Forum

Man kommer godt nok ikke langt for sine $$ på etapen imorgen.

Er en smule fristet af, at sætte Gallopin af, da jeg tror han kommer til kort imorgen, når de rammer de sidste 2 kat 1 stigninger.

Kommer Gallopin medi mål tids nok til at beholde sin gule trøje?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Nej

Piv ringe. Selvfølgelig mister han den i morgen. Han bliver sat tidligt i morgen - det er jeg ikke i tvivl om.

Stemte: Ja

gdf

De Gyldne Måger3.730Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
De gyldne måger :D

Stemte: Ja

hvad med fuglsang. hvad tror i der ?

Stemte: Nej

har fuglsang på mine hold så jeg beholder ham :) Tror bare han havde en off dag - han skal nok være med fremme.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

Den skifter ejer på etapen. Men GC rytterne har jo tendens til at vente med angreb til sidste bjerg, og det er for sent, hvis der er nogle ægte klatre med i udbrud. Jeg håber Cunta sætter det hele på plads men jeg har min tvivl med alt det taktiske fedteri i mente.
PS : Birdie bliver plantet og ryger helt ud af top 10.

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Ja

Kun uheld kan forhindre Gallopin i at beholde trøjen. Det sætter jeg gerne en plov på.

Stemte: Ja

Er det et uheld at have dårlige ben?

Stemte: Ja

Ja, det vil jeg sige. Han brugte en del kræfter i går, men den gule trøje er lige som Redbull - den giver vinger. Han skal gå helt ned for ikke at holde sig indenfor 1.34 af Nibali. Jeg tror ikke de kører før det sidste bjerg.

Stemte: Ja

Jeg forsøger at finde et bet på at han beholder trøjen og hvis jeg finder et, sætter jeg en plov på det.

Stemte: Nej

Tror godt nok ikke han kan følge med.
Han brugte mange kræfter i går, og det ses som regel dagen efter medmindre man hedder Froome, Nibale eller Contador.

Stemte: Nej

På 8. etape smed han 1:40 til Nibali og det kommer han til at gøre igen i dag (mindst!)..

Stemte: Ja

  1. 12 Alle ryttere som ikke kører klassement taber meget tid på etaper som 8. etape. Jeg vil vædde en månedsløn på at han havde smidt mindre en 1 min hvis han havde den gule trøje.

  1. 11 Han skal vel heller ikke følge med. Han skal tabe mindre en 1.34 til Nibali op af sidste bjerg. Jeg regner med Nibali venter på at Contador angriber og det gør han ikke før sidste bjerg da Nibali er en del bedre nedad.

Stemte: Nej

Håber Contador lukker op tidligere..

Mon ikke Roche eller Rogers bliver sendt i forvejen med Mørkøv måske, så han har nogle at arbejde for sig på næstsidste bjerg og ned og op igen.

Det er fesent, hvis han venter til sidste bjerg.
Tror der skal mere til end et enkelt bjerg for, at ryste Nibali

Stemte: Nej

Hvor er Rodriques og Rolland i spillet om 10. etape?

Stemte: Ja

Dette er den første klassificerede bjergetape i år. Der er 5 mere i de næste 14 dage. I dag skal Contador teste Nibali og gerne tage nogle sekunder på ham. Jeg vil blive meget overrasket hvis Contador angriber på næstesidste bjerg.

IMO så hjælper det altså ikke ret meget at sende nogle ud. De gør det nok alligevel men 9/10 gange mislykkedes timingen og nu er Condator altså ganske fin ned ad + der er ikke nogle flade stykker.

Stemte: Ja

Jeg tror hverken på Rol eller Rod i dag.

Stemte: Nej

13: Dagens etape er tilgengæld noget mere hård end 8., desuden må vi forvente at Gallopin har brugt en del flere kræfter på 9. end klassementsrytterne.. Så når man ser på hvor meget tid Contador har brug for så kan man håbe på en vild kamp mellem Nibali, Contador, Porte og måske flere og så tror jeg det er ligegyldigt at Gallopin har trøjen og at det er bastilledag.

Stemte: Nej

det kan blive hvad som helst idag :) det sikreste er nok at beholde de åbenlyse klassement ryttere også bare bede :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Ja

1. Det er ikke ligegyldigt at det er Bastilledag.
2. Det er ikke ligegyldigt at han har trøjen.
3. Det er ikke ligegyldigt at i morgen er hviledag.

Det siger 20 års TDF erfaring mig.

Det vil overraske mig meget hvis Gallopin ikke giver sig 110% for at beholde trøjen. Gør han det så tror jeg han beholder den - lige akkurat.

Men hey tager jeg fejl, så tager jeg fejl. Jeg har historien på min side so far though.

Stemte: Nej

Han vil helt sikket give sig 110% - jeg tror bare ikke det er nok og dermed "ligegyldigt". Men vi får at se hvad der sker..

At du har "historien på min side" vil jeg mene er en overdrivelse..

Stemte: Nej

De sidste 2 stigninger ligger da selv ikke til gallopin.

Ja den gule trøje giver vinger, men ligefrem forvandle ham til en ren bjergrytter tvivler jeg på.

Meget afhænger af hvordan etapen bliver kørt. Hvor stærkt er udbruddet og hvordan ligger de vil i klassementet.

Saxo tror jeg er ligeglade med etapesejren, kan contador tage 30- 60 sek på nibali har det været en god etape.

Fuglsang er efter min menig ikke bladt de 5 beste i bjergene. Og får nok svært ved at køre top 5 i klassementet.

Stemte: Nej

Grundet de forhold der er på næstsidste bjerg kan det ikke undgås der bliver kørt stærkt blandt favoritterne alle vil gerne sidde helt forresten et. Og det vil presse farten

Stemte: Ja

Lotto kommer på hårdt arbejde. De kommer til at holde alle udbrud i kort snor medmindre det er folk der er over 15 min bagud i klassementet. Jeg kan ikke forestille mig at de ikke vil forsøge at beholde trøjen med alt hvad de har (minus JVB som skal køre klassement).

Stemte: Nej

Hvor meget har lotto i køre med i bjergene. Halvdelen af holdet er bygget om greipel. Greipel og sieberg er da ikke til megen hjælp. Henderson og de clerk er ude. Kan ikke se de kan holde holde et stærkt udbrud i skak uden hjælp. Så de må næsten håbe at du af de franske hold misser udbruddet.

Stemte: Nej

Adam Hansen og Lars bak er stærke ryttere. Men har deres begrænsninger på så hård en bjergetape.

Stemte: Ja

I går var Rolland glad på Gallopins vegne. Kan godt se dem få hjælp af et fransk hold der ikke har nogle med i udbruddet.

Stemte: Nej

Rolland tvivler jeg på.
Han brugte for mange kræfter igår, men måske han kommer i tideligt udbrud, men han holder ikke hjem.

Kan godt følge dig Fogh med, at Gallopin ofrer sig 110% idag, men selvom han gør det, så tror jeg, at benene eksploderer, men nu ser vi. Han røg i hvert fald af hos mig. Delvist også i mangel af penge ;-)

Rodriguez og Thibaut har chancen, hvis de er samlet inden sidste stigning.

3 mand kan vinde denne etape i mine øjne.

Stemte: Ja

Problemet er, hvem skal man ellers tage til 4.8 mill? (som man ikke allerede har fordi de er billige?).

Rodriguez tror jeg ikke på endnu. Måske senere i turen.

Jeg kan godt se Gallopin har et skod hold til at forsvare trøjen, men der er også andre hold som kan være interesseret i at holde udbryderne indenfor en hvis tidsramme.

Stemte: Nej

Hvis det er på dit hold Bodybuidlere, så har jeg et bud, som kræver 2 udskiftninger :)

Stemte: Ja

Jeg har 9 hold :)

Det tager en krig at skifte ud og er faktisk sværere fordi man ender med at spille på for mange heste hehe.

Stemte: Nej

Tror han skal håbe ag2r, euc, cof og fdj ikke rammer udbruddet. Men er könig med i et stærkt udbrud hvor de 4 hold også er med. Tror jeg lotto kommer på meget hårdt arbejde.

Stemte: Nej

Selvom han mister den så beholder han vel stadigvæk sin 2 plads = 90.000.. plus ja han går så lidt ned sikkert men han er næsten 100% plus på kontoen.. Jeg beholdte ham over König.. tror han sluttere dårligere end ham med muligheden er der for han beholder trøjen.. så hvis man regner de ca 30-50k i transfer plus de MÅSKE 150/90k.. ja så er der meget sparet i sidste end..

Og ja går han helt ned.. surt kurt..

Det er et sats i know men det er jo det sjove hehe

Stemte: Nej

Har man allerede gallopin kan jeg godt forstå man gerne vil beholde ham og satse på det bedste. Men jeg vil ikke selv købe ham til dagens etape.

Stemte: Nej

Vil mene könig er klar bedre i bjergene end gallopin. Modsat gallopin har könig en reel vinder chance idag. Han er langt bedre end hans klassement placering antyder. Og man skal ikke ligge meget i resultatet på 8. Der rev klaphatten talansky han med ned i et styrt.

Stemte: Nej

Brini.. Enig i at han er bedre en Gallopin men hvis du ser på hvem der har størst chance for at gi plus så må Gallopin være det mest "sikre" valg..

Hvor stor er chancen for König slutter i top 7 i dag?? Der skal satme gå mange ting op for det er mere sikkert en at Gallopin går HELT ned i dag..

Men ja vi bliver klogere efter etapen og kan pege fingre af hinandens managerskills ;-)

Stemte: Nej

Og enig.. Jeg ville også kun BEHOLDE Gallopin.. Jeg ville ikke købe ham specifikt til etapen i dag.

Stemte: Ja

Hmm, der er mange gode alternativer til Gallopin...

Find selv den rigtige blandt disse 10:

Riblon
Jeannesson
Reichenbach
Gautier
Serpa
Acevedo
De Marchi
Trofimov
Wyss
Durasek

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Nej

Thomas.. Vi er enige i at stort set alle dem på listen med få undtagelser er bedre i bjergene.. Men igen bør man se på Gallopins placering og forspring i klassementet.. :-)

Jeg tror ikke klassementsfolkene er dem der kommer til at kæmpe om etapesejren i dag det bliver en udbrydergrupper.. hvor der, JA sikker nok, vil sidde en 2-3-4 stykker af dem du nævner der i gruppen.

Stemte: Ja

Thomas, hvis du mener folk der kan gå i udbrud så skal de tage en del bjerg og spurtpoint for jeg tror ikke et udbrud holder i dag. Kun 1-2 på den liste tror jeg slutter bedre end Gallopin med mindre han sættes tidligt. Det begrunder jeg med at dem du lister vil tage det roligt op at sidste bjerg hvis de er sat. Det vil Gallopin ikke også selv om han ikke kan blive i gult. Den gule trøje forpligter og det ved han godt.

Stemte: Nej

Ja gallopin er mere sikker. Han giver vel Maks 200.000. Tvivler dog på han er at finde i top 15. Hvorimod hvis könig rammer udbruddet kan give op til 500.000 - 600.000. Så det handler nok meget om hvor meget/ lidt man ønsker at satse.

Vil dog mene at könig har gode chancer for at ramme udbruddet. Så den chance har jeg taget.

Stemte: Nej

Fogh hvem mener du har en interesse i at køre udbruddet ind ?

Stemte: Nej

Skal der være hold i riblon drømme om prikker i Paris. Skal han afsted idag og helst køre en kanon etape. Spørgsmålet er om han har sparet sig indtil nu eller formen bare ikke er bedre.

Stemte: Ja

Hvorfor lukker handler først om 30 min når etapen starter nu..??

