Forum

Nåh bitches, har I fået spidset jeres blyanter, spændt jeres hjelme og barberet jeres geder, for NU starter Champions Leauge SATE NEME igen, og denne gang forventer jeg mere modstand - kom så ind i den kamp!

Så bitches, der er kørt en Zlatan på jer - slå mig så hvis I kan !

:-)

God kamp!

VH
The Champ


Ja det var satme overlegent sidste gang. Jeg regner med at Ryan Babel scorer 5 mål imorgen, og så er jeg med fra start :-)

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Du vinder ikke med de der hold... Du har jo ikke engang Bendtner på :-O

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kom så med det hattrick, Håland

Stærkt set med Håland anfører, John.

Men alle har ham vel...

Hvis det bliver godtgjort... Liveopdateringen fungerer jo som vinden blæser... Og det blæser en del i dag....

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Erling gir den squ èn på tyrolerhatten idag - ganske kæk ung gut :-)

Udfordringen er taget op, Champ - kan være den blir taget ned igen efter
2. runde :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Alle dem med over 1 mio på første dagen må starte forfra fra 0 i morgen ellers er det jo uretfærdige hold....

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

I må gerne få en mill i forvejen allesammen, - jeg går alligevel på røven
med nogle tåbelige udskiftninger i løbet af de første runder.

Af de 8 æsler jeg havde ude at løbe idag, var det kun norske Erling, der
var penge i banken - det lægger linien :-(

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Blinde høns finder også korn Smed. Havde det ikke lige været pga en skade halvvejs i sæsonen, var du klart blevet overhalet. Selv min knægt var ved at tage dig. Men well well, jeg må jo vise i år at det var endnu et lucky punch fra dig. Ufatteligt at en mand alene kan være så heldig over en hel Chl sæson😉
(læs: godt spillet Champ og jeg er pisse misundelig over at jeg var elendig lige fra sæsonstart og ikke havde din klasse, men du får jyske bank i denne sæson, selvom du har fået en god start med Haland)

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Din knægt var blevet nr 2, hvis han ikke havde lyttet til dine råd.

Jamen der SKAL held til at vinde en manager konkurrence. Det ved du så ikke noget om, men du har da ret til at udtale dig om det alligevel.

😂😂😂
Og ja han var🙈🙈😂😂

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Så, nu var jeg heldig igen, valgte at fortryde handler kl 1853, elsker jo spændingen, kan man liige nå det...næh...nåede det lige nøjagtig ikke, 18.55.03 trykkede jeg på godkend handler, too late, i snooozed.

Men se, det gik jo altsammen...

Lev med det bitches 👊😋

@9 - Ja ja det er godt med dig, Jyske Bank hahaha sjovt ordspil, men bliver det til noget så? Efter 3½ runde er du bagud med 2 millioner. Lad os prøve at fremskrive udviklingen frem til finalen, do the math, hvor mange millioner er du efter til slut?

Jeg må hellere oprette en afstemning omkring emnet

Rimelig klar assist fra mané til 4-1 i aften. Swusj?

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Prøv at skrive til dem Askemayn, så er de da nød til at tjekke det en gang mere

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark