Forum

Hvordan får jeg mit 100kr fritstil på spillehallen.dk


Hej JamenHey,

Vi sender en Fritspil kode på mail i morgen, når spillet er i gang.

Mvh Jens, Swush.com

Nu er det "i morgen" - men der er endnu ikke kommet en mail?
PFT.

hvor er det man får sådan en?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stadigvæk ingen mail...

I øvrigt en okay start for FCM i turneringen! På papiret syner 4-0 af klasseforskel, men det snyder lidt og det reelle billede var jo at FCM var mere end heldige med at slippe med blot 4-0.
Men pyt, al start er svær og nu følger guskelov en noget nemmere modstander i næste runde.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hej alle sammen,

Vi beklager, men vi har lidt tekniske udfordringer, som vi arbejder på. De skulle gerne lande i jeres indbakke senere i dag.

Mvh Jens, Swush.com

Hej igen,

De tekniske udfordringer er desværre ikke ligetil at overkomme, så vi kan først sende bonuskoderne til Spillehallen på mandag.

Så I må desværre bruge weekenden på at spille manager, og så skulle de gerne være at finde i jeres indbakke når vi går ind i den nye uge :)

Beklager bøvlet og den lange ventetid.

Mvh Jens, Swush.com

Shit hvor er det useriøst🤣

Om du får dem i dag eller på mandag gør vel ikke den store forskel?

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvad i hede hule helvede er det man har vundet her - i hvad og hvordan?

Det er jo ren volapyk.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@9
Hørt..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Det jo totalt irrelevant om jeg skal bruge dem i dag eller mandag.. Faktum er jo bare at de igen kommer med et løfte de ikke kan holde