Forum

Jeg har personligt brugt en stor mængde tid på at få sat det rigtige hold. Så da vi nu er startet kunne det være sjovt at se hvilke ryttere der er valgt.
Jeg vil starte:

Schleck/Contador

F. Schleck / Martin / Farrar

Gesink / E. B. Hagen

Capecchi / Burghardt

Har specielt været i tvivl om 4. kategori :) Kunne virkelig ikke finde nogen interessante der.
Håber nogle andre også vil offentliggøre deres hold.

Go' tour alle :)


Contador/ Cavendish

Schleck/ Basso/ Farrar

Gesink/ Menchov

Szmyd/ Morabito

Menchov som Kat. 3 kan ikke andet end at imponere...

contador /cavendich
vinokourov /farrar /t.martin
s.spilak/ e.b. hagen
wegelius /g.bole

Zulle / Rominger
Bugno / Chiapucci / Jimenez (den spanske mester)
Finnen Lauka / Abdoujaparov / Berzin
Rolf / Bjarne

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

Cancellara - Wiggins
Martin - Ferrar - Martinez
Taaramae - Gesink
Tsurruka - Scmyd

PS 430023.765PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Spændende valg i fjerde kategori. Jeg fortryder lidt at jeg ikke valgte Gerraint Thomas - havde ham sgu på holdet, men fravalgte ham -.-

Ellers er jeg sgu meget godt tilfreds med prologen. Ser umiddelbart ikke ud til at Menchov har ramt formen, men det er måske endda for tidligt at sige.

Iøvrigt godt at se Armstrong (og generelt Radioshack) så oplagt. Det bliver en spændende duel mellem ham og Contador.

Også godt med lidt gøgl i tråden - tak til #3 :)

@3
Godt hold efter min mening, men er Zulle ikke langsynsskadet?

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er sgu da lige meget, når man har Jimenez - den spanske mester.

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

Jimenez vinder ikke Touren i år. Han er lidt nede for tiden.

Torben Aaby Nielsen25.720PræmievinderBronzebægerBronzebægerPræmievinderPræmievinderGuldbægerBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Præmievinder
Folk uden pære, ævler

Han vandt da Open de France i weekenden,,,,, Eter omspil...

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Henrik, jeg synes det er snyd at du må stille med 3 ryttere i kat 3 ;-)

Et ord: Guldkort

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter