Forum

Skal der ikke snart åbnes for det spil,starter det ikke 11 jan????


De har lovet det kommer og på Facebook har de skrevet et svar til en om at det kommer lige på den anden side af nytår, så det er vist snart :-)

Jeg tror de har svært ved at få runderne til at gå op i en højere enhed, programmet ser besværligt ud til et manager spil....

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Danmark spiller f.eks deres første kamp den 13-1 kl 20.45
Altså 3 timer senere end Japan-Frankrig spiller deres anden kamp :-(

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så må de vel bare lave dobbeltrunder.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det skulle meget gerne åbnes op imorgen :)

8 indledende runder🙈🙈
Det vil sige at alle hold er oversiddere i 3 runder, det bliver jo et kæmpe udskiftnings kaos 😂😂

Ville lige tjekke om der var nogle store ændringer i pointsystemet, men efter at ha' læst første sætning under "regler" tænker jeg at der ikke er de store ændringer😂😂
"Introduktion

Rio håndbold manager 2016 er et online managerspil"

Er der nogle der har fundet nogle steder på nettet hvor man kan spille på topscorer mv til VM? Kan kun finde vinder af slutrunden og gruppevindere osv. Hvad sjov er der dog i dét?

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

nogle gode kup i år?

DKLeague50Top 10%
Rip Dieter Gensheimer

@8 Altså udover Filip Lazarov?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

@9 Hvad er det der gør, du ser ham som et kup?

Yes nu kommer der en RMIR analyse snart :D

Glæder mig til at høre om "ukendte" 17-årige som har været topscorer til en u-turnering!!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@12 Naturligvis! Det skal nok komme - men vi kan da tage guldkornene drypvist. Det nok største talent ved dette VM er 23 år - spiller til dagligt i Vardar Skopje. Hans hold når næppe til semifinalerne, men han er et must have lige indtil semierne!

Og tænk så koster han blot 4 mio. - Men mon ikke du har styr på ham allerede.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er det bare mig eller mangler Luka Karabatic ik i VM manager

Hvis det kører for Sverige er ekberg godt nok billig.
Cingesar fra SLO til 3,5?

Justin Lund15.335Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Til ære for den levende manager legende Peter "Fucking" Waldeyer.

3,5 for Cingesar er en fin pris.. men han er jo også en stor 2'minuts udvisning:-)

Så er det oppe over - en herlig turnering indledes med et brag. Mange hold kommer garanteret til at ligne hinanden i 1. Runde - og ikke overraskende satses der stort på Frankrig. Men hold nu fest hvor er der mange som ikke har researchet, for folk vælger for en stor dels vedkommende de forkerte Franskmænd. Flere af de hårdt betroede kommer jo dårligt nok i kamp! Og langt værre bliver det når man ser på folks valg af Spaniere. Kom nu ind i kampen - og så er der den gængse : valg af forkert målmand! Et forkert målmands valg i 1. runde, og man er stort set færdig i spillet om de sjove placeringer! 😊

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bortset fra det, så ER det heller ikke nemt at researche ordentligt indenfor Håndbold - Vil vove at påstå at det vil være nemmere at finde solid information vedr. spillere til den Albanske 2. division i fodbold. Guskelov har man Google Oversæt, og det hjælper da lidt når man f.eks. har fat i seriøse udenlandske medier.

Her indhentet fra den førende Slovenske sportsavis :

"Grizli, da vi forlod"
Og han tilføjer: "Jeg håber, at de yngre spillere en chance ved VM blev set som stolthed og ære, ikke en byrde. Selv hvis de gjorde fejl, ingen problemer Jeg tror på de fyre, der vil give alle os selv, at vi grizzly.. som venstre. og med lidt held, jeg vil ikke sige, at vi kæmper for medaljer, men jeg håber, at vi får fra gruppen fremad i den bedst mulige position, så vil vi se, hvordan og hvad. jeg ved, at vi alle er meget kvalitet. jeg tror, ​​at vi i turneringen i god form. Både individuelt og kollektivt. "

Spillere er trætte efter OL.
Vi vil se.
Kavtičnik han er den ottende år brødet serveres i Montpellier, så det vil være næsten som en indenlandsk mesterskab."

Ged barberet! - "Brødet serveres i Montpellier" - WTF???

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og som en ren serviceydelse er her lidt uvurderligt info fra en Kroatisk avis :

"Turneringen i Irun vandt spanierne der indskrevet i tre overbevisende vinder. Den bedste modstand gav deres hold Katra, men hun blev besejret gnidningsløst uden nogle højere hans score usikkerhed. Selvom Saric ved døren Katra godt job skødet, angriber det kunne følge Spanien og roligt gik til sejr."

og sørme om de ikke også har lidt nyt fra den Danske lejr :

"Danskerne blev besejret i Aarhus islændingene med 34:26 med mindre end 14 spillere registreret blandt bueskytter. Blandt de fremhævede erfarne pivot Jesper Nøddesbo seks og Lasse Svan med fem mål."

Bueskytter?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så meget for the internet of things.

Tre tip. Skél til rundesystemet; mon ikke hvert fjerde eller femte hold har Landin på mål og Hansen i bagkæden, hvilket er lig med 0 point til to ud af syv spillere i runde 1?

Og hav så lidt penge i banken til udskiftninger. Dem bliver der mange af med den rundeopdeling.

Og så er der meget, man ikke kan være sikker på. F.eks. at Frankrig kvaser Brasilien.

Der kan vel også være en strategi at have to spillere der ikke spiller i første runde, ellers bliver det et transfergebyrs helvede. Transfer kan gøre ekstra ondt i håndbold eftersom du kun har syv spillere. Hvis du har transfer for 200-300k og du ikke lige rammer runden, så er man væk.

Jeg er sikker på at den korrekte afvejning af de to forhold bliver udslagsgivende, hvis man vil klare sig godt i det her spil. Man kan f.eks. også notere sig i den forbindelse, at enkelte hold spiller i to på hinanden følgende runder.

Det bliver et rent kaos med de udskiftninger, men også en stor fordel at man kan tage nogle billige "ukendte" spillere per runde, som nok skal ligge tæt på 5+ bonussen - jo flere gange stjernerne sparres jo bedre er den taktik.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Den slags skal naturligvis planlægges ned til mindste detalje - Jeg får et transfergebyr på 115.000 efter 1. runde - Efter 2. runde bliver det på 270.000 - Efter 3. runde bliver det på 210.000!

Osv.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er godt nok meget at skrive uden at være den mindste smule konkret.
Men du køber altså Molsen og r Toft efter første runde.
Jeg prøver at regne på, om det kan betale sig at satse lidt på de franskmænd som er perifære men alligevel sikkert spiller en smule. Jeg tror Dog at fra stiller med hele stjerne paraden i første kamp. De VIL vinde- især fordi bra nok går videre

Justin Lund15.335Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Til ære for den levende manager legende Peter "Fucking" Waldeyer.

Tja ... I hvert fald en lækker kamp at starte ud med. Brasilien er aldrig nemme - de har set gode ud tidligere, og de bliver formentlig endnu bedre til denne slutrunde. Især er de styrket defensivt - så det bliver to stærke defensive mandskaber. Tror det bliver en afventende og målfattig kamp. Sådan en der meget vel kan stå 11-11 ved pausen - og slutte 24-22 ... nok til Frankrig!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror det bliver en komfortabel sejr. Jeg ville sige 28-20 men for at spille mere sikker siger jeg 24-20

Justin Lund15.335Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Til ære for den levende manager legende Peter "Fucking" Waldeyer.

se det da som en oplevejse at udskifte,de spil er i jo hel ville med,så hvad er problemet nu.

Det kommer vi også til - livet er for kort til at fedte med det. Til gengæld siger ens sunde fornuft at man formentlig bare når længst med det basishold man har sat, hvor man jo ikke kigger på hvem der er mulige vækstere i blot den næste runde. Og af samme grund ser vi jo også typisk, at det er basishold der kommer til at ligge i toppen hele vejen!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

30-26 til frankrig

Vi rammer ca 138K med 2000 tilmeldte hold og kun 10k til vinderen - waaauw.

Tror på 27-21 sejr i aften.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

ja, præmieniveauet er ikke sat ned - endnu!

Det har ellers været sat ned kontinuerligt de sidste 7-8 år.

Det er trods alt helt vildt positivt!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hvad med man havde en trup på de spillere som er i den virkelige verden og udtog et hold efter hvem der er i truppen,nytænkning er godt.

jeg ved godt mange ikke har andet at lave en skifte ud og helst hele holdet,så går der en dag med det.
NYTÆNKNING TAK.

Så mange af os herinde er altså arbejdsløse, der ikke har andet at lave end managerhold. En ganske god konklusion Vagn, udfra at du ikke kender specielt mange af os. Hvad laver du til daglig Vagn??

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvor er det man plejer at kunne se live stats fra turneringen? Altså hvor man kan læse alle "plays" osv. Kan ikke lige finde noget på IHF's side..

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Resultat.dk under startopstilling

Det var hurtigt der skete afgørende ting.. dem der har Omeyer som kaptajn kommer til stikke godt af fra os andre..

Mange af os havde set Skok som den store fidus. Han kan jo nå det endnu, men tvivler på ham kan slå Omeyers point høst

Porte som anf er vel også fint, men der jo en halvleg endnu :-)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Og når man nu har Omeyer kan det godt irritere lidt at han kun får én halveg! ;)

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

Stærkt ... Bortset fra de 2 Franske målmænd er Mahe den eneste Franskmand der ikke har scoret.

Han var topscorer favorit - og scorede 14 (!) mål i deres sidste træningskamp!

WTF

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mahé må til gengæld have fordelt nogle oplæg. Men jo, de franske mål måtte da gerne have faldet lidt anderledes.

De Franske målmænd er de eneste der slipper fornuftigt fra den kamp - Porte er rimelig, resten er skod. Og hvis ikke man han valgt målmand som kaptajn er resten direkte svagt ...

Den mest oplagte og sikre kaptajn må være Valero .. muligvis tæt fulgt af Sagosen!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name
FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@43 Tjae - Men ham den dødfordrukne rapporter som vi har stødt på tidligere var åbenbart ham der fik åbningskampen - Han har fun det 9 assists i alt på de 31 mål - heraf 2 til Mahe - 1 til Karabatic ... OMG

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og to helt klarer assist fra Remili

Hvad fanden sker der for opdateringerne?? Jeg talte minimum 2 tydelige assists fra Valentin Porte!!

Kom i gang Swush - ellers må I sgu ansætte nogle folk til rent faktisk at se kampene og selv tælle. Vi spiller om penge her, så det skal gå rigtigt til!

På forhånd tak for hurtige rettelser

Det bliver selvfølgelig ikke rettet, swush er nød til at stole på kamprapporten.

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Naturligvis skal man bruge de officielle statistikker - sårn er det!

Men det er utroligt så svagt og uensartet de registrerer de assists.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De behøver da absolut ikke bruge de officielle rapporter - med de penge de tjener på det her er der jo rigeligt til at sætte egne folk til at registrere de ting.

Er det 70 årige mænd uden briller der laver de rapporter? Enhver der så kampen kan jo med tydelighed se at Porte lavede mindst 2 assists.

Når der er penge involveret bør det gå rigtigt til, og hvad rigtigt er der i at assists ikke bliver tildelt? Det betyder jo alverden i sidste ende

Selv vores kære landsholdsspiller, Søndergaard, følte sikkert hans drømmehold blev forpurret af manglende assist ved EM sidste år :D https://twitter.com/kaspe-rsarup22/status/6899429936-30019585

Ja, på resultat.dk kan man se lidt stats live - og har også fundet stedet hvor man ser kamprapporten, når kampen er færdig, MEN hvor er det nu lige at man kan følge med LIVE og se momenterne i kampene - Har ikke lige fundet stedet!??????

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor i alverden er zarabec fra slovenien ligepludseligt udgået?

Og min målmand på begge mine hold🙈🔫🔫

Hold fest og det var mit bedste hold i den interne pulje med lazarov som anfører efter frankrigs katastrofe...............-......nå der gik den chance..................Z-arabec var ellers udset til at være playmaker sammen med bezjak.............typisk-................lortespil

De blev begge frasorteret i går ... Skok er naturligvis 1. målmand!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor var der så ikke et kryds over dem før det startede ligesom med Krezmir kozina?

Der kunne godt have været sat et rødt kryds henover de 2 noget tidligere ... men måske var det først i går aftes at beslutningen kom.

Jeg læste om det i rtvslo.sl :-)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg var også på skok indtil i går ved 19tiden..
Og da lesjak kom ind i stedet for skok under OL og han havde stået i EM-kvalen, gik jeg hans vej.. da der stadig var 3 målmand.. det er lidt nedern at de ikke får rettet det inden 20.45.. da det nok havde fået en til at vælge lidt anderledes

En del bliver også brændt på Raul, Spanien, som heller ikke spiller!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

454 hold har Raul ...

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sverige skal først aflevere deres endelige trup her i eftermiddag og de ved ikke om de nøjes med at skrive 15 mand ind.

Så Slovenien har også først skulle aflevere deres endelige trup i dag

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg regnede med at zarabec skulle spille og jeg tjekkede ikke særligt kort før tid og jeg tjekkede jo også pointscoren efter frankrigs kamp og der var zarabec IKKE krydset over.........det synes jeg ikke er helt retfærdigt. Og selvom det aldrig kan blive milimeterdemokrati så syns jeg at man burde have en regel for at hvis en spiller udgår EFTER play-off at så har man en hvis tidsramme hvor man kan skifte spilleren ud

Zarabec har været stærkt tvivlsom til det sidste. Manden var jo ikke udgået før. Han er ikke klar endnu, men bliver måske klar i løbet af turneringen.

Til info blev han skadet i den første af de 2 opvarmningskampe mod Frankrig, så der var tid til at reagere og nej, vi skal ikke have ekstra udskiftninger i dette spil.

Meget godt set af dem, der har snuppet Mackovsek her til første runde..:)

ja, det havde været en del bedre end de arrogante Franske Frøædere ... Janc bliver også GULD!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jep, han er klasse..Skifter også til Vive Kielce fra næste sæson. Men lidt et luksus problem de har på den højre fløj..Marguc er også god.. Og tænk sig så, at de også kunne have haft Gajic, hvis han og Vujovic ikke havde fået nok af hinanden.

Det vælter jo ind med mål i den kamp og Skok for ikke meget i bonus i hvert fald

Dejligt Janc ikke skyder staffekast, så havde det jo været over 10 snart

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

vidste jeg skulle have taget Marguc på alle hold i første runde, men man kan altid være bagklog :/

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

  1. 67

Mange tak. Hov, også Blaz Janc. Gaber gav til gengæld ikke så meget.

Super skod med Slovenien lukker så mange mål ind. Det er svært at regne med noget til sådan et håndbold VM.

RMIR hvis du vil følge med live er det bare på http://www.francehandball-2017.com/en/

Her kan du for eksempel se at Lazarov i skrivende stund er på 12 kasser o_O

Så FLERE eksperter udtale sig - og hørte eksperter fortælle om hvor helt igennem TRÆT og ugidelig, og FÆRDIG at Lazarov har set ud i denne sæson!

Enkelte mente at han ville blive direkte pinlig ....

Javel .... (og hvor er det dog tåbeligt at hoppe på den)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

12 mål + 9 assist. Bum mand!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jeg er bare utrolig sur over at jeg i sidste ende syntes at jeg skulle satse lidt ekstra på russerne, hvilket betød at Zhitnikov blev anfører i stedet for Janc der blev solgt... hvilket resulterede i hele 0 mål... suk!

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

76 Det er sur røv jeg er ærgelig over at det ene hold jeg fik sat lazarov som anfører på der havde jeg zarabec i stedet for som jeg skiftede til fra bezjak............

Tog ham på mine 3 hold. God beslutning men kan man jo ikke vide på forhånd.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jeg har bemærket at flere har Zhitnikov på deres hold, hvor kom den fra?

Var det forbi bet365 havde lavet en fejl på et tidspunkt?

RMIR har du ikke Lazarov???
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set folk er blevet svinet til gennem årene fordi de ikke havde Lazarov!!!

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

7 assists til Lazarov swush...??

Han har klokkeklart lavet 9, kan i så komme ind i kampen

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nej, har ikke Lazarov ... For ellers ville jeg jo ikke have haft råd til Valero ... Han er da også startet habilt. Spiller formentlig kun 1. halvleg, og da er høsten på i alt : 1 brændt straffekast!

Lortespil!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nogen der ved hvor man kan se Island-Spanien???

<Slettet>

<Slettet bruger>

Nogen der ved hvor man kan se Island-Spanien???

Tak 😀

<Slettet>

<Slettet bruger>

Tror i Jannick Green ville være et fornuftigt valg ift de næste 2 runder? Landin er naturligvis 1.valg, men det kan vel tænkes, at Green kommer til at stå en stor del af tiden mod Egypten i runde 3 (som vi så med Gerard fra Frankrig mod Brasilien). Dog er jeg lidt i tvivl, om han kommer til at stå i aften. Hvad tænker folk?

Eller bliver det bare Landin, der kommer til at stå?

Det kommer vist an på udviklingen i kampen ... Det er åbenbart blevet populært at målmændene skifter og får en halvleg hver!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Filip Lazerov med 25k i vækst, lur mig om ikke 40 % har ham i næste runde ;-))

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Var der nogen seriøse managers som ikke havde den rigtige Lazerov i går, ellers er man allerede så godt som væk i dette spil..

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

@8 havde ellers en god fidus til hans bror!

Man kan også sige at dem i toppen som skal ud og skifte 6-7 spillere heller ikke har gjort det nemt for sig selv, skal vel ligge 400k i transfer.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Mon ikke det var med et glimt i øjet ....

Det tunge skyts skal ikke udskiftes med mindre man har en genial plan. Det gælder i min verden om at finde nogle billigere 5 måls skytter + assistmagere som man kan skifte ind og ud her i indledende og en keeper som kan holde scoren nede...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

lyder jo nærmest som @23 taktik :o

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

<Slettet>

<Slettet bruger>

@95 På hvilket hold kommer han til at skulle skifte 6-7 spillere i runde 3? Jeg kan ikke se et hold med så mange udskiftninger?

@94 Jeg kan ikke se indlæg fra nogen seriøse managers i indlæg 23

:-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

<Slettet>

<Slettet bruger>

Seriøs nok til at kopiere taktikken åbenbart haha dummeste kommentar

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

RMIR du skal måske passe på dine udtalelser, og lade være med at kritisere andre folks mening iht. til valg af spillere....

MichaelJepsen10.365Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Demokrati fremfor politik - La Vuelta !

Kopiere ? Nu overvurderer du vist dig selv bare en smule😞

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

@98 det skal han, men han kommer dog ikke i nærheden af 400 K i transfer.

@101 Vil også hellere være en bedre "manager" i virkeligheden end i et fiktivt spil, men sådan er vi jo så forskellige haha

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

arghh ... Skal vi lige få ryddet et par ting af vejen. Min kommentar omkring Filip Lazarov var en "intern" joke, og stod i sammenhæng med en af mine egne store fejl (ja, det kan jo ske) ved det seneste slutspil, hvor jeg sent i turneringen evnede at lave udskiftninger som jeg selv var meget tilpas med. Lige indtil en gut gjorde mig opmærksom på at jeg havde valgt F og ikke K Lazarov ... !

Desuden ENIG med SAF - man ER simpelthen ikke seriøs Manager hvis ikke man har taget K Lazarov. Jeg betragter mig som seriøs, og oprindeligt var Lazarov den første på holdkortet. Men erkender at det var torskedumt at jeg lod mig mislede af "eksperter" som mente at Lazarov ville få en svag turnering, og at hans arm var visnet ift. tidligere ....

Men, men ...der er lang vej hjem, og det første man kan gøre er da at tage hurtig revanche, og det gør man selvfølgelig ved at indskrive MIKKEL, og gøre ham til kaptajn i denne runde :-)

Men det er der formentlig andre der har fundet på!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

He he.. Husker godt din hjerneblødning ved sidste slutrunde men pyt... de vækster jo normalt næsten identisk :-) Men kloge åge er nok for grøn til at kunne huske tilbage til sidste slutrunde ...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

@105 ... hehe ...

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 89
Det gør vi ikke i det nordjyske. Der er der en klar rangorden hos målmændene..😎

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kan i relation til dette blot henvise til holdnavnet
"CUM shot på Johnny H" - yderligere kommentarer overflødige.

@108 Delikat ...
@107 Hvad f...... - Og du som lokal håndboldstjerne er end ikke med i spillet - Var det fordi Ulrik W aldrig fik ringet til dig og udtog dig til landsholdet????

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hold da kæft så fik Qatar lige stiftet bekendtskab med Egyptens målmand... stor skuffelse at de ikke formår at score mere end 20 mål på Egypten, og min High roller strategi med Capote som anfører faldt totalt til jorden sammen med Pukhouski fra Hviderusland som skam-skuffer mod Chile og taber!? Røv med nøgler!

@108
What happens in the lockerroom, stays in the lockerroom😜

@109
Ærgerlig nok så var den sgu på lydløs og idioten ringede fra hemmelig nummer..🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Er der nogen der ved om Gensheimer spiller i Tysklands første kamp!??😂🙈🙈
Nå ja så er han da kommet igang

hehe ... ja, den overvejelse havde man jo, men med hans faders død forleden turde man sgu ikke satse på ham - det var så ganske galt!

Var der nogle der solgte Fabregas?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De snakker i studiet om at danskerne skal prøve om de kan komme videre og glemme at Rene Toft må sidde udenfor i dag, puha det hårdt for dem.

Gensheimers far døde forleden dag og han lavede 13 mål...

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Kom SÅ, Mikkel - Vis så hvem der er klodens bedste håndboldspiller!!!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

4 mål og 4 assist, brændt straffe og en udvisning, så det spil slut

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@116 What? Hvem?

Mikkel er helt okay i 1. halvleg - Godt nok kun 4 mål, men han har 7 assists - Håber rapporteren er frisk, men der bør ikke være meget at være i tvivl om.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå, men trods alt rart med et lille break - TV avis i pausen. Tilbage til "virkeligheden" Her et kort referat, hvis du var på toilettet : Amerikanere rykker ind i Polen - Danmark sender soldater til Letland - Russerne er en forøget trussel - Hackere truer vor infrastruktur og forsyninger - Og så var der historien om at en 16 knægt var skudt i Malmø - det 16. drab i den bette by indenfor 1 år - Og så så man et vue udover Malmø, og en menneskemængde med hætter og fakler og uro i gaden - Det lignede mere noget fra Beirut, men det VAR Malmø! Godt nok længe siden jeg tog flyvebådene over til "Pippi-land", men der er sgu sket en del siden!

Nå, tilbage til kampen!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja Mikkel med 4 mål, 7 assist lyder af meget :-)

Jeg prøvede lige at spole 1 halvleg igennem men nåede kun til det 7 danske mål så mente konen hun lige ville se nyhederne :-)

Målet til 7-6 var Mikkel første assist

Nu har Kingo igen skrivet noget som jeg også ville have skrevet :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

hehe ... Du skal have briller, Benned! Mikkel rundede nu nr. 9 assist.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men med den start på 2. halvleg, så er jeg oppe på 6 assist til Mikkel.

Ja 2 flotte assist her i 2 halvleg og mål nr 5

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er der nogle seriøse managers som har hentet Musa ind?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

nr. 124: Det er svært at sige. Selv ikke Babic kan ikke være seriøs, i hvert fald. Hvad i hele hule helv*** bestilte Mandalinic ude på bænken hele kampen?

@124 - Arghhh ... de seriøse hænger sig ikke i små detaljer. Man finder naturligvis den rigtige BOMBER blandt bagspillerne, og gør vidunderet til kaptajn. Dette alt i mens der er andre som FEDTSPILLER sig vejen frem ved at sidde og fedte med valg af en ucharmerende ligegyldig målmand, som måske/måske ikke kommer til at holde en LAM modstander fra at score 22 mål - på lykke og fromme kan man da hente lidt 100.000 småmønt - hvis man er heldig og har held i sprøjten. Snusfornuft - tjae, muligvis - men piv kedeligt.

