Forum

Det må jo næsten bliver Axelfanten eller Madersminde som begge har 9 i top 15 og derfor burde hente den p.t førende.... Tillykke herfra til den af jer som vinder :o)


Godt gået af axelgaard familien. Surt at blive nr. 2 i hele spillet og så stadig kun være den næstbedst i familien

Flot af the Axelgaards, men synd for Anders Yeo at han ikke ramte de 9 i top 15 og beholdte 1. pladsen. Samuel Dumoulin har som den eneste af alle sprintere været i top-15 i samtlige spurter, og så misser han selvfølgelig lige den sidste.. :-/

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Med de præmier er der ikke den helt store forskel, men flot gået begge to og da også tillykke til resten af cykelvindern.
Kan se Emil tager revanche ved at vinde en ekstra cykel og Yeo på 3 pladsen henter to ekstra præmier super flot.
Resten af præmierne er desværre ikke meget værd, ØV jeg ville godt have vundet en cykel snøft!

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Haha, ja du må trøste dig med dit Politiken abonnement, så vil jeg gøre det samme med mit BT ditto :-/

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stort tillykke til alle vinderne. Det har til tider været en drabelig kamp om at ligge nummer 1, men den bedste til sidst vinder altid. :D Jeg selv blev nummer 242, det er jeg også rimelig tilfreds med, selvom præmierne står noget tilbage at ønske. Men det vidste man jo. :D

Tillykke til Dorthe V (er det virkelig en kvinde vi får tæsk af) med 1. præmien i Hovedspillet - 35.253 kr. er sgu da glimrende her i sommervarmen!

Benned - Hvem vandt egentlig VM i TdF???? altså gruppen hvor de ypperste Managers kun måtte stille med et enkelt hold! - Jeg har lidt browser problemer, så kan ikke lige se det!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg kan heller ikke komme ind i lige præcis den gruppe i øjeblikket desværre

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Arghhh ... Nu kan jeg se at DU bliver nr. 2 - tillykke, det er flot - Men kan ikke se hvem der er VINDEREN - tror det er krypteret! Kan også se at de 3 dårligste er Kingo, King Kong og S. Fogh!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

LååålålålålååååLåååLÅLÅlå-låååååå .......

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 2
Feillu har også ramt top 15 i alle årets rene spurter (hvor vi tager højde for styrt osv.), og med en gennemsnitligt bedre placering. Så det er faktuelt forkert at det kun er Dumoulin.

Navardauskas har spurtet med efter de har ramt bjergene og har 2 af gangene spurtet sig i top 7 og den sidste gange vælger han bare at stikke af fra feltet og vinde i stedet. Så det var smukt at se ham hive 3. pladsen i dag også!

@ Franneren - Det stemmer ikke med Feillu.
Han har ikke været med i alle top 15 placeringer, hvilket Dumoline derimod har, men hans styrt idag med Peraud, var nok årsag til han ikke var helt med fremme..

3. etape: 9er
4. etape: 14er
6. etape: 6er
12. etape: 11er
15. etape: 8er

Så har jeg fjernet 1. og 19. der blev præget af styrt.
Så hvor tager jeg fejl?

Styrtet hjalp ikke Dumoulin. Men så vidt jeg ved har Dumouline ikke tidligere kørt top 15 i Paris. Kunne måske tyde på den ikke lige ligger til ham, jeg fravalgte ham i hvert fald.

Nej 18 i 2013 og 20 i 2012.

Trods ens egne statistikker, så valgte jeg ham du alligevel, da han har været skarp hele touren.

Mener ikke at Feillu har været på CE før, så derfor blev mit valgt Dumoulin.

Havde trods word og excell misset hans 9'ende plads på 3 etape.

Dumoulin 3 top 10 og 7 top 15 (3, 8, 9, 13, 13, 13, 15)
Er altså noget bedre end Feillu, men igen hvad er statistik imod fakta, så det rigtige havde i bagklogskabens lys været, at vælge Feillu, men igen, sådan er det jo altid. :)

Jeg ved ikke om Dumoulin havde sluttet i top 15 hvis han havde spurtet med. Statistikken siger at de ville han nok. Desværre for ham og dem som havde ham så sad han sammen med andre AG2R ryttere og passede på Peraud.

Det er også værd at bemærke at TJ kommer over stregen lige efter Bardet som sædvanlig sad langt fremme. Kunne godt tænke mig at se deres interne opgør på opløbet. Bardet og TJ er de første i mål efter sprinterne - 4 sek efter. Jeg tror ikke der skulle meget til for at Bardet kunne have taget 5. pladsen tilbage. Det synes jeg for øvrigt havde været fedt og også fair idet han tabte den grundet en punktering.

8. pladsen var på 11. etape, som ikke just var flad, så den tog jeg ikke med i mine beregninger.

Tillykke til Jonas Axelgaard for den fine første plads og Emil Axelgaard for anden pladsen. Jeg håbede på at kunne nuppe førstepladsen på sidste etape, men kunne ikke hamle op med deres fine sidste runde.

Selvom jeg blev godt og grundigt distanceret på sidste etape, så fik jeg alligevel vundet 3 cykler og da jeg kun har 2 ben, så er dette et par cykler fo meget! Så.... er der nogen som vil købe en cykel??

Jeg kan sikkert finde en plov i budgettet og lidt til transport ^_^

Hahaha, selvom jeg godt vil give lidt nedslag i prisen, så er jeg bange for at en plov er lige i underkanten ;-)
Ellers godt forsøgt!!

Præmiepuljen
60.-89. Præmie
BT Digital abn.

Præmiepuljen
80.-109. Præmie
TV2 Play 1 mdr abn.

Vil det sige at hvis man bliver nr. 80.-89. så vinder man både BT abn. og TV2 play ??:D:D

2500 byder jeg da gerne og et Politikken abonnement i 6 mdr :-)

Jeg kunne da godt bruge en ny cykel, men er alt for nærig til at købe cykler i den prisklasse som de cykel der var i præmie her, du må nok prøve dba eller noget i den stil hvis du skal have en ordentlig pris for dem.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

dba er kun dansk ikke ?

benyt da ebay :-)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

... Eller noget i den stil <3

Gad vide hvad porto er.

(til udlandet)

Uanstændig porto til udlandet, det er min. 1000,- kr til Europa og endnu mere udenfor. Du skal også bruge et fragtselskab som f.eks UPS. Skal man sælge til udlandet så er det max 2 kilo via postdk. Så mit råd er sælg i DK.

@21 2.500,- var da et sobert bud, men mon ikke han regner med at få lidt mere. Hvis det går galt har jeg en let brugt sort budcykel - altså den slags med lad foran. Den trænger til en kærlig hånd, og en klat maling, men ellers fin og har en meget magelig godt fjedret saddel (racercyklers sadler har fanden skabt - fatter ikke man kan få folk til at indtage disse analt i flere timer). Kender ikke mærket på cyklen, men lige bagpå saddelen står der RMIR!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Puha ... det er VARMT, og let træls - Er det egentlig ikke første gang siden krigen at der ikke overhovedet er gang i nogen form for managerspil i disse dage!? - Det er fandeme RINGE!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

om der ryger 2500.- til porto er vel ligemeget hvis man sælger den til 50k :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

@ 28

Ja måske er det ligemeget for dig, men det er det altså ikke for køber, hvor shipping prisen betyder noget ! ( taler af egen erfaring som ebay sælger) så skal han give gratis levering, så det en anden sag.

Jamen han sælger den bare til mig så skal jeg sgu nok selv hente den, så sparer han også porto, ren win-win :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg står med en RF-SL1 til salg fra spillet hvis der skulle være nogen der var interesserede i et køb :-)

Størrelse og pris?

Det er den fra 3. - 11. pladsen, og umiddelbart er størrelse ikke angivet, så hvis du er seriøs omkring det beder jeg om din størrelse når de kontakter mig. Et rimeligt afslag i værdien på 26.990 kr. kan nok godt aftales :-)

Det er da fantastisk at Python/Leif smider en masse dyre cykler ud som præmier, men det ser igen ud til at der blot er tale om en udrydning af restlageret. Dem fra 3.-11. findes end ikke på Python's hjemmeside. Den cykel jeg vandt i vueltaen og som var opgivet til en værdi på 18.990,- kunne kort efter vueltaens afslutning købes fra Python for 8.000,-
Så med den risiko, så ville jeg skynde mig at få dem skudt af, hvis jeg var jer og skulle have mest muligt ud af dem.

I øvrigt fedt at have en cykel til 1./2. pladsen, hvor størrelsen ikke kan vælges - det viser vel også blot at den er ment til at blive solgt videre, men det kunne jo være man godt selv ville have beholdt den.

Brugernavn ukendt154.325GuldpokalSølvbægerPræmievinderGuldbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
The best to ever do it

Hov hov Lukas2108, jeg spurgte først!! Og har 2-3 stykker til salg, da jeg vandt 3 af dem fra 3-11. pladsen!!

Nej, spøg til side.... Jeg går ud fra at vi bliver kontaktet angående vores præmier, og hvis vi allerede har en køber på det tidspunkt, så kunne det jo være at vi kunne bede om at få sendt vores cykel-præmie direkte til køber?? Så er portoen sparet!!

Men, i samme ånd som Lukas2108, så tilbyder jeg selvfølgelig også et rimeligt afslag i prisen ;-)

Hvis jeg ikke finder en (eller flere) købere her, så må jeg prøve dba eller lignende...

Hvis nogen er interesseret så send mig en mail på Anders.Yeo.Work at gmail.com.

Det var nu ikke for at overhale dig indenom ;-)
Tænkte bare ligesom dig at det ville være fint at få det ordnet her, hvis nogen var interesserede !
Kan kontaktes på lukas_s_w@live.dk

Hvorfor kommer der ikke maneger point for Touren. Skulle da komme til de første 10000 point?

Hvorfor kommer der ikke maneger point for Touren. Skulle da komme til de første 10000 point?

10000 hold

neger? - maneger?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ager...men du kunne ikke svare, kloge :-)

Sigmie du skal nok få dine manager point, swush var jo lidt ferie ramt i denne uge så de er nok lidt bagefter men point skal nok komme:-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak for svaret Bennedbæk..så er jeg rolig igen :-)

Forøvrigt trist jeg blev slået ud i sidste runde af Formel 1 cuppen...ellers havde jeg fået " fornøjelsen " af at møde dig næste gang.

held og lykke.

Er der nogen der har fået bekræftelse på deres præmier i tourspillet? Jeg var ufattelig heldig at snige mig end på en 16. plads i sidste runde.

Jeg har fået mine præmier, så mon ikke de alle sammen er kommet afsted. Jeg endte "heldigvis" i mellem 80.-89. hvor der åbenbart var dobbeltpræmier ! :)

Så jeg vandt både BT og TV2 play. Godt jeg ikke blev 60.-79. så havde man kun fået BT ! :)