Forum

Jeg håber sgu virkelig det er en fejl at man går fra 15 kontrakter til 50 i golfspillet.
15 har altid været rigeligt hvis man disponerer og planlægger ordentligt. Viden belønnes!!
50 kontrakter tager fuldstændig den del ud af spillet og gør det i mine øjne til en næsten ligegyldig udskifningsfest.
Det er desværre nok som det er i år, men må slå på tromme for vi kommer tilbage til de 15 kontrakter som har fungeret upåklageligt altid, senest fra næste år igen
Fiduser er ligegyldige, alle folk har nu næsten ubegrænsede muligheder for at skifte dem ind uden det får konsekvenser mod slutningen. Meget ærgerligt.....

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Jeg synes det er en spændende fornyelse af Golf Manager, som gør det nemmere at være med uden at være golf ekspert, og dermed mere tilgængeligt for nye spillere.

Så mangler der bare noget markedsføring, så vi kan få flere med!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ikke overraskende uenig :-)
Jo flere udskiftninger der er til rådighed jo mere ens kommer holdene unægteligt til at være. Og i min optik ryger en stor del af charmen når man op ugentlig basis stort set "bare" kan stille med dem man vil uden at skulle tænke på den lidt længere bane.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Jamen din pointe er da valid - hvis der kun er 15 kontrakter favoriseres eksperterne.

Men med 50 kontrakter bliver der også mulighed for at anlægge forskellige udskiftningsstrategier.

Så det er ikke sikkert at holdene bliver mere ens end de allerede er.

Golf Manager har ændret sig flere gange gennem årene. Engang var der fuld udskiftning hver runde med transfergebyr, og der har også været engang hvor der slet ingen udskiftning var og en mellemting med fuld udskiftning midtvejs i sæsonen.

Det bliver sjovt at prøve denne nye variant.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tror det er lidt tilfældigt.. Nu ramte terningen på 50. Næste gang måske 30, eller 15
I formel 1 manager er det 15... Og har været det nogle år, trods der nu er flere løb på kalenderen... I det forhold burde det vel være 18.. Eller så... Men tror ikke Swush tænker videre over den slags ;-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3