Forum

Jeg ville jo egentligt gerne lave et guldhold til Vueltaen, men må bare konstatere at præmierne for det første er meget svære at få fat i, og at man jo nærmest skal i top 5 for at mærke man vinder bare lidt, og det er dælme svært.

Derudover er 1.præmien en cykel? og ingen kontanter, bare fordi det er et cykelmanagerspil betyder det ikke jeg selv racer derudad på en cykel, så tror egentligt ikke jeg gider lave noget guldhold, der kunne godt være større præmier i hele top 100, og en 1.præmie med kontanter.

syntes i forvejen det er næsten umuligt at vinde 100kr, så man kunne få sit guldhold´s pris hjem igen, jeg har i hvert fald aldrig været i nærheden af præmiepuljen, hverken i Vueltaen eller andre managerspil herinde.

Hvis man kunne føle man vandt lidt ved at komme i top 100, ville det være bedre.. og ja den der 1.præmie..


Fuldkommen enig - godt nok ringe :-(

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Helt enig, men Swush har gennem flere år vist at de er 10000% ligeglad med hvad stamkunderne mener eller ønsker.

De lever stort på, at der desværre ikke findes et andet managerspil derude som har samme underholdning.

Samme sekund der dukker en ordentlig erstatning op, så er jeg den der er skredet det er til gengæld helt sikkert!!

De har vel nærmest internettets absolut ringeste tilbagebetalingsprocent..-.

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg har på et tidspunkt været ved at undersøge hvilke regler, der gælder for at udbyde managerspil, og jeg mener at kunne erindre, at alt efter ens licens til at lave managerspil, så er der grænser for hvor høj tilbagebetalingsprocenten må være. Swush kunne jo nemt af- eller bekræfte dette, og så ville tilbagebetalingssnakken vel kunne lægges på hylden :-)

Giver heller ikke meget mening at sammenligne med bookmakernes tilbagebetalingsprocent. Swush udbyder vel max 25 spil om året, bookmakerne flere hundrede om dagen, så de kan naturligvis tilbyde en meget højere tilbagebetalingsprocent.

Muligt Swush napper 85% af dit "indskud", men regn lige på, hvor meget du teoretisk står tilbage med, hvis du placerer et bet til hver etape hos en bookmaker, der kun tager 15% af dit indskud.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Gud Fader Bevares..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.