Forum

Hvad er planen med de manglende point fra kampene i går? Jeg er med på, kamprapporterne fortsat er ufuldstændige, og der kan man jo fristes til at sige, det er dybt useriøst af EHF, men det er vi jo vant til.. Hvad gør I, hvis de ikke når at komme inden rundestart?


Der er jo desværre kun en løsning.

At spillerne får de point, som de har fået nu. Swush kan ikke selv tildele point, der ikke fremgår af rapporten.

Swushs hovedpine bliver, hvis kamprapporterne dukker op senere i spillet.

Ja, og det er nemlig min bekymring, at det ender sådan. Det er bare vildt ringe, at der ikke er styr på sådan noget til en EM-slutrunde. Har I forhørt jer hos EHF, Swush?

Kampene er opdateret og de spillere, som ikke havde fået assist har fået nu

  1. 3 det kan jeg ikke se!?
Feks har de ca. 5100 hold der har Omar Ingi stadig ikke fået vækst for 7 assists han lavede.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det kan da ikke passe, at Omar Ingi ikke får nogle point for sine mange assists

  1. 5
Det tror jeg heller ikke. Det vil i hvert fald gøre spillet her fuldstændigt værdiløst og useriøst. At der sidder en kvarttids sekretær som ikke lige har fået uploaded en rapport må ikke betyde at spiller her komplet ødelægges. Så må man sgu lige sætte en lærling til at gennemse kampen med papir og blyant - sværere er det ikke.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er givet assist i kampen til dem der har lavet assist, at Omar ikke har fået er jo fordi han er et egoistisk flop som ikke gider aflevere bolden

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Yderst interessant hvor Swush har fået de assists fra som er blevet tildelt i kampen Island - Ungarn når nu der ikke er givet nogen fra offielt side.
Kræver en forklaring swush.. tak

Der er fortsat ikke givet til ingi

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der er fortsat ikke givet til ingi

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mest irriterende er det egentligt at der igen igen er arrogant tavshed fra udbyder ...

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hej
der er stadig ikke givet assist til omar ingi i kampen mod ungarn

Endnu en spritstiv assist-rapportør!

Dog enig i at han er en lille fnatmide - ham Ingi!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

tal dog ordentligt og opfør jer som voksne mennesker
hvis han ikke lavede nogen assist så er alt vel ok