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Stemte: Nej

fordi etapen ikke er startet endnu :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

Jeg må sig, at jeg har en hollænder mere med på den liste i snakker om, som jeg har en smule fidus til, men nu ser vi. :D

Stemte: Nej

Dagens vinder er en franskmand som ligger mere end et kvarter bagud - Motivationen på DAGEN for en Franskmand og udsigt til Prikker gør etapen indædt og Franskmændene vil angribe som gale. Vichot, Gadret, Lemoine, Jeannesson, Moinard, Edet og Voeckler er mest åbenbare kandidater!

Gallopin mister trøjen til Nibali - Valverde bliver stærkest blandt GC favoritterne!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Stemte: Ja

Brini, jeg kunne godt se nogle franske hold hjælpe hvis de ikke har folk med foran. De franske hold imellem har ikke den jalousi som tidligere. Jeg tror gerne de vil have en franskmand i den gule trøje indtil fredag.

Stemte: Nej

Havde jeg været så dygtig at have Gallopin på mit hold i går ville jeg da helt klart beholde ham til dagens etape, selvfølgelig vinder han ikke men han ryger jo heller ikke helt ud af top10 og de navne Thomas nævner er jo alle gode chance rytter men mange af dem kan ligeså godt laver minus 100.000

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Nej

den eneste realistiske franskmand som kunne vinde idag er Rolland :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

Jeg havde ham igår, men har solgt ham til dagens etape.

Havde jeg haft penge til at beholde ham, tror jeg stadig ikke jeg havde gjort det.
Kører de bare en smule på de sidste 2, så har jeg mine tvivl på han holder med.

2 minutter på et bjerg er intet problem at tabe.
Han har jo ikke verdens bedste hjælperyttere set med bjergmæssige øjne.

Lars Bak holder i lang tid, men at kræve det umulige opad tvivler jeg på lader sig gøre.. Vi snakker 7 bjergtoppe idag..

Måske ærgrer man sig, om 4-5 timer..

Stemte: Ja

Det er også kun et managerspil.. jeg håber bare på en fed etape i dag.

Krydser fingre for at Gallopin holder eller næsten holder trøjen. Det giver lige det ekstra krydderi.

Stemte: Nej

Tror han ryger ud af top 5 må jeg sige.

Stemte: Nej

Selvfølgelig kan de franske hold misse udbruddet. Men jeg tror udbruddet først kommer afsted på 1 stigning. Hvilket gør at det nok vil være de stærkeste ryttere som kommer med. Vil tro at mindst 3 af de franske hold vil have en eller flere med.

Stemte: Ja

Undre mig lidt at Katusha fører da Rodriques har udtalt han vil forsøge at følge med de stærkeste i dag og så kigge på bjergtrøje senere.

Stemte: Nej

Kan TV2 ikke snart skære ned på de ligegyldige besøg hos familiemedlemmer af rytterne, samt komplet uinteressante begivenheder i Bogense.

Stemte: Nej

Efter hans kørsel igår var det helt oplagt med Rodriguez i udbrud idag. Lidt for dyr i spillet til at satse på, for mig ihvertfald :)

Stemte: Ja

Så var det i hvert fald spin han kom med i går efter etapen da han udtalte at han ville forsøge at køre med de bedste i dag, tage etapen hvis de lå til det og se på bjergtrøjen i den sidste uge.

Stemte: Nej

0 ramt i udbrud..
Det var egentlig imponerende..

Havde både Riblon og Voeckler inde og vende, men blev ikke deres valg..

Lad os se, hvad de mange toppe bringer. :)

Stemte: Ja

Jeg smed polakken af alle mine hold hehe.

Stemte: Ja

Easy come easy goes..

Ikke engang halvvejs på etapen, og Gallopin har (virtuelt) tabt den gule.

(+ Machado på 3. pladsen er styrtet)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Nej

Farvel til Contador!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Ja

Forfærdelig Tour de france..

Stemte: Nej

Nogen der så hvad der skete?

Var det våd vej eller styrt i feltet?

Stemte: Nej

det bliver en røv syg tour uden contador, resten kan ikke noget

Stemte: Nej

sikker en lorte tour.

nu er det ikke en rigtig tour.

Frome,Contador(?) og flere som er skadet.

Nibali vinder uden en rigtig kamp.

ligesom wiggins var så held at vinder tour uden de mange stjerne (nibali og conta) samt froome måtte ikke tage den gule trøje af sky-team.

nu håbe jeg bare conta comeback!

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Stemte: Ja

Godt at have Machado på næsten alle sine hold i dag...

Stemte: Ja

Og super at fjerne Kwit på alle sine hold..

jaa.. det går godt :P

Stemte: Nej

Nu udgik Machado heldigvis ikke, det havde været et kæmpe antiklimaks efter igår.

Stemte: Nej

Ja det er satme typisk at man sælger kwai i dag ! :) Well lad os nu se hvad sker.

Men satme ærgeligt med Contador, det er et kæmpe slag for spændingen hvis han ryger for langt tilbage!

Stemte: Nej

Tour de LORT.

Skod skod skod..

Tror han udgår idag..

Stemte: Ja

Ej nej nej nej....

Stemte: Nej

der sluttede touren lige nibali vandt

Stemte: Nej

Vueltaen bliver årets Grand Tour...

Stemte: Nej

NOOOOOOOO!!!!!!!!

Stemte: Nej

vueltaen bliver den bedste tour i år

Stemte: Nej

Så er der ingen spinning om hvem der vinder turen længere.

Stemte: Nej

Tænk at Brian Vandborg ikke fik vist sin forargelse over Astana's i øvrigt OK opførsel nok i live-opdateringen. Han havde simpelthen brug for TV-tid for at køre pinligheden helt ud.

Stemte: Nej

Det minder mig om TDF for et par år siden ren " Tour de Skræk"
Tillykke til hajen, nu er der ingen som kan røre ham.

Stemte: Nej

Der vandt nibali lige touren! Virker til at blive en kamp om 2. pladsen for resten ! :/ Satans !

Stemte: Nej

Quintana vs. Froome vs. Contador i Vueltaen. Ikke dårligt. :)

Men Nibali har da på ingen måde vundet Touren endnu. Der er stadig en håndfuld udfordrere. Løbet er da om noget blevet endnu mere åbent.

Stemte: Nej

Lorte tour! :D

Stemte: Nej

Hvor ærgerligt for touren! :(
Og ærgerligt for manager spillet. Froome og Contador var uden tvivl de suverænt bedste. Alle der ikke havde en af de to på holdet har bare købt en lottokupon!
Øv

Stemte: Nej

der er ikke nogle udfordrere tilbage, resten der er tilbage er til grin, igen af dem kan noget, teejay plejer at gå ned på 2 etaper det samme med Richie Porte

Stemte: Nej

der er ikke nogle udfordrere tilbage, resten der er tilbage er til grin, igen af dem kan noget, teejay plejer at gå ned på 2 etaper det samme med Richie Porte

Stemte: Nej

Det eneste positive er, at Fuglsang kom tættere på podiet.

1 - Nibali
2 - Porte
3 - Rolland, Kwiat, Talansky, Van Garderen, Fuglsang og Valverde

Noget i den stil UNLESS de styrte igen igen.

Stemte: Nej

Rolig nu ... MASSER af spænding tilbage - Surt med Contador, men Nibali er langt fra i mål - Jeg tror Valverde vinder!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Nej

Der er flere der sagtens kan udfordre Nibali. Hans sæson har indtil Touren ikke været særlig god. Selvfølgelig er han favorit nu, men Porte og Valverde og co. vil have større chance mod Nibali end den Nibali havde mod Contador indtil i dag.
Det bliver et spændende løb. Og det åbner da også en masse muligheder for Fuglsang.

Stemte: Nej

@ 83

Sikken en gang BS, du skal altid indregne overraskelser og styrt, sygdom osv. når man laver hold. Derfor er man nød til at gardere sig med flere forskellige hold og rytter, det har ikke noget med lotto at gøre.

