Forum

Er der ikke assist til Willian på skandalemålet?


Den er da rimelig klar,så kommer nok inden længe.

Han har en assist i følge uefa.com

så er den registreret. fino

Flot assist. Solomål?

Hvad snakker Stokholm om, at "de havde aftalt at FCN skulle have et mål"?

Man aftaler ikke bare sådan noget, det var da blevet en TOTAL farce så.
Hvad ville bookmakerne ikke sige, der er vel oddset millioner af kr på anytime goalscorer og under 2,5 mål verden over... Det skete er udelukkende dommerens fejl, han skulle have annulleret skandale målet. Da det ikke skete var det til Shaktars fordel at være usportslige, men de har ikke overtrådt nogen nedskrevne regler...det ville de derimod have gjort, hvis de havde indvilget i at lade FCN få lov at score bagefter!

Dommeren lavede sgu ikke nogle fejl. Men jeg synes UEFA skulle svine Shaktar til offentligt. De har jo en Fair Play Committee. Ps: Jeg synes Shaktar skulle have lavet et selvmål ! Efter FIFAs regelsæt kan grov tilsidesættelse af fair play medføre sanktioner efter artikel 10 . Men det er vist ikke lige partering eller kølhaling. Desværre.

Asen1.300Top 10%Top 10%
Vin fra vand

Bendtners underbukser blegner i forhold. Vi kan alle være enige om at Shaktar skal have en straf. Men jeg tror faktisk Luiz var i god tro lige da han scorede, selv om hans efterfølgende attituder lod meget tilbage at ønske. Men Willian skulle med det samme have bedt dommeren annullere målet, da han så at hans aflevering, som var tiltænkt FCN forsvaret (som ikke var klar!) blev opsnappet af Luiz. Og jeg tror også at dommeren BLEV bedt om at annullere målet, ikke mindst af samtlige FCN spillere. Derfor er det dommerens fejl at han ikke gjorde det.
Man kan sige at den usportslige forteelse fra Shaktars side var hvis de IKKE bad dommeren annulere målet.

Men UEFA statuerer nok et eksempel i dag og giver Luiz karantæne.

Best case ville jo være at Shaktar blev smidt ud af turneringen, FCN dømmes som vindere af kampen (3-0), vi har jo fået de gode point for Willian og Luiz i spillet, og FCN kan stadig nå at gå videre i CL ved at slå Chelsea. :-)

Jeg tager lige fat i dem dernede og meddeler dem om ovenstående tiltag.

Eller som Claus Bo larsen, sagde i radioen i morges. Dommeren skulle ha´stoppet kampen, da han skulle til drible uden om målmanden, fordi han synes bolden så noget flad ud, og at den skal byttes. :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det kan han jo have ret i. Er der ikke hjemmel opfinder vi det. Næh, jeg synes det skal undersøges hvorfor Adriano var så opsat på at blive Shaks første målscorer? Matchfixing? Undersøg straks alle bets med ham nu ! Fifa, Uefa og Morten Bødskov :-)

Asen1.300Top 10%Top 10%
Vin fra vand

Super med smileyén efter Morten Bødskov. Han er flink fyr

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

@10
Præcis.. Morten Bødskov er et fjols!!!! Flink eller ej!

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS.. Her op til jul, må man antage at " Rudolf er ren"!.....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Måske havde han spillet over 2,5 mål i kampen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"