Forum

Manchester City - AS Monaco 2-1
Real Madrid - Napoli 2-1
Benfica - Borussia Dortmund 2-2
Bayern München - Arsenal 2-1
FC Porto - Juventus 0-0
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 2-2
Paris SG - FC Barcelona 1-2
Sevilla - Leicester 3-1

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nogenlunde enig - med undtagelse af Benfica der ødelægger Dortmund over 2 kampe.

Manchester City - AS Monaco 2-2

Real Madrid - Napoli 3-1

Benfica - Dortmund 2-0

Bayern München - Arsenal 1-0

FC Porto - Juventus 1-1

Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 1-2

Paris SG - FC Barcelona 1-3

Sevilla - Leicester 4-2

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Manchester City - AS Monaco 1-1
Real Madrid - Napoli 4-0
Benfica - Borussia Dortmund 1-2
Bayern München - Arsenal 3-1
FC Porto - Juventus 0-1
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 0-2
Paris SG - FC Barcelona 1-3
Sevilla - Leicester 9-0

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Manchester City - AS Monaco 2-0
Real Madrid - Napoli 2-2
Benfica - Borussia Dortmund 3-1
Bayern München - Arsenal 2-0
FC Porto - Juventus 0-1
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 0-1
Paris SG - FC Barcelona 1-1
Sevilla - Leicester 4-0

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Manchester City - AS Monaco 3-1
Real Madrid - Napoli 1-2
Benfica - Borussia Dortmund 0-3
Bayern München - Arsenal 2-0
FC Porto - Juventus 1-1
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 1-1
Paris SG - FC Barcelona 3-1
Sevilla - Leicester 3-0

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Manchester City - AS Monaco 2-0
Real Madrid - Napoli 3-1
Benfica - Borussia Dortmund 1-2
Bayern München - Arsenal 2-1
FC Porto - Juventus 0-0
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 0-1
Paris SG - FC Barcelona 1-3
Sevilla - Leicester 2-1

Smukt De Maria - men ham har alle vel!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvordan Cavani undgår at lave bare en enkelt ud af de 3 kasser er mig en gåde......

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ja self har man Di Maria. Det var jo ikke for sjov at jeg tippede 3-1 til PSG... Men kom nu lige Cavani!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Så kom han!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Men da helt håbløst med Dortmund og ikke mindst Auba(anfører) som brænder straffespark!!!🙈🙈🙈 Men klager ikke over mine Psg spillere.. Har alle målscorere og alle assist på de 2 hold.😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kom så lige Reus eller Guirreiro⚽️

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Barca i den grad på spanden ... Udstillet og overmatchet - I dag!

Men helt vildt overraskende er det egentligt ikke - De har haft sløjt niveau i La Liga i 4-5 af de seneste 6 kampe.

Det samme gælder også Real Madrid

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og hvis også Real Madrid kvajer sig, så er det pludselig Sevilla der er favorit til CL pokalen. Kunne da blive en finale mellem Sevilla og At. Madrid!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er ret sikker på at Napoli napper Real... De har jo ikke været godt kørende i denne sæson og slet ikke Ron.. Ja ja de ligger da nummer 1, men slet ikke samme spil de har præsteret i år. Jeg tror de ryger ud.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

La Liga er bare overvurderet...... Vel kun den 4´ bedste liga i Europa....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

På trods af kvalitetsforskellen mellem PL og La Liga, må jeg undtagelsesvis erkende at Sevilla er noget bedre kørende end Leicester.

Men forudsigelsen at alle spanske hold ville ryge ud inden semifinalerne, kommer uden problemer til at holde stik.

  1. 15 gennemsnitlig er den ikke så stærk, men den har da domineret Champions league de sidste mange år.

@17 - Du skal nok forklare "gennemsnitligt" for John Brum-Brum. Han er ikke så stærk når det bliver bare lidt komplekst. Motorbrøl, støj, Volbeat og "you never walk alone (her er vi alle idioter i fællesskab)" så er han på "hjemmebane"!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nogen der ved hvad der er gået galt med Cuppen?

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

19. Tror ikke der er gået andet galt, end at du er slået ud af den..😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@16
Hvad er der nu galt med Volbeat???

