Forum

Utroligt man stadig er med i dette managerspil. Det er uden sammenligning det dummeste spil man har af alle.

Kan man virkelig ikke finde på en bedre gameplan?

Jeg tror umiddelbart at 50% af holdene er helt ens.

Verstappen
Alonso
Stroll
Zhou

Red Bull
Aston M

Aston M

Tillykke - du er på en delt 200. Plads sammen med 500 andre med ens hold.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, du har ret - Samme hold her :)

Enig. Har godt nok et noget andet hold, for simpelthen ikke at have det samme som alle andre. Elsker F1, men F1-manager er for ligegyldigt og statisk! Der skal opfindes et nyt element (x-faktor) til holdet, men hvad…?

547 hold endte sådan på en forløbig 18 plads, men swush havde jo også gjort alt for at holdene skulle ende så ens som muligt med Pop liste, blog indlæg og sponseret indlæg fra tidligere ansat på landsdækkende avis

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Især I F1 manager, er det åndsvagt at Swush kører med spring på 500.000 kr... Burde være eks 200.000kr for større forskel på holdene... Det udligner sig med tiden, men tåbeligt at så mange hold er ens i starten, hvor kun "anfører" gør en forskel... Stram nu op, Swush :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg er også på en 18 deler sammen med mange andre :)
Kunne man ikke med rette kigge mod deres cykel setup.... Altså at man skal have flere kører også sætte priserne derefter - altså så det samlet kan give mening at tage nogle fra forskellige hylder.

JustInHome8.275Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
ikke noget

Jeg er kæmpe fan af det nuværende F1 Manager, da det by far er det mindst tilfældige spil og dermed nemmest at slutte langt fremme i stillingen. For min skyld er der ingen grund til ændringer :-)

Ikke nok med det, så ender mange hold som inaktive mod slutningen af sæsonen. Har set flere eksempler tidligere hvor managers i top 25 ikke har brugt en eneste udskiftning.

Sæsonen minder meget om de gode tider med Brawn GP og Racing Point. Men så må man jo tilpasse sig. Jeg har fx valgt at lave 2 ens (top 18..) hold, da det giver flere muligheder senere hen. Kører Verstappen af banen, så bliver der vendt op og ned på det hele.

Jeg er ikke med i år , men man kunne jo fx gøre sådan her :

6x kørere
3x konstruktører
2 x pit crew

oveni fx 50 % vækst for den bedste af de billige kørere (viceanfører) . Point/kr til de 3 hurtigste omgange .Meget bedre opdatering (der er vel ingen ;) ) Man kan jo godt opdatere og rette ved diskvalifikation mv . Flere handler mulige

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Swish har totalt saboteret F1 Manager i år. Det er fandeme en skandale. Blogindlæg, ekspertens must-have på sit hold. No wonder, at 500 hold er mere eller mindre ens. Jeg har altid gjort en dyd af følge pre-season testing og læse analyser, men i år har folk bare kunne sidde på deres flade røv og sammensætte et hold, der er i toppen (sammen med 500 andre ens hold). Konkurrenceelementet er væk. Sådan er det dog desværre, når Swush er eneste udbyder.

Det her bliver mit sidste år, hvis de ikke lader konkurrencen komme tilbage, og forærer folk løsningen.

Jeg er enig i det er ærgerligt med alle de optakter og anbefalinger til de forskellige spil. Det tager lidt det sjove af at undersøge tingene selv. Det er naturligvis ærgerligt, når det hold man selv er nået frem til, også er det der bliver meldt ud i alle optakterne.

Jeg mener dog stadig det i høj grad kan betale sig at tænke selv.

Det, der har ødelagt det i F1 i år er dog at det har været så forudsigeligt. Sidste år blandede Ferrari sig i starten samtidig med Verstappen udgik af et par løb. Dette gjorde det mere uforudsigeligt.

Ja F1 spillet har problemer:
7 elementer/variabler på et hold er for lidt.
0 udskiftninger til basishold er lidt tyndt.
Indtægten er stort set identisk i samtlige runder.
Og swush skal lade være med at vise popularitets-statistik inden spillene åbner.
- Det er simpelthen for statisk et spil! Men sidste løb var dælme godt 😁

Det er point-systemet der er helt skørt. Man får næsten det samme antal point i hver runde uanset hvilke valg man tager, så hvis man først kommer bagud er det næsten umuligt at indhente. Der mangler et risk/reward element.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg tænker det primære "problem" er den tidlige prissætning af Swush, før de har kendt styrkeforholdene. Aston Martin var prissat meget lavt, og da de først kom på banen, blev Aston Martin Pitcrew, -konstruktør, Stroll og Alonso jo alle must-haves. Så var der 3 køb tilbage at differentiere sig på.

Ser det dog ikke som et kæmpe problem, da holdene nok skal begynde at variere i løbet af sæsonen

Swush burde vel også se lidt på point i sprintløbene, nu de har væsentlig højere betydning end tidligere.
Umiddelbart er de nok ligeglade med hvad folk kommer med af gode forslag, da de nok selv tror de har lavet det perfekte spil. Som med alle andre spil iøvrigt 😳

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3