Seriøse Managers vælger BOMBERE!

Ged barberet!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

At tage verdens bedste spiller er ikke fedtspilleri? Ej nu må I sgu holde, det ikke sjovt længere 😂

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@127 - Årh, lad vær at piv!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@128 Haha kan godt se at dit hold er fyldt med "bombere", kæft de har lavet mange mål! Og ja, måske nogen fedtspiller og tager Omeyer, men i forhold til dit valg omkring den hviderussiske keeper, så har fedtspilleriet da givet pote ;)

GED BARBERET!

Det store spørgsmål i morgen, må vel være Mikkel Hansen eller Kiril Lazarov ;)

MichaelJepsen10.365Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Demokrati fremfor politik - La Vuelta !

Tror dk spiller som i dag. Tror dog der bliver betydeligt flere kontramål i morgen, da Egypten løber dårligere hjem end Argentina.

Mikkel Hansen er vel kun på banen så længe det er nødvendigt, hvorefter han får pause så Damgaard rigtigt kan komme ind i turneringen..

Nogen der ved hvem der sender Island-Slovenien?? 🤔

Det gør DR1.

Havde set forkert. 😬 Polen-Brasilien??

Umiddelbart kommer den ikke live i tv, men først efter den er slut på tv2sport.

Okay, tak for svar.

Er Borut Mackovsek blevet skadet, siden han ikke spiller?

Lorteslutning 9 mål fra polen i de sidste 16 minutter på trods af et interval på 10 minutter men kun 1 scoring!!!!!!! Heraf 2 gange 4 mål på under 2 gange 4 minutter. Vanvittig slutning...........Det er jo forhelvede ikke mening når man har brasiliens målmand..........nå men han scorer da udemærket med point bare ikke tilfredstillende med den afslutning

7 assist har Mikkel fået indtil nu ud af de 20 har reelt har lavet, fuck han gør som det passer ham

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sjovt Magnus landin ikke får nogen assist når vi lige har set ham aflevere til Toft i kontra med scoring til følge.... gad vide hvem der laver statistik

Nogen der ved, om Pukhouski er klar igen efter, at han forlod sidste kamp med en skade?

<Slettet>

<Slettet bruger>

  1. 140.. blev der driblet efter afleveringen? For så tæller det af en eller anden grund ikke som assist under IHF.. man får heller ikke assist trods sidste aflevering, hvis målscoreren efterfølgende skyder fra 9 meter eller selv laver gennembrud..

@141
Har læst på en hvidrussisk nyhedsside, at han formentlig får lov at sidde over i aften. Google oversæt er altid en hjælper.

Det gør du bare ikke imod mig Karason din fucking islandske gejserklovn!!!!!!! 4 mål og 4 assists samt smide føringen væk til sidst.

Tyskalnds kamp 40 assists på 49 mål........Islands kamp 18 assists på 44 mål.......lol er det fulderikken der har været på spil igen hæhæ

Der er vel kun en ting der er helt sikkert ved det VM, og det er at Danmark bliver Verdensmestre!

Bevares, Frankrig er på hjemmebane, og de har en bred trup - Men Frankrig er ikke så stærke som de har været - Men PYT med Frankrig. Danmark har et niveau som vi aldrig har set før, og de må vade igennem den turnering og baske Frankrig i finalen. Selvom Frankrig er hjulpet af dommere - hvilket vi lige så imod Norge!

Du så det her først!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis der en ting jeg har lært så er det at håndbold og RMIR ikke går hånd i hånd - DK ryger ud i semi.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Genial humor at lade stærkt kvalificerede rapportere om at interviewe efter håndboldkampene. Så lige et interview hvor der spørges "how do you feel the publicum?" ...

Gu ved om DR får støtte fra statens åndsvageforsorg?

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dumt nok at ham som har givet stats ikke kan se at Qatar's målmænd umuligt kan have spillet 76 minutter sammenlagt, gad vide om det bliver rettet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Hej FrederikGuldbaek

Det har du ret i. Jeg har nu ændret spilletiden for Yousuf Al-Abdulla fra 26 til 4 minutter. Ved ikke om det oprindeligt har stået forkert i kampreferatet, eller om vi har fået slået forkerte minutter ind? I hvert fald betyder det at han nu har mistet bonus for "Vundet kamp" fordi han han færre end 10 minutter.

Mvh.
Christian

... sikkert det sidste, for den næste spiller i kamprapporten er netop noteret for 26 minutter.

Mvh.
Christian

Men stor ros for lynhurtig opdatering af håndbold spillet herfra :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det var da hurtig respons, tænkte først Qatar måtte have spillet en syg form for 7-mod-6 spil, meeen det virkede usandsynligt :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

... og så er det jo i øvrigt "Mål imod" bonus han har mistet, og ikke "Vundet kamp", som han jo stadig skal have. Min fejl.

Mvh.
Christian

Bezjak eller Mackovsek? What to choose? En af dem der tilfældigvis er skadet? :p

Synes jeg så Markovsek ved nationalsangen så han er da med idag.

Heinevetter eller Wolff, hvem tror i står mod Saudi Arabien?

Til alle: Jeg har lige læst på et arabisk sportsmedie, at Mallash døjer med problemer i lænden, og muligvis ikke er klar til kampen mod Argentina.

Nogen der har læst om Uwe Gensheimer spiller med mod Saudi-Arabien, eller tager han stadig bare straffekast?

Hans Boesgaard26.335PræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Præmievinder
Kroatien er skod

Vel ikke en overraskelse efter det angreb han blev udsat for af Bahrains usympatiske streg.

Ja, det var Ali Abdulla Eid, som ødelagde Mallash. Han fik også rødt kort mod Egypten. Kæmpe svin.

en must win kamp for Qatar, så mon ik han bider smerterne i sig :) jeg tror det

@159 Hvorfor skriver at han muligvis er skadet, når du selv vælger at købe ham?

Mikkel Berlin31.370Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

@159 Hold da op en taber mentalitet at sprede "fake news", håber karma rammer hårdt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det er faktisk ikke tilladt at skabe falske rygter - Står klart og tydeligt i regelsættet.

Raffineret spin er okay, men at lyve om skadessituation - og endda selv vælge spilleren, skal man vist have Guldkort for at slippe afsted med!

PS) Guldkortet er det man får når man runder 37.000 HOF point!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Med tanke på Qatar-Argentina synes jeg, der mangler en "3-5 mål scoret mod holdet" ved målmændene, som selvfølgelig skal give 1,5 millioner i værdistigning til keeperen!

Lige nu er man bare ærgelig over at man ændrede mening fra at købe mallash til at købe ernst...............jeg håber jeg bliver reddet af at der sidder en utrolig gavmild spotter i hallen der registrerer en million assists til ernst fuck noget lort................

Noget a la "kiggede han på ham før han scorede"? assist til ham...............eller men intentionen var der jo så assist til ham

fuck fuck fuck..........ernst bliver et dyrt valg

Han fik 7 assister..Ser ud til, du alligevel har lidt "held" på din side..:)

Ja det har du ret i dog ikke så heldigt at mine nærmeste modstandere i den interne pulje også er nogle af de nærmeste i præmiepuljen og de har lavet et virkeligt godt sats på hafner den ene endda som anfører og han nåede både målbonus og assistsbonus.............-..det er virkeligt vigtigt for mig nu at Islands førstemålmand står på mål og leverer en solid indsats

Og så bliver Valur sparet i 2.Halvleg, og får ikke lov til at tage straffekast.. Guderne må være med dem i toppen :)

Jeg har elisson der er kommet ind i stedet for Valur, så jeg er tilfreds! ;)

Dennis Witt2.175Valideret KontoTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
DET ER MIG SOM AT DER ER DEN GOESTE

173# Ikke mere end at Island nu har skiftet den fucking lortemålmand ind der er 0 for 5 og som ødelægger min 100.000 points bonus der eller var så godt som sikret med førstekeeperen på mål............fuck han irriterer mig

Kan jeg godt forstå Witt...:) Så dog mit snit til at komme helt op i toppen, da Valur havde 8 efter 20min..Han valgte så at brænde 2 kontra angreb efterfølgende og får ikke 10 mål..juhuu..Haha

173# samt at karason ser ud til slet ikke at komme på banen!

Bjørkvin er tilbage på mål Jigsaw..Tror satme du vinder det her spil :)

178# spørgsmålet er om min bonus ikke blev ødelagt godt og grundigt.................-det har været en lorterunde fra min side havde ikke kynismen i denne runde så jeg smider en del point men jeg prøver at holde fast med næb og klør på førstepladsen men jeg tvivler virkeligt på at det lykkes

Du skal nok holde dig til i toppen, og tænk på, hvad det ikke kan udvikle sig til, når du så rammer en kanon runde :) Vi er stadig kun halvvejs..Flot arbejde indtil videre..

Og så mistede Angola pusten :)

Se selv Jigsaw...Det kører for dit hold..Det er det der gør man vinder "mesterskaber" :)

ja det er dejligt hvis den lige holder med nød og næppe håber ikke de får billige scoringer tilsidst.....så er det kun den manglende spilledtid til karason der rigtig skuffer og det er helt ok!

wow kentin mahe havde da også en rimelig godkendt 2. halvleg må man sige!

Du er piv skarp, JIG!!!!

Og skøn taktik ... og lur mig om ikke godt du er klar over at du snart skal til at bruge en del af din formue på at købe nogle ordenlige spillere :-)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og Bjørgvin manglede lige 1 assist for at få assist-bonus! Men 12 redninger og fuld score-imod bonus + 4 assists er ikke dårligt!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Island med 28 assist på 33 scoringer, deraf 7 straffe !!!

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ja, straffe scoringer giver også assist til ham som tilkæmper sig det.

186# hæhæ man kan jo nødigt tillade sig at være utilfreds men man han havde håbet at det var ham den "gavmillde" der var i hallen så havde han jo sikkert fået 8 assists................og ja jeg ved at nu kommer der nogle runder hvor man er nød til at satse lidt mere

shit 28 på 33 ok så var det den "gavmilde" så er det bare rent tilfælde at han ikke når op på de 5 men der var jeg virkeligt heldig med de andre ting så der er ikke noget brok herfra.........jeg har brug for heldet

Nu det en skøn taktik at håbe på at ens målmand får 100k - i stedet for at skifte til bombere? Godt nok mange bipolærer holdninger haha 😂😂

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@191 .... "Bipolærer holdninger". Hvad er det for et bæ-ord at bruge i et forum hvor de fleste er idioter?

Nå, men inden en hord kaster sig over en ordbog kan jeg sige at ordet nærmest betyder "modsatrettede"!

Jeg har ingen modsatrettede holdninger overhovedet. Det er kun sund fornuft - især for en der ligger med i toppen - som Jig, at gå efter de lavest hængende frugter, og det giver sgu mening at satse på at vælge en billig målmand som møder et svagt hold - med relativ stor sandsynlighed for at der høstes en < 22 mål bonus på 100.000. Så kredit for det - og som udtalt GODT spillet af Jig.

Men er man kommet håbløst bagud (som både du og jeg), så giver det nok mere "upside" at søge at finde en som potentielt kan lave +10 mål & + 5 assists, og som jeg sagde, så er det i hvert fald sjovere at sidde og følge en kamp hvor man har valgt en "bomber"!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hahaha du sgu for nem at få op at køre, troede faktisk at "ged barberet" betød det var et statement og at det andet var sarkastisk fordi der var flere punktummer ;) - og lå nummer 86 da du skrev det indlæg, at jeg har sejlet lige siden er så en anden sag.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Og du beviser det jo i øvrigt selv - det her med "upside" - På dit "bedste" hold valgte du jo præcis en potentiel "bomber" som kaptajn i går. At du så havde valgt Rune Dahmke var så bare ikke specielt "kvikt" (men den slags kan undgås ved sober research). Og på et andet hold er du så gået efter de "lavest hængende frugter" ved at nappe målmanden som kaptajn, som kunne have givet dig de der 100K + - hvis du havde valgt den rigtige målmand, og ikke Skok - som så blot gav 25k (lidt heldigt endda)

Ged barberet (sagt med et glimt i øjet - da jeg jo ved at du er lidt sart)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt at nummer 8k kan lære os andre lidt om håndbold ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Altså jeg følger altid råd fra folk med Guldkort(som eftersigende pt bliver uddelt ved 37.000+ HOF- point)

Jeg hæfter mig ved at jeg har deltaget i tre konkurrencer og er endt over Hall of Famer'en hver gang.

Ged barberet (sagt med et glimt i øjet - da jeg ved at der mange som tager det her spil dybt seriøst)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Du har sgu fået en stalker RMIR, tillykke med det :-)

Men der er vel ingen ved deres fulde fem der følger råd fra RMIR!

Busi har du nogen gode arabiske nyheder skal af med inden kl 14?

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er der nogen der tør gå med Jannik Green i stedet for Landin i dag? Og hvad med Mikkel, skal man have ham på eller vente til næste runde...

Synes det er meget svært, når stjernerne møder de bløde hold!

Det er gulddrengen !!

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Jeg synes generelt det var et meget svært valg i denne runde i forhold til de andre runder der er så meget der kan gå galt i de sidste par kampe og man kan tabe store point på bare et enkelt forkert valg op til det indledende finalespil! fordi usikkerheden generelt bare er større. Hvem spiller? Hvor meget spiller de? osv. osv.

Det mest spændende i dag bliver nok om Lazarov overhovedet ser banen..

Ser man på de seneste to slutrunder har han pludseligt fået en skade i højre lår op til kampen mod Spanien, mens han i kampen dagen efter har været helt frisk..

Det samme kunne ske i dag, da Makedonien alligevel ikke vinder over Spanien, og at de skal møde Island i et vigtigt opgør i morgen

arghhhhhh!!! Kom nu i sving forhelvede Lekai din ungarnske klovn!!

Hov det hjalp sgu hæhæ!

Gad vide om man kunne være så heldig at få det 5. mål samt en million assists!

Yes - Og hvis det er ham Franskmanden med det store moustache, så får han nok i tillæg 22-23 assists :-)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

206# hæhæ ja man har jo altid lov til at håbe............håber ikke han byder mig en 4+4 ligesom karason det er virkeligt irriterende..........håbe-r ikke det er ham den spritstive der er så nærrig med dem........eller glemmer at skrive dem på eller er gået på toilettet fordi han hele tiden skal pisse

0 assists ...hmmmm

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har ikke set kampen - så ved ikke. Men det virker sgu galt at han fik en "million" sidst - og denne gang 0 på 37 scorede mål.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

0 assits are you fucking kidding me!!!! Manden agerer jo ofte playmaker ude fra sin back og så giver han ham kraft edeme 0 assists!!! 4 mål og 0 assist ikke nogen god start! Det var ham den spritsstive desværre!!!

Selv fløjen har fået 2 assist han må have byttet om på trøjenumrene eller et eller andet 0 assists på 30 minutter.............hæhæ nå men så måj jeg bide i det sure æble denne gang det er helt fair

Goddag support,

i har noteret Iman Dzamali fra Ungarn for 2 2 minuters udvisninger. Han fik kun en så ret venligst denne fejl plus Ungarns Mate Lekai udover sine 4 mål lavet han også en assist og i har ikke givet ham point for assisten.

Venlig hilsen Shahid.

@212 - Begge ting er sludder! I hvert fald iflg. officiel rapport!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dyrt for dem der havde Mikkel Hansen på holdet i dag

Det er småtingsafdelingen. Der er næsten ingen der har ham på idag

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Hæhæ jeg troede jeg var så skide smart at beholde min ebillige tyske spillere forsi jeg regnede med at de ville spare stjernerne en smule til mødet med kroatien. Resultat 0 minutter til den ene.........0 for 1 for den anden og 1 assists og 1 udvisning til den 3. det kunne stort set ikke blive værre end det!

