Forum

Hvem tror i på?

Jeg satser på Kit, Cav, Gribel


Kender kun en af dem du nævner, og han blir sandsynligvis nummer 3.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Henrik 07 vil du komme med et råd til Mashvalentin

Time to shine, TONY MARTIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Hvis bare de havde rykket målstregen til 3 km mærket, den dag med bussen så havde han været der.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Madshvaltin.

Det havde været lidt nemmere at stemme, hvis du havde lavet en afstemning, men pyt nu med det.. Hvis Kit er en forkortelse for Kwittakowski, så stemmer jeg på ham, hvis ikke stemmer jeg blankt..

Cadel Evans virker som et godt bud. Formen er bare blevet bedre og bedre gennem touren.
1: Cadel Evans
2: Tony Martin, 23 min efter
3: Jack Bauer, 24 timer efter.........

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Cadel må være et godt bud, jeg troede først det var spin da han udtalte sig at han kørte en dårlig bjergenkelstart så de andre ikke ville føle sig truet når han angreb. Det er nu gået op for mig han mente hvad han sagde og vil angribe i Paris.

Goss får fuld opmærksomhed hos Orica i dag, og han er meldt rask og tilbage. Impey må ikke selv, Goss skal køres til sejr. Tror på en 4.-5. plads.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Havde 15.000 tilbage i banken efter dagens indkøb, transfer på 713.000 ! :) Alt andet end 9 i top15 vil være en kæmpe skuffelse ! :D

Det er virkelig svært at finde 9 mand til top 15 i dag.

Der er 7-8 overbevisende valg tilbage, og de(n) sidste må så blive et wilcard. Gene, Boy v. Poppel, Lobato, eller et par leadout folk.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Jens Voigt tager den! Nu fik han jo lige kørt sig varm i går!

Skal rytterne iøvrigt køre med lys på cyklerne idag?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 8
hvor har du læst det ?

Det står mange steder. Blandt andet dette udsnit gir et meget godt billede af at Impey er et lorte køb i dag, fremfor Goss:

"Few have even noticed that Matthew Goss has been part of the race as the Australian was ill early on and was hampered by crashes when he finally recovered. Actually, he has only had the chance to contest a sprint without disruptions once and on that occasion he lost the wheel of his final lead-out man Daryl Impey. He has a very good team to support him tomorrow and it will be all for Goss in the Orica-GreenEdge camp. He appears to have recovered well from his efforts and has been dropped far later than the other sprinters in the mountain stages."

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Det står sikkert kun på cq, og de har været ude med lign. omkring andre ryttere og har taget fejl flere gange. Goss har været lort hele året og han vil stadig være det efter i dag.

De fleste sprintere der endnu er med, må jo tro på deres evner,siden de trods alt har valgt at gennemfører touren med alle dens udfordringer (bjerge i massevis ).

Derfor tror jeg også at Goss har et eller andet gemt til dagens finalen,og er et lige så godt bud som alle andre :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

  1. 14
tak for svaret :)

Tror lige så meget på Goss som jeg tror på Cadel Evans.