Forum

Hej.
Er det klogt at skifte alle 9 ryttere ud hver dag, og gå efter 9 ryttere i top 15
Eller er det bedre kun at skifte et par ryttere ud hver dag, og så ikke bruge så mange penge på transfer?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Jeg skifter alle 9 ryttere hver dag.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Andet

Udskiftninger koster 1% af rytterens værdi. Du skal være sikker på, at denne omkostning dækkes ind. Så nej næppe alle ni og er der flere etaper i streg med samme profil, så bør du lave dit hold, så du slet ikke skal lave udskiftninger.

Trolderier: :-D

Stemte: Jeg skifter alle 9 ryttere hver dag.

nogen gange kan det betale sig at lave 13 eller flere udskiftninger pr dag.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Andet

Det er bedst at spille det rigtige spil, hvor du slet ikke skal skifte ud!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Andet

Tja måske RMIR - Jeg synes begge spil har sin charme, det er bare to meget forskellige spil.

Stemte: Andet

Du skal tilpasse dit hold til hver etape ! du behøver ikke altid at skifte alle. Er det en dag hvor du 100 % på det slutter i masse spurt skifter du hele holdet til sprintere. En bjerg etape hvor favoritter kæmper har du dem self kun dem. Mellem etape (lykkerider etaper) som du ikke ved en skid om, beholder du alle dem der lægger i top 10, og køber billige folk nogen gange kan bank renterne dække dit transfer, hvis du heldig og måske er du os så heldig at din 1-2 mand komme med i dagens udbrud ;) ....

Stemte: Andet

Mange tak for hjælpen temoo :)

Stemte: Andet

Jeg skifter normalt 1-2 eller 5-8 ryttere, alt efter hvad humør jeg er i på selve dagen.. Det er ikke en af de mest brugte taktikker, men til gengæld virker den heller ikke særligt godt!

Stemte: Andet

Hvordan får man flere udskiftninger i f1

Stemte: Andet

Man har 15 til rådighed og man kan ikke få flere end det

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Jeg skifter 3-4 ryttere ud hver dag.

Umiddelbart vil jeg da undlade at skifte en rytter ind for derefter at skifte ham ud i samme runde. Så jeg skifter maksimalt 8 ind til en runde :)

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere