Forum

jeg har læst rundt omkring,at d.v.s. fodbold-eksperter siger at de er blevet mere svækket efter Ronaldo´s farvel !
hvad tror I ?
har eksperterne ret eller ville I sige det er noget vrøvl ?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Hmm den er svær. Hvis et hold mister sin topscorer som samtidig er verdens bedste fodboldspiller, bliver holdet så svækket? Jeg må sove på det.

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Hmm svært spørgsmål. Ronaldo scorede jo kun 45-50 mål pr. sæson.

Jeg siger det er noget vrøvl!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: jeg eksperterne ret

det er jo det samme med Messi
hvis han flytter,hvad jeg bestemt ikke håber,så går der også meget fra det hold

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Dér tror jeg mange vil være uenige med dig Henrik

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: jeg eksperterne ret

jeg er enig med henrik

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Afdækning af bemeldte emne kræver en anden afstemning, med overskriften barcelona, sæt i gang

Stemte: jeg eksperterne ret

Ronaldo har siden 2009 været en integreret del af Real Madrids bedste opstilling. Såvel som wing og de senere år som angriber.

Hans stats er jo (nærmest) uforlignelige, og som du selv er inde på vedr. Messis betydning i Barcelona. Ja, så må man derfor naturligvis formode at Real Madrid kommer til at savne hans fodboldmæssige åbenlyse kvaliteter.

Omvendt. Han er blevet 33 år, så (måske) sidste chance for at skyde ham af til 750 - 800 mill.

Sæsonen er startet glimrende, og Benzema har vel næppe set skarpere ud i front end længe. Kunne det være fordi han skal tage mere ansvar, og ikke hele tiden skele til hvor R7 var?

På bundlinjen imø dog. Ja. Real Madrid er svækket pt. På sigt hmmm? Andre og yngre kræfter må, skal og vil jo træde mere i karakter. Sådan er det ofte når man gives mere ansvar ikke?

God weekend.

Stemte: jeg eksperterne ret

mit hold I Europa/verdenen er og vil altid være BARCELONA men jeg vil vove at påstå at hvis MESSI er skadet så er holdet ikke helt det samme

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Horribel påstand

Stemte: jeg eksperterne ret

Medmindre Bale banker 45 kasser ind -. så er Real jo helt klart svækket..

Syntes helt klart at Real burde kigge i retning af Silkeborg, " Sorte Ronnie" ligner den helt oplagte afløser !!

Jay Jay2.650Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Suppen koger igen...

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Står du stadig ved dit udsang Henrik?

Så ikke kampen i går, men har ladet mig fortælle at Messi var rimeligt vag

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Ja burde have scoret mange flere mål, en hvilken som helst anden angriber havde scoret 6 mål på de chancer, så ham kan de sagtens undvære

Stemte: jeg eksperterne ret

Nu må det være på tide med en træner fyring tak.

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Vi er en del, der dårligt nok kan få hænderne ned, i ren og skær skadefryd over,
hvor elendigt det går "kongeklubben" med den fascistiske fortid.

No Pasarán!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Stemte: jeg eksperterne ret

Real er presset og at Roma ikke er foran er jo latterligt

det er vel den største chance der er brændt i mange år den Ünder lige vælger at sparke over mål i sidste minut

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

SMED ..... For SATAN, du har ramt det CL lige i R....!!!!

Stærkt spillet ! - Hold nu momentum, makker!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: jeg eksperterne ret

Ja vild runde han har gang i, men han er bare pisse god til de fodbold spil

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

@17 De er jo også forholdsvis ukomplicerede :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Hvorfor har i givet Koke point for scoringen til 1-0? Det er da verdens største selvmål...

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: det er det samme om det er uden Ronaldo

Hvad med assist til Fabian Ruiz ved 2-0
Målet ?

Stemte: jeg eksperterne ret

Ja det må være Fabian Ruiz assist i 2-0 målet. Er ikke stødt på nogle steder hvor de ikke skriver det. Uefa skriver også:

Assist by Fabián Ruiz (Napoli)

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere