Forum

Han ligger nr. 1 samlet efter etapen, så han skal vel også have 100.000 for etapeplacering efter etapen? Så i alt skulle han, efter mine beregninger, have 350.000 i dag og ikke de 250.000 han har fået.


nope etape placering tæller ikke ved ttt :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Holdtidskørsel: Erstatter point for "Etapeplacering", "Holdbonus", "Sen ankomst" og "Etapebonus" på dagen hvor der køres holdtidskørsel.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Så læser du da reglerne forkert, kære Valoel. Der står netop ikke at points for holdtidskørsel også erstatter point for samlet placering efter etapen. Estapeplacering og samlet placering er netop ikke det samme :)

Ja, det er en fejl. De 100.000 bliver forhåbentligt tilføjet hurtigst muligt.

Men skal han ikke have 100000 yderligere for at ligge nr. 1 i klassementet? og 90k, 80k osv for de der ligger i top 10?

Brugernavn ukendt154.325GuldpokalSølvbægerPræmievinderGuldbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
The best to ever do it

nej for det kommer ikke til min fordel

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Men Sveinet er min kaptajn, så det betyder meget for mig :) Glæder mig, at I andre er enige. Sådan plejer det nu også at være. Lagde i øvrigt mærke til, at Svein Tuft havde fået 350.000 ved første opdatering kort efter etapens afslutning. Men så blev det reguleret ned til 250.000 kort efter. Håber de kan nå at ændre det tilbage igen.

Der er problemer med point givningen i begge spil. Utroligt det er det samme problem hvert år :-(

girospillet med vækst for samlet top 10

giro manager med point for holdkonkurrencen

Tror faktisk de har ment det sådan som Valoel har forstået det, men det står der faktisk ikke.... Enten er de bare lang tid om at opdatere pointene, ellers har de skrevet forkert og så må der jo bare gives lidt ekstra point.. desværre

det er stadig meget skidt når rytter handlen åbner om 10 min.

Det kan sgu ikke passe at man ikke tildeler points i overensstemmelse med egne regler. Hvis ikke der gives points for samlet placering på holdtidskørslen, så skal det fandme stå i reglerne :(

rolig nu. Det bliver helt sikkert tilføjet, når Swush indser deres fejl :)

De ryttere fra top 10 skal vel have point for klassementplacering efter etapen, eller er jeg helt galt på den? De har ikke nævnt det i deres regler ihvertfald.

det er jo alt sammen meget fint, men ende med at få konsekvenser for mit spil. Jeg arbejder nat, så bliver nød til at sætte hold inden jeg går i seng, da jeg ellers ikke har mulighed for at skifte ud inden etapestart.

Det kan jo ende med man ikke har råd til at købe en rytter, som man burde have haft råd til.

Dette er desværre et problem år efter år.

tror nu ikke de åbner handlen før de har fået det rettet..
og selvfølgelig blir det rettet, synes faktisk det er imponerende som de får oprettet fejl i de forskellige spil forholdsvis hurtigt, det er selvfølgelig også vigtigt ift de forskellige spil, men tror nu ikke det overarbejde er noget der giver til et slot på strandvejen..

"oprettet fejl" = fikset.. naturligvis :)

Handlen er åben nu Darkfloater

de har da åbnet for handel nu - uden at rette fejlen :/

ja der tog jeg fejl.. det er sgu skidt!

Mangler der i øvrigt ikke også points for holdkonkurrencen (og klassement) i managerspillet? Dvs. alle Orica ryttere skal have 20 pts ekstra, Omega Pharma 15 pts, BMC 10 pts osv..

Jeg kan se at der er givet pts for klassement i managerspillet, men der mangler stadig for hold.

I manager spillet er problemet ikke så stort igen - da de nemt kan rette det imorgen uden konsekvenser.

I Giro Spillet er det dog noget værrere ikke at fixe det inden man skrider i seng og åbner for handel !

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

og så har vi siddet her og skrevet om det, men ikke kunnet kontakte dem.. irriterende kontaktmulighederne er så ringe.. men tror ikke de ville kunne lave så meget andet, end at svare på spørgsmål, hvis der f.eks var en livechat.. eller, omvendt ville man måske være ekstra opmærksom på at skære reglerne ud i pap næste gang på den måde..

Att Swush
I Giro manager mangler der point for hold
I Giro spillet mangler der point for Klassement

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tror Ikke på de laver om på det i Girospillet nu da handel er blevet åbnet :) Det er bare lidt ærgeligt.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Selvfølgelig skal der gives points efter sammenlagt placering efter etapen. Den er helt officiel, altså med Svein som nr. 1 (100.000 p.) og f.eks. Matthews som nr. 5 til 60.000. Sådan er reglerne i spillet, og det er helt ufatteligt at de ikke kan finde ud deres egne regler. Det er jo sindssygt at man sidder og bruger tid på at finde frem til de rigtige ryttere, uden at få noget for det. Og en hån mod deltagerne, at der ingen reaktion er fra Swush.
Nattevagt her også, og skulle til at sætte hold - men mangler altså en del points at handle for.

Problemet er at hvis de f.eks retter det nu efter handlen er åbnet, hvordan korigerer de så dem som har lavet handler allerede ?

Lad os sige at en spiller har købt Matthews for sine sidste penge til imorgen - men han så lige får tildelt 60k ekstra i værdi. Så har den spiller lige tjent 60k i værdi på en fejl. Swush kan selfølgelig rokere alle handler tilbage når de retter fejlen, men lur mig om der så ikke også kommer mega ballade :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det er en skandale, hvis det ikke bliver rettet. Intet mindre!

Hvordan skal de rette det ?

De møder jo nok først op på "arbejde" imorgen formiddag engang - og hvordan skal de løse problemet i #27

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Der er kun et problem, hvis man har fået for mange points tildelt. Sålænge det er for få, skal Swush bare rulle holdet tilbage, tildele værdier og så gennemføre handlerne, det er ikke noget problem.
Det der er galt, er jo at man er uretmæssigt begrænset i sin handel. Og det største problem er måske viljen fra arrangørerne, den kan man godt tvivle lidt på.

hvad så hvis swush ikke kan gennemføre handlerne fordi at de ryttere man vil have er blevet for dyre ? Det betyder at dem som i god tro har handlet her til aften og ikke lige tjekker holdet imorgen tidligt står med et hold de ikke har valgt.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Der er ingen tvivl om at Swush har begået en fejl - men de kan ikke rette på fejlen ved at begå en ny. Det er kritisabelt de åbner for handel før de har tjekket svineriet igennem. Så hellere udskyde åbningen af handel hvis de har problemer.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Under "Runder & Etaper" står der "afventer start" stadig. Samme problem i Cup spillet i superligaen etc. de venter OFTE til sidste øjeblik med at opdatere. Så sender man dem en email og får svar "beklager den sene opdatering bla. bla.", næste runde præcis samme problem.

Det er under al kritik... igen igen.

Indrømmet, det er ikke nemt. Er der nogen der ved hvordan man får kontakt med de formodet levende mennesker, der er "Swush"?

Jeg havde et tlf. nr. førhen men ved ikke hvor jeg har gjort af det :( Kontakt support via mail.

Et telefonnummer ville være guld værd. Har nu sendt en mail til support og endnu et indlæg i et hjælpeforum, men er ikke særlig optimistisk. Kan man mon nå dem via facebook eller lignende?

Noget helt andet er - er deadline for runde 2 ikke sat helt forkert?

Som jeg ser det, så starter etapen kl 10:05 dansk tid? Den er sat til 11:50...

Brugernavn ukendt154.325GuldpokalSølvbægerPræmievinderGuldbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
The best to ever do it

HVOR VILLE DET DOG BARE VÆRE FEDT HVIS DER SNART KOM ET SVAR FRA SWUSH.

Hej Alle

Etape start er nu korrigeret til 10:20 hvor starten af etape 2 er.

Vi kigger på opdateringen nu. Beklager forvirringen.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Hej Alle

Så skulle Girospillet være korrekt. Vi kigger nu på Giro Manager.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Hvorfor står 1st etape som "afventer start" stadig, går ud fra de bliver opdateret før næste etape?

Hej Insayne

Etapen skulle være "lukket" om få minutter.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com