Nej kun 50,6 procent af holdene

Jo Jig det kunne være værre med køb af M.Hansen. Ingen grund til at klage over runden. Du holder dig fint i toppen

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

218# Jeg klager heller ikke over runden den er jo ikke færdig endnu og det skulle selvfølgeligt ikke forstås bogstaveligt.............-...men vi kan vel godt blive enige om at 1 assist og 1 udvisning på 3 spillere er rimelig ringe

Jeg sætter min lid til at appelgreen forhåbenligt lukker ned for qatar og så scorer min fløj selvfølgelig 8 mål!!!!

Nej slet ikke optimalt men heller ikke nogen nem runde at ramme indtil videre...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ville spillet ikke være federe hvis der ikke var assist? Det virker så random

213 nej begge ting er ikke noget sludder men korrekt. Prøv at være mere respektfuld når du skriver til nogen. Du behøvet ikke at skrive sludder og kunne have formuleret det anderledes.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Han fik en udvisning efter 21,06 og igen 40,06
Det står tydeligt i kamp rapporten

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg tror roligt man kan sige jeg valgte den forkerte svenske fløj øv!!!!!! Nå men jeg kan jo altid håbe på et mirakel og at både lazarov slapper lidt af i 2. halvleg+ at appelgreen på mirakuløst vis for holdt qatar på 9 scoringer eller mindre eller at min fløj vælger at lave 4+ mål i 2. halvleg men ingen af scenarierne virker særlig sandsynlige..............-.......nåh tilbage til regnebrættet

Vildt at Sverige river 18 assist, men Qatar 5??

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

224.

Nej at sige sludder er ikke måden at gøre det på. Det kan man sige på en anderledes og mere respekteret måde.

Kan se der var sket en fejl på min app ,den noteret assist til Mate og kun en udvisning så fakta var rigtig i første omgang fra min side,men kan ikke gøre for en teknisk fejl ,det er jeg ikke herre over.
Du kunne måske også spørge om hvorfor til mig inden du smider den med fakta på mig.

Bennedbæk tak, det var en teknisk fejl på min app. Respekt fra mig.

<Slettet>

<Slettet bruger>

@230 - Nej, den er vist helt gal!

Nå, men tilbage til bolden.

Sgu meget muligt at Mikkel overreagerede og burde have været professionel nok til at håndtere angrebet anderledes, MEN de er sateme også nogle SVIN på banen, de Bahrainere!

Hva så Jig - har du styr på dit hold? - I princippet lå runden jo i går sådan at man burde kunne bevare sine spillere her ved indgangen til den fulde runde 8 - Er der genvalg på alle pladser, så du undgår transfers?

Næppe .... Det er fandeme NU at fårene skilles fra bukkene!

En del hold har absolut INTET at spille for - reserverne får lov - og for andre hold gælder det "liv eller død" - og for visse handler det blot om at sikre sig så god en placering som muligt, men uden at der bliver satset unødigt. Sgu ikke nemt, men jo fandeme også det der er charmen ved spillet.

I øvrigt stærkt så mange fra vores "super-gruppe-spil" som klarer sig flot helt fremme i feltet. Det er fandeme noget af en elite Benned får samlet der.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

231# RMIR runden igår var absolut katastrofal fra min side..........jeg er stærk utilfreds med min præstation igår..............så idag har jeg taget de mere pragmatiske briller på..............nu må jeg simpelt hen sluge det nødvendige transferbeløb uden at gå fuldstændig overbords for at minimere risikoen samtidig med at opretholde et rimeligt potentiale for vækst......det er en fin balancegang............et lille tab i denne runde er helt acceptabelt så længe jeg får sat bundproppen i på længere sigt!!! så det er de andre der bliver tvunget til at gå ud og "satse". Det mener jeg er den eneste rigtige taktik..........

Hvorfor fandens står tunesiens 2. målmans nu på mål......................-...........det her spil gør jo at jeg ender med at have brug for terapi lol!

Fik også købt ham. Heldigvis ikke som kaptajn. Mærkeligt i en must win kamp

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hvis jeg havde været til stede havde jeg givet deres træner en dummeflad smid nu den lortemålmand på porten for helvede han ødelægger mit managerspil hæhæ

Så har jeg sgu brug for et større mirakel i 2. halvleg ind med førstemålmanden og så holde Angola til 6-7 mål på en helt halvleg.................d-et tror jeg ikke engang selv på mon han overhovedet kommer på banen........så fik jeg smidt det forspring væk på 2 sølle runder føj for den lede

<Slettet>

<Slettet bruger>

Jeg kan slet ikke få det til at give logisk mening at Angola kan score 16 mål!!!!!! på en halvleg...............den eneste forklaring må jo være tunesiens 2. målmand spiller uden arme eller noget

Og de starter 2.halvleg med ham igen :((

Det er sgu ikke meningen at jeg skal vinde det her spil....................l-ortedag

Det skulle åbenbart gå ud over nogen at de smed 5 mål væk imod slovenien.............mås-ke tunesiens landstræner skulle fyre sig selv kæmpeklovn

<Slettet>

<Slettet bruger>

243# Jeg er tabt for ord..............det er så klassisk lige når man tror det hele går så godt så skampuler skæbnen/tilfældighedernes spil kald det hvad du vil en noget så grusomt.................m-åske jeg bare skulle være ligeglad og så bare lige kigge på holdet og så sætte det efter 5 minutter så bliver man jo i hvert fald ikke så skuffet når det går galt

<Slettet>

<Slettet bruger>

På 8min har han haft 7 redninger - hvorfor startede Tunesien ham ikke for hel***e da!

245# tak og 246# selvfølgelig hvorfor tror du jeg satte ham som anfører? Den var så oplagt under 21 mål 10-15 redninger måske endda et enkelt straffe + sejr.....................-..Tunesiens træner absurde beslutning koster mig et sted imellem 250-300 i vækst (medregnet anførerbonus)

Måske endda mere hvis angola når op på 34+ mål

arghhhhhhhhhhhhh fucking hell!!!!!!!!!!!!!

Hold fest hvor er det usselt angola 34+ mål......................-det burde jo helt seriøst være umuligt

30 sekunder før tid ryger der lige 50.000 mere i misset vækst

<Slettet>

<Slettet bruger>

@249 Hvorfor så du det, du har skrevet i 247, som oplagt?

Og så får du lige -25000 pga Angola scorer 34 mål.. :-(

253# Når man kan holde Island på 22 scoringer med 16 redninger!!!!!!!!! Kombiner det med at Angola er et elendigt hold...............det er ikke mere kompliceret end det............men det er jo heller ingen grund til at diskutere hvorfor jeg tænkte det sagen er jo den at jeg jo tog fejl.................i hvert fald havde jeg ingen forudsætinger for at vide at tunesiens 2. målmand der stort set ikke ahr stået på mål ligepludselig skal stå på mål i 40 minutter

253# Iøvrigt havde jeg paradoksalt nok frygtet at Appelgreen som jeg havde på mål ville starte på bænken og at den anden målmand måske ville spille hele kampen eller størstedelen af kampen og så faldt valget naturligt på tunesien

@255, det var såmænd heller ikke for at starte en diskussion, jeg var bare nysgerrig på at høre hvilke tanker der lå bag valget.

Til alle forummets bruger vil jeg også bare lige undskylde for alle mine brokkerier...............-....jeg havde et behov for at komme ud med mine frustrationer............-...............skal forsøge at minimere dem fra nu af

En rigtig lorte start på runden, Jig - men flere er i samme båd. Til gengæld tror jeg helt bestemt at du skulle have gjort som du ellers sagde i @232 - at satse fra denne runde, og få de rigtige/dyrere spillere på holdet, og æde det transfergebyr som du uanset får på et tidspunkt.

Men du har sgu uanset sat dig tungt på en topplacering, og du skal bare op på hesten igen - Masser af chancer for at hente det ind igen.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

257# svaret fik du i 256#.....................-.og sandheden er at jeg på daværende tidspunkt ikke havde lyst til at riskere at appelgreen ikke spillede og så ville ende med kun potentielt at få 25000 point imens mine modstandere så måske tog tunesiens målmand som anfører og scorede 350.000-400.000 point.................i bagklogskabens skarpe lys et elendigt men også utroligt uheldigt valg fra min side

Jeg beder til at Makedonien sparer lazarov........men jeg har aldrig fået noget tydeligt bønnesvar så jeg tror ikke rigtig på at det dur hæhæ................kan lige forestille mig at han laver en kanonrunde

259# tak for den mentale støtte RMIR mon ikke Esmann77 fortjener at vinde det hele han turde at lave indskiftningen af Banour som jeg faktisk kort overvejede at købe og sætte som anfører samtidigt med så at spare transfer på målmandsposten..........m-en jeg havde ikmke modet til det..........Esmann77 havde kynismen og købte bannour

RMIR du må lige tage dig lidt sammen, vi har et internt odds om hvor du ender og jeg har dig i top 5000 🙈

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

RMIR du må lige tage dig lidt sammen, vi har et internt odds om hvor du ender og jeg har dig i top 5000 🙈

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Hehe

Lazarov spiller da. Makedonien skal vinde over Island i en tæt kamp hvor vinderen møder Norge og taberen møder Frankrig.

265# i know..............og han får sikkert en kanonrunde...........min eneste mulighed er at han får en fiber i de gamle baglår efter 30 sekunder...........det ser ikke lyst ud jeg vurderer mine chancer til at være 1/10000000000

Lazarov bliver med 95% sandsynlighed et monster i runden - Det vil komme bag på mig hvis ikke han laver +10/+5 mål/assists! Valero kommer tættest på - laver flere mål, men næppe ligeså mange assists. Herefter Di Panda!

Ged barberet.

@264 Yes, jeg er LOST i det spil i denne omgang - ligesom dig - meeeen, jeg skal såmænd nok slutte foran dig - endda med mit gratist hold!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@264 Og selvom du er lidt foran, så spiller jeg væsentligt mere charmerende, aggressivt og begavet - hvorimod du typisk spiller konservativt, defensivt og lettere destruktivt - Men lad os nu bare holde os fra onomastiske (!) forviklinger for nu!

Ged barberet!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ingen fiber endnu, jigsaw ;)

Men han har kun scoret ét ud af MKD's første fem mål - så måske der er håb forude. Jeg krydser fingre!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ærgeligt for dig, jigsaw, at lazarov ikke fik rødt, ville ha reddet en del 😬

270# var der mulighed for at han skulle have rødt for paradoksalt nok ser jeg ikke kampen men sad og tænke på at joke med at han skulle have et rødt kort.................hvis han fortjente et rødt kort og ikke fik det så er det lige til at tude over............fortjente han at få rødt?

Hvis en albue i baghovedet til modspilleren er til rødt, så fortjente han nok rødt.. Dommeren stod i en vinkel så han ikke kunne se det.

272# Og der er jo gigantisk til forskel på f.eks. at ende med at score 8,9 måske endda 10+ mål og så gå ud med rødt kort...............nå men det kan dem der har ham jo ikke gøre for det er bare deres held og mit uheld og sådan er det...................men det er ikke desto mindre til at få en mindre hjerneblødning af når ting fortsætter med at gå imod en.......pisse irriterende

Måske han får et fortjent rødt kort i 2. halvleg......men jeg frygter sgu at han er for rutineret og at det bare ahr gjort haam endnu mere tændt og at han bomber videre nu må vi se

ok han nåede ikke 10+ men de formåede må mirakuløst vis ikke at tabe og jeg er sikker på at han får tildelt en masse assists desværre

Hans målscorer var under normalen - men en del assists, hvis de tæller rigtigt. Han skulle have haft rødt kort - ingen tvivl om det - Det var en værre handling end Mikkels!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så må det vist værre fair hvis det er ham med det lille moustache der altid er spritstiv og som kun giver ham 2 assists

Uden at have talt vil jeg tro at han laver 5-6 assists ... deromkring!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

arghhh fucking lort 6 assists!!!!

6 assists

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

230. William W.

En ting er sikkert dit navn Loooser passer på det ene af dine hold LOLLLLLLLLLLLLL.

I lige måde med viderkomne:):).

231 ja helt galt med dig hahahahahahahhahaha.

  1. 281
Var det ikke dig der meget gerne ville ha' en pænere tone!??
Og vi andre skal vel bare være glad for du kun har sat et hold, så du ikke ta'r alle præmierne🤔🙈😜

Okay nu må der sku strammes op mht. aldersgrænse herinde !!! Hvor gammel er du "The Normal One" .... 12 år ?

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

jeg svaret blot igen til en. Og det har jeg ret til. Hvis nogen ikke skriver med respekt til mig så gør jeg det heller ikke.

Du må da være pensionist:):).

Man har vel lov til at grine:):). Ellers undskylder jeg uncle lolll.

283.

Jo mig med god tone. Jeg skrev også med god tone i mine første 2 beskeder hvis du har tjekket fra starten, men når nogen ikke gør det så kan du tro jeg ikke er nogen statue og ikke giver igen.

<Slettet>

<Slettet bruger>

287. Like!

Ikke så meget fnidder, det drejer sig om håndbold i denne tråd...

De 4 første 1/8 finaler er på plads
Frankrig-Island
Norge-Makedonien (Danmarks modstander i 1/4 finale)
Spanien-Brasilien
Slovenien-Rusland

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og med det spil Spanien lige har leveret melder de sig fandemig også ind i kampen om medaljer. Flere hold har gode fløje - Danmark er rigtig godt rustet - Tyskland er også godt kørende - Frankrig måske lige en grad under, men det stærkeste fløjhold er Spanien. Hold nu fest hvor de har kvalitet - alle 4 - og faktisk er Victor Thomas den der står svagest.

Slovenien, som jo ellers har spillet flot, var ligesom "en blød lort i hænderne" på meget stærke Spaniere. Og det til trods for at Slovenerne havde en hviledag mere.

Der er sgu La Liga snit over Spanien ... !

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@289 Og tag lige at vis lidt respekt .... Respektløst og uhøvisk at bruge et ord som "fnidder"!!!!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

287.

Jeg har det helt fint. Men syntes bare ikke ordet sludder var nødvendigt, især ikke når jeg normalt ikke tager fejl med fakta. Alle kan tage fejl, ingen er perfekte i denne verden.

Bennedbæk.

Det bliver sjovt med kvartfinalerne.

Bliver fedt med Bundesliga i morgen.

Så gå dog i Rema 1000 næste gang............... !

Nå som Benned siger skal det handle om Håndbold og ikke alt det her ordkløveri. Spanien har meldt sig ind i kampen for alvor og ja, fløjene ser mere end skarpe ud men de skal vise meget mere fra bagspillerne hvis de skal med i kampen om medaljer. Tyskland har heller ikke fået modstand endnu, måske mod Kroatien i morgen men jeg tvivler dog. Norge bør kunne slå Makedonien og derved stå overfor DK i 1/4 finalen som absolut ikke bliver nogen walkover for Danmark. Alt er åbent og meget kan ske endnu her midtvejs ved VM men det ligner nu alligevel de forudsigelige semifinaler

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Sådan SAF ...

Og YES, lad det endelig handle om håndbold - Den næste der nævner noget om en albue-skinne skulle have en syngende flad!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rusland - Slovenien er den mest spændende 1/8 del indtil videre. Men nu hvor russerne har mistet deres bedste spiller, Atman, så nupper Slovenien den ret så sikkert

Er odds 1.45 på Chile ikke et ret godt odds ?

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Jow, det burde være en foræring!

og den falder da også ... støt og roligt. Den bør ende i under 1.20!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Odds > 3.0 - og stigende - på Kroatien over Tyskland er sgu også et skud værd. Den kamp vurderer jeg til 50/50.

Men større værdi i Chile!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Chile ender ikke i 1,2..Den har fundet sit leje nu..Der var massiv værdi i 1,85, men ikke længere da.

Og du siger Kroatien er 50/50.. Odds 3 = BV 150, men stadig større værdi i Chile..Det er jo ikke muligt ud fra et matematisk, bettingwise, procentmæssigt forhold :D

Og nu er der jo nok ingen tvivl om at Tyskland vinder :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jamen Bookerne tager selvfølgelig aldrig fejl - men det var blot ikke-matematisk "værdi" udfra egen vurdering/fornemmelse, og den siger at Chile bør være stensikker (96-97%) på at vinde i dag. Og selvom bookerne og eksperterne siger Tyskland som motiveret favorit, så tror jeg Kroatien har godt chance for gevinst - nærmest 50/50 - og skulle jeg sætte en vinder på den kamp ville jeg sige Kroatien!

Tror egentligt at Tyskland er lettere overvurderede ...

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

96-97%? Ok, vi lukker den bare her :)

Så nærmer Chiles målmand sig 5-måls bonus :D

Jeg mener at odds 1.45 var et godt odds på Chile som kan gå videre fra gruppen (mener jeg da ) og slog Hviderusland . Saudi Arabien har stort set intet at spille for så at odds er steget overrasker mig meget .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Det er ikke helt korrekt..Saudi kan komme i spil til 4.Pladsen, hvis de vinder med 4 mål.

når det så er sagt, så håber jeg da Chile går videre.

Hehe ..

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hehe ..

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Endnu et statement, endnu en fejltagelse haha

Ekstra dejligt når man selv vinder 1500 på de to kampe ;-)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ja, så vinder Tyskland også stort!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu spiller jeg ikke for så "store penge" og fik spillet imod Chile på Live odds så de håndører klarer jeg mig nok med uden :) Men det er jo nærliggende at tro kampen har været fixet

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

@311 ... Den har vi hørt før - Frem med gevinst kuponen, din platugle!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@313 - Det er faktisk overvejende sandsynligt at der har været lagt lidt Saudi-Cheik Dollars på bordet

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

eller måske hviderussiske rubler eller hvad f de nu hedder . Ingen tvivl der foregår meget mere af det end man umiddelbart ville tro

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Åhhhhh nej...........Er der nogen der kan fortælle mig hvor zachrisson bliver af?????? Ere han blevet skadet?

Han står ingen steder på live updaten på den officielle side men han står på resultatet.dk???

<Slettet>

<Slettet bruger>

ALI MAHFOODH Komail
Må føle sig ret ringe efter at have scoret 0 mål på 8 forsøg 😂

Til gengæld lavede han 6 mål mod DK :D

319# Jeg tror sgu bare snart jeg giver op det er jo tydeligt at det ikke er meningen at jeg skal vinde det her lort....................c-ome on af alle der er ude med sygdom der er den fløj som stort set ingen andre i toppen har...............skulle ikke undre mig aat appelgreen kommer ind og spiller minimum 10 minutter også så han får 100.000 points bonus nu jeg solgte ham...........jeg tænkte nok at palicka ville starte inde derfor solgte jeg appelgreen...............-.....med zachrissonfadæsen jeg mangler simpoelt hen ord...........en ulykke kommer sjældent alene

100.000 points målmandsbonus til wolf efter nærmest total kroatisk måltørke i de sidste 10 minutter absolut vanvid!!!

Ja i de sidste 8 minutter gik Kroatien helt i stå. Til gengæld scorede Kroatien 6 mål fra 48' til og med 52' minut.

men det er vel stadigvæk exceptionelt for et hold af kroatiens kaliber kun at score 1 mål på de sidste 8 minutter.............i forhold til 6 mål på 4 minutter?

@322 - Det er sgu en skidt udvikling og en lorterunde, Jig - Du må sørge for at vende STORT tilbage når slutspillet sættes i gang!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har givet op med at få en ægte topplacering.............-..En ting er at jeg ikke er dygtig nok det kan jeg leve med men jeg synes det er svært at acceptere når alt uheldet kommer i stimesvis når man for en gangs skyld er med i toppen og det virkeligt gælder........først tunesiens målmand der starter på bænken.........så lazarov der ikke får rødt kort..................og som prikken over i´et jeg er nærmest den eneste i roppen der har zachrisson på holdet og så går han ud med sygdom i en kamp der var oplagt 5+ mål.................men tak for støtten..................-.....det gik ikke desværre................j-eg prøver at gøre det bedre til finalerne men jeg kan ikke bekæmpe sort uheld ligemeget hvor meget jeg tænker mig om

Ufatteligt, hvordan kan duvnjak kun have et forsøg på 40 minutter mod Tyskland? Blev han kun brugt i forsvaret eller mandsopdækket eller hva faen?

så gå dog selv til Rema 2000.....................-....................!!!!!!

Korrekt nu kan vi sige sådan:):):):):):)

@325 - Selvfølgelig er det rigtig dårligt af Kroatien at de kun formår at score 1 gang på de sidste 8 minutter. Min pointe er bare, at hvis man tager udgangspunktet med et kvarter igen, så var der stor sandsynlighed for at Wolff ville tage 100.000 point bonussen. Så det kan godt være at det var rigtig dårligt at de kun scorede 1 mål på 8 minutter, men til gengæld var det rigtig godt af Kroatien / dårligt af Tyskland, at de lukkede 6 mål ind på ca. 4,5 minut.
Samlet set over det sidste kvarter må det dog betragtes som godkendt at score 7-8 mål.

Ifølge IHF's officielle statistikker, så scorede Cindric altså ét mål, det må I godt give ham point for.

@331 hvilket han også har fået, men fair nok.

@332 my bad, det havde jeg fuldstændig misset!

@327
Jiggy nu tuder du lige højt nok.. HAR opgivet at få en topplacering?? Du ligger nummer 5 med sølle 300 K efter!!! Tag dig nu sammen og rejs dig ved det træ du er faldet!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

334# Yes sir!!! Jeg stopper med at tude med det samme og rejser mig igen imorgen!!!

Sådan Jigg.. Thats the spirit😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Yes, op på hesten, Jig - Og når du nu har sunket den kendsgerning at du nu har haft 2 slemme-slemme runder med uheld, bristede håb og gale beslutninger, så er det fandemig bare rent svir at du jo hænger FLOT fat i toppen.

Men nu går den ikke længere - ikke mere fedtspil og rentepenge - Svesken skal på disken, og der skal købes granvoksne spillere nu :-)

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nogen som har styr på hvem Sveriges 1 målmand er,Appelgren eller Palicka??

Appelgren

Så kan vi tillægge brændt kontra til tilfældighedernes stats, både Karabatic og Fabregas brænder frie kontraer, men intet i statsene herom.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

er han halv fuld ham som har opdateret stats? Kiril med minus 2000 når han laver 6 mål og 5 assist?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

<Slettet>

<Slettet bruger>

Nej for mitkov laver 2 mål og ingen assist, men spilleren over Lazerov laver 1 assist. Det er virkelig blevet byttet godt rundt på de stats.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

<Slettet>

<Slettet bruger>

Og Sagosen har ikke fået for brændt straffe...Den kamp skal de vist have triple tjekket og rettet til

Ja underligt man kan give grønt flag til kampen når halvdelen ikke stemmer over ens.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jep..Umiddelbart ligner det at det er den nye spiller Arnauvdoski (ikke i manager spillet) der har tricket opdateringen..Han står lige over Kiril i den officielle match report og fik 1 assist og det hele dermed er blevet skubbet 1 linje i systemet..Mitkov står lige under Kiril

Nogen der har skrevet til dem via kontakt eller facebook?

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Esben Lie heller ikke brændt kontra - det har virkelig gået en tand for stærkt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg har lige skrevet til dem på fjæsen..De plejer at reagere rimelig hurtigt.

Fucking klovn balaguer får lov til at skyde det første straffe og så brænder idioten selvfølgelig stram nu op din tosse!!!

  1. 349

Jo, Esben Lie har brændt kontra... han skød forbi på tomt mål og det tæller som brændt kontra... hvilket det fx også gjorde da Omeyer gjorde det i dag

Skok får brændt fra 9m i stedet for kontra - hvordan kan det lade sig gøre? :s

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Er der en speciel knap man skal trykke på for at den samlet vækst også bliver opdateret i den samlet stillingen? Min OCD kan slet ikke tage at den ikke er opdateret 😓

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"