Forum

Tillykke til alle vinderne i begge spil....

masser af spændende timer er fløjet afsted de sidste tre uger så
—TAK for et godt spil helt uden fejl og med en super god tone på forum hvor vi jo stort set var enige alle sammen—

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er da os andre, der takker dig, gode Benned ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og så kan jeg iøvrigt se, at du ligger bedst i manager spillet af alle dem, der er aktive her i Forum med kommentarer - og også bedst i vores lille interne konkurrence mellem mig og mine 2 eneste venner ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Siger også pænt tak for kampen.
Bare stadig “ramt”, af de helt skandaløse beslutning på 19.
Sluttede ikke engang i top 3, i dit gruppespil Benned.

For mig var det der skete, efter 19, det værste der dog indtil nu, var den største fejl “vurdering”/beslutning holdet.dk har taget.
At tilsidesætte store dele, af sine faste og tilbagevendende spillere, er for mig, utroligt ødelæggende og utroligt skuffende.

Jeg kommer IKKE til at stille, 1 eneste hold til Vueltaen.
Det vil være første gang, i rigtig mange år, men den ENESTE måde at ramme “mafiaen” på, er netop IKKE at købe hold, til næste grandtour!
Men hvor ER det sørgeligt, men jeg føler mig pisser nok på, så i slipper hvertfald for mig ☺️
Kommer jo til at savne alle jer gutter og guttinder herinde, men jeg HOLDER fast. Swush fortjener i den grad, at der boykottes og at det altså til hver en tid, er BRUGERNE/BETALERNE, der sikrer deres spil, præmier men også deres fede indtjening.

Stort tillykke til dem der vandt 🙌🙌 fandme stærkt gået.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jeg er ligeledes hårdt ramt af den horrible beslutning på 19. etape og overvejer stærkt selv min fremtidige engagement herinde.

Det svar jeg har fået fra Swush er også noget tamt og er stadig godt gal i skralden over beslutningen. Swush tænker sig i hvert fald ikke om og håber de bliver ramt hårdt på pengepunget i Vuelta og specielt næste års Tourspil.

Jeg tvivler på de tænker ret meget over det. De kan gøre hvad de vil så længe der ikke er nogen konkurrent.

De har tjent i omegnen af 630.000,- kr på tour manager og så er der lige noget beskatning, som jeg ikke er helt klar over, hvordan foregår, når det er "gambling".

Prisen er også gået ret meget op over de sidste par år, præmierne derimod.. Not so much.

19 % tilbagebetaling i tourmanager...

Det er selvfølgelig alt for lidt, men når de skal havde kvindebold, copa, formel 1 og golf som de taber voldsomme summer på, så er det jo klart at penge skal komme et sted fra..

Nu er jeg ikke skatteekspert, men der er nogle regler for i hvert fald nogle managerspil for max. omsætning og max. tilbagebetaling.

Så det afhænger lidt af hvilken licens, man har til at udbyde managerspil, hvor meget man må udbetale i præmier.. tror jeg nok :-)

https://www.skm.dk/skatte-tal/beregning/skatteberegn-ing/beloebsgraenser-i-skat-telovgivningen-der-reguler-es-efter-personskatteloven-s-%C2%A7-20-2017-2018

Af linket fremgår bl.a. dette:

“Ansøgningsgebyr ved 1 års tilladelse af managerspil ved spilleindtægt under 5 mio. kr. og tilbagebetalingsprocent på maks. 20 pct. (§ 42, stk. 5)”.