Forum

Hej Swush. I var rigtig gode til at trække pengene, her op til deadline. Men men hold er ikke aktiveret.

Men der mangler 89 kroner på min konto.

Hvordan får jeg dem tilbage, uden at skulle igenne,m et email helvede?

MartinHJ3.265PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Samme sket for mig, men på 4 hold... Håber de tæller som aktive, vil hellere det end at have penge retur :)

Jeg vil lige gyldigt hvad. Det var inden for deadline, og jeg vil ærligt talt ikke have min anfører som målmand.

Er dette her et seriøst foretagende?

MartinHJ3.265PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Det samme er også lige sket her. Jeg er også blevet trukket penge uden mit hold er aktiveret.

Samme problem her.
Her er der endda trukket dobbelt, da jeg forsøgte både på pc og mobil.
Har aldrig oplevet det før, kun læst om andre det har.
Ikke for heldigt...

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Samme for mig

Det fede er, jeg ikke kunne ændre min anfører, fordi jeg ikke måtte ændre i holdet, da deres side "arbejdede".

Så selv hvis det bliver aktiveret, er det med en målmand som anfører.

MartinHJ3.265PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Det er også sket for mig :/ Håber at de vil få os tilmeldt til 1. runde, så vi ikke går glip af spillet.

Sket også her. Aktiverede det bare to gang, så de trak 2*89kr uden at holdet er aktiveret??

Jeg vil egentlig ikke være tilfreds med runde 1, så lange jeg ikke har fået muligheden for at ændre i et hold op til en runde.

Jeg aktiverer et hold, og derefter ser på, hvem der ville være den bedste anfører op til spillet starter. Denne mulighed har jeg ikke fået.

MartinHJ3.265PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Mit hold er nu aktiveret, de havde problemer betalingstjenesten... Heldigvis havde jeg valgt den 'rigtige' anfører.

Hej Alle sammen,

Beklager vi ikke fik svaret i går. Som Jesper Kristensen0 også er inde på, så havde vores betalingsleverandør problemer kort inden CL-start, som gjorde at man ikke kunne betale for sit Guld-hold.

Vi er i gang med at gennemgå alle holdene og få styr på det hele, men I kan være bevidst om at I selvfølgelig ikke kommer til at betale for noget, som I ikke får. Alle holdene, der fejlede i går er nu aktiveret, så de er med i første runde.

Hvis man satte et hold kort inden spilstart, som man ikke ønsker aktiveret - eks. pga at man ikke kunne skifte kaptajn - så skriv en email til support@swush.com, hvor du oplyser dit brugernavn og det pågældende holdnavn, så sørger vi for at deaktivere dit hold og refundere betalingen.

Mvh Jens, Holdet.dk

Så må man da håbe at det kun er ret få der feks helt tilfældigt har fået J Felix som anfører - det har en del kan jeg se (giver absolut ingen mening at vælge ham med fortsæt) - for så går det jo ud over en del andre i spillet. Sikken noget rod.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name