Forum

Officielt pga feber.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

hehe :)

Så har jeg 4 hold tilbage i Manager spillet :D og vi har 4 etape lol :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Så var der lige panik på udskiftningen 23min før deadline

Stadig mange der ikke har mulighed for at ændre på deres hold så tæt på deadline

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

så forsvandt der lige 37% af holdene i manager spillet :d

Det Kittel har tjent indtil videre er ikke nok til at slå de 3 andre i point :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Tak for kaffe, så fik man sved på panden alligevel på arbejdet i dag.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

SÅ ER DET VIST NU man smider Mezgec ind :)

kittel og bol ud :D Bouhanni og mezgec ind hehe så må vi se hvad der sker hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

om ikke andet så kan mezgec også bruges imorgen :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hurel napper den i arrogant men smuk stil.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Fuck det lange skideskur man har lige været på gaden og handle, så kommer man hjem og ser det her Fuuuuck !!

Mezgec er bestemt en mulighed, og Giant-Shimano har da også allerede meldt ud at de nu satser på ham i spurterne.

http://www.teamgiantshima-no.com/2014/05/marcel-kitt-el-withdraws-giro-ditalia--due-fever/

For mit vedkommede skuffede han dog i Romandiet, og han har da heller ikke været med til at vinde weekendens etaper for Kittel, så jeg valgte ikke at satse på ham i dag. Etapen måtte også gerne være lidt mere udfordrende.

Kom 10 minutter for sent her. Surt :(

Ja det er surt Kong, der var ikke meget tid at reagere på.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

7 af holdene i top 10 i girospillet nåede ikke at skifte deres kaptajn Kittel ud. Jeg tror sgu vi begge stryger i top 50 i dag, kære Valoel :)

lad os håbe det :D der er ihvertfald 44% som ikke har nået at skifte :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Nå så må vi have nogle lykkeriddere afsted idag, som kan tage rø... på sprinterne

virker usandsynligt med så kort en etape men hvem ved :)

mon ikke der er en masse som sidder og håber på massestyrt 300m før mål idag :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

I øvrigt lidt sjovt at vores tophold i spillet ligger henholdsvis 180 og 181 i den samlede. Men vi plejer vist også at følges pænt ad i cykelspillene, Valoel :)

hehe jah :D Vi skulle næsten lave en pulje til touren :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

var lige 5 min for sent jeg læste den nyhed :-(. Gør lige man bliver sat 1m tilbage. så er løbet om en top placering kørt. Havde haft råd til Bouhanni og Ferrari, med Bouhanni som kaptajn. Satme skidt :-(

Brini

Undre mig lidt over du ville have Nacer Bouhanni som kaptajn og så ikke allerede har ham på dit hold. Så meget tro kan du vel ikke have på ham.

Men ja, surt!

godt nok noget lorte vejr - kan jo være at det bliver en uforudsigelig afslutning :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Sky er min favorit idag. Hagen er god i det her vejr.

Jo dagens etape burde ligge super godt til Bouhanni. Grunden til Bouhanni ikke er på mit hold er start prisen på 8.5, som jeg synes var lidt høj, sammenlignet de øvrige sprintere lige under Kittel.
Overvejde meget at skifte Belletti og Nizzolo ud tilfordel for Bouhanni og Avila.

Blev dog for meget tøsedreng, så valgte at skifte timmer med Avila.
Gør ikke mig noget hvis Bouhanni punktere på den sidste km.

Vil mene at Bouhanni er favorit til at vinde etapen, nu Kittel ikke er til start.

Har både Viviani,Swift,Matthews og Nizzolo som kaptajn idag - Sålænge at Bouhanni ikke vinder så er det ok :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Bouhanni og regnvejr og hektisk miljø - lugter lidt af en deklassering :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Insayne ang det med Bouhanni er det jo en vurdering om det ville være en god investering for 1 etape.

Det ville koste 120.000 at købe ham, så ergo skulle han og Avila tjene 90.000 mere end Belletti og Nizzolo. Tror Belletti og Nizzolo, vil skabe værdi på 300.000. Så Bouhanni og Avila skull derved opnå 420.000+ før det ville være en god investering. Dette ville så kræve at Bouhanni minds blev nr 2, for at det skulle lade sig gøre.

Så synes sandsynligheden for det ville blive en god investering, ikke var tiltalende.

den ekstra vækst man får ved 8/9 ryttere i top 15 skal man heller ikke glemme :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

  • 90.000 for bouhanni, 120.000 skule tjenes ind for at opveje begges transfer.

Fuldstændig enig. Viviani var til etape 1,2 og 3 et bedre køb end Bouhanni, da han lige gav det mere luft i økonomien til 9 sprintere man realistisk kunne forvente i top 15.

Med de forhøjede point i pointkonkurrencen, så skal Bouhanni ende langt nede for ikke at tjene sin transfer hjem - selv hvis det bare er for en etape.
Derudover er der den ekstra vækst i forhold til etapebonus ved antal ryttere.

Med Kittel ude er det samtidig ret realistisk at have råd til de 9 ryttere i top 15, så der er ekstra god grund til at gå efter det.

Det var ligegodt tidligere end forventet - troede først han ville have stået af i aften - men glædeligt, for der røg 40% af Managerholdene!

Og nej, jeg nåede heller ikke at skifte i Cykelstyr spillet - Så cykelstyret er nok overleveret til en anden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bliver Nozzolo nr 5 og Belletti nr 8. Selv hvis Bouhanni blev nr 2 og Avila nr 11. Ville det gå ca lige op. Vinder Bouhanni et + på 150.000. Bliver han nr 3 et tab 100.000,

Så ja det er min begrundelse hvorfor jeg tøvede med at have Bouhanni på holdet.

Sidder også med Kittel som cap. Det er lidt noget pis.. men fint for mulighederne i giro spillet uden udskiftninger.

havde ok runder (2+3) med Nacer Bouhanni fra start men ja der var sikkert bedre kombinationer :)

Kan rigtig godt lide Bouhanni, men vurderede da jeg satte holdet til 1 etape at Viviani ville være en tand bedre end Bouhanni, som han var det i sidste års giro. Samt at jeg kunne spare 1m, som jeg kunne bruge til at opgradere en anden sprinter.

Men ja man kan jo lave alle mulige kombinationer, nogle gange rammer man rigtig andre gange ikke :-)

Hvis man ser på vækst (etape2+3) / pris før etape2, så er det meget lige imellem de forskellige sprinter (Kittel undtaget).
Swift har været det bedste køb, dernæst Viviani, Nizzolo, Ferrari og Bouhanni. Samtidig er det jo også bedre jo lavere startpris, sådan så man kan få så mange ind på holdet som muligt.

Men det er meget tæt. Og langt de fleste som har nået at skifte Kittel ud, vil nok have stort set de samme 8 sprintere + en af de billige jokere som kan ende alt fra 6-20.

ja tror spriterholdene fremover vil blive meget ens. Selv hvis man køber den dyreste spriter som ikke er på holdet i forvejen, vil der være mindst 4m, man kan bruge på at opgradere de øvrige af sine sprintere.

Terningerne er kastet. Næste fokus er: hvordan ser top 15 ud i morgen? er det rent lotto eller er der mon "sikre" holdepunkter? Ulissi?

Bliver i hverfald noget arbejde i at komme tilbage til top 100 efter idag :-(

Skal godt nok rammes rigtigt de næste 3 etaper, hvis det skal indhentes...

Synes altid mellemetaperne er sværrest, især tidligt i løbet hvor klassementfolkene ikke sidder i toppen af listen. Selvom man vælger teoretisk korrekt så er det sgu hip som hap :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det er i hvert fald en etape hvor man burde kunne gøre en forskel hvis man rammer rigtigt.

Hvis du rammer helt perfekt her onsdag eller torsdag, så kan du rykke gevaldigt frem i stillingen. Der vil der være flere forskellige scenarier, og der vil vel være 40 forskellige ryttere som man kan vælge at satse på.
Derudover er der adskillige udbryderetaper hvor der selvfølgelig skal satses en hel del. Det er alt andet lige sjovere.

