Forum

Når nu Bayern kan slå Basel som tilfældet, betyder simpel matematik at Bayern kan vinde over Man U, selvom Man U får 7 mål forud!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

dårlig logik Erasmus :-)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Bayern vinder ikke champ l. Real madrid eller Barcelona ville næppe ha´tabt i Basel

Joebo8.785Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det er rigtig hvad kid skriver, og Leverkusen har vundet med to over Bayern så de kan give Man U 9 mål, og Barca vandt med 6 over Leverkusen så de kan give 15 mål væk til Man U. Det passer sgu nok meget godt.

@4 godt set ... Og ikke helt tosset/urealistisk. Hvis Barca er i stærkeste opstilling, og United stiller med "over the hill" staben med Scholes, Giggs, Carrick, Ferdinand - og evighedstalenterne Nani, Hernandez, Welbeck osv. så kunne det godt blive ekstremt blodigt og langt værre end da City rundbarberede dem med 6 mål ...

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Get a room :-)

Joebo8.785Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Hvem er det der fører Pl lige nu,kan ikke finde stillingen nogen steder,måske du kan hjælpe mig med lidt aktuel info Karate-Kid :o)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Ved det ikke Jesus ... Følger ikke stort med i den lorte-liga ... Min spidskompetence er 2. division Øst!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Må siges at du med 2 hold blandt de 6 bedst placerede i PL klarer dig rimeligt godt,når man samtidigt tænker på du ikke følger med i den lorte-liga :o)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Karate Kid har kun et hold i top 6
Det andet er "Husstandens"
Og jeg ligger i en grim Mknofler sandwich :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@10 ... Giver nogle grimme, grimme billeder på nethinden ,,,

Ja, fint udgangspunkt ... 3 hold i top 51 faktisk - må sgu kunne gardere lidt. Overvejer at udbyde en halvpart ...Måske Smeden er interesseret, han er jo kommet håbløst bagud!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Næppe... Smeden er sin egen.... Tro mig... Han overrasker igen med noget vildt....

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kunne være en interessant feature, at kunne handle/bytte halvparter ... Og f.eks. give en anden manager adgang til dele-hold

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

@13
Guldkort, min dreng! Guldkort! :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

<Slettet>

<Slettet bruger>

Sådan ville jeg også normalt tænke. Milans problem er dog at Berlusconi har udtalt at de "ikke er bange for Messi, da de ved hvordan de skal tackle ham". Denne udtalelse gør naturligvis at Messi vader igennem deres langsomme forsvar 4-5 gange uden problemer og giver Berlusconi fingeren ved hver scoring.

<Slettet>

<Slettet bruger>