Forum

@SWUSH

Jeg er nysgerrig på, hvad ræsonnementet er i forhold til beslutningen om at få forsinket vækst i en fremtidig runde for opgøret mellem Roma og Udinese i Serie A-spillet. Jeg erindrer ikke, at det tidligere har været en procedure, så kunne godt tænke mig en uddybning ift. den beslutning.

Det er klart, at det er rigtig ærgerligt, hvis man sidder med Roma- eller Udinese-spillere, som man håber på kan hente sejren til slut, men det skaber nogle mærkværdige forhold i forhold til både den samlede stilling og de interne puljer, at der pludselig kan dumpe vækst ind mange runder senere.

Derudover kan man spørge, hvorfor vi ikke får forsinket vækst for Atalanta-Fiorentina-kampen, som også blev udskudt på grund af triste omstændigheder. Det er ikke en klar linje, synes jeg, at der i den ene kamp er muliggjort forsinket vækst, mens den anden blot afsluttes i runden. Hvad forhindrer forsinket vækst til os, der sad med Koopmeiners, De Ketelaere eller lignende i det opgør, når I nu vurderer, at det er en løsning i kampen mellem Udinese og Roma? Burde begge kampe ikke bare afsluttes eller være åbne for indkøb i den runde, hvor de nu bliver placeret?

Mvh
Simon


Hej Simon

Så vidt det er muligt følger vi virkeligheden. Atalanta - Fiorentina blev aflyst/udskudt, så selv om det selvfølgelig var ærgerligt for deltagere, som havde spillere fra disse hold, så er det business as usual med en kamp der flytter runde.

Ang. Udinese - Roma så bliver kampen spillet færdig på et senere tidspunkt. Det er i sig selv lidt usædvanligt, og dermed også forklaringen på at det ikke er en kendt procedure. Da events fra d. 14. april bliver stående, kan vi ikke flytte kampen, og så må vi altså lade den stå åben i runde 14 til den er færdigspillet.

Som du nævner er det ikke optimalt ift. overblikket over den samlede stilling og for tilbageværende hold i cup'en, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det. Vi håber resten af kampen bliver afviklet snart, så man igen kan se på stillingen, uden forbehold for at der vil komme korrektioner til en kamp i en tidligere runde.

Mvh. Christian

Hvad med serie cup. Hvad gør I der? Jeg undrer mig nemlig over, at jeg ikke har fået en modstander endnu til runden, der starter i aften