Forskellen er jo også at på TTT'en ver der højst 5 hold, som havde mulighed for at vinde, med 1 kæmpefavorit. Det samme har været tilfældet for sprinter etaperne.

Hvorimod der på 5 etape, måske nærmere er 50 ryttere som har en fornuftig mulighed for at vinde. Samt det heller ikke rigtig er til at spille safe, når klassementet ikke er sat endnu.

Jeg havde mulighed for og tage Nacer og ferrari ind istedet for kittel men jeg valgte 2 billige da der allerede skal udskiftes imorgen så gevinsten ville være lille og ingen gevinst hvis de flopper havde så 9mil på bogen som gav 90k renter

Jeg brugte de 155k på at købe Bouhanni og Ferrari i stedet for Kittel og Bol. Jeg kunne have købt Hurel eller Avila og så nøjedes med ca. 30k i transfer. Det er en forskel på 120k i transfer og 120k i bankrente, så 240k.
Med alle de sprintpoint der er på spil, plus det at Bouhanni og Ferrari er meget sikrere kort i top 15, så synes jeg godt at det kunne svare sig.
Selvfølgelig vil styrt og flop kunne gøre en forskel, men synes trods alt ikke at det er sprinteretaper man skal vælge at fedtspille på.
Det har tidligere spil i hvert fald ikke givet grund til.

så skal du jo så os bruge 120k mere i transfer imorgen ;)

Men ville mest af alt vise en point over for dem der siger vi alle har de samme ryttere

Vi skal da nok begge skifte lige mange ryttere til i morgen? Uanset om man har brugt det ekstra på at få Bouhanni og Ferrari til i dag.
Der er det kun få sprintere der muligvis vil kunne sidde med i morgen hvis løbet er til det.

Det er skam også en hel fin pointe - og det kan da også betale sig at være sparsommelig med transfers engang imellem.
Bare ikke i dag. ;) Håber jeg i hvert fald ikke.

ingen trøje til Petacchi idag :p løbet er neutraliseret ved sidste omgang og ingen tidsbonus idag :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

håber stadig mine 9 går i top 15 :)

det er ihvertfald mere sandsynligt at sprinterne får lov at styre lortet nu :D så må vi se om de kan holde sig på cyklerne :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

havde sådan håbet på at Petacchi lige ville give den en sidste skalde med trøjen som gulerød på hjemmebane, men så køre han sku nok slet ikke

det kunne man måske godt gøre faktisk - da uran ikke kan tabe tid på sidste omgang :) Men kan selfølgelig være han ikke vil risikere styrt så uran mister ham som hjælper

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Vi ser ham nok ikke i mange spurter han bliver nok mere en eisel som leder og fordeler, holder kaptejner der hvor de skal være

<Slettet>

<Slettet bruger>

passer mig fint hvis han kun lige sniger sig ind som nummer 15 :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

<Slettet>

<Slettet bruger>

nej nej nej

lol der blev alle kittel holdene lige reddet :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Sådan Bouhanni! :)

<Slettet>

<Slettet bruger>

sådan noget lort....

Men klasse kørt af Bouhanni!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Fantastisk godt det der

Puha det endte vist i en gang lort for mig idag lol :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Merde

Endte med at kost over 1m at jeg så 5 min for sent Kittel ikke kom til start. Øv øv!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Posn. Name Ctry Team Time d Time bonus
1 BOUHANNI Nacer FRA FDJ 2:22:06 0:00
2 NIZZOLO Giacomo ITA TFR 2:22:06 0:00
3 VEELERS Tom NED GIA 2:22:06 0:00
4 FERRARI Roberto ITA LAM 2:22:06 0:00
5 VIVIANI Elia ITA CAN 2:22:06 0:00
6 MONTAGUTI Matteo ITA ALM 2:22:06 0:00
7 DE HAES Kenny BEL LTB 2:22:06 0:00
8 MEZGEC Luka SLO GIA 2:22:06 0:00
9 DE BACKER Bert BEL GIA 2:22:06 0:00
10 CHICCHI Francesco ITA NRI 2:22:06 0:00
11 FINETTO Mauro ITA NRI 2:22:06 0:00
12 DUQUE Leonardo Fabio COL COL 2:22:06 0:00
13 FRAPPORTI Marco ITA AND 2:22:06 0:00
14 ALAFACI Eugenio ITA TFR 2:22:06 0:00
15 LE BON Johan FRA FDJ 2:22:06 0:00

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

1 BOUHANNI Nacer FRA FDJ 2:22:06 0:00
2 NIZZOLO Giacomo ITA TFR 2:22:06 0:00
3 VEELERS Tom NED GIA 2:22:06 0:00
4 FERRARI Roberto ITA LAM 2:22:06 0:00
5 VIVIANI Elia ITA CAN 2:22:06 0:00
6 MONTAGUTI Matteo ITA ALM 2:22:06 0:00
7 DE HAES Kenny BEL LTB 2:22:06 0:00
8 MEZGEC Luka SLO GIA 2:22:06 0:00
9 DE BACKER Bert BEL GIA 2:22:06 0:00
10 CHICCHI Francesco ITA NRI 2:22:06 0:00
11FINETTO MauroITANRI2:22:060:00
12DUQUE Leonardo FabioCOLCOL2:22:060:00
13FRAPPORTI MarcoITAAND2:22:060:00
14ALAFACI EugenioITATFR2:22:060:00
15LE BON Johan

<Slettet>

<Slettet bruger>

sikke dog en lorte etape ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

2 i top 15 :(.. swift og mange andre sprintere ingen engang i top 50

alle dem som ikke fik skiftet kittel skal vist være tilfredse med at etapen blev så skod :d

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det er nok mere end de fleste.. 3 i top 10, men var desværre på arbejde da de fortalte at Kittel udgik.. Pisse irriterende når man havde tjekket nyheder i frokostpausen..

Hvor kan i se top 50 osv ? :)

Også 4 i top 5 men så heller ikke flere..tror stadig det giver fint nok, omend dem med Dehaes, Chichi og Mezgec også rykker max frem. Spørgsmålet hvor mange der har den kombi på 7. Må antage næsten alle har Matthews, Appolliono og Swift, så tror næppe nogen seriøse har mere end 6-7 i top 15

<Slettet>

<Slettet bruger>

Bliver noget arbejde at hente 1.150.000 ind igen, som blev smidt på gulvet idag. Var det forkerte tidspunkt jeg var ude at handle på idag :-(

Værst sgu egentligt at man eliminere cykelløbet ved indgang til sidste omgang - der sagde Mathews og OGE naturligt nok tak for idag. Havde været noget sjovere at følge afslutningen med lidt på spil.

Pyt - Giroen starter først rigtigt fra i morgen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er en god runde Smed. Havde jeg også haft, hvis jeg ikke havde været ude og handle. Nå men så skal der jo bare satses i morgen :-)

Enig, Matthews intet at køre for i dag

Den i morgen er af den lede type. Uanset hvad man gør, giver det minus 500.000. Har ikke knækket koden endnu :-(

Synes det var helt fiar de eliminerede den sidste runde. Halvdelen der kørte igennem på den sidste omgang styrtede jo.

Kunne have endt men at en eller flere klassement ryttere, havde styrtet og måtte udgå af løbet.

og?

Den imorgen det kan blive fugl eller fisk sidste år sad Rolf og sagde at det var slut for sprinterne også var den ikke så stejl som grafiken og enu en sprint det aldrig til og sige med den italinske grafik

Der er da ikke noget at være tilfreds med for os der havde Kittel. Mange af dem der har byttet Kittel har vel taget Bouhanni og sikkert også haft råd til hente Ferrari ind i stedet for en anden af de billigere sprinter.

Og lige de to henter jo rigtig meget i dag. Dem med Kittel havde jo stadig 7-8 sprintere udover ham, men nok mange af de hold med kittel der ikke har enten Bouhanni, Ferrari, eller viviani, og det var jo topscorerne i dag.

Vil gerne se forhånds favoritterne kæmpe om sejren i bjergene. Havde Uran, Quintana og Rodriguez udgået idag, havde resten af giroen været en tynd kop te at se på.

Enestående sejr ligegyldig om de "bruger bilerne" til at komme tilbage, hatten af for Bouhanni.

Bouhanni får nok en straf - men beholder vel etape sejren.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er jeg den eneste som ikke kan finde Rodrigurez nogen steder!?

Han kom i mål som nr. 126.

Enig rmir. Tror ikke de deklasserer ham. Men mon ikke han får frataget lidt point i pointkonkurrencen.

Bouhanni skal deklasseres tak ! Lad os håbe kommisærene har lidt "nosser" til at gøre det ;o) ellers en rimelig vækst på trods af Kolosses ikke stillede til start og man ikke fik solgt ham. Nizzolo- Ferrari- Viviani trods alt 3 i top 5 men man er jo nok sat lidt tilbage

Set ud fra tourspillet, ja tak :-)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Bouhanni gjorde intet forskelligt fra alle andre der har haft punktering og skal tilbage til feltet.

tror langt fra du er den eneste williamw

<Slettet>

<Slettet bruger>

så først Kittel ikke var til start da handlen lige præcis blev lukket :-(

<Slettet>

<Slettet bruger>

Du har også brug for point William, du er jo langt tilbage ;o)

Jeg så det 2 minutter før :-) blev pænt stresset, skulle jo også lige beslutte ny kaptajn på managerspillet, blev Scarponi, hvad nr blev han? 167 OMG han er gammel

Fik netop lige ændret på mit hold til salg af Kittel og køb af Bouhanni kl. 14.44 - men nåede desværre efterfølgende ikke at få sat ny kaptajn,så systemet valgte højst venligt Davide Appollonio for mig :-(

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Får de heller ikke sprinter point i dag, eller er det kun tiden der er neutraliseret?

kun tiden smed. point spurten bev også kørt, bare ikke om bonus sekunder.

surt J4Y. Men du fik da i det mindste halveret skaden.

@ J4Y

Dont worry imorgen bliver bukkene skilt fra fårrene ;o) Så det slut med alt det sprinter pjat og løbet starter for alvor.

<Slettet>

<Slettet bruger>

glæder mig godt nok også til imorgen KK.

Så jeg kan komme op på hesten igen :-)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Er en af de sjove, er den type hvor der kan skabes store forskelle hvis der rammes rigtigt.

@110 Sådan er det jo desværre ind imellem Brian - ny dag i morgen og dagens etape er glemt :-)

@111 - Enig så er det slut for os to :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Super :-)

Surt Jesus :-(

PS man kan skifte kaptajn samtidig med man skifter ryttere, i det øjeblik man sælger sin tidligere kaptajn. Normalt ligegyldig info, men er man i ekstremt tidspres vinder man vel 30 sekunder pr. hold med halvlangsom PC og/eller tvivlsom Swush serverkapacitet..

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ja det bliver hurtig glemt hehe. Efter en halv dårlig TTT, havde jeg lige fået kæmpet mig ind i top 100. Nu er det ikke nemt at vide hvor langt jeg ryger tilbage, men nok en hel del.

<Slettet>

<Slettet bruger>

har lidt forskellige ideer til imorgen, men er nok økonomien som sætter nogle begrænsninger :-) Samt vil prøve at finde et hold der kan bruges både på 5 og 6 etape.

<Slettet>

<Slettet bruger>

skal arbejde 4-10 i nat/morgentidlig. så sætter et hurtigt hold inden jeg går i seng. Så se om jeg kan nå at rette det lidt til imorgen, når jeg kommer hjem.

Synes også man plejer at tabe huge hvis man spiller safe (køber klassementet eller holder sprinterne). Det realistiske er vel at en gruppe aldeles ufarlige ryttere kommer i udbrud, men hvem er det der afgør om de er ufarlige? Vinderen kommer jo i massivt pink hvis de lader et udbrud få for lang snor..enhver bjergrytter er jo i teorien farlig for klassementet (Pantani/Rasmussen scenariet) med plus 5 minutter nu (det de taber samlet på de to TT). Så de kommer vel nogenlunde samlet hjem.
Så man skal vel have 8 bakkesprintere plus Matthews (som dog næppe holder pink)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ja spørgsmålet er hvor meget ansvar OGE vil tage for at holde det samlet, og hvilke hold som vil være interesseret i at hjælpe dem. Hvis lampre ikke rammer udbrudet, vil de nok gerne have det hentet igen.

<Slettet>

<Slettet bruger>

@125 - naturligvis beholder Mathews pink - han mister den måske på 6. etape, men da overgår den til enten Santaromita eller måske mere sandsynligt Weening!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@117

Tak Smed - det ville helt sikkert være nok - til at få min kaptajn på plads idag - men ingen grund til at græde over spildt mælk :-)

Spiller jo kun med 1 hold - så ikke den store satsning i år......

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Troede du gerne ville have Uran i trøjen rmir?

@131 Men spiller jo på 2 heste - jeg/husstanden/konen har jo dette hold : http://www.holdet.dk/da/g-iro-d-italia-manager-2014/-userteams/rmirs_monte_zonc-olan

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det kan jo jo godt se, ikke ville være dårligt, Det er jo også deres målsætning. Ved du hvordan det står til med Meyer, efter styrtet den anden dag?

Hmm, vaklede til det sidste mellem de to -anni's som kaptajn og valgte desværre Vivi- i stedet for Bouh-. Men må forsøge at glæde mig over, at jeg i det mindste nåede at få byttet Kittel og Timmer ud med Mezgec og Ferrari. Og ikke mindst at jeg dermed kan distancere Valoel yderligere i den samlede stilling :)

synes han så ganske okay ud i dag da han tog nogle kraftige føringer forrest - men han sluttede til gengæld næstsidst (Bol sidst), så ved ikke om han er røget ned igen.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ok, synes ikke han så godt ud lige da han var styrtet. Men er godt han så ok ud, må håbe han ikke var nede igen idag.

dåmme Casper :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Er åbenbart den eneste der ikke havde fattet at Kittel var syg og havde skidt i sengen.. Den blev dyr! :-( Mere research i morgen, hvis arbejdet tillader det..

Så det først ved 17-tiden. Blev syg. Har siden ligget og skidt i sengen.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Kom ikke og sig, at managerspillere ikke har hjertet med!

Nu har de endda trukket 150000 fra Kittel, selvom han ikke stillede op. Vil pinen ingen ende tage?

<Slettet>

<Slettet bruger>

Så blev det rettet, de har oppet sig på kontoret, kompliment. Ind i seng igen.

Gu ved hvordan det gik for TMA og hans 50 hold - Han må have haft sved på panden og fået stress hvis han har skulle skifte Kittel.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror ikke han har 50 klassikerhold, så ville han da ligge foran mig i top 10.. :-) Men han har sikkert haft travlt med at flytte kaptajnbind på en række lottohold. Benned ligger nr 3...ryk til siden der foran Benned

TMA vil vinde alligevel... Han / hun har langt bedre indsigt end alle andre... Ihvertfald af dem på forum.... Sådan er det bare... Det ved alle :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS...
Undskyld jeg blander mig.. Jeg har jo slet ikke hold i nogle af de to spil... Sorry...
Det beklager jeg naturligvis..... Men "fedthas" er jo dog ikke, da jeg jo ikke deltager med basishold :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

kan da se op til flere basis hold ! :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Shyyy Velo, ingen kritiske spørgsmål - Gutten har depressioner (noget med Liverpool)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

I Giro -spillene..... Undskyld, men jeg har en del problemer med depesssioner i øjeblikket.... Mest pga Liverpool.........

Sorry :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det forstår jeg ikke - liverpool vandt jo ikke, det ved jeg fordi alle jeg har mødt siden de spillede sidst gik med armene i vejret :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK