Forum

Hvem er de bedste enkelstartsryttere i år ?


gerne nogle billige?

Dem der kører hurtigt.

Bare et forslag til dig KiKKasperKiK. Man skal ikke spørge om enkelte ryttere på forum medmindre man gerne vil svines til.

Sådan har det været de sidste par år og tror ikke at der er lavet om på dette til i år.

Hilsen Kim

kimzeutner@live.dk20.675Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

Lieuwe Westra er et godt bud.
Han blev nr. 2 på enkeltstarten i Paris-Nice.

Man kunne også researche selv... Det kan tage lang tid, men det gør det også for os andre.

TommiFalk12.975Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Man kunne også bare følge med i cykelsporten generalt.

Hvorfor skulle man dog det? Det er da nemmere at få andre folk til at gøre arbejdet for sig...

Brugernavn ukendt154.325GuldpokalSølvbægerPræmievinderGuldbægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
The best to ever do it

Ja, ligesom i håndbold

Jakob Fuglsang

Det var da en mærkelig holdning og hav, Hjælp ham eller lad vær med at besvar hans sprøgsmål....

Når men jeg har da ikke noget imod og dele lidt ud af den smule jeg ved.

Simon Gerrans
Sylvain CHAVANEL
Luis Leon SANCHEZ GIL
Andriy Grivko
Gustav Erik LARSSON
Rein Taaramae
Patrick GRETSCH
Jerome Coppel
Fredrik KESSIAKOFF
Patrick GRETSCH
Brett LANCASTER

Har alle kørt en top 15 ind i år på enkelstarter eller prologer. nogen har flere ind andre ;)

Peter Meinert!

Paplo6.065Top 10%Valideret KontoBronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Følg aldrig nummer 1. Ellers vil du altid være nummer 2.

Syntes ikke det er en mærkelig holdning. Folk må da selv finde ud af hvem de skal vælge. Det er rigtige penge vi spiller om ikke matadorpenge.

Jeg bruger en del tid på at prøve at finde ryttere til i år. Ved at der er mange andre der gør det samme.

Men det er selvfølgelig et frit land vi lever i.

Kim

kimzeutner@live.dk20.675Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

Ja men allerede der er du jo langt foran en person som ham og andre da søge efter hjælp, de kommer jo aldrig nogen sinde til at vinde, eller top 100 for den sags skyld.

Synes bare det mærkeligt at folk bruge tid på sådan et forum, "når de ikke har noget at gøre her" De kan da bare nævne en rytter de ved som er nogen lunde, eller lade helt vær med at svare ham....

Ole Ritter ...

Arghhhhhh .....

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Som jeg skrev til sidst. Det er et frit land vi lever i.

RMIR: Jeg satser på Jørgen Emil Hansen. OL 1972. Gik i skole med hans søn.

kim

kimzeutner@live.dk20.675Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

Hvor mange enkeltstartsryttere skal man have på holdet???
Det bør være muligt selv at finde ryttere til sit hold. Vil man hjælpe, så fred være med det!
Kan man ramme en kat. 3-4 rytter, som skraber en masse point sammen, så er man kørende

  1. 14 Kim, glæder mig til at give dig baghjul i prolog, hvor du jo ikke spytter en masse matadorpenge i:-)

..

Interessant spørgsmål omkring hvor mange enkeltstartsryttere - For der er ikke noget entydigt svar, men man kunne jo godt jo godt tænke sig at finde den rette formel - og hvis man laver flere hold, så blot fylde op med forskellige ryttere i den samme formel.

Et "kvalificeret" bud for en formel:

Klassementsryttere: 3
Sprintere : 2
Enkeltstartsryttere : 1
Vandbærere/etapesejrskand-idater: 3

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 15.

Jeg trænger også til at få lidt spanking, så du kommer bare med alt hvad du har. :-) :-)

Kim

kimzeutner@live.dk20.675Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

tony martin.

Ikke meget der har ændret sig de seneste fem år :) Ren deja vu.

@5
Man burde også følge med i skolen .Generelt.
;)

Vulpius7.070Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Stærk tråd at genoplive her