Forum

Er lidt tidligtude, men hvem er jeres favoritter på en top 5-10 på enkeltstarten?

Mine bud er:
Tejay
Froome
Porte
Tony Martin
Westra


udmærkede bud og ville også være mine de første. Et par andre som kunne gøre sig gældende:

Kwiatkowski
Boasson Hagen
Castroviejo
Talansky

Outsidere:

Quintana
Contador
Rui Costa
Amador
Chavanel

En skam Dennis Rohan er stået af han ville være oplagt også.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Quintana får det svært på den første enkeltstart, da den er meget flad, hvorimod anden enkeltstart er kuperet, og den ligger derfor bedre til ham.

@1

Spin-alarmklokkerne blinker rødt, når Quintana nævnes på en enkeltstart med max. 100 højdemeter.

Jeg ved ikke om jeg ville lade spin-alarmklokkerne ringe, jeg synes Valoels bud er ganske fornuftige.

Det siges at Quintana faktisk skulle være forholdsvis ok til tidskørsel, ikke en top 10 god, men på et ganske fornuftigt niveau. Jeg skyder ham i top 20.

Talansky og Kwiatkowski er jeg rigtigt spændt på at se i en tour enkeltstart, og så er jeg spændt på at se om Porte og Tejay har mistet moralen og skuffer på tidskørslen.

Rohan Dennis var også én af dem jeg havde gættet på ville køre i top 5.

Jeg kunne godt tænke mig at smide Kreuziger i puljen også.

Valoel mangler måske lidt at se på hvilke rytter som skal køre alt hvad de kan, hvilke som må køre hvad de kan, og hvem der bare skal køre igennem og spare krafter.

Især de sidst nævnte er ikke gode at ramme her er især Hagen i stor fare, sidste år blev han kun omkring nr 100 på de to enkeltstarter, hvor han burde kunne have kørt i top 10 på begge. Så tvivler på han må det i år.

Porte kunne efter han kørste sig selv ud af klassementet havne i samme situation.

Castroviejo er nok redet pga holdkonkurrencen.

tror nu det er begrænset hvor meget de "skal" slappe af - der kommer 2 flade etaper bagefter så det er ikke fordi de skal spare sig til en stor bjergetape eller sådan noget - og desuden er det en kort enkeltstart så begrænset hvor "hårdt" det er.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kan ende med at blive et dyrt sats, og et dårligt råd.

Tror at sky er blevet mere forsigtig efter hvordan det gik for dem på sidste etape. Vil i hvert fald mane man skal finde udtalelser for rytterne eller holdet inden man sætter dem på holdet.

Sidste år blev hagen og porte på den første enkeltstart hhv imponerende nr 92 og 95

Brini

Kan kun give dig ret, Sky skal jo stadig "arbejde" på de 2 flade etaper som Valoel nævner og den næste osv. De kun 8 nu plus en skadet G.Thomas... Så et dårligt råd...

Det eneste som taler for at vælge en Hagen eller porter må være at en af dem skal vil give den tæt på 100% så de kan give tips til Froom.. Hvis det overhovdet bliver et behov.

Hvad laver Lieuwe Westra i det udbrud, stod jo ellers på holdkortet til i morgen.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fatter det simpelthen ikke, nu er han et mega wildcard i morgen, og har sandsynligvis afskrevet sig selv fuldstændig ..

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Og nu kører Westra sig helt ud! Der er ikke længere tvivl, han er ikke ude efter et godt resultat imorgen :(

Tony vinder

Kreuziger 2

Svein Tuft top 5 (OGE TTT )

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Kan det egentlig ikke betale sig at have froome som kaptajn, hvis han bliver 2er og martin vinder? Eller er det mig der har regnet forkert?

I modsætning til flertallet, mener jeg, at Westra bare var ude for at teste benene til morgendagens TT.. Synes det er ret tydeligt at han sparer sig i flere situationer og han slipper da også gruppen, da han havde fået de svar han ledte efter.. -Om de så var positive eller gustne, ja det må I selv gætte Jer til :-)

1. Tony Martin 300+spurtpoint
2. Froome 350+spurtpoint

1. Froome 450+spurtpoint
2. Tony Martin 200+spurtpoint

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Mon ikke Porte køre fuldt ud for at give Froome en bedre ide hvad der skal til?

Om så ikke andet for en evt. etapesejr :)

Vil mene at denne korte TT Ligger bedst til dem der normalt kører lead-out for sprinterne da de er vant til at træde til på en kortere distance, folk som Steegmans og greg henderson tror jeg vil overraske og køre i en top 15. Så har jeg også en lille fidus på Lars boom da ruten er som skabt for ham.

Er jeg den eneste som tænker at Klöden napper en top 10 placering.

ja....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kreuziger får ikke lov af Bjarne... Der skal spares på kræfterne......

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 23

Kreuziger kan køre sig op på 2. pladsen. Kan ikke se, hvad der skal forhindre ham, når der er 3 mellem-etaper indtil Mont Ventoux.

har ikke set så meget cykling i denne sæson og det er vigtigt hvis man skal have en stor viden om enkelstartsfavoritter, eftersom der ikke er så mange enkelstarter.
Men her er mit bud på en top 30:

1. Tony Martin
2. Froome
3. Castroviejo
4. Kwiatkowski
5. Terpstra
6. Evans
7. Contador
8. Tejay
9. Porte
10. Meyer
11. Hejsedal
12. Amador
13. Thomas
14. Kreuziger
15. Rogers
16. Fuglsang
17. De Gendt
18. Mollema
19. Gerrans
20. Hagen
21. Monfort
22. Chavanel
23. Velits
24. Sagan
25. Talanski
26. Kløden
27. Costa
28. Quintana
29. Moreno
30. Zubeldia

jeg er sikkert helt væk med nogle af dem! Der er 0% chance for at jeg rammer bare halvdelen rigtigt og der er sikkert mange der kommer til at ligge i en anden rækkefølge. Der er utrolig mange ryttere i feltet der kan køre enkeltstart så det er mega svært at sige. Det handler også om hvem der går efter den. Der er sikkert enormt mange outsiddere/gode enkeltstartsryttere jeg slet ikke har med. Men som sagt så ved jeg ikke vandvittigt meget om enkelstarts ryttere. Men havde alligevel lyst til at lave en top 30 bare af de gode jeg kendte. Har kigget lidt resultater og taget lidt fra dem. Der er sikker nogle jeg har glemt. Det er også derfor der kan være nogle meget underlige ryttere på listen men det er udfra tidligere præstationer jeg har valgt dem så.

<Slettet>

<Slettet bruger>

@25
Det er svært å ramme de 30 første på en enkeltstart :-)
Som du skriver har du helt sikkert glemt noen. En som ikke er på din liste kommer garantert i top 5. Holdets sportsdirektør har også uttalt at han skal kjøre 100% i morgen. Samme sportsdirektør har også uttalt at en du har blant dine top 10 ikke skal kjøre 100%.

Videre har du en blant top20 på din liste som heller ikke kommer at kjøre for fullt i dag. Han har selv uttalt etter gårsdagens etappe at hans mål er å komme innenfor tidslimiten og ta det veeeeldig rolig.

Til # 27

Hvad er det for et fesent indlæg.

Hvis du ved noget, men ikke vil dele det med os andre, så lad være med at skrive noget overhovedet.

At skrive i tåger, som du gør, kan da kun være for at vigte dig af, at du besidder viden, vi andre ikke har fået opsnuset (endnu).

@28
Ok, skal lad være at skrive noget mer. Jeg tror ikke jeg er den første som skriver litt i tåger her inde, men du ville tydeligvis ta meg for dette.

La oss alle sammen sette det samme holdet for resten av touren. Det blir spennende!

Mon ikke det er Svein Tuft som El nombre tænker på.

Lige umiddelbart den eneste der mangler :)

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

1. plads Froome 450.000 + spurt
2. plads Froome 350.000 + spurt
3. plads Froome 310.000 + spurt
4. plads Froome 270.000 + spurt
5. plads Froome 260.000 + spurt
osv.

1. plads T. Martin 300.000 + spurt

Ved godt hvor min kaptajn er ;)

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

top 5

Froome
Tony Martin
Contandor
Tejay
Evans

1. plads T. Martin 360.000

1. plads C. Froome 510.000
2. plads C. Froome 404.000
3. plads C. Froome 358.000

Det er ret oplagt, ja.

Boom overrasker med en top10 :-)

Min joker til i dag er Lars Boom. Mulig top 5.
Han har en god størrelse til den lille smule medvind, plus ruten passer perfekt.

På en dag hvor langt de fleste hold vil være ens, så er han den eneste der for mit vedkommende kan rykke lidt på placeringen.

En anden mulig joker som ikke er nævnt er Jeremy Roy. Han kan muligvis køre top 10 - hvis han da kører 100% efter det.

Og i øvrigt er det hhv. Cameron Meyer og Boasson Hagen som #27 nævner af ryttere der ikke kører 100% i dag.
Svein Tuft er selvfølgelig den omtalte som kører 100% efter en topplacering.

Er der andre end mig der tror på Peraud? :-) Synes altid han er god for en top 15-placering på enkeltstarterne.

Peraud kører selvfølgelig 100%, men han er blevet lidt mere ustabil siden hans "gennembrud" på landevejen. Ruten og den lille medvind er bestemt heller ikke i hans favør.
Den anden enkeltstart passer ham meget bedre - men det gør den for stort set hele klassementet.

Hahaha hvor er det legendarisk at skrive "Jeg har ikke så meget forstand på emnet, HER ER MIN TOP 30" ! Årets indlæg hahaha ..

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

@ 38

Et frisk bud overvejet ham selv men den mangler et par bakker ;)

Men utroligt ingen har taget Maxime Monfort 1.1 % tro lige han kom på et af mine hold.. Han kunne os godt lave en top 15, hvis han har en god dag.

Hvorfor kører Meyer ikke for den ? :'(

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

jeg er en af de 1.1 %

Jeg prøvede lige at lave en lille statistik over nogle favoritter med gode resultater fra enkeltstarter i år (mange er siden sorteret fra). Her er dem med top 15. Helt yderst for hver af dem ses gennemsnittet for den enkelte. Jo lavere, jo bedre naturligvis ;)

Martin 1 1 1 1 1 1 1
Froome 3 3 4 6 4
Porte 1 1 4 4 7 7 4
Peraud 4 4 6 6 6 12 14 14 8
Castroviejo 1 4 5 5 11 15 7
Kwiatkowski 2 2 3 5 8 4
Talansky 2 5 11 11 7
Tuft 1 1 5 15 6
Meyer 1 3 6 15 6
Westra 1 2 3 3 4 4 3
Boom 1 2 4 11 5

http://www.cyclingnews.co-m/news/orica-greenedge-tip-ping-podium-for-tuft-in-it-t

Der står bare at han havde en hård dag i går og at Tuft er deres håb. Står ikke at han triller igennem, men han kører nok ikke top 15. Dobbelt ærgeligt at have læst artiklen i morges inden jeg satte holdet og ikke fange den del af artiklen hehe.

Arh okay stramt nok. Jeg stod først op 10.30, så jeg nåede slet ikke at læse den.

ØV !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Hvor følger i med ? letour ? Er Tuft snart i mål ? :)

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Ingen god tid af Cameron Meyer

Nå, Meyer ér lort. PIS !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Så fik vi de første svar:

Mayer kører ikke fuldt
Tuft kommer i top 15
Westra er 1 min efter Tuft i mål

Westra er 1 min efter Tuft i mål

Stannard er '55 efter Tuft på første mellemtid.. Glæder mig til at se om Kennaugh kører 100%.

forfærdelig dag af mig ser det ud til :(

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Westra som forventet væk :)

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

@ #54

Kennaugh? Han har da aldrig haft et godt resultat på en ITT?
Uanset hvad ville det nok bare være en trilletur for at spare kræfter.
Kan ikke forestille mig andet end at det kun er Porte og Froome som kører 100% for Sky.

Tuft kørte med en gennemsnitsfart på 52,1 km/t. fyi.

Så er det Vandborgs tur!

ender med at tabe alle 3 cupkampe på det her gylle :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

At konkludere at Westra "som forventet er væk" efter at han ligger 2'er efter der er kørt 7 ryttere er måske at stramme den.

Men for satan jeg sparker mig selv bagi for ikke at have læst at Meyer ikke skal køre fuldt ud!!

Han er mere end et MINUT efter. Synes det er meget på så kort og flad en rute, og derfor konkluderer jeg at Westra ikke er noget i dag.

Til gengæld mega stramt med Meyer.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

I min bog er S. Tuft kandidat til top 3, og så er det ikke helt skidt at være ét minut efter.

Men det vil tiden jo vise.

altså ligenu har jeg nummer 1+2, men vi er jo kun lige startet så hmmm :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Øv Vandborg :(

Meyer 5 skidt for de 9 % som har valgt ham :/ og mit stakkels M hold som aldrig bliver til noget :'(

Ja med mindre Tuft vinder og deraf kaster lidt stjernestøv af sig på holdet, så er Meyer virkelig et lorte køb. Heldigvis har ekstremt mange ham, det ka man da trøste sig lidt med. Kom så 8 ! ;)

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Er jeg bare blank, eller underpræsterer Terpstra ikke en del??
han er på min liste over meget dårlige sats idag:( sammen med Meyer Bl.a.

Tror ikke Westra har kjørt dårlig, tror bare Tuft har kjørt en fantastisk TT! @37 Spot on! :-)

Ja, Tuft har kørt hurtigt.

Iøvrigt tak til El nombre for tippet om Meyer - nåede lige at finde udtalelsen på http://www.greenedgecycli-ng.com/ og smide ham af holdet i tide!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Gad vide om der findes hold der ikke har Tuft på? Har været inde og tjekke 30 hold forskellige steder, og de har alle Der Svein på.. Det er nok marginalerne der afgør det i dag..

Boom og Tuft samme 1. mellemtid

Ja, der er sandelig et hold der ikke har Tuft.. Et af mine! Mega brøler. Nå, men Lars Boom har lagt stærkt ud, så hope, hope!

Lars Boom samme tid som Tuft... Vigtigt jeg har satset på ham idag

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Er spændt på roy's tid - han er en outsider til top 10 :-)

Boom kører sig ind som 1 eller 2 :-)

exit Boom 48 sek. efter ved 2. mellemtid

+8 sek til roy på 1. Mellemtid :-)

Boom kun nr 3 ved 2. mellemtid 48 sec efter Tuft

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Kom så Martin bedste 1 mellemtid tak

u got it

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Wow 22 sec foran Tuft

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Boom 3 bedst totalt :)

Jåuw, Tonny kør' stærkt!

Lars Bak kører lige op med Boom, er der stadig nogen der tror Boom kører mega godt :P

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Wow Roy er vanvittig i dag !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Ja, Boom var et godt køb til prisen, Duce. Også selvom han ikke har sin bedste dag idag.. Vel næppe ringere end Meyer, eller hvad? :-)

Hvis han ikke kører i top 15, så er det vel ligemeget om han koster 1 eller 10 mio, så er han et elendigt køb.

De Gendt voldtager alle !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Og bliver voldtaget af Tonny :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Tony Martin 1.10 foran Tuft efter 22km

Ja, sådan er det jo med alle ryttere, Duce, så det ville jo være meget lettere, hvis vi kunne sætte vores hold efter etapen. Det kan vi så ikke, så derfor: Boom var et godt køb til prisen.

Bak foran Wiestra ? Har han haft fat i honningkrukken ?

@90 skal vi ikke nøjes med 53 sec

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Nah han har bare brugt Sky's træningsprogram

Lige meget, bare Westra ryger ud af top 15 :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark
JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

haha du ka da ikke argumenterer for at han var god til prisen hvis han ikke ryger i top 15.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Kunne godt se ud som om at eb har givet tuft samme tid som roy. Jeg har i hvert fald mere tiltro til dit link end mit eget :)

Per

Duce har ret det top 15 ellers spild af penge, så det lige meget hvad personen hedder eller koster.. Skulle tuft holde sin placering eller top 3 med lidt held, så Meyer et bedre køb på grund af holdbonus :) Tiden må vise det :D

Tony Martin 54,2 Km/t i snit... tag den!

IT'S MILLAR TIME gogogo

Jeg ved godt hvad Duce mener, Temoo. Jeg taler om de overvejelser man gør sig inden for etapen, og der lignede Boom et bedre køb end Bak. Men nej, Tuft holder ikke top 3, så Meyer er et lorte køb.. Set i bagklogskabens strålende lys. :-)

Jep de er begge lorte køb, pisse ærgerligt.

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Streg "for" inden etapen i mit sidste indlæg.

Ja, der er vi rørende enige, Duce. :-) eller snarere :-(

Hahahahaha SMUK SMUK NYHED !!

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Ved nogen om tom D er kørt synes da et par stykker i top 50 som har ham. Hvad placering fik han hvis han er kommet i mål ? :)

Der er næsten en hel time til han overhovedet skal afsted ?

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Svagpisser Millar ;o(

Millar nr 7 pt, stadig mulighed for samlet top 15. Bitte !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

castroviejo endnu mere skuffende

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Ser at mange har valgt Porte til dagens etappe. Har selv valgt å ikke putte han på mine hold men har vært spent på om det var et dumt valg. Blir litt mer optimistisk når Hagen nå sier på norsk TV2, etter å ha snakket om Froome, at "vi andre skal bare kjøre gjennom for å rekke tidslimiten".

Porte skrev på Twitter at han har noget at bevise og giver den fuld gas - Om det så rækker er spørgsmålet - Men han burde komme i top 10.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ok, da har han sikkert ikke snakket med Hagen i dag ;-)

for øvrigt meldte de om at de sene startere har fordel af tiltagende medvind - Mon ikke det maks. er de nuværende top 3-4 stykker som kommer i samlet top 15

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Castroviejo kører ikke heeeelt så gesvindt som jeg havde troet.. Hmm, rammer ikke rigtig noget her, synes jeg. Foruden Martin, selvfølgelig.

Siutsou's tid indikerer at Sky's ryttere kan sætte fart på

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bodnar synes at gøre det fint :)

umuligt at forudsige om castroviejo overhovedet klare den i top 15. elendigt !

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

@ 120

Rigtigt!! Men da nok mange som har brændt sig på ham.. som Meyer og Boom (David Millar)

@120 - tror jeg ikke. Tuft bliver 14-15 stykker!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hehe ... Sagan har sagt at han triller stille og roligt - er 8er ved første mellemtid - godt tril!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ser ud til at vinden i den grad favoriserer de sene startere. Gilbert kun 3 sekunder efter på 1. mellemtid.

Gilbert 25 sek efter ja :)

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Der er en fejl på letour.fr

Gilbert er 3 sek. efter Tuft som afstandene af en eller anden grund stadig bliver sat efter.
Boom mangler også som nr. 2 på første mellemtid i samme tid som Tuft.

Ja, så bliver Martin nr. 8 :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå ja, godt set.

Froome vinder i dag.

Er Boom i øvrigt styrtet, eller har han bare brændt krudtet af på de første 10km? :)

Kwiatkowski - foran Porte, med Froome tredie!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Boom er udenfor top 15 allerede nu :)

Ill Duce5.310PræmievinderValideret KontoTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%
Passioneret og dedikeret Tour manager af Guds nåde.

Med den øgede vindstyrke er det nok kun den nuværende top 5 der har en chance for at ende i top 15.

Uanset hvad så vil langt de fleste hold nok ende med omtrent den samme vækst i dag.

Boasson-H. har da været på badeferie, men det lå vel i kortene. Spændende med Porte..

Sagan hurtigere tid end Westra og Millar!

Vildt

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Hagen færdig med at hente point.. Nu handler det kun om Froome

Tom Dumoulin kører pænt. Sgu' meget godt gået..

  1. 132

Vil ikke give dig helt ret tænk på dem som har Boom, Millar, Meyer, Westra, Hagan.. de alle lægger på ca 9-12% (eller mere) Nogen har måske 2-3 af dem de sat tilbage.. Og vi ved ikke om da kommer flere som falder igennem..

@ #

Nu mente jeg de fleste hold som er højt placeret. Jeg går ud fra at langt de fleste hold i top 200 har et mix af de samme ryttere med måske 1, maks. 2, jokere på holdet.
Når pointgivningen i forvejen er så lav på en enkeltstart, så kommer der ikke til at være de store forskydninger.

  1. 138

Nu har vi os en DUMOULIN T. i top 5 og 2% har valgt ham.. For mig er en stor forskel 200.000 på det her tidspunkt og det tro jeg mange har lavet blandt andet ved at købe ham og ikke de flops jeg omtalte... Synes bare det alt fortidligt at udtale sig om forskelle.. og en mand kan give 200.000 hvis det gør du har 9 og ikke 8 i top 15...

Tejay Van Garderen med en 2. plads på første mellem tid.. Tillykke til jer som satse på ham hvis han holder hjem :D igen en mand som kan blive en vigtig fakta for om man er ind eller ude idag :)

Van Garderen tager sig endelig sammen

hehe ...nope ... præcis som i Schweiz ligner han en hængt kat på 2. halvdel

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ikke helt, åbenbart, ikke helt! Ligner et styrt eller punktering til TJ, for at smide 1.20 på 11 km skulle trods alt ligne ham dårligt.

TJ har åpnet for hardt. Han er så langt den eneste rytter jeg har sett i dag som ikke har sittet på setet ved passering 22 km. Ikke et godt tegn!

@143

Det ville man have fået tv-billeder på. Det er ren og skær elendighed og forbander mig selv over at skifte fra Kreuziger til Van Garderen.

28 så langt på TJ.

Du har nok ret, Alex. Ufatteligt at han kan fejldisponere så grelt.. Var han næsten tre et halvt minut efter?

skuffende Porte ! ... 7. bedst

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@ 148

Very nice ;o) han kommer ikke i top 10

Mund ikke Porte køre sin bedre ind om Dumolin? Jeg troede faktisk han ville klare sig dårlige, var lige ved at vælge ham men var bange for han skulle spares... :/

<Slettet>

<Slettet bruger>

15-20 stykker vil jeg tro

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bak udtaler efter sin flotte placering, at Contador får en over nakken på dagens etape ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Pas nu på med at vurdere rytterne ud fra første mellemtid - se bare Tejay.

Iøvrigt utroligt hvor mange svipsere jeg har ramt idag - Tejay, Boom, Westra, Millar. Havde dog hørt udtalelsen fra White omkring Cameron Meyer, men det er jo ligemeget når man smider Boom/Millar ind.

Lad os så se hvad Chavanel finder på.. For håbentligt ikke noget godt, men er bange for at han kører top 10 i dag.

Chavanel 2 bedste tid på første mellem tid :D hold da op.

Sådan Chavanel næsthurtigst kun 7 sec efter Tonny Martin

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Uhada, hvor han fyrer den af, den gode Chava. Tror han er for rutineret til at lave en TJ, så mon ikke det holder stik med en top 10? Darn!

Tro Chavanel ender i top 10

Porto har os kørt sig op på en 4 plads på anden mellem tid :) ser lysere ud for ham. 54 sec efter.

Mht. Chavanel går jeg ud fra at det for de fleste var en prioritering mellem enten Chavanel eller Kwiatkowski.
De fleste, inklusiv jeg selv, lader til at have valgt Kwiatkowski - på grund af mulig klassementsplacering og den lille forsikring i at han stadig er med i klassementet og med 100% sikkerhed ville køre fuldt ud.

Hvis bare man kunne have mere end 2 ryttere fra samme hold, så havde det hele været meget nemmere. ;)

smukt Porte

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jep, men det bliver alligevel smukt med OPQ på 1-2-3 pladsen :-)

Kwiatkowski kører i top 5

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Aiaiai Chavanel, hva laver du nå. Taper masse tid mellom første og andre mellomtid....

gu ved hvad De Gendt har fået til morgenmad - har aldrig været synderlig synlig på enkeltstart

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@ 163

Ja da top 3 måske ! godt reddet af Porte.

Evans ser tændt ud top 5 ?

De Gendt tog en 4. plads på 20. etape af Touren i 2011, hvor Tony vandt.

<Slettet>

<Slettet bruger>

bye bye birdsong nr. 38 efter 1. mellemtid

<Slettet>

<Slettet bruger>

Nu må de altså snart få en 'hoste-knap' til Rolf. Det er da enerverende at høre på... :)

Schleck pauseklovn

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

@172

Nævnte det for mange tråde siden! Det er lissom en ond sang, man kan slet ikke koncentrere sig om det der bliver sagt, når man først er begyndt at ligge mærke til det! :(

Og så Ritters irriterende dumme- og ENORMT platte jokes! Har top grineren over, at tour studiet lavede deres daglige top 3 idag, og at den omhandlede dumme bemærkninger, hvorefter Ritter indtog alle 3 pladser! :D

Ja. Det er frygteligt mange gange.

OT: Tror Froome smadrer de andre i dag.

Rolfs kroniske hosten er en irritation, men det har heldigvis ikke været så slemt som ved tidligere løb. Og så slipper man også for at høre på ham på de dage hvor han er på motorcykel.

Både Rolf og Leth har samtidig slet ikke styr på cykelfeltet - men det skal man jo bare tage med et smil. De byder heldigvis ind med lidt andre ting.

Hehe og det ser ud til jeg får ret. :) Øv øv

Lidt skuffende af Kreuziger...

@180.. sad til sidst og kunne regne ud at han blev nr. 16 hvis Mollema og Valverde slog ham.. hvilket de så gjorde.. æv..

Hvem har Lars Bak på deres hold? hehe

Pis med Kreu.
Nr 1- 2- 4- 5- 6- 10 og så Kreu som nr 16
Heldigvis bonus på nr 4 og 5
Okay men ikke godt nok

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ #182

Jeg tror at langt størstedelen i top 100 har de 6 ryttere. Så der kan ske små forskydninger for dem som har 1-3 af de resterende, men det er meget begrænset hvor mange der har det ud fra hvad jeg kan se.

Har de samme som Benned
1,2,4,5,6,10 :-(

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK