Forum

"Goal! Real Madrid 1, Legia Warsaw 0. Gareth Bale (Real Madrid) left footed shot from the right side of the box to the bottom left corner. Assisted by Danilo."

I følge jeres egen data-leverandør.


Marcelo mål nuuuu!! Kom nu Swush! Ellers vinder jeg ikke flere minicruise!

1# Jeg tror sgu jeg taber 2. pladsen på lynholdet pga den lorte marcelo scoring blev lavet om til selvmål sikke noget pis

Nej nej nej nej jeg taber sgu 1. pladsen og 2000 kr. pga den scoring blev lavet om tak for lort swush røvhuller lol!

Det var så et ret klart selvmål.
Jeg har det halve Porto-hold, men kun en assist blev det til :(

Jigsaw - hvordan hænger det sammen ? Ville det ikke kræve du havde Marcelo på dit hold..

Det er ikke i den almindelige konkurrence - men lynholdet ;)

Så skriv over i deres forum eller på Facebook, der er alt for meget skriveri herinde.....

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det er korrekt sorry! Jeg skulle have skrevet på lynholdet.dk men der er ikke rigtigt så meget aktivitet i kommentarsektionen og jeg skrev det som forlængelse af 1# som var en lidt humoristisk side af sagen.............så jeg skrev den lidt seriøse udgave da det kostede mig en gevinst på 2000 kr. hvilket alligevel var ret besynderligt og frustrerende da ingen af de 11 andre deltagere over mig havde marcelo..........jeg forsøger for fremtiden ikke at blande de 2 ting sammen

Mit indlæg var nu også ment i spørg, for der sker ikke meget herinde mere :-(

I aften skal vi have gang i lidt dong bold i CL jeg er jo alt for langt efter, men har heldigvis mine 3 angriber tilbage og de skulle meget gerne gå amok i aften....

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Beklager min midlertidige passivitet, kunne jo sagtens vælge at fremhæve mine placeringer i benned puljerne i feks lal og pl, men sådan er jeg ikke.

Nej det syntes jeg heller ikke man skal gøre, der sidder sikkert noget der syntes det er tarveligt, når nu det ikke lige gå så godt for dem.

Ps har du set stillingen i suppen?

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Enig med benned. Nu skal angriberne til at gå amok og lave lidt til os :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Hej,

Assisten til Danilo blev tilføjet efter validering af kampen efterfølgende :-)

Med venlig hilsen
Hans-Christian - Swush.com

@10 - Ja, det ser ganske fornuftigt ud, men der er laaaang vej hjem - og du SKAL sgu ærlig talt stramme op i La Liga! Suarez er jo okay - og han vender vel tilbage til form på et tidspunkt igen, men du har overhovedet ikke udvist helt nødvendigt kløgt i bestræbelserne på at holde fast i noget der minder om en placering i toppen.

Du FEDTSPILLER ved at have investeret i nogle halvdyre drenge i forsvaret - og delvist på midtbanen - og du satser dermed skillingerne på at få lidt nem CS - hvad der jo også er sandsynligt - Men har du hørt om Messi & Ronaldo?

Se nu at tage FAT i det - de skal naturligvis på begge 2! Ronaldo bliver mest GULD i denne runde (+400.000 velsagtens) - og Messi kommer tæt på. Og så bytter det i næste runde!

Stram op! fedtspiller!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 11 jeg havde glemt jeg var med i suppen indtil i går, så jeg starter bare nu.

Respekt RMIR for valget af Pereira fra Granada, godt set.
Kom så.
Det andet vås har jeg ingen kommentarer til for nuværende :-)

Ja Pereira var da et super fund.🙈 Syntes nu Mere var mere værd😜

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@16 Det var vist meget godt du lyttede der, hva hva hva .... Ellers havde du jo aldrig indskiftet ham!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Næh kendte ham ikke..og hvem er ham den anden du taler om, Leonell Mesi eller sådan noget, er det også en man skal have? Er han dværg?

@19 du skal lige have tipset så du når helt til tops! I næste runde skal du blot beholde Ronaldo - men til runde 12 skal du skifte ham ud med Messi! Det ser godt ud, Smed!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

OK tak for tipset

Valgte at stille med både Ronaldo og Messi. Fordi jeg kan 8-I
Plus et par andre jeg fandt målfarlige og OOP...Beskedne 320.000 i transfer denne gang, hvor der handles der spilles.

rigtige mænd handler for mindst 330.000 !!

Der er da en del der bliver skuffet, nu hvor Messi er syg. Go Go Paco!!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Dværgen har kvalme. Har nok været ude hele natten og feste med Lorden

Hvor Barcelona dog savner Iniesta.

Der er da en del der bliver skuffet over at have solgt Ronaldo

Ja de er nok lidt skuffede nu. Hvem havde også troet Barca spiller 0-0 med Malaga og at Real vinder 3-0 og Ronaldo laver hat. Jeg troede i hvert fald ikke på det.

I så fald disponerer du dit hold sært :-) men man skal selvfølgelig gå mod strømmen af og til. Godt satset.

Troede ikke på den ligesom dig, men håbede og den gik hjem :-)

Super godt men selvfølgelig også heldigt spillet Kingo.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Godt Alaves. Heldet vendte sgu 😋

Kan vist lige nå et hat af Messi på falderebet