANGT under sin standard!
Faktisk burde ham og de gendt have byttet navne/form under touren.. Deres resultater/samlede score burde jo have været totalt omvendt hehe
Men ellers var det alt ialt en meget tæt tour i år, hvor vi alle sammen heldigvis for en gangs skyld undgik en masse røde krydser i næsten hele spillet!
Det var dejligt med en fair mach for en gangs skyld.
Men ærgeligt for TMA82(brugernavn ukendt) at han kun fik en sølle 14.plads ud af anstrengelserne..
Men endnu værre var det med Cool Maniac som med sine 100 hold sluttede langt langt nede i stillingen som nr.185 med sit bedste!

Tjah, jeg håber lidt at Swush læser med herinde!! Forhåbentlig kan de godt se, at hvis der ikke bliver skruet op for præmierne, så er det en skidt forretning for demmed 100 hold, og så er det et spørgsmål om tid, før den slags hører fortiden til! (gætter jeg på)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Synes faktisk at De Gendt havde vist direkte modsat tegn i denne sæson. Jeg så bestemt ikke Gallopin som at være kaptajn på holdet,men mere at fokus primært ville være på Greipel også at de 2 andre ville få frie roller de andre dage.

(Naturligvis tror jeg at De Gendt klarede det noget bedre end de fleste af os havde forventet uanset hvad)

Når man ser på hvad Yates har lavet så har jeg svært ved at se at man kunne overse ham hehe

De største positive overraskelser for mig i år var klart Porte, Martin, Coquard og Contador.

Barguil, Matthews og Van Avermaet var nok de største skuffelser.

Alaphillipe var måske en lille skuffelse også men taget i betragtning det var hans første omgang så skal han nok blive bedre !!!

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Så var De Gendt vist heller ikke bedre i Touren. Pointsystemet i spillet var bare enormt favorabelt med de få præstationer han fik lavet. Jeg så en der var i top30 med en rytter i kategori 4 der havde givet ham hele 105 point.. Men han havde De Gendt og Yates.. ;)

Gallopin fandt noget af sin form i uge 3, men han var da helt ude og skide i de første 2 uger.

Synes da klart han præsterede mere end f.eks Majka som sluttede som 3. bedste kat 2.

Bjergtrøje point er altid lidt op til diskution - synes egentlig det er fint nok de er der. Det er ikke altid lige nemt at ramme bjergtrøjen så det vil altid være et sats kontra bare at tage en klassement rytter.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

@56 Tillykke med din flotte placering Valo ... Du havde sgu gode ben hele vejen, og flot at havne deroppe med bare 1 hold oprettet! Husker du har gjort det tilsvarende flot tidligere i cykelspillene, så du har sgu flair for det. Måske få et par hold næste gang, så rykker du jo helt op til tops!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

tak tak mja mener det er første gang jeg sluttede i top 25 :D

De andre år har jeg da haft lidt hold hmmm - så bare det at have flere hold er åbenbart ikke hele opskriften hehe :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

9000 kroner for et par ugers hygge er da ganske fint.

jeg brugte 50k på kort pakker til heartstone sidste år - tror vist vi allesammen bruger penge på et eller andet gøgl :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

jeg kan desværre kun griner lidt over at man med så mange hold oprettelser ikke klarer sig bedre. Jeg er på ingen måde skadesfrod, men jeg mener at når man betalere så mange penge for de hold og man ved hvad der er i præmier kan jeg kun grine. Jeg valgte i år ikke at være med i touren da jeg ikke syntes om præmierne.Jeg stille også mange færre hold i de andre manegers tuneringer istedet for mange hold da jeg syntes prisen er ret høj (især taget præmierne i betragtning).iSTEDET for at købe flere hold herinde betaler jeg med glæde lidt penge for nogle private tuneringer hvor vinderen render med præmier der næsten kan matche dem man kan vinde i top 5 herinde på holdet. så med færre modstandere,billigere omsætning og samme præmier størrelser holder jeg mig til få hold oprettelser herinde desværre. god kamp til alle

Tja ... et eller andet sted er det jo da kun fint at "syndikaterne" får lidt tæv en gang imellem - det gør det også nemmere at acceptere når de løber med 1-2-4. og 9. pladsen af og til :-)

Lur mig om ikke de er klar til at gøre et nyt forsøg i Vueltaen.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Selvfølgelig, det tabte skal tjenes hjem.