Forum

Altså mit hold er lige skiftet, så det ser ud til at jeg ikke har skiftet ud i går??? Jeg går totalt AMOK, hvis ikke det bliver lavet om igen!!! I kan kraftæderme ikke ændrer det med bagudrettet virkning! Jeg har forberedt mig til det her spil i FUCKING 3 måneder!! Jeg har rettet mig efter kl. 13. til at kunne skifte ud! Har sgu da heller ikke haft nogle af de ryttere, der var med i udbruddet alligevel! Hvem kan jeg kontakte! Altså jeg er mere vred end jeg kan komme i tanke om jeg har været!!!


Det er Jeres pisse fejl, så kan I rette tiderne til fremadrettet! I har fuldstændig ødelagt spillet for alle mine 3 hold! FØJ for helvede! Få det så lavet om igen!

Nej nej nej... Det er da forhåbentlig løgn...

Der er fanden da ikke nogle hold som skal straffes for at handle inden I lukker handlen, selvom etapen var startet i går... De folk som var gået i udbrud kunne da jo ikke bruge til en skid alligevel...

RIP SWUSH....

SWUSH?!

Nu bliver jeg for alvor sur!
Jeg ændrede mit hold kl. 09:30. Så ændrede jeg det klokken 12:30 ish, men valgte at ændre det tilbage til det som det oprindeligt var (altså det jeg havde ændret det til kl. 09:30).

Og nu ruller i mit hold helt tilbage til sådan som det var inden min ændring kl. 09:30???? Så nu har jeg mit enkeltstartshold.

Det her er noget af det mest latterlige, jeg nogensinde har hørt.

Det kan FANDME ikke være vores fejl, at I har givet mulighed for at lave handler i 35 minutter for lang tid. Mit hold blev fuldstændigt lige præcis, som det også ville have været, hvis jeg havde sat det inden 12:25, men nu ligger jeg så nummer 1866 i spillet i stedet for nummer 88 og har mistet over 700k.

Dermed er mit spil sådan set slut. På grund af jeres fejl. I et spil, som jeg har betalt penge for. Hold kæft, hvor er det fuldstændigt latterligt ud over alle grænser. Jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor amatøragtigt det er.

Jeg havde end ikke set at etapen var startet, men troede natirligvis på hvad i skrev i jeres handelsdeadline.

Det er altså en forkert beslutning - hvis den står fast så må jeg nok sige at jeg er lidt rystet....

Kære Swush,

Jeg vil prøve at forklare det, så simpelt som muligt.
Jeg ændrede alle mine 5 hold mellem 09:30 og 10:00 i går, søndag d. 12 maj (altså 2½ time inden etapestart).
De fem hold er:
SpaniakkenFlecha
27 kræfter tilbage
22 kræfter tilbage
Køre igennem ild
Mellem 1 cm og 300 km

Jeg valgte så at lave nogle ændringer kl. omkring 12:30, hvorfor jeg annulerede tidligere handler (dette gjorde jeg på 4/5 hold, men ikke på SpaniakkenFlecha). På det hold der hedder Mellem 1 cm og 300 km valgte jeg igen kl. 12:45 at ændre tilbage til det hold jeg havde sat kl. 09:30.
Resultatet af dette her er, at i nu har lavet 4/5 hold til mit enkeltstartshold til 1. etape, når i kunne rulle mine transfers tilbage til dem jeg havde lavet mellem 09:30 - 10:00. Det er en SKANDALE, og jeg forventer at det fixes inden etapestart i dag (mindst 30 minutter inden, så jeg kan nå at ændre til 3. etape). I jeres system må i kunne se at alt det ovennævnte stemmer (bevares jeg begyndte måske at ændre nogle hold kl. 09:20 og sluttede 10:10, men jeg er nogenlunde sikker på tidsrummet).

Hurtigt svar ønskes.

Hilsen Rasmus

Sendt til jeres support mail.

Ja, jeg lå nr. 84, og er jo også færdig i spillet nu i stedet... SWUSH har ødelagt spillet for mig, selvom jeg har rettet mig efter deres regler, og ikke har snydt... Mine hold ville jo åbenlyst for enhver også have været de samme, selvom jeg havde skiftet inden etapen startede, da jeg ikke har nogen af rytterne fra udbruddet. Desuden er det ikke noget nyt, at spillet lukker efter etapestart... Det er sket før. Skal alle de resultater så også rulles tilbage fra tidligere begivenheder! Få styr på jeres lort fremadrettet og hver glad for at ingen fik noget ud af at snyde i går, og så lad vær med at straffe alle os andre, der ikke har snydt!

Jeg er grædefærdig!

Ja, jeg lå nr. 84, og er jo også færdig i spillet nu i stedet... SWUSH har ødelagt spillet for mig, selvom jeg har rettet mig efter deres regler, og ikke har snydt... Mine hold ville jo åbenlyst for enhver også have været de samme, selvom jeg havde skiftet inden etapen startede, da jeg ikke har nogen af rytterne fra udbruddet. Desuden er det ikke noget nyt, at spillet lukker efter etapestart... Det er sket før. Skal alle de resultater så også rulles tilbage fra tidligere begivenheder! Få styr på jeres lort fremadrettet og hver glad for at ingen fik noget ud af at snyde i går, og så lad vær med at straffe alle os andre, der ikke har snydt!

Jeg er grædefærdig!

Jeg skrevet det samme direkte til Swush. Jeg forlanger at få enten mine points eller penge tilbage for spillet - ellers er jeg færdig som kunde her i butikken.

Daniel Lystrup Larsen2.550Top 10%Top 10%BronzebægerValideret KontoPræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderTop 1%
Managersystemet som Oddset brugte i 2011 og tidligere, og som blev udbudt af Enetpulse, var et bedre managersystem.

Det samme er også sket for begge mine hold.. ikke i orden!!

Jeg fatter simpelthen ikke, at de kan ødelægge det så meget for alle de mange, der har sat hold op til deadline i fuldstændigt god tro og ikke har ændret det mindste på deres hold, i forhold til hvis det var sat tidligere. Hold kæft, hvor er det en fuldstændigt vanvittig beslutning.

  1. 9: Det kan jeg umiddelbart tilslutte mig. Selvom jeg ikke forsøger at hidse mig unødigt op. Og også anerkender at jeg har haft stor glæde af Swush.

Men det er simpelthen for dumt - INGEN kan have haft mere en minimal fordel af at have kendt udbryderne. For mig var det ret klart at med fem top-sprintere kunne det ikke blive andet end en sprinteretape og jeg kunne aldrig have drømt om at have en udbryder på holdet.

Faktisk er den eneste situation jeg kunne se en fordel i var hvis en af de ryttere jeg havde planlagt var gået med i udbruddet - så havde jeg nok valgt han fra ;)

Forventer et svar. Hvis deres system ikke kan fixe min situation vil jeg have pengene tilbage, og hvis jeg ikke får det lægger jeg aldrig mere en krone i den her rodebutik.

Fedt design forresten. Elsker den sorte baggrund.

Altså er der seriøst nogen, der har haft en fordel af at stille hold i sidste sekund? Er der bare én?????? Det er der jo ikke! Det ville ikke være gået ud over NOGEN som helst, hvis Swush bare havde fortsat som ingenting.

Hold kæft, hvor er det en skandale.

Jeg bliver alvorligt skuffet hvis ikke mit hold bliver som jeg satte det op i går, da jeg i god tro fulgte jeres deadline, og det er JERES fejl!! hvis ikke mit hold bliver som jeg satte det i går inden 3 etape er lukket for handel, vil jeg gøre følgende.

1. forlange mine penge tilbage for det her spil.

2. forlange en kompensation for den tid jeg har brugt på ingenting op til det her spil´s start, kun for at blive hægtet helt af på JERES fejl.

3. ALDRIG spille jeres spil mere, selvom jeg ellers plejer at deltage i en del af dem.

Mit spil er slut hvis i holder fast i jeres beslutning, og det er simpelthen IKKE i orden.

Mener også det skete i vueltaen sidste år hvor der kunne handles lidt efter etapestart. Der blev handlerne ikke ført tilbage?

Den eneste acceptable måde at håndtere situationen er at beklage fejlen i en mail til alle spillere, men bibeholde pointene, da INGEN har haft fordel af det og man ikke ønsker at ødelægge spillet for alle de kunder, der i god tro har kigget på deadline og sørget for at få skiftet deres hold inden denne! Spillet fortsætter og ingen er blevet snydt for noget som helst... Hvorfor straffe en hel masse mennesker, når man kunne straffe ingen?? Det er forfærdeligt!

Skal ikke bidrage med noget yderligere til emnet, men kan godt forudse at dette godt kunne gå hen og blive den største skandale jeg lige kan huske der har været i spillene her! Anbefaler at Swush dropper mandags wienerbassen og går ind i konferencelokalet og foretager nogle kvalificerede beslutninger akut krisestyring er vist ordet!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er jo komplet håbløst det her!!!
Jeg har lige tjekket op på Giroen's hjemmeside etatpen i går skulle jo så have startet 12.10. da det er det officielle tidspunkt man finder der.
Og så bør I nok også rette dagens deadline til 12.09 og ikke 12.14 som I skriver nu, eftersom er det der fremgår af deres hjemmeside.

Synes godt nok ikke det er i orden det her.
Det her kunne hvis godt være klaret med lidt mere fingerspitz-gefuhl.

Og så skal man måske også lige overveje at have en mand på job i weekenden der kan handle lidt på de henvendelser der kommer ind der
og ikke bare lige lave en eller anden hovsa løsning mandag formiddag inden de har fået deres wienerbasse

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@19
Km 0 til dagens etape er kl 12.14 så lige den del er rigtig nu

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Drop runde 2, og rul det hele tilbage til stilling og ryttere, folk havde ved start i runde 1..

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kom nu for fanden med et svar, Swush!

Det kan simpelthen ikke passe, det her. Det er helt absurd.

Fra en anden tråd

Hej alle sammen

Vi beklager, men der er desværre sket en fejl i forbindelse med handlen til 2. runde i Girospillet - og overvågningen har heller ikke fanget jeres henvendelser, hvilket vi også beklager.

På grund af at handlen var åben til kl. 13.00 og etapen startede kl. 12.25, så har vi måtte tilbagerulle alle handler som er sket efter søndag kl. 12.25 - det vil sige også dem som er lavet i dag, mandag!!

Der er netop sendt mail ud med yderligere information til alle som har handlet, men tjek gerne jeres hold og kaptajn valg til runde 3.

Hvis I har yderligere spørgsmål, så skriv gerne en mail på support@swush.com.

Med venlig hilsen,
Jens, Holdet.dk

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@21
Ikke hvis man kigger på etapens forside.
http://www.giroditalia.it-/eng/stage/stage-3-2019/
Det er så muligt at man kan click yderligere et par lag ned og finde flere detaljer.

De ruller lige et par kilometer inden starten går 12.14

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det kan seriøst ikke være rigtigt !!! Få det fixet!!

FÅ NU TILBAGERULLET DE POINT. I HAR SKABT ET ELLERS IKKE EKSISTERENDE PROBLEM. INGEN HAVDE FORDEL AF AT SKIFTE HVIS DE HAVDE HANDLET I OND TRO. DET ENESTE I HAR GJORT ER AT BELØNNE DE FOLK DER HAVDE TAGET ET ELLERS DÅRLIGERE VALG FØR DEADLINE MEN SOM BLIVER TILBAGERULLET TIL ET POTENTIELT BEDRE VALG OG DET STRAFFER FOLK DER HAVDE KORRIGERET DERES VALG INDEN FOR DEADLINE TIL ET BEDRE VALG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!

Hvis ikke de hold er tilbage inden 3.etape hanmdel lukker, håber jeg at alle i der spiller herinde vil gøre som jeg, og boycutte SWUSH! .. og forlange pengene tilbage, jeg gider faktisk ikke bruge en masse tid på INGENTING igen, så jeg vil ikke spille nogen sopil herinde mere, hvis det ikke bliver rettet op, jeg håber andre gør det samme.

Jeg vil tro, at vi nu er så tæt på deadline, at Swush simpelthen bare har valgt at gå planken ud og lukke ørene for alle de fornuftige argumenter, selvom de kunne have nået at omgøre beslutningen 924 gange i løbet af de sidste timer.

Skandale.

Og næste spændende spil er Copa Amerika - uha og wow for en oplevelse - men mon ikke alle der plejer at spille med i alle spil, lige tænker sig om en ekstra gang her

Uden kompensation får de ikke 1500,- / året ud af mig. Det er stensikkert.

For min skyld kan de beholde pengene, det klarer min økonomi nok - men glæden ved spillet kunne de have givet mig tilbage. Og som der skrives - der har været masser af tid til at lave elevens beslutning om, men intet er sket.
Men eleven er sikkert i gang med at give omgange på Cafe Victor

Hvor bliver det her firma bare mere amatøragtig for hver dag der går. Her har i Danmarks bedste platform for fantasyspil og idioterne formår alligevel ikke at udnytte det.

Tak fordi i lige har ødelagt meget af glæden ved Giroen.

De fleste ting gik galt, da Swush satsede mere på design for "gamere" og brugte sin tid på den slags... Nu ser vi virkeligheden.. Verdens bedste managerspil, blev pludselig til noget " miskmask" for at tiltrække et publikum der slet ikke var der... Tillykke, Swush.... Og synd for os der bare ville spille managerspil.... I har fejlet TOTALT... Kom tilbage, og spar os for farvelade og usmarte tiltag. Brug kræfterne på igen at lave nogle sunde spil for managere der bare ønsker at dyste mod hinanden... :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS.. Det er jo tydeligt, at stort set ALLE spil har færre og færre deltagere... Wonder why :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Sjovt du skriver det John men det er jo ikke rigtigt selvom det virker som om swush gør hvad de kan for at få det til at lykkes

Giro 17 - 1512 og 1769
Giro 18 - 1936 og 1965
Giro 19 - 2151 og 1975

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg tror sådan set heller ikke at deltagerantallet går tilbage, og det er nok desværre netop det der er problemet!

Deres spil er så godt, at alt det forfærdelige lort de laver udover spillet, de lever kunderne med! Det samme med de forsvindende små præmier! Vi accepterer det hele, fordi deres spilplatform er så god :(

Men derudover er jeg enig med John. Koncentrer jer nu om at jeres produkt blir så godt som muligt istedet for alle de sideprodukter med podcast, nyt design osv! Os der interesserer os for eks cykling skal nok høre podcast, læse artikler osv alle mulige andre steder! Det er også en del af det sjove ved det, at finde informationerne selv...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ingen svar på forum og ingen svar på mail. Har i kaldt studentermedhjælperen ind på job i dag? Sikke en ilddåb han/hun kunne få!

Bennedbæk.. Jeg tænker ikke på Giro som sådan.. Bare på næsten alle spil herinde, som sådan.. Kan da huske hvor vi var over 100.000 deltagere i SAS... Og de fleste andre har også faldende deltagerantal... Trist, nu hvor Swush netop gik sammen med Danske Spil. Så burde det være omvendt... For ringe præmier, spilleflade og konkurrence fra andre.. Må være grunden... Men det er jo lige modsat hvad Swush havde regnet med .... De troede at de kunne smarte tingene op med flotte farver.. Det gik galt.. Det må vi bare sande.. Der kommer til stadighed nye spil til os managere i fremtiden.. Mange er her allerede, og mange er gratis... Swush satsede på os "gamle" managere. Og fejlede.. Trods reklamer osv... Desværre ser jeg ikke dette site om et par år... Grundet amatøragtige fejl, dårligere og dårligere præmier osv... Eks er at vinderen af eks CL, vinder en pengepræmie.. Og en tur for EEN til fodboldturen.. Danske Spil udbyder SÅ mange lod til den tur.. Men KUN een til vinderen af CL... Hvem ville dog ikke gerne have en ven med ? Latterligt :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Swush er så stor en overskudsforretning, at man med sådan et 100% selvskabt skandale kunne forvente, at de brugte en del af overskuddet til at kompensere spillerne.

Tilbagebetal samtlige hold i girospillet, men fasthold præmierne.

Det ville trods alt vise, I mener det alvorligt. Og alvorlighed er en følelse vi har brug for at mærke nu, - i kontrast til denne følelse af ekstrem amatøragtig ligegyldighed man føler der nu styrer dagsordenen på kontoret.

God idé, Darkfloater.. Så kunne de da se tilbage med æren i behold... Tror desværre ikke det sker.... Swush er blevet for indavlet til at se egne fejl... Desværre...
Det managerspil man engang elskede så meget, er blevet en tynd kop te... Fejl på fejl, og ikke rigtig det man kendte før i tiden.. Æv :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3