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@16 ... De lavede engang ET ok nummer - og lyden/stemmen lød "spændende" - Siden da har de lavet et ocean af numre - fuldstændigt identiske - og stemmen er sgu blevet træls. De holder måske til Jyske træsko fester, men det er også det! Men okay, de er bedre end Kandis og Gnags!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Goalshow er udvidet med en time, de skal nå at vise alle målene :-)

Ja ja jeg er gammel men som meget ung så jeg United mod WBA det var en fed kamp selvom WBA vandt, i dag var det så City der vandt 5-3 hold nu op en kamp, Citys keeper var jo MOM næsten ;-)

PS "the garden's tale" er min køre hjem sang

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 23

Volbeat er bare gode... Selv Kandis plagierer dem :-)
https://www.youtube.com/w-atch?v=0JrjVZMW7PE

Det er dog ikke det fedeste jeg har hørt :-) Ses vi evt i Parken 26/8, Johnny ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 22

Hurra.. Vi er enige....... Volbeat er bedre end Gnags... At du så også synes de er bedre end Kandis.... Den så jeg ikke komme.. Fra din side :-D

Volbeat har engang spillet på Copenhagen Corner https://www.youtube.com/w-atch?v=TXsVmoaoTTE
... Og Kandis måske på Sundby stadion... Hvis budgettet var til det :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@25 Jeg overraskes ikke overhovedet. Det er lidt ligesom "kender du typen". Nøgleord er : Liverpool FAN (ekstremist) - Volbeat rykker - FCK (fedthår) - Formel 1 (brum-brum) ....

Brikkerne falder på plads, og man kan sagtens forudsige flere ting : Livretten er Pizza & Durumrulle - Ynglingsfodtøj er sneakers - Går i bermudashorts fra april til oktober - Ekstrem glad for næsten alle danske Stand-uppere (selvom 6 ud af 7 er hjernedøde) - Er godt underholdt af Den store bagedyst!

Politisk tonedøv, og overvejer at stemme på Alternativet!

:-)

For øvrigt var det da et lorte musikklip du serverede - Prøv med lidt KVALITET og klasse : https://www.youtube.com/w-atch?v=ioxeqbQCvMo

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

"26

Kunne ikke være meget mere forkert... Men et godt forsøg :-) God kamp i div... Nu kommer F1 jo snart.... Og du har allerede holdet :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Skal blive spændende at se om Leicester har fået blod på tanden og kan drille Sevilla i CL. I hvert fald må det virke ganske motiverende på deres selvtillid at de fik så eminent en optakt ved at møde et regulært lortehold i PL i går. Vorherrebevares.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hvordan kan ramos blive noteret for mål 2 ? den bliver da rettet af og nikket ind som et klart selvmål vil jeg mene.....

Har ellers stor sympati for Arsenal - og de spiller en del bedre og har en bedre indstilling end alle andre PL hold, men må bare erkende at PL hold INTET har at gøre i CL.

Bayern overmatcher dem fuldstændigt - kæmpestor klasseforskel - Bayern får bedre modstand af Ingolstadt, der ligge næstsidst i Bundesligaen.

Bevares - PL hold har ofte fart - fysik - og hjerte, men de er primitive og uintelligente - og de bliver tværet ud i CL såsnart de møder hold der bare kan lidt fra en af de store ligaer.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jamen er der ingen der regner med et hattrick af Aubameyang, i aften?? Alle har fedtet Dembele på🙈 Fortryder lidt at jeg skiftede til Lew anfører på mit ene hold, bare for at spille 'sikker'. Har dog Auba anfører på det andet.. Der kommer minimum 2 kasser fra ham.. Dortmund vinder vel 4-0... Pulisic og Guerreiro laver nok også en hver...😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tja - Dortmund kan godt tænkes at høste en del - for mig var juve det mest oplagte - og Higuain går grassat ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor har du så ikke købt???

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har jeg også .. Men bare ikke her :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det på den svenske side hvor han klare sig rigtig godt, MEN der er han desværre oppe mod overmagten i Hill og undertegnede :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

4 minutter og Auba den første....Go Go Go

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Se nu at få givet Iniesta den assist!

I virkeligheden burde han have 100.000 for hans geni-streg!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og hvorfor skulle han have en assist, når den ikke er givet på espnfc?

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Var jo rimeligt åbenlyst med Auba hat..😜😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Vel noget nær det vildeste jeg har oplevet i en så vigtig kamp ...

Vive BARCA!!!!!!!

Og UD med de frøædere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vanvittigt. Men fuldt fortjent!

Godt være dommeren lige smutter hjem med en Barca pose i dag men skidt pyt med det :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja oplægget var jo at de skulle score 6 mål, da de kalkulerede med Paris ville score 1. Man skal jo ikke præstere mere end oplægget foreskriver. En dag på kontoret.

Ja stille og roligt, der er jo også en kamp i weekenden

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og vanvittigt underholdende - selvom ikke alt var lige poleret. Men taktikken er undervurderet - for javel, Barca får ofte hug for at have et svagt forsvar - i dag ville man kun kunne pege på EN spiller - Picque og Macharano spillede på skift Barcas samlede forsvar!

Sjældent at se et hold angribe med 9 mand ... Smukt at det lønnede sig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fin kamp, men dagens højdepunkt var Preben Elkjær. Han hader Barcelona så meget at han var ved at brænde op i studiet. Jeg håber Juve går videre så han får humøret tilbage

Tror nu ikke ar han hader Barcelona, men hader korrupte dommere, og dommere der ikke har den standard som de burde have, når de dømmer CHL. Er selv Barca fan, men dommeren igår var da en skandale og total kampafgørende.. Måske det var det han var ved at brænde op over, for det sker jo ret tit på de kanter..😊

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jeg synes godt man kan forsvare de domme der faldt i kampen - I 3 straffesituationer kunne det gå begge veje - Jeg synes ikke der er straffe til PSG - Jeg synes Neymars straffe er helt OK, men det kommer til at se mærkeligt ud fordi han først dømmer målspark, og først dømmer straffet efter at måldommeren ikke er i tvivl om at der er straffe - hvilket jeg synes han har ret i.

Der er naturligvis ikke straffe imod Suarez - den filmer han sig til, og det ser man bedst i langsom optagelse - men katastrofedom er det ikke - og faktisk er der er par andre situationer som der også kunne have været dømt straffe ved.

Dommeren var gavmild, YES - men ikke mere end hvad man kan forvente på en euroforisk hjemmebane.

Men ser man på det samlede billede af kampen var det helt OK at Barca vinder med 5 mål ... De dominerede totalt den kamp, og spillede med et usædvanligt og effektivt 1-2-7 system

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

https://twitter.com/Peter-Groenborg/status/839618274-132393984

Kæmpe fejl af dommeren ved Suarez straffespark, ingen tvivl om det. Ærgeligt at der ikke efterfølgende kan uddeles lang karantæne ved så tydelig film

Selvfølgelig er der straffe til PSG... Når en spiller vælger at smide sig ned og forsøge at blokere bolden med sin krop og rammer den på armen, er det en risiko han tager. Selvom bolden bliver sparket ind på armen, er det forsvarsspilleren der løber risikoen, ved at vælge den måde. Derfor er det en arm til bold, da han forhindrer et muligt farligt indlæg.. Klart straffe... Er enig i at hvis forsvarspilleren havde stået op og bolden havde ramt armen, så havde der ikke været straffe. Men idet han vælger at smide sig, så er det en anden sag..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Intet med sagen at gøre. Hvad hvis han havde hoppet? Eller sat sig ned? Har aldrig hørt om at bold til arm forvandles til arm til bold hvis man ikke står op. Hvilken paragraf står det i?

Paragraf 27 stk. 6...

'Når en kropsdel udenfor torsoen, altså arm fra skulder og ned, bliver brugt til at blokere en bolds retning, tildeles der frispark eller straffespark. Denne paragraf gør sig også gældende på Camp Nou i starten af en kamp, uanset om dommeren får foræret en Barca indkøbspose'. Citat slut..

Taget direkte udfra den internationale fodboldregelbog.😜

Så klokkeklart straffespark..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Skidt pyt ... Vi gider ikke de frøædere, uanset!

Det bliver rent spansk - Og er lodtrækningsuheldet ikke ude, så bliver det uundgåeligt 4 spanske hold i semierne!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis Spanien skal have nogen med i semi skal de da håbe at trække hinanden i kvarten. Ellers ligner det Juve, City, Bayern og Dortmund i semi.

@55 Det tror du næppe selv på!

Mit favorit barometer ser sådan ud:

1) Barca (millionfavorit)

2) Sevilla (folk aner simpelthen ikke hvor gode de er)

3) Real Madrid

4) Juventus

5) At. Madrid

6) Bayern

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@ 55 2= nej det så vi i aften, mod et suveræn godt hold, Leganes...

Tvivler på at de overhoved går videre mod leicester, hvis de spiller med den indstilling, som de gjorde her til aften..

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

@ 55 2= nej det så vi i aften, mod et suveræn godt hold, Leganes...

Tvivler på at de overhoved går videre mod leicester, hvis de spiller med den indstilling, som de gjorde her til aften..

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Skandale med Barcelonas kamp , Det er f.... mere naivt end Morten Korch film at tro de kom gennem den kamp uden en korrupt dommer . Elkjær havde Barcelona som nr 1 før den første kamp mod PSG. Han var rasende (forståeligt og heldigvis) pga det svineri af en dommer . Desuden tror jeg sagtens Leicester kan skabe alvorlige problemer for Sevilla . Vil sige det er 50-50

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

  1. 59. korrupt dommer ? hvor meget fik dommeren ? Elkjær var tåbelig at høre på. Han kunne - eller ville ikke se der var det straffe spark imod neymar.Sådan et straffespark ville være blevet dømt i en enhver anden kamp. Dommeren styre jo ikke de sidste 8 minutter af den kamp og sørger for barcelona kommer videre ? sikke noget ævl du lukker ud. Neymars formidable frispark op i krogen 8 min før tid starter barcelonas videre færden i tuneringen. Ja han laver en fejl omkring barcelonas andet straffespark. Men at de scorer i sidste sekund har han da hellere ikke indflydelse på.Du må være bitter eller hade barcelona siden du kan sidde flere dage efter kampen og mene det du skriver. Mon real vinder ligaen pga tyk fede perez og de spanske dommere ? :)

Jeg holder mest med Barcelona i Spanien . Jeg er ikke fan af dem men det er god fodbold . Jeg kan derimod ikke klare Real M . Så jeg er hverken bitter eller hader Barcelona . Jeg har som mange andre det bare svært med sådan en dommer "præstation" . Jeg ved nogle der hverken holder med Barcelona eller Real M at de har det på samme måde som mig
Det er vist temmelig tydelig dig der er indebrændt

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Desuden havde Elkjær en god pointe : Når måldommeren dømmer det første straffe . hvordan kan han så undgå at se straffe nr 2 som helt tydeligt ikke er straffe og hvor Suarez selvfølgelig skal have kort for at filme

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Her to dommers syn på sagen

Claus Bo Larsen begynder at grine, da Ekstra Bladet ringer ham op og beder ham forholde sig til onsdagens Champions League-massakre i Barcelona.

Indgangen er de kendelser – eller mangel på samme – fra dommer Deniz Aytekin, der var stærkt medvirkende til, at Barcelona vandt 6-1 over Paris Saint-Germain.

Claus Bo Larsen, der som topdommer selv har prøvet de store arenaer og de endnu større kampe i sin karriere, kan ikke lade være. Han griner nærmest afmægtigt.

- Jamen det gør jeg, fordi det er trist, at det gik som det gik, siger han.

- Det er trist, at de (Barcelona, red.) får så nemme straffespark.

Ekstra Bladet forelægger ham tre episoder fra kampen. Først Javier Mascherano, der glider i eget felt i forsøget på at sætte en tackling ind. Bolden rammer ham på armen. Senere falder Luis Suárez i PSG’s straffesparksfelt og får straffespark. Til sidst bliver Neymar kluntet nedlagt af Thomas Meunier – og får straffespark.

Haft det ad helvede til
Alle tre episoder faldt ud til FC Barcelonas fordel.

- Den med Mascherano kunne sagtens være fløjtet, siger Claus Bo Larsen.

- Der var mere straffespark i den situation end der var i de to andre, lyder det.

ITALY CHAMPIONS LEAGUE
Champions League - 28. apr. 2011
Her er de største Champions League-skandaler
- Jeg er sikker på, at han har siddet efterfølgende i omklædningsrummet og haft det ad helvede til. For det er sådan man har det, når sådan noget er sket. En ting er at begå fejl i en kamp. Det kan næsten ikke undgås. Noget andet er fejl, der er afgørende for, hvem der går videre, siger han og gentager:

- Der blev dømt to straffespark, der ikke skulle være dømt. Det er soleklart, siger han.

Claus Bo Larsen bakkes på Twitter op af en anden tidligere topdommer, Kenn Hansen, der i forskellige bidder forsøger at argumentere for Aytekins beslutninger - og hvorfor han ikke nødvendigvis er enig.

