Forum

Så er der IGEN noget at more sig over!

  • ) Kan det virkelig passe at 1. præmien leveres med SP-700 sadelpind?
  • ) Hvordan begiver man sig ud på en cykeltur når den ikke har pedaler?
  • ) 6. præmiens cykelshorts leveres med "Dry out technology" - på Dansk betyder det at man kan pisse i bukserne uden at blive våd! - Som en ekstra detalje hedder det : "The suede-skin feel and elastic consistency increases the comfort of the rider by reducing the discomfort of the body parts" - Oversat til forståelig Dansk betyder det at man ikke får "kuglerne" i klemme!
  • ) Hvis jeg skulle være så dygtig og heldig at blive nr. 7-16 i spillet så vinder jeg en Cykelbog af Michael Valgren! - Jeg skal tænke mig rigtigt godt om førend jeg kommer i tanke om en bog som vil være mindre interessant - Vi er ude i noget i retning af "Lyksaligheden ved at hækle" eller lign!

Se DET er fandeme humor - Det har utvivlsomt skabt moro på Victor!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig

Frederik Ingemann81.965PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Haha ;) !

Præmierne er så sløje....

15.000 i startpræmier + 8,- pr. aktiveret hold.

De første 250 hold tjener Swush ikke en krone på, men derefter er der 61,- pr. hold.

Med 1000 hold vil Swush have en tilbagebetaling på 37,5%

Med 2000 hold vil Swush have en tilbagebetaling på 25%

Med 3000 hold vil Swush have en tilbagebetaling på 21%

Med 5000 hold vil Swush have en tilbagebetaling på 18%

(tager forbehold for regnefejl, men umiddelbart er det vist tæt på korrekt) ;)

Lynholdet er jo en helt anderledes positiv oplevelse (mht. præmier) med lige over 80% i tilbagebetaling når man tager hyggepuljerne med.

Hvor mange plejer at spille med i Giro'en ? ;)

de der cykelshorts lyder da for fede! jeg vil købe nogen og gå med dem på arbejdet. Genialt at sidde ved frokostbordet og pisse i bukserne uden at blive våd

"Bemærk – pedaler medfølger ikke!"

Hermed bemærket...

Måske vi skulle skillinge sammen til et sæt, så den dygtige vinder kan bruge cyklen.

Det er jo ikke en herregård!

http://www.cykelshoppen.d-k/pedaler/820-bike-attitud-e-pedal.html

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name
stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Glimrende TV2 nummer .... Lidt sløvt måske!

Her kommer adrenalinen lidt mere op og køre : https://www.youtube.com/w-atch?v=x8yymm3DtVA&list=PL-n5G9MjjZRF2OAfO_L-YVFxawmu-1hrIF_&index=1

(skru OP)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tænk at man år efter år kan blive overrasket/forarget over de absurd lave præmier!! Og hvordan de kan finde ting der er SÅ uinteressante som præmier!!

Det er jo nærmest at bevidst efter at pisse folk af, at folk der er så dygtige at komme i top 10 (temmelig svært) får en bog af Valgren som præmie!!!

Tænk at komme i top 10, og så får man en præmie man ikke engang gider at have...!!

Har desværre i ren eufori oprettet 2 hold allerede inden jeg så præmierne, ellers var det da blevet ved 1 i år!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Tom Larsen - enig

Må jeg henvise til min (hvis jeg selv skulle sige det) glimrende udregning i #2!

Ved godt, at der er lidt mere arbejde ved de længere managerspil end eksempelvis Lynholdet, men at forskellen er så stor er mig en gåde. Det meste opdateres forhåbentligt mere eller mindre automatisk, hvor der 'blot' skal tjekkes efter.

Jeg siger det igen: Holdet.dk (Swush) har fat i en guldgrubbe, og med lidt mere markedsføring og en KLAR forbedring i præmier, så kunne det blive LAAANGT større.

Pas på der ikke kommer en konkurrent på banen, som har 3x så høj tilbagebetaling i præmier, for så ved jeg godt hvilken udbyder jeg vælger, selvom jeg virkelig synes disse managerspil er klasse!

Hvorfor egentlig benytte så skæve beløb? 8 kroner, 69 kroner, 15.000 kroner - hvem har fundet på disse random tal? Er det omregnet fra svenske kroner, har I kastet terninger? Kom nu sig det...

For 69 kr´s vedkommende synes jeg også det er helt skævt, hvorfor ikke bare lade det koste 70?

Det samme gælder forresten for samtlige detailhandelsvirksomheder i verden, hvorfor koster en liter mælk 4,95, en ny bil 89.995 eller et hus 1.795.000?

Hvorfor dog benytte disse skæve beløb. En gåde!

Den der bil til 89.995, er det Ford Ka "mariehønen modellen"
Så kunne jeg godt være interesseret, vi er på udkig efter noget fornuftigt til Else, hun har tit nogle ærinder ude i byen, ved sgu ikke helt hvad hun altid skal.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

I den pågældende situation skal du investere i Ka Limited, som har indbygget skjult GPS tracker, således du fra din mobil altid kan overvåge hvor føreren af køretøjet befinder sig. Den koster 91.995.

Tror hun er begyndt at flirte med Benned ... Hun sagde sidste at hun er vild med hans skægstubbe og hans store hænder ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Eller hvad med Ferrarien til 4.000.000 plus 2.650 kroner i leveringsomkostninger. Tænker man burde kunne forhandle lidt.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Hvis jeg køber en Farrari til 4 mio, så skal de altså ikke begynde at snakke leveringsomkostninger til 2650 kr eller om jeg vil have måtter i til 450 kr.

Så smutter jeg altså igen og tager en Audi med hjem i stedet for....

Hvis GPS'eren siger Ølstykke må det være Tsartas eller en anden, jeg tager altid i Colbjørnsensgade og får ordnet det med Else

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Præcis Bennedbæk. Også derfor jeg valgte den fra, da jeg skulle shoppe Ferrari :-)

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick