Forum

INGEN snakker om det endnu, men det kommer vi selvfølgelig til - Allerede efter 4. etape vil mindst 15 ryttere være udgået - og når man er fremme ved holdtidskørslen dagen inden 1. hviledag, vil visse hold være udfordret med voldsomt minimerede hold pga. udgåede ryttere. Hvem og hvor mange udgår?

Da der i år ikke er nogen Schlecks med er kæmpefavoritten naturligvis Dan Martin - Der er vel i omegnen af 90% sandsynlighed for at han er slået til sprællemand pga. styrt inden Touren for alvor er startet. Men der er mange andre i højrisiko gruppen.

Cavendish når næppe til 4. etape - Han er formentlig færdig allerede på 2. etape.
Froome kører som en original, og der er vel 60-70% chance for at han igen klunter rundt på brostenene.
Quintana er sgu også i højrisiko-gruppen, da han iflg. de fleste ikke kører specielt begavet på cykel - han kan være ude allerede på sidevindsetapen, hvor han aldrig får placeret sig ordentligt.
TeJAy er glimrende, men er bare altid forfulgt af uheld
Talansky og Bardet er i højrisiko for styrt - Pinot er mere holdbar på flad vej, men ryger når der kommer nedkørsler!

Hvem styrter ikke? - Sagan er for god på cyklen til det pjat! - Ligeså Contador og Nibali!

1. mand ude må blive Cavendish eller Dan Martin!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

der er klart 3 som jeg går udenom i år:

Cavendish, Porte og Dan Martin

Historien taler simpelthen ikke for at det ender godt for dem. Jeg håber virkelig for Martin at han får et godt løb, han har godt nok været uheldig. Jeg tror også godt vi kan være ret sikker på det er sidste gang der bliver satset på Cavendish fra Quicksteps side hvis han failer igen. Porte er lidt op og ned, han udgår nok ikke først men nægter at satse på ham - han har skuffet for mange gange hehe.

Jeg kunne faktisk godt se Contador udgå relativt tidligt, ikke fordi jeg hader ham (hvilket jeg gør !) men statistisk set så burde han faile i dette løb hehe.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

PS) Iflg. bookmakerne er det mest sandsynlige at 38 ryttere udgår!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Glimrende analyse.. RMIR-.

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

MEN Gesink gennemfører helt sikkert!!!

Alle ryttere i løbet kommer til at styrte mindst een gang på de tre uger. Også Contador og Nibali. Spørgsmålet er kun hvor meget de slår sig.

Gerrans og Mattias Frank udgår desværre tidligt begge to..

Hov, så blev shortlisten sgu udvidet betragteligt, vil nærmest gå så vidt som at det er blevet en longlist. 18 ryttere!

Så kan de godt begynde at slå kolbøtter ud over skrænterne eller skvatte på brostenene med knæ og albuer først. Så er der sgu garderet for ALLE pengene. Lad massakren begynde.

Forleden hørte jeg noget tysk radio, hvor det lød som om, at Tony Martins hund havde spist en plade marabou, så den nu havde alvorligt ondt i maven. David Letterman havde æren af at føre det tyske telefoninterview med Tony Martin, hvilket han i øvrigt gjorde uovertruffent. Hvorom alting er, så lød det ihvertfald på Tony Martin, som om tankerne var et helt andet sted end på Tour de France!

Jeg ville nok holde mig fra ham på 1.etape, se hvordan han klarer det der og så måske købe ham inden holdtidskørslen, hvis han ikke er styrtet.

NB: Meiner deutsche sind nich gut gegeben, und ich könnsten ein fail gemachten hat.

Mit bud på første første mand ude: Tony Martin

Udmærket forslag, bortset fra man ikke kan handle ryttere efter løbet er startet