Forum

Er der nogen der ved om de har satset på et nyt pointsystem, eller at de bare har glemt at 1. etape er en holdtidskørsel!!?
Holdtidskørslerne plejer at have deres helt eget pointsystem, men det har de ikke nævnt nogen steder(endnu)..


Godt spørgsmål ... Tror blot de har kopieret Tdf - Sat nye farver ind, og udskiftet ordet "TdF" med "Vuelta" - Sådan!

De skulle nok have brugt Giro filen i stedet, hvor der jo var holdtidskørsel, og hvor der naturligvis skal være særlige regler/point!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er da flotte præmier...

125.000,- til Vueltaspillet er da ikke dårligt:

http://www.holdet.dk/da/v-uelta-2014/contests

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja, fint ... Altså med mindre det bliver en sponseret budcykel og 2.500 gavekortskoder til Guld u/præmier!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

"Præmier offentliggøres onsdag den 13. august"

Det var i går!

Man gør det ikke specielt let for sig selv!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hej

Holdtidskørsel er nu blevet tilføjet i regler/pointsystem for Vuelta-spillene.

Mvh.
Christian

Contador skal lige oprettes!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fedt, at han har meldt sin ankomst. Så skal der hjules. Gud ved, hvad et kig i Vagns krystalkugle koster.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

@Swush

Som RMIR skriver: "Præmier annonceres den 13. august."
Jeg vil sgu hellere bare have at I skriver de bliver offentliggjort snarest, hvis I alligevel ikke overholder jeres egen dato :)

Ja vi har lige have præmierne opdater og
Contador skal lige oprettes!

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ahhhhhhhh ... der står ikke årstal! - Kan da være at det er 13.august 2015 at det offentliggøres!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

passer også meget bedre med den tid man får præmierne leveret :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Bare annoncer præmierne efter spillet er slut så kan i vurdere om x, y og z har fortjent hvad i nu finder på.

Ellers er ideen med 2500 guldhold uden præmier til top 2500 jo en fremragende ide og så overholder i også jeres annoncerede 125.000 kr. i præmier.

Wow. De lytter faktisk til deres kunder. Thumps-up herfra Swush.

Selvom de sædvanlige brokrøve nok ikke anerkender det ;)

Ja redaktionen er tilbage fra badeferie :)

Hvad er sket? - Uh ja, de har ændret tekst til "snarest" isf. 13. august!? - Jamen så anerkendelse herfra - og mon ikke den udvidede service var den som øjeblikkeligt fik deltagerantallet til at stige fra 136 til 137!?

Gud ved om man er klar over at der er sammenhæng mellem antal kunder og niveau for præmier?

Tag nu bare og drop det Udskiftningsspil - og læg sponsor-præmierne over i Managerspillet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har svært ved at finde hoved og hale i dig RMIR. Du HADER udskiftningsspillet af et godt hjerte, men var alligevel den første til at tude over at nogle ryttere endnu en gang var udgået af managerspillet under touren og forlangte nærmest at Swush indførte udskiftninger/reserver.
Jeg kan simpelthen ikke se fidusen. Men okay, folk er sgu så forskellige.

ja, et eller andet er forklaret forkert, eller misforstået undervejs!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg troede RMIR var ansat af Swush.

Denne gang har han jo ret hele vejen og med de præmier er det vel heller ikke fordi de har fortjent den helt store ros.

Så heller nøjes med et spil!!!

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ved ikke hvorhenne, men et eller andet er i hvert fald gået lige lovligt hurtigt med de præmier, som nu er offentliggjort - Det eneste vi vidste var at de ville blive offentliggjort i forgårs, og at der ville komme en samlet præmiesum på kr. 125.000,-

Såvidt jeg lige lægger ting sammen, så er der offentliggjort præmier for lige knap 35.000,- kr.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

At forskellen på præmierne er latterlig, og at de sponsorerede præmier ofte er underlige kan vi hurtigt blive enige om.

Men kan stadig ikke se hvorfor vi skal nøjes med ét spil, og hvorfor der er behov for at diskutere hvilket spil der er bedst ved hver givne lejlighed. That's all.

Men synes da trods alt det er rart at Swush reagerer på nogle af tingene der bliver skrevet på forum, det var dét jeg gav dem credit for.

Nå, men det er jo nok bare utidlig brok, og en detalje som man ikke skal hænge sig i. Enkelte vil såmænd nok endda kunne udlægge det som overraskende positivt - et eller andet sted!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men nu vi er ved det. Præmierne er offentliggjort nu, og sjældent har jeg set mage til skodpræmier.

Men præmier for 45.247,50 kr. pt. Så der mangler trods alt 80.000 endnu et sted. Hvis de vil ramme de 125.000 som de reklamerede med på et tidspunkt.

Havde ikke set din besked RMIR, men vi er hvert fald enige.

Styret er vel i realiteten mere værd end 3500 Kr. Vorherre til hest.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

jeg kan sgu heller ikke få de der præmier til at blive 125.000kr......

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det var da de mest elendige præmier der længe er set. Selvom udskiftningsspillet er klasse, så overvejer jeg om jeg overhovedet gider have et hold med de præmier.

69 kr for et guldhold, hvor den eneste præmie du egentlig håber på at vinde er 1. pladsen. De andre er jo stort set ligegyldige! Det er sku en ommer!

tjah jeg overvejer faktisk at forlange pengene tilbage, da holdet var købt på baggrund af falsk reklame

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja det kan jeg da godt forstå.

Er jeg den eneste der tænker at der nok skal være omkring det samme antal guldhold i vuelta spillet hvis præmierne var på niveau med tour de france spillet?

At der så måske er en del mindre basis hold kan jo være ligegyldig iforhold til det økonomiske for swush/holdet.dk.

Ja se her er det tilladt at være en fedthas. De skulle aldrig have oprettet dette spil og da slet ikke med de præmier som de kan tilbyde. Mit hold forbliver basis

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Hør her - Det være en fejl - De supplere med præmier for yderligere 90.000,- kr. (og næppe i gavekort til Guld u/præmier).

I hvert fald kan man sateme ikke lade som ingen ting ... Hvis det er en fejl, og de 125.000,- der blev offentliggjort var "galt", så bliver man NØDT til at sige det - beklage det - OG lade kunderne få chancen for at få pengene tilbage, naturligvis.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor er det at præmien i Managerspillet er ringere end i udskiftningsspillet.?

Kun 1 hold fra min side, og kun fordi det var oprettet og betalt før jeg var klar over præmierne. Enig med Valoel - pengene tilbage!

Nuvel, der er jo andre spiludbydere!

Ja det er da et nyt bund-niveau præmierne har nået. ..
Jeg kan personligt bedst li' spillet med udskiftninger, men forhelvede hvor de arbejder på at gøre det uinteressant..
Når de skriver om gevinst værdier, er det vel også underligt at 2 . præmien, et styr sponsoreret af PYTHONPRO, står til en værdi af 3500kr. ,
Men hvis man går ind på PYTHONPRO 's hjemmeside, så koster det 2890 kr!??

Hmm, på nedenstående link står der stadig at der er præmier for 125.000,-

http://www.holdet.dk/da/v-uelta-2014/contests

Mon ikke der følger nogle pengepræmier med det der cykelstyr og nefa-lygterne...

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det er jo decideret bondefangeri det her heh

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvis et spil ikke er startet, om så det er bondefangeri eller ej, kan man vel få pengene tilbage hvis man fortryder et køb? Eller er der specielle regler i disse spil?

Mener faktisk man skal godkende at købet ikke kan trækkes tilbage....

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Swush tvinger vel ingen til at oprette guldhold med det samme. Man kunne vel oprette basishold og derefter opgradere når præmier var på plads så bongefangeri er vist noget andet... Men ingen tvivl om at præmierne burde have været på plads da spillet blev oprettet

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Det er bondefangeri når man annoncerer præmier for 3x højere værdi end de giver :-)

Det svarer jo til at købe et 3 etagers hus for 2 mio, men efter man så har købt det får man at vide man forresten kun lige får 1 etage :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ellers syg nok joke de fyrer med det cykelstyr til en værdi 3.500,- selvom det koster mindre på Pythons side). overrasket over 3. præmien ikke er én cykelsko og ét låg til en drikkedunk.

I princippet har du fuldstændig ret og jeg forstår godt dem som vil boycotte dette spil. Swush har lavet 2 store fejl her. De skulle have haft præmier på plads ved oprettelse og skulle aldrig have nævnt noget omkring præmiesummen inden da

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

man kunne også bruge et lidt mere relevant eksempel. Du ser at der er 50 mio i lotto og tænker jeg køber da lige et lod, og rammer 7 rigtige eller hvad man nu skal have.

Lotto melder så derefter ud - hov nej der er forresten kun 16 mio... den slags burde da have konsekvenser, den største forskel her er at lotto ikke kan "gemme" sig på helt samme måde som holdet.dk

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

2 store fejl .... ?

Jeg kan tælle til mange, mange flere ....

1) De offentliggør tidligt hvilket spil der kommer til Vueltaen - Nemlig alene Managerspillet - Fejl
2) Spillet sættes i søen ALT for sent Fejl
3) Copy/Paste regelsæt fra TdF - ingen holdtidskørsel Fejl
4) Udskiftningspil med info om præmieoffentliggørelse 13. August Fejl
5) 125.000,- kr. i samlet præmiesum - ligner pt. 35.000,- Fejl

og så den største; mest tåbelige; uanstændige; arrogante og allermest uacceptable Fejl af alle : På intet tidspunkt gør man sig den ulejlighed at informere om hvad helvede der foregår!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er småting Rmir :-) Godt man kun er fedthas her

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil