Forum

Er meget interesseret i om der gives nogen point overhovedet i dag, eller hvordan har I tænkt jer at gøre det?

Meget gerne svar, INDEN handlen lukker.

På forhånd tak.


Hvad vil du have der skal gives point for,når etapen ikke køres ?

Forstår slet ikke dit indlæg .-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Jeg tror du kan være ret sikker på at etapen ikke giver nogen point overhovedet.

Ja. Får klassementrytterne point eller hvad er planen?

Hvorfor skulle de få point? Etapen bliver jo bare annulleret i spillet.

For mig er svaret indlysende...........inge-n start = 0 point til alle........

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Kunne jo sagtens være de valgte at give point for top 10 i klassementet og de 3 trøjer.

Næppe.

Men hvad betyder det for os der har en vigtig kvartfinale i Cuppen i dag (wink). Kommer vel til at mangle en runde (kan jeg helt selv regne ud..)

Hej

Der rejser sig naturligvis nogle spørgsmål når en etape bliver aflyst, og vi er lige ved at finde ud af hvordan det skal håndteres.

I første omgang er lukketidspunktet udskudt til det annoncerede tidspunkt for etapestart i morgen (20. etape). Så kan eventuelle handler foretaget til runde 19 annulleres frem til i morgen når der lukkes til runde 20!

Vi vender lige tilbage mht. cup'en.

Mvh.
Christian

Er det ikke tie-break scoren som skal bruges i cup i sådan en situation?

@9
I så fald ville kvartfinalerne blive afgjort på bankrente, og det mener vi ikke er tilfredsstillende.

Kvartfinalerne skubbes til runde 20. Det vil dog medføre at der kommer 4 hold som dyster i to matchups i "finalen" (forudsat at lørdagens etape bliver kørt).

Dvs. vindere af Giro Cup finalepræmierne bliver de to hold der vinder deres finalekamp. Placeringerne som hhv. nummer 1 og nummer 2 afgøres af rundevæksten i sidste runde.

Mvh.
Christian

Ok løsning

Sikkert en fin løsning - for dem som er "berørt" - men nu du har fat i emnet og pennen kan du måske lige fortælle hvor og hvordan man ser hvem der er tilbage i cuppen - hvem der møder hvem osv. - Medmindre det er allerhelvedes avanceret, kan INGEN se noget som helst omkring cuppen. Det kunne man heller ikke i Hockey - og tanken er vel næppe at det ligefrem skal være en hemmelighed hvad der foregår i Cuppen, selvom den stadig er Beta!?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvordan skal jeg annullere mine handler?

Når du er inde på dit hold står der fortryd handler lige oppe over holdet

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@10

Glimrende beslutning drenge,desværre holdt det for mig "kun" til en 2.plads og 500,-

Men stadig udemærket godt tilfreds med at være endt i finalen :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Sgu godt gået Jesus, tillykke med det.
vi andre kan jo desværre slet ikke følge med lige så snart man er røget ud.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@15

I så fald tak for kampen i den skjulte finale. Jeg ser ud til at ha nappet førstepladsen. Vandt min semifinale med 5000, så har nok ikke være uheldig

@17

Selv tak Polle,og stort tillykke til dig herfra med sejren og de 1500,- i finalen :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

@16

Takker mange gange Johnny.......det er jo nok også eneste gang det ske,da det er mere end vanskeligt at gå hele vejen til finalen :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!