Forum

Kunne være lækkert med et manegerspil til Europa-league næste år. Savner at have mere på spil om torsdagen. Kunne det være en mulighed swush?


Johnny - kan du ikke finde en bankohal der spiller om torsdagen til Sværke

Der er en kvindelig sexolog i Randers, som afholder tissemands bingo
hver torsdag - der kan Sværke o.a. interesserede ha lidt på spil, hvis dagen
blir for lang..

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Else har dogging events på faste ugedage - torsdage er der glory samling på antvortskov rasteplads.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@3

Endnu et uimodståeligt godt tilbud til alle indehavere af Guldkortet Plus +

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Ja.. Os med Basis+ Kortet må nøjes med Amagerfælled og Ørstedparken..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Else checker ingen kort .. hun vil bare gerne ha en hæderlig størrelse - Smed har ingen adgang! Glory aftenerne kan i øvrigt varmt anbefales - efter hun har fået tandprotese har hun fået en forrygende teknik.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det vil jeg huske, hvis holdet ikke laver et managerspil. Bare langt fra Frederiksværk til Randers. Men et stort plus at man på forhånd ved, at smed ikke er tilstede.

Wooot - Elsepigen med Bing & Grøndahl i over- og undermund, - og gabet
fyldt op med proteselim, det lyder squ kinky..

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Har lige kidnappet en kat.!..
Nok om det..Den tar vi senere..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

@ 9
Til roden ?

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Glory Glory..
Tror jeg springer over eftersom jeg alligevel ikke er kvalificeret, kan iøvrigt heller ikke om torsdagen.
Nåh NU ved jeg hvorfor de kalder mig kleinsmeden ude i byen, tak for info gutter!

Laver en Sennepkat.. Det er faktisk ret sjovt..
Noget være svineri...De gnubber røv på både loft og vægge..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Tror den hedder Mi Jav. Og er fra Nordkorea..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Min Nordkoreanske kat sidder bare og glor og ser dum ud..!
Tror bare jeg lukker lortet ud igen..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Hvis den kan gå på loftet vil jeg mene du nok kan sælge den.
Har RMIR ikke nogle forbindelser hos byens kattemødre?, Else mente han lugtede sådan lidt surt i det sidst, men vidste ikke om det bare var pga den manglende hygiejne

Der er ikke helt den samme service på hjemmet mere og han bliver kun vasket hver anden uge nu

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hun skal sgu ikke brokke sig ... jeg plejer at være ret grundig med hendes vådservietter hun har på natbordet- men sidst var hun løbet tør, og så må hun sgu leve med at de første sug bliver en lidt blandet fornøjelse.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja og efter det tredje og sidste mundbevægelse får du igen lejlighed til at grynte veltilpas og mumle "Åh ja godt Else, vil du hjælpe mig med at ringe efter en flextrafik så jeg kan nå hjem til kl. 15, der er vaniljekranse til kaffen om torsdagen, det ved du nok Else"

Det er jo fuldstændig vandvittigt det her...
Min Nordkoreanske kat vader rundt på loftet..!!

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Bor i hus..Tror den leder efter Mår..

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Smør halen ind i vandbaseret plastikmaling - så får loftet en gang
forårsmaling når den alligevel tøffer rundt deroppe!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Meget mærkelig tråd den her ... folk er virkelig rablende gale. Skønt.
Tilbage til bolden - sidder og har CL i baggrunden med Liverpool og Villareal - Gu ved om det er pga et par års nogenlunde vellykkede resultater - feks at de jo nok er næstbedst i PL - at holdet er så infamt irriterende at se på. En ting er at 7-8-9 af spillerne har galopperende storhedsvanvid - men behøver de virkelig at have en infamt irriterende attitude??? Kors for nogle selvoptagne bolchehoveder. Ved ikke hvem der er værst- der er mange om buddet - den værste er nok ham der Trent-Arnold - en ting er at han er grim - han går også rundt som en selvoptaget spade. Henderson er en idiot og råber og skriger efter hver eneste dommerkendelse - fjolset ryster på hovedet og slår ud med armene selv når et indkast forsøges at skal gå egen vej, selvom enhver kan se det modsatte. Selv Tiago har klubben fået ødelagt ... kæft en lorteklub. Nå ja, må da lige nævne at Diaz virker både ret god og ham har de endnu ikke fået ødelagt.

Ged barberet!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har lige skåret chippen ud af nakken på min Nordkoreanske ven..
Jack Bauer style..
Det viser sig den er fra Tårnby.. Og hedder Ib.

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Bla bla bla.

Interessant at observere RMIR´s hold i diverse ligaer, både i håndbold og CL fodbold er det hans basishold der ligger klart bedst.

At opnå dette kræver intensiv mangel på research samt vedholdenhed udi kunsten at foretage de værst mulige handler, og dette hele spillet igennem.

En manager på højt niveau, der, i lighed med Else, ofte har det hele i munden.

PS - Liverpool er verdens stærkeste fodboldhold lige nu, er de fleste eksperter vist enige om.

Else er død.. Rip.
Snøft.

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

@ 25
Har godt hørt det.. Trist.. Men den gode nyhed er så at hendes søster endelig er klar igen, efter et større renoveringsarbejde på egen krop. Glinsende Gitte er således klar til at overtage kunderne fra Vestsjælland i de gamle lokaler tæt ved Jyderup.. Mon ikke de velkendte stamkunder kommer strømmende til ? Jeg tror det... Kan man fremvise dokumentation på elendigt managerspil, vil man tillige få rabat på urinslæden... What´s not to like :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg tænker Smed..Og RMIR..
Uden at nævne nogen navne...

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Men at få en vinder af både Guld og Sølv kæmpe pokaler til at fremvise dokumentation på elendigt managerspil kræver nok lidt kreativ bogføring og jeg tænker ikke RMIR her

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Har fuldstændigt mistet orienteringen på det som ellers var en begavet, nærværende og humoristisk tråd. Sådan går det når en amatør humorist pludseligt tager over - lidt som ham den bøvede, rødmossede og kiksede onkel som altid skal holde pinlige taler - som ingen fatter meningen af.

Tilbage til essensen - Else lever i bedste velgående og er frækkere end nogensinde med hendes føjelige gummer.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kan I ikke sminke hende med noget edderkoppespind og nogle ligpletter
så hun ser helt gusten ud - det skal der nok være kunder til..

Jack Bauer was here

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Hvor er det dog smukt at se det comeback af Real Madrid - sikken en kamp i det som er soleklart den moralske finale. 2 hold som byder hinanden perfekt op til dans. De suveræne mestre fra PL og de tilsvarende suveræne mestre fra La Liga. Lidt tyndt at den ikke også på papiret er den reelle finale.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mon ikke det bliver 4 titler til LFC og 0 til ManC?

Heldigvis ikke. Kongeklubben er igen leveringsdygtige.

Så... hala Madrid.

Hvad står den?

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

0-1

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lidt tam og ikke mindst helt forudsigelig finale. Som nævnt ovenfor var kampen imod City den rigtige finale.

Sådan Real .. Viva La Liga som stadig bare er klodens stærkeste liga ..

Ged flejnet!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name