Forum

Så var den gal igen i dag, denne gang med hensyn til Champions League.

Ikke færre end 5 mails - på cirka 5 minutter - fra den samme bruger (jbp69) med en invitation om at deltage i en gruppe kaldet "Alle kan være med" eller noget lignende.

Disse mails kommer, hver eneste gang et nyt spil på Holdet starter. Det må da være muligt at blokere? Hvad i helvede skal jeg deltage i en pulje, hvor alle kan være med, for?? Det gør jeg jo allerede, i og med at jeg i det hele taget opretter et hold - så spiller man lige præcis med/mod alle.

STOP DET SPAM!


Ikke fra mig….
Men du burde kun kunne modtage en mail om at deltage i en miniliga ellers fatter jeg ikke noget af det her miniliga
Men det har virkelig også været en kæmpe fejl af swush, det gamle var så meget nemmere at styre for os der er med i alle spil og med i flere forskellige grupper

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Rettelse: du har ret, det var angående at være med i en “miniliga”. Jeg skrev “gruppe”.

Hvorom alting er: Jeg har ikke brug for disse invitationer/mails fra folk jeg ikke kender, og slet ikke 5 styk omhandlende det samme lort. Det må da kunne blokeres. Swush?

Har du skrevet til dem?
Når og hvis vil jeg gerne hører deres svar :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark