Forum

At man har fået ganske gedigen indsigt i de forskellige Europæiske ligaer, og man derfor er i stand til at stille et FULDSTÆNDIGT FANTASTISK CL hold???

Sådan er det for mit vedkommende - Der er simpelthen ULTIMATIV kvalitet på samtlige pladser, og det er helt utænkeligt at andre kan have sat et bedre hold.

Men, Nej, - det kender I sikkert ikke til!

BRING IT ON!!!!!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kender det.. RMIR..
Er også fra SundbyØster....
Sov der i Onsdags foran hallen fordi jeg ikke kunne finde hjem...!
Fuck det var koldt..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Gik faktisk og overvejede, om jeg skulle lave et CL hold, men så stillede jeg mig selv ?’et “hvor meget forstand har du egentlig på de europæiske ligaer”? Har en smule kendskab til Serie A og prl, men ellers er jeg mere eller mindre blank.

Så nej, -det kender jeg ikke til!

IT’S OFF, IT’S OFF!

Kom vist forresten til at anmelde dit indlæg RMIR, så hvis du er blevet banned, er det min skyld😬

@3 Tænk ikke på det - Tror ikke de tager sig af anmeldelser til mine indlæg! De er vist blevet resistente ift det, da der sidder en eller anden rødmosset spasser og anmelder en hovedpart af mine indlæg.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

😂

Jeg har forresten også anmeldt flere af mine egne indlæg igennem tiden og er endnu ikke blevet straffet nævneværdigt..

Ingen havde fidus til Liverpool, slet ikke Napoli, som tog dem hårdt bagi ...

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skulle det forestille at rime?

Dit 8-16 job med at skrive festsange for de andre på hjemmet må da hænge i en tynd
tråd.

Ift dit fuldstændig fantastiske CL hold, har du på et tidspunkt overvejet at researche forud for en managerrunde? Når UEFA f.eks skriver i deres optakter at Morato er ude pga skade, så virker det en anelse bøvet at sætte ham på sit hold.
Især når hans oplagte afløser koster 2,0
Men sådan er vi så forskellige, nogen sætter hold i blinde på baggrund af poplisten.

@8 .... feeeedt, og tak, jeg øver mig fortsat på rimene, og det er ikke altid de sidder lige i skabet - Meeen, Napoli og Bagi er da vel nogenlunde ædruelig - og så var den jo tæske sand! Og i øvrigt helt forudsigeligt - Når et mellemvare SerieA mandskab møder et middelmådigt PL mandskab skal Italienerne være markant bedst - længere er den ikke!

Du fanger mig sgu spot-on med ham Morato - og for helvede hvor jeg bandede da jeg opdagede det - for sent - og "sjovt" nok havde jeg naturligvis set det, og tidligere fået den rette mand ind, men så skete der lidt ændringer da holdopstillingerne kom og så smuttede den sgu ...

Men PYT - samlet set gik det da "godkendt" . men heller ikke bedre - og du ved UDMÆRKET godt at jeg fyrer kanonen tilbage til dig, for uanset FEJL så havner jeg med mit eneste hold bedre end du gør med hele din vifte af hold - Utroligt egentligt at du ikke når lidt bedre op med alle de hold!

AMATØR!!!!!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@8 For øvrigt er det mega tydeligt hvor det går helt galt for dig - ser ud til at du på hele viften af hold er allin på ham negeren på midtbanen - den er jo hel gal, og så til den pris - du kunne jo havde fået langt mere relevante Reuss til den pris plus overskud til at forbedre dit hold på andre pladser.

Håbløst ... og tilmed med udsigt til at selvsamme neger skal på banen i Madrid i næste runde - så han får ikke et ben til jorden!

Jeg har allerede foretaget mine udskiftninger - og oppe foran er der nu den trio som kommer til at blive stående lige indtil semifinalerne - og det eneste der skal tages stilling til er om hvorvidt armbåndet skal på Haaland, Lewan eller Mbappe!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Smed.Blev Ged baberet,,Det ligger helt fast...;

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Yes ... han blev lige flået i røvskægget der.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name