Forum

Hvorfor er præmierne blevet devalueret for spillet, så 2.Præmien er 10k og 3.Præmien 5k. Det er et A spil og burde vel have samme præmie struktur som andre A spil, hvor 2.Præmien er 15k og 3.Præmien 10k.


Formentlig fordi der er kommet så mange forskellige fodboldspil. Så i stedet for at alle deltager i det samme spil (hvilket giver højere præmier), så er publikummet nu spredt ud på mange forskellige spil (med lavere præmier). Bare et gæt. Hvis det er rigtigt er det til gengæld nemmere at vinde en præmie, når der ikke er så mange med..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

@Tsartas
Normalt skal man skrive direkte til swush for at få svar, men det lykkes så åbenbart alligevel på forum denne gang

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak for svar Thomas og Benned! Har før skrevet direkte til dem, men tror de er ved at være trætte af mig. Jeg dropper Champions League i år og formentlig flere spil fremover, da dette ser ud til at være en generel tendens :)

Har præmierne ikke været flade i lang tid? :)

Jeg tror, at det er fordi de 59,- er for produktet, mens de sidste 20,- skal ses som præmier, når man betaler 79,- for at spille med. Det synes jeg så måske er liiiige lidt skævt, men sådan er det jo.

Jeg er egentlig bare glad for, at der ikke er bondefangeri med, som da et af spillene blev annonceret med 'Præmier for over 1.000.000', fordi de der sejlture blev medregnet.

De er jo ikke fordi at Swush betaler 548.000,- for de 500 sejlture som top500 får i 1. runde af CL-manager. Hvis de gjorde, så ville jeg i hvert fald anbefale at droppe dem og smide dem i præmiepuljen på anden vis - det ville tiltrække kunder til biksen :)

Ja jeg er jo også færdig med de fleste spil men det et mest pga pop listen og alle de optakter der bliver lavet af folk swush åbenbart betaler for at lave med deres ekspert viden men som så også spiller med i spillene

Pengene kunne passende går til præmier istedet for

Svigersøn har skrevet til mig de sidst 2-3 dage med alle mulig genialle valg til NFL pga skader på andre på holdet, men det jo spild af krafter for swush sender besked ud om det samme på den ene eller anden måde

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Helt enig, Benned...
Der er efterhånden gået så megert "curling" i det, at ingen behøver at bruge ret meget tid på tingene. Div eksperter sætter jo holdet for dem, der ikke selv gider bruge tid på at finde det optimale hold. Det eneste gode ved dette, er dog de famøse røde krydser, som vel mere er vild, end vejledende :-) Dertil udvandede præmier. Så få dog en Cruisesponsor hvor man føler der er værdi i præmien. Disse Minicruise er jo intet værd. Så hellere 10 cruises i Caribien, end 1000 til Oslo. Det lader også til at Swush er faldet til patten, og har erstattet kvalitet med kvantitet. Jo flere ligegyldige ligaer jo bedre, synes være deres forretningsmodel.... Spiller kun med for interne dyster, og den lir der ligger i det. Og det kan man jo faktisk gøre på andre platforme.......

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3