Forum

hvis han ikke bliver skadet denne weekend og næste igen ville I så bytte Ronalde ud med Messi da jeg håber/tror Barcelona kommer længere end Juventus ???
Messi scorede jo 3 kasser mod PSV !


Scorede han 3?? Man skal sgu stå tidligt op for at slå dig på breaking.

Men jeg forstår ikke spørgsmålet - hvorfor vil du dog skifte en karantæneramt Ronaldo ud?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

han har lige fået karantæne mod Young Boys (næste kamp) og han vel risikere en til
der ikke gælder La Liga

Også lige groft nok at give ham karantæne i en liga han ikke spiller i

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Han er stadigvæk registreret i La Liga. Vidste du ikke det lille mini tissemand?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Kan du uddybe Pivert jr.?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henrik du er med på at Ronaldo spiller i Serie A, ikke?

Men yderst fornuftigt at gå imod strømmen. Vil antage at cirka 99% af de managere der har Messi nu, på forhånd havde planlagt at bytte ham til Ronaldo i runde 2. Nuvel, hans hat gør det noget sværere at sælge ham nu...

glemte jeg Smed
der kan han godt blive skadet eller andet

Hvad andet har du tankerne? Taxa overfald?

Har folk overset deadline for transfers til runden????

Utroligt mange som ikke har nået at udskifte Liverpool spillere - Alle ved da at når først de kommer op mod et kontinentalt kvalitetshold, så får de grumme flade. Det ER altså ikke som hjemme i den lille PL andedam.

Men okay, nogenlunde godkendt at nøjes med et 2 måls nederlag - det kunne jo have været langt, langt større!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er det derfor du købte Lallana?

"11

Man må ikke drille de svage i samfundet, Smed... Det har jeg dog lært :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hva så Peo/Swush - Må jeg heller ikke sige noget til ham når han tiltaler mig? Ja, ja - jeg HAR forstået at han bliver frygteligt ked af det, og at grådkvalt med tårer i øjnene udgyder "lærer, RMIR driller ..."

Nå, jeg kender godt dit svar, så jeg skal nok lade ham være!

Tilbage til bolden - Spiller AGF sådan hver gang? - Jeg har ikke set dem siden før krigen - det var dog et beskæmmende lavt niveau - men de er ekstremt fysiske - nærmest voldelige!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvor tiltaler han dig? Er du den svage i samfundet?

@14 Du er nu en god dreng, Smed! 😊

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tillykke med 1. pladsen Morten. Hvor meget vrøvl kan øjne holde til????

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Tak 👍

Hvis United fastholder sit niveau i 2. halvleg kan det ikke udelukkes at de får lov til at røre bolden på et tidspunkt!

Totalt udspillet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name