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Man kan jo ikke tage Elkjær seriøs når han hader Barca så meget som han gør og forguder alle de italienske hold, selvom de ikke har vundet noget i mange år.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 61 jeg er overhovedet ikke indebrændt.Men uge efter uge er der dommerfejl rundt om i europa.Hvis du følger med i den spanske liga så kan man jo også kun grine og smile af dommerne der og deres kærlighed til visse klubber.Men at du absolut har set dig blind på denne ene kamp og dommer præstation kan jeg kun smile af.Omvendt dig ser jeg rigtig mange dommerfejl uge efter uge. I tyskland hyler herta berlin over bayern får lov at score i 7 minutes overtid...altid bayern hjælp i tyskland. FCK herhjemme får vidst nok også mange dommekendelser på sin side. Porto og benfica er jo total åbenlyst.I spanien har real madrid sikkert en vis had for mange klubber som kun kan grine af de ofte får hjælp fra den side.England der i mod gør det sku fornuftigt.Jeg håber så for dig barca bliver snydt i kvart finalen. Eller uefa går til bekendelse af at dommeren var købt som du siger ......du tror jo på ingen måde han havde en offday bare kan man fornemme....der har dommere så sjældent:) de er altid købt

I England er der også mange dommerfejl men mere ligeligt fordelt så jeg er da glad for jeg holder med Arsenal . I CL håber jeg på Monaco og lidt mere realistisk Atl.Madrid ,Og for at være helt ærlig så tror jeg dommeren var købt og betalt ( evt blive opgraderet hos UEFA )

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Vanvid at Sevilla kan blive slået ud af et så primitivt hold - især set i lyset af at Sevilla er totalt dominerende i 179 minutter ud af 180. Nasri SPADE ... 2 brændte straffer ... OMG

Øj, øj, øj ... det må være GUF at trække Leicester i næste runde!

Men sikken en præstation, Leicester - Vel egentlig større og mere overraskende end da de vandt det lokale mesterskab :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

2) Sevilla (folk aner simpelthen ikke hvor gode de er) - Sevilla var da tæt på ;) . Odds 3.15 var simpelthen for godt til at lade ligge . Man må bare tage hatten af for den fight af Leicester

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

er i friske på et væddemål ? hvem tør vædde med at leicester trække real madrid i næste runde ? :) det er så godt som sikkert.....

  1. 69

Jamen den er jeg med på. Skal vi sige en hund? Jeg siger at de ikke trækker Real Madrid.. 😉

Er du på Allan?

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvis tyk fede Perez vil spille imod Leicester, så trækker de Leicester.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Du tabte væddemålet Allan...😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tyk fede Perez er vist ikke helt tilfreds med den lodtrækning 😂

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ingen spanske i semi som forudsagt.

hov hov alle sammen :) hva fanden er det for en lodtrækning ? tyk fede perez har ikke styr på tingene for tiden.Når det så er sagt Hvor er det den mest fantastiske lodtrækning man kunne forestille sig:) seværdige kampe , især dortmund - monaco tror jeg bliver total vild...... og ja smed, måske du nå får ret...... real og barca kan hvert fald ryge ud,

Du har stadig tabt væddemålet😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Interessant lodtrækning - men dog forudsigelig:

Borussia Dortmund-Monaco......3-1 (Dortmund samlet videre)
Juventus-FC Barcelona.............1-1 (Barca kontrolleret videre)
Atletico Madrid-Leicester City....7-0 (legestue - klasseforskel)
Bayern München-Real Madrid...2-1 (Real vinder med 2-3 mål hjemme)

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 76 ja i know, men meningen var jo nu i andre skulle sige navnet på den modstader leicester trak, men jeg kom slet ikke herind dagene op til da der ik lød til den store opbakning om et væddemål, da alle jo ved tyk fede perez plejer have styr på de lodtrækninger :)

app lodtrækningen, jeg kan ik huske om man trækker lod igen i semifinalerne, eller om der er trukket nu om hvem der møder hvem fra vinderne af kvartfinalerne, nogen der ved hvordan det foregår

Ny lodtrækning Allan.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så siger jeg at Real trækker Barca... Pis forkert.... Så er vi ligevidt...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Holdene der går videre. Monaco-Juventus-atl. madrid-Bayern.
ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Atletico kan ikke slå Leicester, når Sevilla ikke kunne. Ellers enig Joebo.

Hold nu op med det pladder - Der er NÆSTEN samme styrkeforhold mellem La Liga klubberne og modstanderne i CL, som der er mellem de Sjællandske hold og Jydetampene i Suppen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name