@ 86

Lad os endelig håbe på det ;o)

Stemte: Nej

porte,valverde,bardet,mol-lema,van den broeck,talansky,costa

ingen af dem er da længere efter end de kunne komme tilbage :)

Synes dog det er fint at Contador udgik nu hvor Froome også røg :) Nu kan vi måske se en masse af de andre angribe for at vinde

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

problemet er bare at de ikke er gode nok i bjergene til at angribe, kun valverde dur til noget

Stemte: Nej

Alle de der ryttere er blandt de bedste i bjergene, ellers ville de ikke være top gc ryttere :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

nåja man skal heller ikke udelukke kwiatkowski :) mega talentet som jeg nok desværre undervurderede lidt i år pga manglede tidskørsler.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

de er ikke andet end top 10 fyld

Stemte: Nej

Kwiatkowski havde jo også inden starten udtalt at han primært var med for at støtte Cavendish i spurterne og ikke for at køre GC. At omstændighederne nu gør at han har gode muligheder for top 10 er jo lidt svært at gardere sig i mod. I hvert fald hvis man nøjes med ét hold. :)

Men det er jo langt fra sikkert at han tager så meget tid i dag. De to sidste stigninger er ekstremt hårde, og 4½ minut er ikke lang tid. Det bliver interessant at se om han selv har benene når Martin slår væk på vej op ad den næstsidste stigning.

Stemte: Nej

Fedt nok man ræser hjem for og se Counta give den gas. Og så er han udgået :-( kæmpe transfer der aldrig bliver tjent ind igen. Anden dag med minus. Lort....

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Stemte: Nej

Hård dag for mange manager hold

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Nej

Tony Martin kører 1 mod 1 mod en anonym rytter fra Lotto i feltet og en kazakh. Og han vinder jo ikke yderligere tid, så værre er det vel ikke.

Stemte: Nej

Næhh han er fyldt med ulovlige stimulanser, få ham ind til kontrol dagligt.

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Nej

Det er slet ikke sikkert endnu at Kwiatkowski holder hjem. Der vil blive kørt ekstremt hurtigt i de sidste 25 km, og så sent som i går udtalte han at han stadig havde ondt i ribbene - han så jo heller ikke så godt ud den anden dag.
Der vil blive angrebet på skift af rytterne i top 25, og jeg tror ikke Astana har holdet til at kontrollere det.

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Nej

Håber pinot vinder idag:-)

Det som irriterer mig til astana måde at køre på idag, er at det var tydeligt de slap lidt på speederen ligeså snart de fik melding om at contador stod af. Forspringet gik op indtil de fik hjælp af lotto.

Stemte: Nej

tjah jeg har kun 1 hold tilbage som har en lille bitte chance for en god placering :D

Men fra et underholdnings mæssigt synspunkt så bliver touren sgu bare endnu mere spændene nu :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Ja

super godt at cunt pissede af. så skal vi bare have nibali og renshaw til at køre ud over nogle skrænter også. så er man måske med igen..bardet vinder touren foran gadret og mollema

Stemte: Nej

Det er jo en uskreven regel ikke at forcere når en konkurrent er styrtet. De holdt en forholdsvis lav fart i 5 min. hvilket var rigeligt sympatisk.
Det er slet ikke sikkert at dagens vinder sidder oppe foran. Hvis Pinot ikke styrter på en nedkørsel, så kan han være et meget godt bud. ;)

Stemte: Nej

Har godt nok ikke Valverde - men kunne egentlig godt unde ham sejren - det er sidste gang han er med og han har været fornøjelig at se (ikke så meget i touren) men generelt.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

Jeg satsede selv på Valverde i Manager-spillet. Med et enkelt hold var der ikke rigtig nogen grund til at tage Froome og Contador. Dog en skam at Atapuma er udgået - ellers ville jeg måske stadig have chancen for en god placering.

Men jeg tror Valverde har timet sin form rigtig godt denne gang. Det skal nok blive rigtig spændende når de når til de "rigtige" bjerge. :)

Stemte: Nej

Håber ikke visconti vinder solgte ham i morges

Stemte: Nej

Hvordan er det med fortryd handel!!!
Jeg skal bare gøre det inden etapen er slut ikk?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Nej

Solgte også Visconti, det kunne lige passe han så vinder.

Stemte: Nej

hvor er det en nydelse at se Nibali køre :-)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

ja nibali du kan være glad for contador ikke er med ellers havde du ikke vundet flere etaper, det hjælper selvfølgelig også at man har vinokourov ved sin side han har en god læge

Stemte: Nej

ja nibali du kan være glad for contador ikke er med ellers havde du ikke vundet flere etaper, det hjælper selvfølgelig også at man har vinokourov ved sin side han har en god læge

Stemte: Nej

Contador var da ikke noget værd alligevel :p

Nibali vandt den dag Froome udgik tihi

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

6 i top 10. Fed etape :)

Stemte: Nej

6 i top 10. Fed etape :)

Stemte: Ja

NIBAL
PINOT
VALVERDE
PÉRAUD
BARDET
VAN GARDEREN
PORTE
KONIG
RODRIGUEZ
NIEVE
NAVARRO
MOLLEMA
COSTA
GADRET
ZUBELDIA

Stemte: Nej

1,2,5,7 idag.

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Ja

Har 6 i top 15 på et par hold og 4-5 på resten.

Stemte: Nej

Flot af Nibali og det jo ikke hans skyld Contador ikke kan holde sig på cyklen og han havde sgu nok vundet alligevel.

Nu har Contador jo ikke en meget bedre historik så dum kommentar @114

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Nej

1(c), 2, 4, 5, 7, 13, 14 Så 7 i top 15. Jeg er meget tilfreds! :)

Stemte: Ja

Synes altid det er de af mine hold som ikke er i top 1000 som gør det bedst. :)

Stemte: Ja

Jeg tror også Feillu havde været der hvis han ikke havde punkteret.

Stemte: Nej

1 (C)
5
7
8
13
14
15

og så har jeg Trofimov og Rolland. Jeg er ganske godt tilfreds, og heldigvis havde jeg ikke Contador. Det bliver dyrt for dem, der har ham i dag. :)

Stemte: Nej

Flot Nibali - og kæmpe indsats og comeback af Rodriquez.

Valverde er stadig første udfordre til Nibali, og Nibali skal nok få sine problemer.

Irritations-moment at Garmin stædigt fastholder nul-bonen Talansky som skal hjælpes 100%. Slagter havde jo fandeme elastik i ham over alle bakkerne, og får ikke en chance selv pga. den nul-bon!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Nej

glæder mig allerede til Vuelta.

Quintana vs froome vs Contader. :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Stemte: Nej

ved ikke om Conatder kan når klar til vuelta..han har en brækket skinneben

se billede her.
http://www.bt.dk/sites/de-fault/files-dk/node-images-/507/7/7507830-france-cycl-ing-tour-de-france-2014.jp-g

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Stemte: Nej

Medmindre det er et mindre brud kun af tibia, så tvivler jeg på at han kan nå at være klar til Vueltaen. Hvis både tibia og fibula er brækket, så er det helt udelukket.

Stemte: Nej

tibia og fibula ?? need to googler,nå ja det slags :-)

det ligner en brud på fibula. kan han nå det ?

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Stemte: Ja

Total usympatisk kommentar i 19-nyhederne af Fuglsang der med et dumt smil om munden antydede at Contador selv var ude om sit styrt..

Men sikke et ANTIKLIMAKS:

Spændingen er taget helt ud af løbet - ingen af de andre ryttere ser ud til at kunne true Nibali i bjergene. Øv, hvad der ellers tegnede til at blive en spændende tour ser nu ud til allerede at være afgjort.

:-(

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Nej

synes nu det største antiklimaks var at Froome røg ud

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Nej

Handel åbner om 12 minutter, bør det ikke udsættes når runden ikke er udregnet?

Stemte: Nej

Handel åbner om 12 minutter, bør det ikke udsættes når runden ikke er udregnet?

Stemte: Nej

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Nej

Så det bare om at komme af med Contador inden han får minus!!!

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Nej

;o)

Stemte: Nej

Lå godt til på feltet men så røg Contador! ;(

Stemte: Nej

Havde 3 hold på feltet, men havde Froome på alle 3!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere