Forum

Endnu en etape der er svær at spå om. Jeg kommer til at spille på flere heste igen hehe.

Jeg har en fornemmelse af at et udbrud kan holde hjem i dag. Afslutningen (de sidste 50 km) har et par bakker som ikke er særlig stejle. Det kan både blive fugl eller fisk. Hvem tager ansvaret i feltet? Hvem kører Shimano for? Hvem køre Quickstep for?

Hvad er jeres tanker?


Jeg tænker at Kristoff er stensikker vinder i dag!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg havde en fornemmelse af, at et udbrud ville holde hjem igår - for det blev jeg straffet hårdt.. Tænker at jeg "sadler om" idag, så mon ikke udbruddet holder hjem..

Det bliver da en spurt ligesom i går men nok med lidt flere navne med i kampen.

Coquard-Kristoff burde jo nok komme med i dag

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Lad os få et udbrud som holder hele vejen, så kan alle dem som har satset på sprinterne få en lang næse ;o)

På papiret burde det blive en sprint med mange af de samme navne som i går.
Derudover kan Coquard, Kristoff og muligvis Greipel være med.

Selve sprinten er dog lidt hårdere med sving og let op ad bakke, så det er lige før etapen i dag passer bedre til typer som Sagan og Gerrans end i går.

Det skal nok blive en interessant afslutning. Det 5-mands udbrud der er kørt burde ikke have de store chancer.

Har Kristoff ikke tyndskid stadigvæk?

<Slettet>

<Slettet bruger>

Så aftaler vi bare at han vinder i dag....

Det har jeg satset en halv måneds løn på :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Han bliver røv og nøgler - Kristoff vinder i dag sagde jeg jo!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kristoff skulle vist have haft ret gode ben igår, men valgte at spare sig til idag. Efter sigende var han ærgerlig over at han ikke kørte efter sejren igår. Så vil tror han er fisk, håber jeg han er, da jeg tog chancen og satte ham på som kaptajn.

fisk?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja fisk. Der stod i fiskens stjernetegn, at de havde gode muligheder for at vinde dagens tour etape :-)

Ja hvis vi runder lidt op :-)

RødspættenKristoff vs Hvidhajen Degenkolb
RMIR/Brini vs Williamw/Benned

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

over 5 minutters forspring - dem ser de aldrig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg vil sgu' nødig holde Kristoffs hjul hvis han både har gode ben og dårlig mave.. Nå, men han vinder selvfølgelig ikke i dag. Nu bliver hostende hidsige spyko-sagan nødt til at nappe den.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Tror der er større sandsynlighed for at Sagan forårsager et styrt på de sidste 500m, and at han vinder. Tror han skal af med mange af de hurtige, hvis han skal vinde en ren spurt.

and?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

På den måde Sagan kørte igår, tror jeg tyder på han tror Degenkolb ville være hurtigst af de 2.

Igår var der slet igen tvivl om at Degenkolb var hurtigst, og at han er det oplagte valg til i dag. Men han er bare ikke hurtigst i dag.. Forza Sagan(d)!

Jeg ser gerne at det bliver Sagan - Kristoff - Gerrans - Slagter - Valverde (sidstnævnte var tæt på at spurte med i går, men opgav - han øjnede hul til Porte)!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

@ 21, 22

DET bliver Sagan idag, Degenkolb's 2 plads igår var en enlig svale håber jeg.

Spændende at se om kittel kommer med over denne kat 3 stigning.

Du har ret King Kong, for idag vinder han ;-)

Det blev sgu fisken godt ramt i to og alle jer andre

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Takker Benned.

Tror det blev en god etape for engang skyld. Kristoff som kaptajn og 6 i top 10. Eneste minus var gorillaens styrt...

<Slettet>

<Slettet bruger>

7 mand i top 15, klamt Greipel ryger ned :(

1(c),2,3,6,7,10,11 og 12

Godt valg Brini..

Men for fanden trentin, det var godt nok tæt på.
Hvad sker der for at dejenkolb stopper op den hest..

1.63 mill for mig.

@1 Sådan - Master of Prediction! - Nå, ja, og så var der lidt medløbere som sagde det samme!

Degenkolb - My ass - Han er både for dum, og for grim!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

En mulig rundepræmie til mig. :)

RMIR .. det var også kun en fornemmelse. Mine hold er ikke en reflektion af dette. Havde Kristoff som kaptajn på en del af mine hold sammen med Sagan og andre top sprintere.

@35 Det tror jeg godt du kan regne med! - Den kan ikke sidde ret meget bedre!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Trentin er ifølge letour.fr fjernet fra nr. 6 og sat ned som nr. 60 for etapen...

Du må godt kalde mig Fogh, RMIR.. Tror jeg har postet nok til at blive kaldt efter mit Nick. :)

Argh .. skidt nyhed.

Andre end mig som ser Hart of Dixie. :P

Havde faktisk et hold med 1.966.978 mill.. 651 kr. fra at vinde en rundepræmie.. lol.

Nok om det pladder ... Touren starter i morgen!

Den helt store åbenbaring og øjenåbner herfra bliver at Movistar kommer til at grov-dominere alting - Bernat Intxausti, Izaguirre, Plaza, Herrada og Gadret har ikke brugt et eneste unødigt tråd endnu - og de kommer til at sætte dagsordnen fuldstændigt.

I morgen er det dog Slagter-dag, og han vinder etapen foran Valverde!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Swush har beregnet point ud fra en "flat" stage. Var det ikke en "medium" stage?

Ifølge letour.fr har de givet point efter en flad etape. Kristoff står hvert fald til 45 point. Så går udfra den bliver set som en flad etape :) Men kan godt se det det der afgør om mit eller dit hold bliver runde vinder ;),

Hvorfor har trentin fået 0 point?

ZmiZ Det må være pga. stigningsprocenterne. Andre sites har det som en medium stage. Jeg har allerede vundet en runde dog. :)

Tillykke!

Ja jeg aner det ikke, men vil nu gerne undvære den rundepræmie hvis mit bedre hold, holder sig i cykelpræmierne :D.

Men tak. Det største er at Rolf har skrevet på den!